DISKUZE K ČLÁNKU Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

Daniel Ricciardo měl závod v Monaku roku 2016 rozjetý výborně, jenže chyba mechaniků jej o takřka jistý triumf připravila.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 92, poslední 07.06.2020 16:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 7 lidí) 25.05.2020 20:45
Měl jsem spíše na mysli debaty o Schumim a… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 24.05.2020 12:51
Narazis snad na 2017? Podle místního odborníka… »
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 24.05.2020 20:36
To víš, že jo Miku. Zatím co na Monze, se podle… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Myslíš, jako zcela nedemagogicky předhazovat jistou anketu v roce 2010 a 2012 a tu samou ignorovat v ostatních letech?
                            Nebo při hodnocení celé sezony, brát kola na "čistém vzduchu" ve vybraném 1 závodě sezony a v jiném nevyhovujícím závodě je ignorovat?
                            Tvůj výklad demagogie a lží už celkem znám. 03

                            + 1 / − 5

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                          • HellHogr

                            HellHogr

                            31.30.170.XXX
                            U něho už je to čistá křeč zakrytá tím, jak je vlastně v pohodě. Cokoliv co přinesl tak bylo mimo nebo to zakrývalo celkově kontext, nevím proč má tendenci běhat v kruhu jak křeček a ještě si myslet, že najednou se realita změní 11

                            + 5 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Já jsem v pohodě. Celou dobu nemáte jediný argument, který by odporoval tomu co píšu. Máte pouze dojmy, jaký kdo měl auto.
                              A souhlas je to jak v kruhu:
                              Vy: RB byl rychlejší než Ferrari.
                              Já: Důkaz?
                              Vy: nic

                              Pořád dokolečka. 12

                              + 1 / − 5

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              88.102.38.XXX
                              Právě, ale je čas ho nechat jeho bublině. Doložený průměrný půlsekundový rozdíl v kvalifikaci přece o rychlosti vozu nevypovídá, ukázky nejednoho celého stintu kdy Vettel dokáže dávat jezdcům Ferrari i sekundu dokud si nevyjede dostatečný náskok přičemž Ferrari není zaseknuté v provozu není přece dostatečně reprezentativní, analýzy odborníků i místní rozbor rychlosti jsou jen domněnky ostatních které ho nezajímají a nic nedokazují, a slova samotného Vettela když tu tvrdil že Alonso zpočátku ztrácel sekundu a půl přece nemyslel vážně, stejně tak Button když prohlásil že Alonso má body ale ne rychlost. Mike prohlásil že vůz Ferrari byl na startu sezony nejsilnější a přes to nejede vlak 11 Co na tom že on neprokázal vůbec nic a jen vytasil Barcelonu kdy Vettel neměl žádný stint bez zaseknutí v provozu s křídlem které si poškodil a museli mu ho měnit, a navíc s penalizací. To prostě nevymyslíš. Nedávno jak byla Valencie jsem se musel smát jak Vettel neměl žádnou výhodu v rychlosti vozu, když na to přišlo tak jen sekundu na kolo 11 Doložit se dá mnohé, ale ne všem 04

                              + 5 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                -půlsekundový nískok v kvaldě je to samé, jako v závodě? 11
                                -půlsekundový náskok je zásluha Vettela nebo RB? Jistě že vozu, pilot na to vliv nemá.
                                -ukázal jsi stint v Ausitnu, který nebyl čistý a vadí ti nečistý v Barceloně? Kola na čistém vzduch v Austinu ukazovala 0,5s pro Vettela, čistá kola v Barceloně 1s pro Alonsa. CHápu, líbí se jen ty jedny.
                                -křídlo v Barceloně jsem odečetl, ztrácel sekundu s křídlem v pořádku. 13
                                -domněnky těch, co Alonsa chválí jsou podobné těm, co chválí Vetela.
                                -Button dal Vettela na stejnou úroveň s Alonsem.
                                -Mike mluvil o půlce sezony 2012, kdy Ferrari s Alonsem vedlo MS. To chceš popřít jak?
                                -Nevzpomínám si, že bych u Valencie řešil nějaké sekundy.

                                Ano, doložit se dá vše. Stačí jen nechtít vidět jen půlku dat.
                                13 12 14

                                + 1 / − 4

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Situs

                                  Situs

                                  88.102.38.XXX
                                  Už jsem ti psal že tvoje demagogický lži a nesmysly mě již nezajímají, tvá bublina je proti argumentům zcela imunní. Vše ti bylo doloženo a ty přesto plácáš prázdná slova stále dokola a chceš se motat v cyklu. Trololo.

                                  + 4 / − 1

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    185.149.130.XXX
                                    Vím, tebe zajímají jen tvé demagogické lži a výmysly. Doložil jsi pouze, že byl Vettel na RB v jednom závodě rychlejší než Alonso na Ferrari a že v kvalifikacích byl Vettel na RB rychlejší než Alonso na Ferrari. Co z toho dělalo auto a co pilot neřešíš, že v jiných závodech to bylo obráceně neřešíš, že stint v Austinu nebyl čistý, když se Alonso dostal o několik míst dopředu neřešíš, že Rb měl tehdy technickou vychytávku, zvyšující jejich rychlost právě v kvalifikacích a prvních kolech neřešíš, operuješ proto jen s nimi, že si nerozuměl RB tolik s gumama, takže měl nevýhodu po většinu závodu neřešíš, že měl RB horší spolehlivost neřešíš, že Alonsa neobíral o body kolega neřešíš, že v první půlce sezony vyhrával každý závod jiný pilot (jediný Alonso 2), tedy se nedá vybrat reprezentativní na celou sezonu neřešíš, že odborníci se kloní na obě strany každý na jinou neřešíš. Nic z toho neumíš zpochybnit, což taky neřešíš tak to raději označíš za výmysl a lež. Prostě bereš jen to, co se ti hodí a vytváříš si svou vlastní verzi. A budeš mlít něco o demagogii. Zameť si řed vlastním prahem, než začneš urážet. 13

                                    + 1 / − 3

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • HellHogr

                                      HellHogr

                                      31.30.170.XXX
                                      Ach tá demagogie, všichni tě v téhle diskuzi stírají a ty se rád necháváš stírat dál 04

                                      + 3 / − 1

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        185.149.130.XXX
                                        Mně stírají? 12 12 12

                                        + 1 / − 4

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                      • Situs

                                        Situs

                                        88.102.38.XXX
                                        Opak by byla známka soudnosti 11

                                        + 3 / − 1

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Mike17

                                          Mike17

                                          185.149.130.XXX
                                          Vím, soudnost. Jako to, že Vettela všichni kritizují.
                                          Massa:
                                          Regardless of Vettel’s decision, his legacy at Ferrari is clear to Massa and the Brazilian had strong words to say about the quality of hardware afforded to Vettel from 2015 onwards.

                                          “I would say, in my opinion he did a very, very good job for Ferrari winning many races, even fighting for championships.

                                          "It’s also true that he never had the car to win the championship, even if it was close – it was not the quickest car,” he added.

                                          12 12 12

                                          + 0 / − 4

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Já útočím? Tys to po sobě nečetl? Jen tak to z tebe vypadlo?
            Za mne osobně Vettel využíval TR jak v RB, tak ve Ferrari. Jak s Kimim, tak s Leclercem. Stejně jako ji využívali snad všichni špičkoví jezdci. Možná ty znáš vyjímku, já fakt ne.
            Prostě nemáš na žádný argument k věci, máš potřebu jen hejtovat a urážet a abys na to vůbec měl, musíš si mé názory vymyslet sám.

            + 1 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Jestli narážíš na rok 2017, pak souhlasím s Riccim. Kimi si to prohrál sám. Stačilo jezdit na nových gumách rychleji, něž Vettel na starých. Neměl by to být problém.
      Jestli na rok 2016, těžko RB přenechal s radostí vítězství Meredesu. 03

      + 1 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        To víš, že jo Miku. Zatím co na Monze, se podle tebe, piloti zaseknou za autem před nimi, tak v Monaku piloti běžně objedou pomalejšího a pokud to nedokáží, tak je to jejich chyba.
        Kam chodíš poslední dobou na takové nesmysly??? 02
        A co se týče 2016, tak by se asi takový arogant, jakým Marko je, jen těžko omlouval Riccimu, kdyby bylo vše z hlediska týmu vpořádku...

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Promiň, kde přesně jsem tvrdil, že v Monaku se dobře předjíždí? Podsouvat mi takovou hloupost je trochu pod tvou úroveň, ne? To bys měl nechat jiným odborníkům.
          Naopak, bylo vidět na Vettelovi, že předjet Kimiho nedokáže. Při tom, co jeli 3 kola na různých směsích, měli možnost jet oba naplno. Ani jeden za nikým zaseklý nebyl. Vyhrál ten rychlejší a na horších gumách. Po výměně Vettela už Kimi nikoho předjíždět nemusel. Nedokázal se k Vettelovi ani přiblížit.
          2016: Však se omluvil. Nikdo netvrdí ani netvrdil, že to tým nepodělal. Ale asi těžko to někdo udělal schválně tehdejší jedničce týmu. Sám říkáš, že takové věci se stávají dvojkám. Zvlášť když tím přišli o vítězství, kterých v té době měli dost málo. Když udělali podobnou chybu u Mercedesu, nijak zvlášť ti to nevadilo. 03

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Přečti si znovu a pozorně naši diskuzi po Monaku 2017. Kimi tvrdil, že ho tým zbytečně brzy povolal k Pitstopu a pak poslal do provozu. Já ti to citoval, jako indicii pro týmovou režii ve prospěch Vettela a ty jsi tvrdil, že do žádného provozu ho neposlali a Buttona pouze objel, když ten ho pouštěl. Jenže Miku, i když v Monaku pomalejší pilot pouští rychlejšího, tak ho zpomalí. Nelze tam totiž předjíždět kdekoliv a oba musí počkat na chvíli, kdy to bude možné. Do té doby jede ten "rychlejší" stejně pomalu a nejspíše ještě pomaleji, než ten pomalý před ním. Navíc nemůžou jet těsně v závěsu, protože by si oddělal pneumatiky hned po jejich výměně. To jsou věci, které ti absolutně nedochází a jenom si vyzobáváš to, co se ti hodí. O objektivitě se v tvém případě nedá mluvit vůbec. A ta tvoje "jízda naplno" je další nesmysl. Každý závod "kočíruje" tým oběma svým pilotům. To už jednou pro vždy pochop. V každém závodě musí oba piloti v některých částech šetřit (minimálně palivo) a není problém jednoho z pilotů "uvést" do režimu "šetření" a druhého naopak přimět k maximálnímu výkonu.. A když k tomu ještě přidáme pitstop pro toho v klidovém režimu, tak ten druhý vypadá, jako by létal. Podle mne podobnou strategii použili u RedBullů v Malajsii 2013. Jen s tím rozdílem, že Vettelovi umožnili Webbera podseknout.
            Po pitstopu Vettela už Kimimu bylo jasné, kde je jeho místo a kam ho tým chtěl dostat. Další pitstop už nebyl v plánu a tak bylo po manévrech. Nebo snad myslíš, že kdyby jezdil Vettelovi na křídle, že by měl šanci ho předjet, či že by zazněla hláška Multi21??? 18
            2016; Opět si přečti, co jsem napsal výše. Chci věřit, že to bylo neúmyslné, ale nechápu, proč neměli připravené pneu, když šlo o plánovanou zastávku a Ricci byl k pitstopu povolán týmem. Jestli to umíte spolu s dr.Markem vysvětlit, tak sem s tím. Jsem jedno velké ucho a možná nebudu sám, koho by to zajímalo.

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Chápu, ale už jsme to probírali a hledat zase ta čísla se mi nechce. Kimi předjel oba jezdce o kolo zpět během prvního kola, resp. jen dbvou stintů. Napsal sjem ti, kolik ztratil v těch dvou stintech a ta ztráta byla menší, než náskok se kterým vyjel Seb z boxů. Takže zdržení bylo minimální. Nic neospravedlňuje Kimiho pomalost ve zbytku stintů na lepších gumách, ve kterých měl opravdu čistý vzduch. Proč zajel v to kolo bylo zřejmé, když měnili piloti za ním. To se dělá naprosto běžně a nikdy tě to neudivovalo. Měl všechny trumfy v ruce, stačilo jen jet.
              S nějakým šetřením gum či paliva na mne nechoď. Zrovna v Monaku je opotřebení gum minimální a i paliva je dost. I kdyby nebylo, mohl obojí šetřit po celý zbytek závodu, protože dobře víme, že se tam dá vyhrát i bez ERS (Ricci 2018). Klidně zbyek závodu mohl jet na půl plynu a žádné Multi nebylo třeba.
              Malajsii 2013 už snad netřeba věřit. Fakt ti nesežeru, že Webber za to celé kolo a půl nebyl schopný otočit knoflíkem na volantu, nebo si nevšiml, že na něj Vettel útočí. Nakonec i on sám obvinil s nedodržení Seba a nikoliv tým. 03
              2016: Já zase nechápu, že dali v Brazílii 2012 (rozhodujícím závodě sezony) Sebovi špatnou sadu gum a když mu dávali správnou, také neměli připravené gumy a byl tam dobrých 10s navíc. Ještě, že měl soupeře, který nedokázal využít tak brutální chyby týmu, která ho poslala na konec pole. Pro mne je to oboje stejné. Tohle se stává v každém týmu a oboje se stalo týmové jedničce. Proč si nedokážeš vysvětlit jedno a druhé ano, to zase nechápu já. 03

              + 1 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                OK. Tak že Kimi dle tebe mohl odjet celý závod v čele a v předposledním kole si zajet k povinné výměně gum. Vysvětli mi tedy, proč ho tým povolal tak brzy? Sám Raikkonen se tomu divil v pozávodních komentářích. 13

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Sorry, tomu nerozumím. To jsem psal kde? Psal jem, že Kimi mohl zajet ty 3 kola rychleji. Předjet ty 2 o kolo zpět ho zdrželo menší chvíli, než jaká ho dělila od Vettela po Vettelově výjezdu. Měl nové, rychlejší gumy. Na nějaké šetření motoru či gum nemusel ty 3 kola brát ohled, protože měl dalších zhruba 50 kol, kdy je mohl šetřit a nikdo by ho nepředjel. Jak předvedl Ricci, můžeš jet klidně o 5s na kolo pomaleji a stejně tě nikdo nedá. Takže mohl jet zbytek závodu vyhlídkovým tempem. 03

                  + 1 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Ach jo. Pro pitstop si musí pilot (tým) vytvořit podmínky. To znamená, musí si vytvořit náskok na soupeře za ním a také na soupeře okolo kterých se ocitne po výjezdu na trať. To je právě TO, o čem Kimi mluvil v po závodních rozhovorech. Tým mu hlídá obě okna, aby byl jeho pitstop vpořádku. Kimi do té doby jezdil v klidovém režimu, proto na Vettela nenajížděl žádný čas. A podle mne měli domluvenou zastávku mnohem později. Ano RBR jim do toho hodil vidle. Ale hned následující kolo po pitstopu bylo vidět, že se u RBR spletli a pohoršili si. Tak proč šel KImi do boxů taky??? Mně vadí, že jste tehdá ty s Easym argumentovali kvalifikačními výsledky, které měl Kimi horší, než Seb a že jste tvrdili, že když bude startovat před Sebem, TR bude pro něj. Jak to dopadlo, viděli všichni. A opět opakuji. Ferrari klidně mohlo udělat výměny oběma tak, aby zůstalo pořadí stejné, ale rozhodli se pro výměnu. Chápu je, ale nechápu vás, kteří fandíte Vettelovi, potažmo Ferrari, že nepřipouštíte jakoukoliv manipulaci v podobě TR. Dokonce demagogicky tvrdíš, (ve vlákně se Situsem) že kdyby Vettela přezuli tak, aby pořadí zůstalo zachované, jednalo by se o týmovou režii. 02

                    + 4 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama