DISKUZE K ČLÁNKU Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

Mezinárodní automobilová federace (FIA) ve středu po hlasování Světové rady motorsportu (WMSC) schválila nová pravidla Formule 1. Týkají se omezení vývoje aerodynamiky pro nejlepší týmy či nižší rozpočtové stropy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 54, poslední 28.05.2020 21:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 28.05.2020 15:47
Neřeším 3 kg, řeším trend. A ten je jasnej už x… »
» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 28.05.2020 20:00
Chlape vyzíváš mě k přemýšlení, ale vůbec… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 28.05.2020 12:22
Je na čase vypisovat sázky kdy formule dostane na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.170.XXX
    Strop je ok, ale to omezení aero a vývoje je totální nesmysl, je v DNA F1, aby ti co mají nejlepší nápady měli nejlepší auto a vyhrávali .. nebo byli alespoň uspěšnejší než ti co to nedokáží ..

    + 2 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Napsals jsi nesmysl. DNA zůstavá. 12 I ty lepší nápady zůstanou. Ještě chybí hláška že kdo na F1 nemá ať ji nejezdí. 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.170.XXX
        Kdo F1 nerozumí ať jí nesleduje, lepší? 13

        + 1 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Jasně, neměl bys to sledovat. 11

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.170.XXX
            Grahame, doveš si představit, že někdo kvantifikuje kolik času potřebuje na to, aby měl vyladěné auto zkre strávený čas v tunelu? ja teda ne

            + 1 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Zavolej si Rossovi Brawnovi, on o tomhle docela nahlas kdysi hovořil, že tohle pravidlo by bylo super, kdyby se zavedlo. I to vysvětloval a mělo to hlavu a patu a logiku. A je to tady.... 11

              Je jasné že dokonalé nebude nikdy nic....

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    Jsem na to zvědavý... Dal bych jenom rozpočtový strop a dělej co umíš... Takhle mi to přijde příliš komplikované a složité... Aby se pak běžný divák vůbec vyznal v tom, kdo co může.

    Samozřejmě, že nejdůležitější bude to co se bude dít na trati... Pokud budou závody F1 zajímavé, tak bude F1 úspěšná, ale rozhodně končí jedna éra... Osobně očekávám, že se startovní pole rozdělí podle dodavatelů motorů na skupiny a tyto skupiny budou spolupracovat... Bude vůz Mercedes, Ferrari, Honda atd...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    No, rozpočtový strop je dobrá věc, omezení aerodynamických prací je blbost,
    a vrcholem je zvyšování hmotnosti aut, což je naprostá hova*ina! 10
    Všichni zainteresovaní jim řeknou že musí snížit hmotnost monopostů, ale oni dělají pravý opak ..... amatéři!!!

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Není to blbost, zjisti si jak to funguje a to i časově a jak se díky tomu kdo má více zdrojů pro vývoj aera na trati zrychluje,

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        No to je snad logické, ne? A to by se taky mělo (teoreticky) omezit tím stropem pro rozpočty, ne(ikdyž to budou chtít ošulit)? Ale omezuje to např. ty týmy které mají lepší organizaci a lépe využívají svoje zdroje a čas.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

GP SINGAPURU - PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

GP SINGAPURU: Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře v posledním tréninku v Singapuru smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink v Singapuru patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v Singapuru byl v režii Leclerca

Max Verstappen v zádově v Kanadě

Red Bull má po Pérezově nehodě starosti. Už zjistil, kdy a kde udělal ve vývoji chybu

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama