Ok, chápu, problém se čtením. Tak já ti to zkopíruju. Argument na argument. Jsou to reakce čistě na tvé argumenty, bez urážek.
:
Proč by lhal? Dal příkaz k týmové režii a Massa ji neposlechl. Máš to v článku, jasně napsané. Asi mu pak bylo vysvětleno, co má dělat, když pak Alonsa pouštěl. Není co řešit, TR ve druhém závodě. 13
A) Ano, nemůžeme to OBJEKTIVNĚ (najdi si slovník) posoudit.
B) Když už to posuzuješ, můžu tuto hloupost opakovat po svém?
2010 stejně rychlé s RB, 2011 - 3., 2012 - stejné s RB, 2013 - 2., 2014 - 4.
2015 - 2., 2016 - 3., 2017 - 2., 2018 - 2., 2019 - 3.
Za mne to měl Vettel těžší. Jo, je mi jasný, že tu zase budeš vytahovat, jak něco takového tvrdím, ikdyž jsem ti dopředu napsal, že to objektivně srovnat nejde. Ale vzal jsem to čistě podle bodů v PJ.
Já je sleduju a data jsem si právě našel. Ta moje verze je přímo z oficiálních dat. 12
2010 a 2012 byl Ferrari na úrovni RB. Alonsovi stačilo nebourat a titul měl. Předjetí Petrova ani nemusím řešit. Rozdíl v bodech byl minimální, tedy srovnatelná auta.
2018 - sice mohl Vettel získat titul, asi tak podobně jako Alonso. Ono je hezké Vettelovi přičíst ztracené body, ale on i Lewis nějaké ztratil. Ale chápu, že to potřebuješ vidět jen na jedné straně. 13
2019 - PP řešíš jen ty. Asi měl nějakého neschopného pilota co všechny ty PP zahodil. A nebo je tu druhá varianta, že závodní rychlost Ferrari byla jiná, než kvalifikační (stejně jako v letech 2010 a 2012). Co si vybereš? 12 12 12
3 výhry měl i RB a Max skočil třetí za oběma Mercedesy. Data mluví jasně. 13 13 13
Odborníci z F1 udělují titul Pilota roku a Vettel v něm byl úspěšnější. A odborníky z prostředí F1 jsem ti kdysi i ocitoval. Vettel si podle nich titul zasloužil. Ale chápu, že ty bereš jen ty, co dali přednost Alonsovi a takový 7-mi násobný mistr světa tomu prostě nerozumí.
Hele, na tebe s tou vládou nemám.
Tak Vettel vypadl pokaždý, protože se nestaral o techniku. Hezky by se to aplikovalo na Mclaren 2015-2017. Ale to asi budeš prskat a házet to všechno na Hondu, co? 12
Pokud jde o výkonnost vozů, jasně jsem ti napsal, že to objektivně posoudit nejde. Jak ty si vyvozuješ, že měl Alonso v letech 2010 a 2012 třetí až čtvrté nejrychlejší auto v poli, tak já bych si mohl stejně vycucnout, že měl suverénně nejlepší auto a jezdecky Webberovi nesahá ani po kotníky, když s takovým dominantním autem dokázal zahodit oba titutly. Ale takové ubohosti nemám za potřebí. To nechám tobě.
Jestli neměl nejlepší auto, pak při jeho geniálních schopnostech při vývoji auta, měl z toho auta nejlepší udělat. A jestli to nešlo, měl být tak dobrý, aby ho někdo chtěl posadit do toho nejlepšího auta. Bohužel, to se mu 14 let nepodařilo. Dali přednost jiným pilotům, to o něčem svědčí. Tak se musí spokojit s tituly, co dosáhl pod podvodníkem Briatorem.