DISKUZE K ČLÁNKU „Alonso už není na vrcholu svých sil. Zopakovat úspěchy by pro něj bylo těžké," míní Webber

Vrátí se Fernando Alonso do Formule 1? Podle Marka Webbera by to měl dvojnásobný mistr světa z let 2005 a 2006 těžké.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: „Alonso už není na vrcholu svých sil. Zopakovat úspěchy by pro něj bylo těžké," míní Webber

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 52, poslední 17.06.2020 08:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 14.06.2020 23:54
To jsem teda zvědavý jakým způsobem bude zdejší… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 15.06.2020 14:24
Zrovna tady bych nadpis nekritizoval.....je to… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 16.06.2020 11:36
Uvidíme, v nových pravidlech přece jen nějaká… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Ano v článku jsou ještě další myšlenky, ale ty ani náznakem nevylučují myšlenku z nadpisu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
No uvidíme, ale spíše to bylo navázání na tom, jak si Alonsovy ex týmy stojí a o čem mluvil Webber. Jinak Max je neřízená střela, bojovný, rychlý, ale jeho mentalita je jeho velká slabina a to si myslím, že bude bolet v době, kdy půjde do tuhého, narozdíl pak třeba od Russella, Norrise nebo Leclerca

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Dejve a četl si ten článek? Webber popisuje to, že v současné situaci by pro Alonsa bylo těžké zopakovat minulého jeho úspěchy, pro něho samotného dle Marka není na vrcholu sil, takže by to bylo těžké i vzhledem k tomu jaká je situace s týmy

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Samozřejmě že je dobré si přečíst celý článek ale pokud je trefný nadpis, tak nechápu kritiku toho, když si přečteš jen nadpis.
Respektive pokud by byl nadpis zavádějící a v článku se psalo o něčem trochu jiném, tak ano. Ale tady se v článku rozvijí myšlenka z nadpisu.

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Uvidíme, v nových pravidlech přece jen nějaká naděje pro dané týmy je. Nějaká šance na změnu poměrů existuje. Pak uvidíme kolik z toho dostanou jezdci a co zahodí. Výkony jako od Alonsa v roce 2012 se můžou postarat o skvělej šampionát i proti dominantnějšímu autu, chce to i to štěstíčko a ne uplně perfektní Mercedes s Hamiltonem. Jeho i jejich spolehlivost je prostě příliš vysoká. Tam to chce auto co bude na přibližném levelu a jezdce který to zvládne. Když dám příklad tak auto Ferrari z roku 2018 a výkon Alonsa z roku 2012 by měl zaručil dobrý boj do posledního kola. Třeba Max s RedBullem bude mít letos šanci, jsem zvědav zda to půjde a zda to Max případně ustojí. On má dny kdy je neskutečný ale taky stále dny kdy je na palici.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
01 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Je otázka, kde ty úspěchy jde zopakovat ne jen u Renaultu. Vem si McLaren 2007 ano kontrovezre atd. Přesto Alonso na trati odvedl skvělou práci a to i v ramci po návratu do McLarenu, ale jde zopakovat to co předvedl svými výkony? Nebo u Ferrari, nikdo se ani náhodou nepřiblížil jeho sezóně 2012 .. takže to není jen o tom, že by Alonso něčeho těžko dosahoval, ale je to ukaza i týmů a výkonů jezdců, co tam jsou nyní

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
spinelesssheep

spinelesssheep

88.103.4.XXX
Já hrál maximálně Gran Turismo a to je spíš něco mezi simulátorem a arkádou. Realitě se rFactor, z komerčně dostupných simulátorů, v jízdním modelu blíží asi nejvíc, ale i přesto je potřeba si na to pro reálné jezdce zvykat a nacházet určitá specifika a nové limity (zajímalo by mě jak si jednotlivé týmy nastavovaly vozy). Sim raceři mají v tom simulátoru naježděno tisíce hodin a testovat za PC se dá 24/7 to v reálu skutečně nejde :D.
Jinak co jsem koukal tak někteří ti kluci by to v reálném LMPčku fyzicky opravdu nemohli zvládnout. 12

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
To je tak, když někdo pořádně nečte, Dejv by potřeboval na tom trochu zapracovat 11

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Však s Tebou souhlasím, jen jsem doplňoval svůj pohled.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Však proto o tom mluvím, někdy strasti v reálném světě není nutné převádět i do toho na simulátoru. Tam jde opravdu výlučně o toho jezdce a proto má smysl brát v potaz jen ty jeho chyby.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ale nemůžeš Hondě simulovat poruchy z jejích začátků když momentálně mají velice spolehlivé motory. Opravdu si nemyslím, že je simulace poruch tím nejsprávnějším řešením.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tak třeba tu chybovost jednotky Honda z roku 2015 můžeš do simulátoru jen převzít a ortel nechat náhodě. Závada někdy není na jezdci, proto počítat jen karamboly má podle mě smysl. Ale simulovat jde skutečně vše, někdy ale jen v rámci pravděpodobnosti protože na simulátoru mechanici nepracují, tak to že třeba někdo někomu špatně utáhne kolo jde brát v simulátorovém světě jako čistou náhodu. Až tam na simulátoru budou čekat opravdu další skuteční lidi ala mechanici na výměnu kol a budou tento úkon simulovat tak úspěšnost správného utažení bude mít větší smysl 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Náhoda patří do karet nebo kostek. Když se snaží simulovat reálný závod, tak by i závady měly být postavené na lidských chybách. (Né ajťáků, ti jsou v kopancích nepřekonatelní gigavelmistři.)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
To jistě jde, já pochopil že mluvil spíše o technických poruchách který jsou spojeny s vadou materiálu, špatnou práci techniků, výrobou atd. Mrkni na Hondu jak se vrátila do sportu, technické selhání jak na běžícím pásu. Když si to promítneš do virtuálního světa tak taková selhání "nováčků" simulovat můžeš, ale z mého pohledu by to bylo absurdní tento faktor přenášet do hry. Ve hře by jsi mohl jen kroutit hlavou, v reálu to chce odvádět lepší práci v továrně.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Myslím že zopakovat úspěchy Alonsa u Renaultu bude těžké pro kohokoliv, Renault je v současné době od možnosti vyhrávat nějakou velkou cenu na míle daleko. Dokud tam bude přes sekundový deficit tak nemá vůbec smysl pomýšlet na zopakování dřívějších úspěchů Alonsa tam.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Nikoliv, on nadpis skutečně nekritizoval.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Vidím reakci na mě a ne na Hogříka a přemýšlím, že jsi udělal chybu 12

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

84.47.50.XXX
11

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

84.47.50.XXX
No možná sis nevšiml, že ten nadpis se v článku nevyvrací, ale potvrzuje. 12

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama