DISKUZE K ČLÁNKU Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

Mezinárodní automobilová federace (FIA) ve středu po hlasování Světové rady motorsportu (WMSC) schválila nová pravidla Formule 1. Týkají se omezení vývoje aerodynamiky pro nejlepší týmy či nižší rozpočtové stropy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 54, poslední 28.05.2020 21:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 28.05.2020 15:47
Neřeším 3 kg, řeším trend. A ten je jasnej už x… »
» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 28.05.2020 20:00
Chlape vyzíváš mě k přemýšlení, ale vůbec… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 28.05.2020 12:22
Je na čase vypisovat sázky kdy formule dostane na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.170.XXX
    Strop je ok, ale to omezení aero a vývoje je totální nesmysl, je v DNA F1, aby ti co mají nejlepší nápady měli nejlepší auto a vyhrávali .. nebo byli alespoň uspěšnejší než ti co to nedokáží ..

    + 2 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Napsals jsi nesmysl. DNA zůstavá. 12 I ty lepší nápady zůstanou. Ještě chybí hláška že kdo na F1 nemá ať ji nejezdí. 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.170.XXX
        Kdo F1 nerozumí ať jí nesleduje, lepší? 13

        + 1 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Jasně, neměl bys to sledovat. 11

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.170.XXX
            Grahame, doveš si představit, že někdo kvantifikuje kolik času potřebuje na to, aby měl vyladěné auto zkre strávený čas v tunelu? ja teda ne

            + 1 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Zavolej si Rossovi Brawnovi, on o tomhle docela nahlas kdysi hovořil, že tohle pravidlo by bylo super, kdyby se zavedlo. I to vysvětloval a mělo to hlavu a patu a logiku. A je to tady.... 11

              Je jasné že dokonalé nebude nikdy nic....

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    Jsem na to zvědavý... Dal bych jenom rozpočtový strop a dělej co umíš... Takhle mi to přijde příliš komplikované a složité... Aby se pak běžný divák vůbec vyznal v tom, kdo co může.

    Samozřejmě, že nejdůležitější bude to co se bude dít na trati... Pokud budou závody F1 zajímavé, tak bude F1 úspěšná, ale rozhodně končí jedna éra... Osobně očekávám, že se startovní pole rozdělí podle dodavatelů motorů na skupiny a tyto skupiny budou spolupracovat... Bude vůz Mercedes, Ferrari, Honda atd...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    No, rozpočtový strop je dobrá věc, omezení aerodynamických prací je blbost,
    a vrcholem je zvyšování hmotnosti aut, což je naprostá hova*ina! 10
    Všichni zainteresovaní jim řeknou že musí snížit hmotnost monopostů, ale oni dělají pravý opak ..... amatéři!!!

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Není to blbost, zjisti si jak to funguje a to i časově a jak se díky tomu kdo má více zdrojů pro vývoj aera na trati zrychluje,

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        No to je snad logické, ne? A to by se taky mělo (teoreticky) omezit tím stropem pro rozpočty, ne(ikdyž to budou chtít ošulit)? Ale omezuje to např. ty týmy které mají lepší organizaci a lépe využívají svoje zdroje a čas.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama