DISKUZE K ČLÁNKU „Alonso už není na vrcholu svých sil. Zopakovat úspěchy by pro něj bylo těžké," míní Webber
Vrátí se Fernando Alonso do Formule 1? Podle Marka Webbera by to měl dvojnásobný mistr světa z let 2005 a 2006 těžké.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: „Alonso už není na vrcholu svých sil. Zopakovat úspěchy by pro něj bylo těžké," míní Webber
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Situs
08:50 15.06.2020 88.102.38.XXXMimochodem virtual LeMans se teda pro Alonsovu posádku nevyvedl, Alonso asi v 10 kole udělal chybu a byť to ve virtuálu ještě nemusí být zásadní tak díky chybě ve hře bylo. Nutnost 2x červených vlajek kvůli serveru ukazuje že tam ještě maj na čem pracovat. Zábava byla ještě sledovat Maxovu posádku a Vandoorna, no i Max měl problém s technikou a ještě k tomu se potom taky vysekal. A Vandoorneho posádka se propadla během noci asi taky díky nějaké chybě. Škoda jich, ti všichni jezdili s profíkama výborně.-
-
Situs
09:21 15.06.2020 88.102.38.XXXTak technické poruchy ale nejsou uplná náhoda, to "jen" simulovat dle mě není férové a měli to také vypnuté. Měli zapnuté poškození při nehodě kde když si to vyžádalo opravu museli strávit čas v boxech. Vyměnit práci mechaniků za náhodu je sice možné ale ve virtuálním světě myslím nežádoucí. Na druhou stranu za technickou poruchu lze rozhodně považovat selhání techniky na vlastním simulátoru (taky se tam stalo) nebo problémy s vlastním internetem. -
-
-
spinelesssheep
11:40 15.06.2020 88.103.4.XXXAlonsovi došel díky tomu bugu benzín na rovince Hunaudieres, tak šel na kolo. A na kole ztratit jen 6 kol během asi tří, čtyř hodin závodu - to neni vůbec zlý.
Né, ale vážně, Alonso sice udělal chyby, ale jinak časy jezdil velmi konkurence schopný i s profíkama. V posledním stintu tam střihl pro jejich posádku nejrychlejší čas.-
-
-
spinelesssheep
13:18 15.06.2020 88.103.4.XXXHehe a to ten simulátor má podle všeho pár týdnů. Takovej Verstappen jezdí rFactor asi už dlouho.
Alonso se dokáže neskutečně rychle přizpůsobit. Není divu, že v LegendsTrophy dával ostatním takovou čočku. 5 vítězství ze 6 posledních závodů, jedno 3. místo a z toho 3 závody jel z chvostu pole (reverzní rošt).-
Situs
16:14 15.06.2020 88.102.38.XXXOno je jasné že poznání a technika jdou a půjdou stále nahoru, takže pokud počítač simuluje fyzikální zákony a simuluje je věrněji a věrněji tak ten kdo umí jezdit v reálu měl by být dobrý i na simulátoru a naopak. Ten ze simulátoru samo aby byl dobrý v reálu potřebuje zvládnout fyzičku a přetížení, a taky si musí uvědomit že tam to není hra a je to realita kde může dojít k úhoně. Tam to prostě nemůže jít tak hladce a od opravdových závodníků by v reálu dostali mnohem větší klepec než opravdový jezdci na simulátorech od těch simulátorových profíků.-
spinelesssheep
10:21 16.06.2020 88.103.4.XXXJá hrál maximálně Gran Turismo a to je spíš něco mezi simulátorem a arkádou. Realitě se rFactor, z komerčně dostupných simulátorů, v jízdním modelu blíží asi nejvíc, ale i přesto je potřeba si na to pro reálné jezdce zvykat a nacházet určitá specifika a nové limity (zajímalo by mě jak si jednotlivé týmy nastavovaly vozy). Sim raceři mají v tom simulátoru naježděno tisíce hodin a testovat za PC se dá 24/7 to v reálu skutečně nejde :D.
Jinak co jsem koukal tak někteří ti kluci by to v reálném LMPčku fyzicky opravdu nemohli zvládnout.
-
-
-
-
-
-
Situs
08:43 15.06.2020 88.102.38.XXXJaká je šance že Renault bude s novými pravidly konkurenceschopným? Dle mě ambice Fernanda vyhrávat je a až nebude tak už to nebude ten zabiják Fernando. Takže jestli se má vrátit, musí Renaultu věřit, respektive lidem v něm, a to si v tomto Renaultu nedokážu představit. Na druhou stranu jestli ho Renault opravdu hodně chce a byl by ochoten k nemalým změnám aby přišly určité záruky (včetně výměny Cyrila), proč ne, měl by do toho jít a ukázat jak vypadá Alonsových 110% místo 120%-
-
Situs
09:11 15.06.2020 88.102.38.XXXNe pro účinkování v tomto Renaultu a ne v případě Fernanda, tam teď můžeš mít ambice i schopnosti ale když nevidíš světlo na konci tunelu tak to pro každého časem zůstane jen frustrující. A u Fernanda spíše dříve než později, myslím si. Proto bez změn v Renaultu to nevidím.
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek