DISKUZE K ČLÁNKU "Zákaz kvalifikačních módů motorů pomůže stáhnout náskok Mercedesu, postihne i Renault" věří Marko

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko se domnívá, že zákaz party módů motorů od nadcházející Velké ceny Itálie pomůže soupeřům snížit jeho týmu poháněnému Hondou náskok dominantního Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Zákaz kvalifikačních módů motorů pomůže stáhnout náskok Mercedesu, postihne i Renault" věří Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 04.09.2020 15:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 04.09.2020 09:08
Odporný poradce Helmut Marko se přestupem k Hondě… »
» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 04.09.2020 09:15
Podle mě se nic nezmění... V závodech je Mercedes… »
» jumpman (Hlasoval 1 člověk) 04.09.2020 09:47
problém ferrari není evidentně jenom motor...… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Fanda.LH

Fanda.LH

82.144.134.XXX
Tak to potom 01 01 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
no právě.
ale zlepšení závodní šou by spíše prospělo, kdyby do řízení pilotům tolik nekafrali všichni možní chytří z boxové zídky a od počítačů napojených na auto obecně. ale to už je ode mne stará písnička.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.245.XXX
Nebo taky začne někdo odpadávat 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Tlačítko pro předjíždění? Za to se dá schovat věcí 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Mezi McLaren, RP, Ferrari a RP to je dost těsné a bude to asi ještě těsnější.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.245.XXX
Otázka bude to aero, kde Ferrari má problém s rychlýmy a středně rychlýmy zatáčkami (Mugello, Protugalsko, Bahrain obě části okruhu, Abu), takže jinak to může být vyrovnané, ale tady bude větší ztráta si myslím, hlavně McLaren vozí nové díly, které slouší k přechodu na PJ Mercedesu a upravu na příští rok (v Belgii ve FP otedtovaný nový druh podlahy)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Krom tlačítka na předjíždění nebudou moci měnit módy motoru, výjimkou jsou kola za SC, výjezdová kola atd. Konkrétně to bylo někde vypsané.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
No, tady v Monze to nejspíše stačit nebude, ale jinak Ferrari je na tom v kvalifikaci s McLarenem dost podobně. Kdybych jim měl přičíst 25 koní tak si myslím že to představuje pro McLaren problém. Pro Renault samozřejmě také. No uvidíme časem jak to bude vypadat.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.245.XXX
Není to málo, ale je to spekulace a hlavně vozy s PJ Ferrari má velký problémy s aero a motorvé tratě nebudou odpouštět i v závodech, to Ferrari moc nepomůže

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
to mi právě taky není úplně jasné. všichni mají na volantu x možnsotí pro nastavení motoru. platí to omezení tak, že se pilot od začátku kvalifikace nesmí těch čudlíků dotknout, nebo, jak píše kolega, se nebude smět využívat nějaký jeden speciální mód? to by potom ale bylo dost k ničemu. být týmem, tak jako první udělám to, že ten kvalifikační "párty" mód zahrnu do běžných závodních módů a mám vyřešeno...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
chápeš to špatně, motor musí být provozován v jediném modu, je povoleno použít mod na chránění životnosti, či-li ke snížení výkonu, ovšem jakmile tento mod bude aktivovan, tak jej musí používat dokud daný motor nebude vyměněn za jiný...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Jelikož už se v reakci ozval Lewis, tak je jasné na koho RB cílí

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
problém ferrari není evidentně jenom motor... spíš to pomůže alfě a haasu...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Odhaduje se že zákazem kvalifikačního módu motoru ztratí v kvalifikaci motory Renault na motory Ferrari 25 koní, na motory Mercedes prý získá asi 15 koní. Neví se samozřejmě o kolik tím kdo zatíží více svůj závodní (teď i kvalifikační) režim.

.... 25 koní není málo, v takovém případě by to Ferrari mohlo vykopnout v té kvalifikaci docela dost.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

37.188.248.XXX
Podle mě se nic nezmění... V závodech je Mercedes jinde a v kvalifikaci má taky brutální rezervu...

Navíc pokud to dobře chápu, tak módy povolené jsou, ale jspu zakázané módy určené výhradně pro kvalifikaci... Předpokládám, že nejostřejší závodní mód Mercedesu bude stále nejdál...

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Odporný poradce Helmut Marko se přestupem k Hondě těšil jak budou mít konečně párty mód. Výsledkem je že se těší až párty mód nebude mít nikdo 18

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

37.188.179.XXX
Zajímalo by mě, kdo to jako první do závodu přepálí

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama