DISKUZE K ČLÁNKU Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení

Ralf Schumacher patří do bohaté historie stáje Williams. Za tradiční tým totiž kdysi sám jezdil. Bylo to ještě v době, která se pro Williams vyznačovala celkem solidními výsledky. Jenže pak přišel výrazný pád. Podle mladšího z bratrů Schumacherů za něj může nedostatečně kvalitní vedení stáje z Grove.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 04.06.2020 14:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 03.06.2020 06:28
No jako ano....jednoznačně. Můžou se vymlouvat na… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 03.06.2020 09:14
je až s podivem, že tak slavný tým má problém… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 03.06.2020 15:44
jenže to nebylo o problémech, ale o přístupu. Oni… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Je to škoda. Chybí silný sponzor.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    No jako ano....jednoznačně.
    Můžou se vymlouvat na všechno možný, větší dotace pro Ferrari a další týmy nebo existence takzvaných B týmů ale nic není tak zásadní aby Williams musel být tak špatný.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      je až s podivem, že tak slavný tým má problém sehnat sponzora a vše ukazuje na to, že problém je claire ve vedení, jenom to teď ralf řekl naplno. Nesouhlasím, ale s tím, že by byl problémem i frank, ten to předal dcerušce v poměrně solidní kondici

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.171.XXX
        Jasný, on poslední dekádu Williams nezakrýval problémy paltícími jezdci a to tam nebyal Clair ve vedení 02

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          jenže to nebylo o problémech, ale o přístupu. Oni zkrátka chtěli ty platící jezdce, protože to byl nejsnadněji získaný balík peněz, jenže už neviděli to, že tím jdou do kopru výsledky a bez výsledků nejsou sponzoři. A vyvedu tě z omylu, za franka brali platiče, ale ne každou sezonu a vždy max jednoho, to až claire vyhodila piloty co něco dokázali a nabrala plno platící ekvipu do kokpitu a poslala celej williams k šípku...

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            S těmi platiči za Franka to bylo různé. Třeba v jednu dobu měl najednou jezdce; Jensona, Ralfa a Montyho. Který z nich byl ten platič. Nebo který z nich platičem nebyl?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              tak on je v dnešní době platič skoro každej jezdec. S alonsem přišel do ferrari santander a donesl nějakejch 60 mega. Je alonso potom platičem?
              Já myslím spíš všechny ty kibice a spol. kteří by se cestou talentu do F1 dostali spíš stěží, ale když to podpořili správnou sumičkou, tak to u williamsu šlo, ale hlavně vyhodili nejdřív barika a potom massu aby takovému platiči udělali místo, přitom se ukazovalo že i tihle veteráni měli týmu pořád co dát ať už v bodovém přídělu tak ve směrování vývoje auta.

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Je to tak. Každý jezdec dnes musí být pro tým přínosem ať už se jedná kvalitami, sponzory, nebo třeba námezdní silou která se už dnes moc nevidí. Jedním takovým byl kdysi Jenson, který sice Williamsu patřil, ale ten ho pouze pronajímal jiným týmům než se Jenson vzbouřil a ze sevření Frankových drápů se prý sám vyplatil.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                31.30.171.XXX
                Jak řekl Barichello, po roce 2010 jediným talentem a neplatičem byl Hulk a potom už jen Bottas, Massu nevzali kvůli zkušenostem, ale prachům. Ty problémy byly právě už dřív, kdy Williams dělal vše proto, aby měl raději finance než výsledky na trati no a jak Smedly sám řekl pro 2014 až do teď jeli cestou co nejnižšího odporu, protože už dopředu věděli, že s hybridama příjde totální zlom v chování motoru a bude důležitější než šasi na nějakou dobu no a taky to vypadalo růžově, výsledky najednou byly a furt měli finance od Massy a pak Strolla a potom? nic, najedno uuž to nebylo jen o motoru a platiči už neměli šanci protože ta výhoda byla pryč ...

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Jindrich K.

        Jindrich K.

        89.103.12.XXX
        Tak pokud bys byl sponzor, chtěl bys svoje logo na nejpomalejším autě co se dostane do záběru maximálně při předjíždění o kolo a nebo při nehodě ? Je jasné, že mají problémy se sháněním sponzora. Na minulost dneska nikdo nehraje. A nevím jestli by změna vedení pomohla tak jednoznačně. Williams má pomalý auto a to nový vedení nezmění. Rozhodně ne mávnutím kouzelného proutku.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          tak vše je otázkou ceny a problém je, že u williamsu mají evidentně problém mezi očekáváním a realitou a dostali se do sestupné spirály. Ono jim to doteď fungovalo a stačilo, ale krize přinutila sponzory stáhnout podporu a williams se ukázal jako ten, kdo nemá žádná zadní vrátka

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jindrich K.

            Jindrich K.

            91.229.253.XXX
            Však to já nepopírám. Jen nevím jestli jen výměna vedení je samospásná věc. S nastavenými pravidly se nikam nepohnou. Leda při změně pravidel mají šanci na rychlejší auto. S rychlejším autem jdou ruku v ruce sponzoři. V současný době se většina týmů potácí ve větší či menší krizi. Formule 1 je drahá legrace a pokud se chvíli nedaří, tak je ten sešup brutální. Dneska Williams, zítra Renault a pak kdo ví. Možná ty rozpočtový strop pomůžou. Možná ne. Willimsu to už ale asi určitě nepomůže. Možná by to chtělo vyměnit nejen vedení, ale možná i techniky a inženýry. s úpravama současnýho auta se nedostanou nikam. Pak by to chtělo asi i zkušený piloty s dobrou zpětnou vazbou. Možná je Russel rychlý (možná ne), ale není moc zkušený. Ale prostě problém Williamsu jsou hluboké a řešení (pokud je ještě možné) nebude snadné.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kevin Magnussen ukázal, jak se bojuje za týmové barvy

Ohlédnutí za GP Saúdské Arábie

Letecký pohled na okruh v Džiddě

GRAFIKA: Startovní rošt v Džiddě - Red Bull v 1. řadě před Ferrari

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Kvalifikaci ovládl Verstappen, Bearman v bitvě s Hamiltonem

Max Verstappen v Bahrajnu

V závěrečném tréninku nejrychlejší Verstappen, Bearman desátý. Zhou havaroval

Carlose o víkendu za volantem neuvidíme

Ferrari náhle mění sestavu: Sainz se už v Bahrajnu nesveze, místo něj povolán nováček

Max Verstappen s novým Ferrari SF-24 při testech v Bahrajnu

První trénink v Saúdské Arábii pro Verstappena, druhý pro Alonsa

Lewis Hamilton, Max Verstappen a George Russell společně na pódiu

Verstappen k Mercedesu? "Bylo by to vzrušující," reaguje Russell

Fernando Alonso v Bahrajnu

Scházejí nám 3 či 4 desetiny, popisuje zklamaně Alonso. Briatore pro něj hledá tu nejlepší možnost

Max Verstappen pro sezónu 2024

U Red Bullu vládne napětí dál, Verstappen volá po konci Hornera. Odejde Max ke konkurenci?

Max Verstappen a Sergio Pérez přivezli Red Bullu 29. double

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen nečekal, že vše bude tak snadné

  • Pátek

    • 1. Trénink (2:30 - 3:30)
    • 2. Trénink (6:00 - 7:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (2:30 - 3:30)
    • Kvalifikace (6:00)
  • Neděle

    • Závod (5:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama