DISKUZE K ČLÁNKU Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení
Ralf Schumacher patří do bohaté historie stáje Williams. Za tradiční tým totiž kdysi sám jezdil. Bylo to ještě v době, která se pro Williams vyznačovala celkem solidními výsledky. Jenže pak přišel výrazný pád. Podle mladšího z bratrů Schumacherů za něj může nedostatečně kvalitní vedení stáje z Grove.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovali 3 lidé)
03.06.2020 06:28
No jako ano....jednoznačně.
Můžou se vymlouvat na… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
jumpman
09:14 03.06.2020 178.255.168.XXXje až s podivem, že tak slavný tým má problém sehnat sponzora a vše ukazuje na to, že problém je claire ve vedení, jenom to teď ralf řekl naplno. Nesouhlasím, ale s tím, že by byl problémem i frank, ten to předal dcerušce v poměrně solidní kondici-
-
jumpman
15:44 03.06.2020 178.255.168.XXXjenže to nebylo o problémech, ale o přístupu. Oni zkrátka chtěli ty platící jezdce, protože to byl nejsnadněji získaný balík peněz, jenže už neviděli to, že tím jdou do kopru výsledky a bez výsledků nejsou sponzoři. A vyvedu tě z omylu, za franka brali platiče, ale ne každou sezonu a vždy max jednoho, to až claire vyhodila piloty co něco dokázali a nabrala plno platící ekvipu do kokpitu a poslala celej williams k šípku...-
-
jumpman
18:39 03.06.2020 178.255.168.XXXtak on je v dnešní době platič skoro každej jezdec. S alonsem přišel do ferrari santander a donesl nějakejch 60 mega. Je alonso potom platičem?
Já myslím spíš všechny ty kibice a spol. kteří by se cestou talentu do F1 dostali spíš stěží, ale když to podpořili správnou sumičkou, tak to u williamsu šlo, ale hlavně vyhodili nejdřív barika a potom massu aby takovému platiči udělali místo, přitom se ukazovalo že i tihle veteráni měli týmu pořád co dát ať už v bodovém přídělu tak ve směrování vývoje auta.-
Ferda
19:32 03.06.2020 46.47.176.XXXJe to tak. Každý jezdec dnes musí být pro tým přínosem ať už se jedná kvalitami, sponzory, nebo třeba námezdní silou která se už dnes moc nevidí. Jedním takovým byl kdysi Jenson, který sice Williamsu patřil, ale ten ho pouze pronajímal jiným týmům než se Jenson vzbouřil a ze sevření Frankových drápů se prý sám vyplatil. -
HellHogr
20:10 03.06.2020 31.30.171.XXXJak řekl Barichello, po roce 2010 jediným talentem a neplatičem byl Hulk a potom už jen Bottas, Massu nevzali kvůli zkušenostem, ale prachům. Ty problémy byly právě už dřív, kdy Williams dělal vše proto, aby měl raději finance než výsledky na trati no a jak Smedly sám řekl pro 2014 až do teď jeli cestou co nejnižšího odporu, protože už dopředu věděli, že s hybridama příjde totální zlom v chování motoru a bude důležitější než šasi na nějakou dobu no a taky to vypadalo růžově, výsledky najednou byly a furt měli finance od Massy a pak Strolla a potom? nic, najedno uuž to nebylo jen o motoru a platiči už neměli šanci protože ta výhoda byla pryč ...
-
-
-
-
-
Jindrich K.
17:07 03.06.2020 89.103.12.XXXTak pokud bys byl sponzor, chtěl bys svoje logo na nejpomalejším autě co se dostane do záběru maximálně při předjíždění o kolo a nebo při nehodě ? Je jasné, že mají problémy se sháněním sponzora. Na minulost dneska nikdo nehraje. A nevím jestli by změna vedení pomohla tak jednoznačně. Williams má pomalý auto a to nový vedení nezmění. Rozhodně ne mávnutím kouzelného proutku.-
jumpman
18:41 03.06.2020 178.255.168.XXXtak vše je otázkou ceny a problém je, že u williamsu mají evidentně problém mezi očekáváním a realitou a dostali se do sestupné spirály. Ono jim to doteď fungovalo a stačilo, ale krize přinutila sponzory stáhnout podporu a williams se ukázal jako ten, kdo nemá žádná zadní vrátka-
Jindrich K.
14:44 04.06.2020 91.229.253.XXXVšak to já nepopírám. Jen nevím jestli jen výměna vedení je samospásná věc. S nastavenými pravidly se nikam nepohnou. Leda při změně pravidel mají šanci na rychlejší auto. S rychlejším autem jdou ruku v ruce sponzoři. V současný době se většina týmů potácí ve větší či menší krizi. Formule 1 je drahá legrace a pokud se chvíli nedaří, tak je ten sešup brutální. Dneska Williams, zítra Renault a pak kdo ví. Možná ty rozpočtový strop pomůžou. Možná ne. Willimsu to už ale asi určitě nepomůže. Možná by to chtělo vyměnit nejen vedení, ale možná i techniky a inženýry. s úpravama současnýho auta se nedostanou nikam. Pak by to chtělo asi i zkušený piloty s dobrou zpětnou vazbou. Možná je Russel rychlý (možná ne), ale není moc zkušený. Ale prostě problém Williamsu jsou hluboké a řešení (pokud je ještě možné) nebude snadné.
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek