DISKUZE K ČLÁNKU „Alonso už není na vrcholu svých sil. Zopakovat úspěchy by pro něj bylo těžké," míní Webber
Vrátí se Fernando Alonso do Formule 1? Podle Marka Webbera by to měl dvojnásobný mistr světa z let 2005 a 2006 těžké.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: „Alonso už není na vrcholu svých sil. Zopakovat úspěchy by pro něj bylo těžké," míní Webber
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
HellHogr
16:57 16.06.2020 31.30.171.XXX
No uvidíme, ale spíše to bylo navázání na tom, jak si Alonsovy ex týmy stojí a o čem mluvil Webber. Jinak Max je neřízená střela, bojovný, rychlý, ale jeho mentalita je jeho velká slabina a to si myslím, že bude bolet v době, kdy půjde do tuhého, narozdíl pak třeba od Russella, Norrise nebo Leclerca
HellHogr
15:16 16.06.2020 31.30.171.XXX
Dejve a četl si ten článek? Webber popisuje to, že v současné situaci by pro Alonsa bylo těžké zopakovat minulého jeho úspěchy, pro něho samotného dle Marka není na vrcholu sil, takže by to bylo těžké i vzhledem k tomu jaká je situace s týmy
daaviid23
13:03 16.06.2020 90.182.169.XXX
Samozřejmě že je dobré si přečíst celý článek ale pokud je trefný nadpis, tak nechápu kritiku toho, když si přečteš jen nadpis.
Respektive pokud by byl nadpis zavádějící a v článku se psalo o něčem trochu jiném, tak ano. Ale tady se v článku rozvijí myšlenka z nadpisu.
Respektive pokud by byl nadpis zavádějící a v článku se psalo o něčem trochu jiném, tak ano. Ale tady se v článku rozvijí myšlenka z nadpisu.
Situs
11:36 16.06.2020 88.102.38.XXX
Uvidíme, v nových pravidlech přece jen nějaká naděje pro dané týmy je. Nějaká šance na změnu poměrů existuje. Pak uvidíme kolik z toho dostanou jezdci a co zahodí. Výkony jako od Alonsa v roce 2012 se můžou postarat o skvělej šampionát i proti dominantnějšímu autu, chce to i to štěstíčko a ne uplně perfektní Mercedes s Hamiltonem. Jeho i jejich spolehlivost je prostě příliš vysoká. Tam to chce auto co bude na přibližném levelu a jezdce který to zvládne. Když dám příklad tak auto Ferrari z roku 2018 a výkon Alonsa z roku 2012 by měl zaručil dobrý boj do posledního kola. Třeba Max s RedBullem bude mít letos šanci, jsem zvědav zda to půjde a zda to Max případně ustojí. On má dny kdy je neskutečný ale taky stále dny kdy je na palici.
HellHogr
10:30 16.06.2020 31.30.171.XXX
Je otázka, kde ty úspěchy jde zopakovat ne jen u Renaultu. Vem si McLaren 2007 ano kontrovezre atd. Přesto Alonso na trati odvedl skvělou práci a to i v ramci po návratu do McLarenu, ale jde zopakovat to co předvedl svými výkony? Nebo u Ferrari, nikdo se ani náhodou nepřiblížil jeho sezóně 2012 .. takže to není jen o tom, že by Alonso něčeho těžko dosahoval, ale je to ukaza i týmů a výkonů jezdců, co tam jsou nyní
spinelesssheep
10:21 16.06.2020 88.103.4.XXX
Já hrál maximálně Gran Turismo a to je spíš něco mezi simulátorem a arkádou. Realitě se rFactor, z komerčně dostupných simulátorů, v jízdním modelu blíží asi nejvíc, ale i přesto je potřeba si na to pro reálné jezdce zvykat a nacházet určitá specifika a nové limity (zajímalo by mě jak si jednotlivé týmy nastavovaly vozy). Sim raceři mají v tom simulátoru naježděno tisíce hodin a testovat za PC se dá 24/7 to v reálu skutečně nejde :D.
Jinak co jsem koukal tak někteří ti kluci by to v reálném LMPčku fyzicky opravdu nemohli zvládnout.
Jinak co jsem koukal tak někteří ti kluci by to v reálném LMPčku fyzicky opravdu nemohli zvládnout.
Situs
08:42 16.06.2020 88.102.38.XXX
Tak třeba tu chybovost jednotky Honda z roku 2015 můžeš do simulátoru jen převzít a ortel nechat náhodě. Závada někdy není na jezdci, proto počítat jen karamboly má podle mě smysl. Ale simulovat jde skutečně vše, někdy ale jen v rámci pravděpodobnosti protože na simulátoru mechanici nepracují, tak to že třeba někdo někomu špatně utáhne kolo jde brát v simulátorovém světě jako čistou náhodu. Až tam na simulátoru budou čekat opravdu další skuteční lidi ala mechanici na výměnu kol a budou tento úkon simulovat tak úspěšnost správného utažení bude mít větší smysl
Situs
07:59 16.06.2020 88.102.38.XXX
To jistě jde, já pochopil že mluvil spíše o technických poruchách který jsou spojeny s vadou materiálu, špatnou práci techniků, výrobou atd. Mrkni na Hondu jak se vrátila do sportu, technické selhání jak na běžícím pásu. Když si to promítneš do virtuálního světa tak taková selhání "nováčků" simulovat můžeš, ale z mého pohledu by to bylo absurdní tento faktor přenášet do hry. Ve hře by jsi mohl jen kroutit hlavou, v reálu to chce odvádět lepší práci v továrně.
Situs
07:51 16.06.2020 88.102.38.XXX
Myslím že zopakovat úspěchy Alonsa u Renaultu bude těžké pro kohokoliv, Renault je v současné době od možnosti vyhrávat nějakou velkou cenu na míle daleko. Dokud tam bude přes sekundový deficit tak nemá vůbec smysl pomýšlet na zopakování dřívějších úspěchů Alonsa tam.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek