DISKUZE K ČLÁNKU Sezóna F1 v číslech, souvislostech i názorech - shrnutí ročníku tentokrát vzácně vyrovnaného

Loni jsem o pár dní dříve hodnotil sezónu, o níž se nemálo fanoušků vyjádřilo, že jim F1 znechutila (ačkoliv podobně dominantních šampionátů už tu pár bylo). Tentokrát ale bylo o co bojovat až do samého závěru, třebaže šampiónem se opět stal Max Verstappen.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sezóna F1 v číslech, souvislostech i názorech - shrnutí ročníku tentokrát vzácně vyrovnaného

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 18.12.2024 00:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» klučisko (Hlasovali 3 lidé) 14.12.2024 11:34
Ono zdá se, že už to není web veřejný, ale… »
» RoBertino (Hlasovali 3 lidé) 14.12.2024 11:41
K vysvětlení na Váš příspěvek - a opravdu za něj… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Pohár konstruktérů

    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Jinak chybí na pitline tvař Alaina Prosta, je chyba že ho žadný tým nevyužívá.

    Asi písnu Brownovi. Je chyba že aspoň na Evropských závodech není vidět.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    11

    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • klučisko

    klučisko

    89.111.118.XXX
    Ono zdá se, že už to není web veřejný, ale soukromý. Což není vůbec nijak zlé, naopak se člověk může dovědět něco z té nostalgie a zarytého fandění, což mě na vás dodnes velmi, ale opravdu velmi udivuje. Co to tady čtu po ty roky, tak jsem až s podivem, jaká může být vášeň pro něco, co v podstatě životě lidském nemá vůbec žádný smysl. Ale samozřejmě proč ne. Lidi se věnují snad všemu. Viděl jsem nedávno jednoho zarytého fanouška tvorby vlaštovek z papíru. A nebyly to už vlaštovky, ale aerodynamicky vymakané stíhačky, a to z jednoho kusu Á-čtverky tvořené pouze prsty rukou. Takže jen tak dál. Váš zápal mě baví a občas se dovím zajímavé informace nebo kontext. Díky vám všem za ty hodnotné informace. A hlavně tomu, co si říká RoBertino, za jeho tvrdošíjný zájem o tuhle zálibu. Když nad tím zrovna přemýšlím, asi tomu nerozumím, tomu zápalu. Sám už si nějakou dobu říkám, proč tohle (F1) vlastně sleduji, když jsem často z rozsudků těch odborníků akorát tak nasraný. Sleduji tuhle srandu od dob nástupu Buttona (skoro můj ročník) a za tu dobu se tohle divadlo změnilo mnohokrát a hlavně výrazně. Opět můj obdiv k těm, co tohle táhnou ještě mnohem déle. Samozřejmě jsem se za tu dobu dověděl mhohé z minulosti tohoto blázince, čehož jsem nebyl součástí, protože jsem měl jiné starosti jako klečení v koutě, házení kamenů do hlavy nebo máčení vlasů do asfaltu na střeše rozestavěného paneláků. Takže zvonu díky vám všem, co obohacujete běžné konzumenty o tyto zajímavé zážitky a informace a taky tomu pánu Pavelkovi za jeho příspěvky. Paddock lajny byly v té době, kdy ještě vycházely pravidelně, pro mě úplné žrádlo a hltal jsem každý "zápis". Dnes jsem trochu povyrostl a ledacos život můj přehodnotil, ale pořád tady nakukuju skoro denně, už teda hlavně jen na ty komentáře. Takže znovu a zase, díky.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      K vysvětlení na Váš příspěvek - a opravdu za něj děkuji - bych použil jednu pasáž ze seriálu Inženýrská odysea, kdy otec Pešek říká konstruktérovi Kořínkovi: „To je vášeň, která se neopouští!“ Těžko říci, co mě stále vede k tomu, abych u ní setrval. Možná je to pořád část onoho nadšení, s nímž jsem ji v roce 1974 naplno objevil (povědomí jako robě sotva základní školou povinné jsem nějaké měl). Jiné časem pustilo, někteří ho vnímali jenom jako business a když se jim nevyplácelo, klidně se ho vzdali. Víc snad o všem napíšeme v článku věnovaném fanouškům a jejich cestě k F1. Vám děkuji za poodhalení podstaty posedlosti zvané F1 i za onen příměr k vlaštovkám: znám dost papírových modelářů a plně tento „úlet“ chápu.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • SergioPÉREZ

      SergioPÉREZ

      85.193.3.XXX
      01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Gilles Villeneuve byl pro Waltera Wolfa ikonou

Walter Wolf po letech prozradil, proč Villeneuve nejezdil za Wolf

Mistr světa Max Verstappen

"Norris opravdu nahnal Verstappenovi strach," říká se Rosberg

Fanoušci týmu Ferrari - Tifosi

Vánoční výzva pro naše čtenáře, debatéry a vůbec všechny, co chodí rádi na www.F1NEWS.cz

Jediné představení „ventilátoru“ na trati - Grand Prix Švédska 1978

Legendární „ventilátor“ Brabhamu většina fanoušků F1 zná. Ale víte o jeho konkurentovi?

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Vyhráli sice „jen“ Pohár konstruktérů, ale McLaren a oba jeho piloti patřili k nejvýraznějším v letošním roce (ilustrační foto)

Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Checo Pérez se tentokrát vyvaroval chyb, ale zase doplatil na zmatky kolem traťových limitů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: je znát, že sezóna se chýlí ke konci

Charles Leclerc si v kvalifikaci musel připadat jako oběť nějakého „spiknut“ (ilustrační foto)í

Kvalifikace přála oranžové barvě, Leclerc odstartuje poslední

Připravil si Piastri výkonem ve třetím tréninku půdu pro své první pole-position v Grand Prix? (ilustrační foto)

Poslední trénink v režii McLarenů, vytáhly se oba Haasy, Leclerc nebyl v dobrém rozpoložení

Nico Hülkenberg si vedl v druhém tréninku nadmíru dobře.

V druhém tréninku odveta McLarenu, vytáhl se Hülkenberg, propadl Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama