DISKUZE K ČLÁNKU Trefa do černého. Co Renaultu pomohlo k lepší výkonnosti?

Daniel Ricciardo po Velké ceně Belgie prozradil, že jeho Renaultu učinil významný objev v nastavování vozu RS20, což se projevilo výrazně lepší výkonností v závodech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Trefa do černého. Co Renaultu pomohlo k lepší výkonnosti?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 04.09.2020 16:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 02.09.2020 08:13
Renault v tabulce před Ferrari? Hm, to zní… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 02.09.2020 08:43
Vůbec né. Ale uznej, že si za podvádění trest… »
» jon (Hlasovali 2 lidé) 02.09.2020 16:49
Heleď, mě by vůbec nepřekvapilo, kdyby na tom… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jon

jon

90.176.154.XXX
Takže ono se ve finále asi moc nestane. Stači ten kvalifikační režim dát pod mód na inlap/restart po SC v závodě a bude to pořád stejné. Při vší úctě k FIA, když nebyli loni schopni prokázat Ferrari podvod a museli přistupovat na tajné dohody, jak chtějí ohlídat to, jestli závodní režim není v podstatě skrytý party mód?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Mezi módy motoru si budou moci stále přepínat tak, jak to dnes dělají v závodech. Bottasovi nepovolili výkonnější mód s ohledem na Monzu (krátí to životnost motoru). Na moc velký dopad na výkonnost týmů (zhoršení konkurenceschopnosti Mercedesu) bych nesázel.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Já to pochopil. 12 Ale nedalo mi si trochu nepřiložit do ohně. 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Je tam i další věc a to je možnost přepínání režimů v technických pasážích kvůli rekuperaci. Podle mě se to musí dotknout i tohoto, protože na tom v podstatě stojí i princip těch kvalifikačních režimů. V tomto ohledu se Mercedes zdá hodně napřed a vzhledem ke kvalifikační výkonnosti na tom nebude špatně ani Renault. Chápu Abiteboula, že po těch letech marnosti to radši podává skepticky, ale ono se může dost dobře stát, že se McLaren a tovární Renault dostanou v závodě na záda RB. Nebo budou startovat před nimi, protože jim dají obklad v kvaldě a budou se snažit je udržet za sebou. 12
Sice nejsem úplně fanda změn uprostřed sezóny, ale i mě už ten náskok Mercedesu trochu nudí. Jediné zajímavé je to, že Max jezdí letos perfektně. Ale Lewis také, takže je to spíš jen o tom, jak moc to zase podělá Bottas a nechá se pojet od Maxe a jak to podělá Albon, který se tak rád pere s RP, Renaulty, McLareny a prostě všemi, které by měl dle papírových předpokladů drtit rozdílem třídy. Proto se na tuto úpravu pravidel těším a třeba to přinese nějaké drama nebo také nic. Tahle sezóna už je díky viru stejně divná, tak proč to koneckonců nezkusit. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Vysvobození by bylo, kdyby dali Binotta do karantény. Ideálně tak na 5 let. 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

185.99.177.XXX
Ode mě je to čistá spekulace. Neboj, snad to tam není...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Motoráři vždycky něco vymyslí. I přes časovou tíseň třeba poustí do světa perspektívní leč nedodělaný motor. Pak na něm budou makat část sezóny a jak ho domakají, tak ho jako bezporuchový dají do vozu. Nic neporuší a ke zvýšení výkonu se stejně dorvou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Taky si jsem jistý, že Vettel s tímhle vozem propásl dobu která mu byla šitá na míru ještě více než foukačky.
Až se v něm Seb sveze, tak si z něj udělá ložnici plnou orgasmů. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Kdo by tohle auto nechtěl.... 11 Věřím že Sebastianovi by aktivní zavěšení určitě sedlo jak při vjezdu do zatáčky, tak i při výjezdu. 12

Prý je to auto i funkční..... 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Ferdo, výkon se zvyšovat meziročně může.........to zmražené není.
Pokud ale někdo bude mít problém s PJ ve spolehlivosti, tak to opravit lze kdykoli, jen se nesmí zlepšit výkon.....

Což je smaozřejmě problém....se spolehlivostí se výkon zvedne.( může) Ne ten maximální, ale ten průměrně používaný...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Vettel si koupil jedinečný Williams FW14B.
Nejspíše proto, aby po té letošní Binottové hrůze konečně svezl v pořádném voze. 14

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Pokud byla Honda PJ číslo dvě legální, tak ta byla výkonově na tom prý dobře. V race módu.....

Jinak ale souhlas, co pišeš je pravda.....bó pokud vynechaj 5 kvalifikačních kol, prý jim to dá 25 kol v zavodě na vyšší režim. Když to vybalancují , zcela jistě výkon vzroste. Zdroj : Mercedes 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
11 Takové vysvobození si Ferrari ani nezaslouží. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
S tou jejich formou ze Spa bych si radši nechal odstavené kamiony někde po cestě a do Monzy a Mugella radši ani nejezdil. 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Uf, jestli mají v "dohodičce" i tohle, tak už se snad začinám bát, jestli tam nemají ještě další špeky. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Heleď, mě by vůbec nepřekvapilo, kdyby na tom Honda nakonec ještě prodělala. Přeci jen půjde o to najít nějaký rozumný balanc a hraje tam namalou roli samotná životnost motoru, respktive všech jednotlivých komponent. Jestli již nyní Honda trochu tápe a jedou hop nebo trop, budou muset jezdit kvaldu v +-aktuálním závodním módu motoru, což nebude úplně hitparáda. Obzvlášť pokud Mercedes a Renault mají silnější party módy. Potom sice nebudou moci tolik přidat v kvaldě, ale budou moci přihodit pár koníků v závodním režimu, protože nebudou motor tolik huntovat v kvaldách. 04
P.S. Ne, nezapomněl jsem na Ferrari. Těm letos pomůže leda diskvalifikace většiny stájí včetně jejich béčka. 18

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
No , jenomže pak uviděl párty mód Ferrari a i párty mód FRenaultu a celej rok držel mlčocha. Místní Hondař to vysvětloval slovy, že Hondu už Renault nezajímá že stíhá Merrcedes. Jenže se těžce spletl.....Honda v párty módu nesrovnala dodnes, ač nutno dodat, že teď je na tom Honda velice dobře a myslím že tohle pravidlo jí bude vyhovovat nejvíce, protože už loni RB chtěl po Hondě co nejsilnější race mód.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Helmut naopak hned první rok řval že konečně budou mít Párty mód 11 Ale i kdyby neměli, tím lépe prostě pro ně. Ferrari teď taky tvrdí že kvalifikační mód nemají. Týmy s motory Renaultu ho mají, takže se jistě relativně vůči nim v kvalifikaci propadnou.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

37.188.241.XXX
A co když Honda nemá žádný kvalda mód? Aspoň loni něco takového tvrdila.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Renault se k tomu výstižně vyjádřil když poznamenal že motory na to nebyly postaveny. "Nepříjemné je to, že jsme naše motory navrhli tak, aby měly závodní a kvalifikační režim. Zvládli jsme to a uprostřed sezóny musíme změnit způsob jejich fungováni. Ten, kdo se soustředil na závod, vyhraje. Ten, kdo se soustředil na kvalifikaci, prohraje.“ Z tohoto hlediska je změna užívání motoru během sezony určitě špatně, tohle se má dělat na příští sezonu. Je asi jasné že tam se míří aby to ublížilo Mercedesu. Motory Renault v této rošádě (teda McLaren a Renault) uplně jako vítěze nevidím protože jejich kvalifikační režim sice nebude tak dobrý jako ten Mercedesu, ale myslím že je lepší než Hondy a Ferrari.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama