DISKUZE K ČLÁNKU „Alonso už není na vrcholu svých sil. Zopakovat úspěchy by pro něj bylo těžké," míní Webber

Vrátí se Fernando Alonso do Formule 1? Podle Marka Webbera by to měl dvojnásobný mistr světa z let 2005 a 2006 těžké.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: „Alonso už není na vrcholu svých sil. Zopakovat úspěchy by pro něj bylo těžké," míní Webber

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 52, poslední 17.06.2020 08:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 14.06.2020 23:54
To jsem teda zvědavý jakým způsobem bude zdejší… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 15.06.2020 14:24
Zrovna tady bych nadpis nekritizoval.....je to… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 16.06.2020 11:36
Uvidíme, v nových pravidlech přece jen nějaká… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Mimochodem virtual LeMans se teda pro Alonsovu posádku nevyvedl, Alonso asi v 10 kole udělal chybu a byť to ve virtuálu ještě nemusí být zásadní tak díky chybě ve hře bylo. Nutnost 2x červených vlajek kvůli serveru ukazuje že tam ještě maj na čem pracovat. Zábava byla ještě sledovat Maxovu posádku a Vandoorna, no i Max měl problém s technikou a ještě k tomu se potom taky vysekal. A Vandoorneho posádka se propadla během noci asi taky díky nějaké chybě. Škoda jich, ti všichni jezdili s profíkama výborně.

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Simulují se v virtuálu technické poruchy? Pokud ano, jak je ten náhodný systém ošetřen? Pokud ne, není to škoda, protože zrovna vytrvalostní závod je na spolehlivosti postaven.

      + 2 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Tak technické poruchy ale nejsou uplná náhoda, to "jen" simulovat dle mě není férové a měli to také vypnuté. Měli zapnuté poškození při nehodě kde když si to vyžádalo opravu museli strávit čas v boxech. Vyměnit práci mechaniků za náhodu je sice možné ale ve virtuálním světě myslím nežádoucí. Na druhou stranu za technickou poruchu lze rozhodně považovat selhání techniky na vlastním simulátoru (taky se tam stalo) nebo problémy s vlastním internetem.

        + 1 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Náchylnost k poruchám je vlastnost auta....což mě přivádí k základní otázce- mají všichni stejná auta nebo se simulují výkonnostní rozdily ?

          + 0 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Všichni ve třídě LMP měla stejná auta (Oreca 07), v LMGTE nikoliv. Tam prý byli nějací experti co to výkonnostně srovnali jako v reálu.

            + 2 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • spinelesssheep

      spinelesssheep

      88.103.4.XXX
      Alonsovi došel díky tomu bugu benzín na rovince Hunaudieres, tak šel na kolo. A na kole ztratit jen 6 kol během asi tří, čtyř hodin závodu - to neni vůbec zlý. 11
      Né, ale vážně, Alonso sice udělal chyby, ale jinak časy jezdil velmi konkurence schopný i s profíkama. V posledním stintu tam střihl pro jejich posádku nejrychlejší čas. 04

      + 3 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Časy měl velmi slušné, s tím benzínem to byla velká chyba hry 17

        + 2 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          No později se ukázalo víc chyb ve hře, bohužel neproběhl ostrý test a jelo se, každopádně bylo fajn tohle mít pro fanoušky

          + 2 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Teď koukám že dokonce zajížděl lepší časy než Verstappen nebo Lando, to bych na simulátoru nečekal.

        ... a koukám že když nepočítám profesionální sim racery tak zajel nejrychlejší kolo vůbec. Ze sim racerů to bylo asi deváté nejlepší.

        + 3 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • spinelesssheep

          spinelesssheep

          88.103.4.XXX
          Hehe a to ten simulátor má podle všeho pár týdnů. Takovej Verstappen jezdí rFactor asi už dlouho.
          Alonso se dokáže neskutečně rychle přizpůsobit. Není divu, že v LegendsTrophy dával ostatním takovou čočku. 5 vítězství ze 6 posledních závodů, jedno 3. místo a z toho 3 závody jel z chvostu pole (reverzní rošt). 11

          + 2 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Ono je jasné že poznání a technika jdou a půjdou stále nahoru, takže pokud počítač simuluje fyzikální zákony a simuluje je věrněji a věrněji tak ten kdo umí jezdit v reálu měl by být dobrý i na simulátoru a naopak. Ten ze simulátoru samo aby byl dobrý v reálu potřebuje zvládnout fyzičku a přetížení, a taky si musí uvědomit že tam to není hra a je to realita kde může dojít k úhoně. Tam to prostě nemůže jít tak hladce a od opravdových závodníků by v reálu dostali mnohem větší klepec než opravdový jezdci na simulátorech od těch simulátorových profíků.

            + 2 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • spinelesssheep

              spinelesssheep

              88.103.4.XXX
              Já hrál maximálně Gran Turismo a to je spíš něco mezi simulátorem a arkádou. Realitě se rFactor, z komerčně dostupných simulátorů, v jízdním modelu blíží asi nejvíc, ale i přesto je potřeba si na to pro reálné jezdce zvykat a nacházet určitá specifika a nové limity (zajímalo by mě jak si jednotlivé týmy nastavovaly vozy). Sim raceři mají v tom simulátoru naježděno tisíce hodin a testovat za PC se dá 24/7 to v reálu skutečně nejde :D.
              Jinak co jsem koukal tak někteří ti kluci by to v reálném LMPčku fyzicky opravdu nemohli zvládnout. 12

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Jaká je šance že Renault bude s novými pravidly konkurenceschopným? Dle mě ambice Fernanda vyhrávat je a až nebude tak už to nebude ten zabiják Fernando. Takže jestli se má vrátit, musí Renaultu věřit, respektive lidem v něm, a to si v tomto Renaultu nedokážu představit. Na druhou stranu jestli ho Renault opravdu hodně chce a byl by ochoten k nemalým změnám aby přišly určité záruky (včetně výměny Cyrila), proč ne, měl by do toho jít a ukázat jak vypadá Alonsových 110% místo 120% 11

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Ambice a vlastní schopnosti jsou trochu rozdíl.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Ne pro účinkování v tomto Renaultu a ne v případě Fernanda, tam teď můžeš mít ambice i schopnosti ale když nevidíš světlo na konci tunelu tak to pro každého časem zůstane jen frustrující. A u Fernanda spíše dříve než později, myslím si. Proto bez změn v Renaultu to nevidím.

        + 2 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama