DISKUZE K ČLÁNKU "Zákaz kvalifikačních módů motorů pomůže stáhnout náskok Mercedesu, postihne i Renault" věří Marko
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko se domnívá, že zákaz party módů motorů od nadcházející Velké ceny Itálie pomůže soupeřům snížit jeho týmu poháněnému Hondou náskok dominantního Mercedesu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Zákaz kvalifikačních módů motorů pomůže stáhnout náskok Mercedesu, postihne i Renault" věří Marko
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
HellHogr
10:04 04.09.2020 86.49.245.XXX
Otázka bude to aero, kde Ferrari má problém s rychlýmy a středně rychlýmy zatáčkami (Mugello, Protugalsko, Bahrain obě části okruhu, Abu), takže jinak to může být vyrovnané, ale tady bude větší ztráta si myslím, hlavně McLaren vozí nové díly, které slouší k přechodu na PJ Mercedesu a upravu na příští rok (v Belgii ve FP otedtovaný nový druh podlahy)
Situs
09:59 04.09.2020 88.102.38.XXX
No, tady v Monze to nejspíše stačit nebude, ale jinak Ferrari je na tom v kvalifikaci s McLarenem dost podobně. Kdybych jim měl přičíst 25 koní tak si myslím že to představuje pro McLaren problém. Pro Renault samozřejmě také. No uvidíme časem jak to bude vypadat.
tom11
09:51 04.09.2020 77.48.94.XXX
to mi právě taky není úplně jasné. všichni mají na volantu x možnsotí pro nastavení motoru. platí to omezení tak, že se pilot od začátku kvalifikace nesmí těch čudlíků dotknout, nebo, jak píše kolega, se nebude smět využívat nějaký jeden speciální mód? to by potom ale bylo dost k ničemu. být týmem, tak jako první udělám to, že ten kvalifikační "párty" mód zahrnu do běžných závodních módů a mám vyřešeno...
jumpman
09:49 04.09.2020 178.255.168.XXX
chápeš to špatně, motor musí být provozován v jediném modu, je povoleno použít mod na chránění životnosti, či-li ke snížení výkonu, ovšem jakmile tento mod bude aktivovan, tak jej musí používat dokud daný motor nebude vyměněn za jiný...
Situs
09:24 04.09.2020 88.102.38.XXX
Odhaduje se že zákazem kvalifikačního módu motoru ztratí v kvalifikaci motory Renault na motory Ferrari 25 koní, na motory Mercedes prý získá asi 15 koní. Neví se samozřejmě o kolik tím kdo zatíží více svůj závodní (teď i kvalifikační) režim.
.... 25 koní není málo, v takovém případě by to Ferrari mohlo vykopnout v té kvalifikaci docela dost.
.... 25 koní není málo, v takovém případě by to Ferrari mohlo vykopnout v té kvalifikaci docela dost.
Fanda.LH
09:15 04.09.2020 37.188.248.XXX
Podle mě se nic nezmění... V závodech je Mercedes jinde a v kvalifikaci má taky brutální rezervu...
Navíc pokud to dobře chápu, tak módy povolené jsou, ale jspu zakázané módy určené výhradně pro kvalifikaci... Předpokládám, že nejostřejší závodní mód Mercedesu bude stále nejdál...
Navíc pokud to dobře chápu, tak módy povolené jsou, ale jspu zakázané módy určené výhradně pro kvalifikaci... Předpokládám, že nejostřejší závodní mód Mercedesu bude stále nejdál...
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
Max VERSTAPPEN - Kvalifikace (9:00 - 10:00)
- Závod (5:00 - 6:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek