DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari hrozí odchodem z F1, pokud bude schválen nižší rozpočtový strop

Šéf Ferrari Mattia Binotto pohrozil, že by jeho tým mohl zvážit svou budoucí účast v šampionátu Formule 1, pokud dojde ke snížení rozpočtových stropů až na 145 mil. dolarů (3,6 miliardy Kč) ročně povinně pro všechny. Své závodní DNA by podle něj pak raději uplatnili někde jinde.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari hrozí odchodem z F1, pokud bude schválen nižší rozpočtový strop

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 91, poslední 29.04.2020 16:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 10 lidí) 23.04.2020 09:11
likvidace konstruktérské F1 je unifikace dílů,… »
» skejpa (Hlasovalo 6 lidí) 23.04.2020 08:50
Já dádám mínus protože je to nesmysl. Už nyní ty… »
» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 23.04.2020 09:19
rozpočtový strop je úplná hovadina, která… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Ty se navážíš do Mclarenu historicky pořád. Konstatovaní faktu. 14

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            85.162.8.XXX
            Ferrari je součástí koncernu, určitě má kam své lidi přemístit... Tým F1 = 100vky lidí, to není až takový problém... ´

            Ten argument s tou Italii neberu... Chápu, že největší odborníky produkuje VB, ale kvalitní lidi jsou všude po světě... Navíc si v tomhle bodě hrozně odporuješ... Na jednu stranu píšeš, jaké je Ferrari terno, které nikoho nepotřebuje... A tady zase píšeš, jak musí přeplácet lidi, aby pro něj dělali... Já si tohle nemyslím... Věřím, že Ferrari své lidi přeplácí, ale věřím, že to dělá protože může, aby získalo výhodu nad ostatními... Byť samozřejmě taky věřím tomu, že některým lidem se z VB nechce...

            Kam... Je najednou otázkou že... Není to tak easy... Realita je taková, že není kam... Ferrari se logicky účastní několika sérií, ale zájem je jen o F1... LM není pro TV diváky atraktivní formát... Formula E zase nebude atraktivní pro Ferrari... Právě proto, že to není klasická automobilka... A zase si to odporuje s tím co píšeš... Rozpočty týmů ve Formuli E budou jen pouhým zlomkem. Auta jsou pokud se nepletu stejná, liší se jen výrobcem PJ...

            K F1 zkrátka neexistuje alternativa... Muselo by se Ferrari spolčit s konkurenci a postavit na zelené louce nový koncept...

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Ferrari potřebuje F1.....teda spíše ta jejich formulová divize. Továrna ne, tomu věřím....ty by prodavali i bez propagace F1.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                85.162.8.XXX
                Tak tým F1 se uživí bez továrny vzhledem k historickým bonusům a zkrátka příjmům spojených z F1...

                Já si myslím, že to potřebuje Ferrari i jako automobilka... Přeci jen je to něco co je odlišuje od ostatních... To, že jsou úspěšní v rámci prestižního šampionátu... Musí samozřejmě dělat skvělá auta, bez toho by to nešlo...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  109.81.213.XXX
                  Pravě proto Ferarri potřebuje F1, mám na mysli formulovou divizi. Jinak pešek....a velkej. Obzvlášť v dnešní době....oni nemohou jen tak odejít. A historické bonusy mohou skončit....

                  Ale jsem v klidu, oni se dohodnou.... 12

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    Fanda.LH

                    85.162.8.XXX
                    No většinou se dohodli tak, že nic se měnit nebude... 18

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    178.255.168.XXX
                    automobilka v současné době rozhodně F1 nepotřebuje, závodní tým dotují snad 100 megama a o motorárně ani nemluvím. Jasně, že je to pro ně reklama, ale porsche taky nekrachuje a v F1 nezávodí. Už mají zkrátka jméno.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              je součástí koncernu, ale že sem si nevšiml, že by ten koncern vyvíjel nějaké další závodní aktivity. Takže jako odborníka na závodní motory pošleš někam do fiatu navrhovat motorky pro stěrače? Mercedes má těch projektů mnohem víc a proto si myslím, že nemá problém ty lidi rozstrkat po jiných oděleních kde nebude pořádně vidět, co vlastně dělají.
              Pokud skutečně F1 sleduješ, tak pro ferrari je mnohem větší problém nabrat kvalitní odborníky, protože ti jsou raději v anglii, kde má základnu 7 týmů v okruhu 15km a mají mnohem větší rodinnej komfort. Když mají jít dělat pro ferrari, tak se musí stěhovat a to se ne každému chce a není to o tom, že by VB produkovala nějak víc odborníků..
              Je vidět že ty moje příspěvky nechápeš. Ferrari je ikonou pro F1 a v F1 si udělali jméno. Podle statistik nějakých 65% fanoušků po celém světě fandí ferrari. Za schumachera to bylo přes 80%. To je důvod, proč F1 potřebuje ferrari. Je jasné, že kdyby odešli z F1, tak se určitá část těch fanoušků přeorientuje na jiný tým, ale je otázkou jak velká část by to byla, kdyby se ferrari začalo účastnit jiné serie. A aby ferrari mohlo být konkurenceschopné, tak holt těm špičkovým odborníkům musí zaplatit víc, než jiné týmy sídlící v anglii a pokud to všechno dáš pod jeden strop, tak už v tomto ohledu bude ferrari ohromně znevýhodněné, přesto v zájmu celku kývli na 175 mega, poté opět v zájmu celku kývli na 150, ale proč by se měli nechat vmanévrovat někam, kde budou v podstatě nekonkurenceschopní? O tomhle píšu, pokud to pořád nechápeš
              A že by LM nebyl atraktivní formát? Spousta lidí si to nemyslí. Ono to není jen o jednom závodě a právě s novými pravidly se tam chystá těch automobilek víc a tím se to atraktivní stane

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Špatně.
                Ferrari chce získat titul pod vedením Taliánů, proto i přes všechny své finanční výhody i podporu FIA stále hrají pouze druhé housle.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  je špatně že chce ferrari získat titul?
                  A ano, pod vedením taliánů jim to nikdy pořádně nefungovalo, zvlášť v moderní éře, kdy je potřeba nějaká disciplína...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Jirka_1

                Jirka_1

                217.30.64.XXX
                Ještě je jedna otázka - dokáže Ferrari postavit v krátké době konkurenceschopný vůz pro jinou sérii, kde jaksi chybí po letech absence data a zkušenosti?

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Nechce odejít. Jen tím vyhrožují, jako mnohokrát. Samozřejmě, že se jim to nelíbí. Čím menší strop, tí víc věcí budou muset očůrat.
      Může se stát, že nějaký jiný tým v tom bude lepší a jejich výhoda v rozpočtu rázem zmizí. 03

      + 0 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        85.162.8.XXX
        Čím menší strop bude tím bude těžší něco očůrávat... Protože bude logicky menší prostor.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Jo, to je pravda. Jen mám pocit, že ti velcí hráči budou vědět mnohem líp jak a budou mít mnohem větší prostředky k tomu, to očůrat.
          Je pak otázka, jestli to "papírování" vyváží ten sporný přínos. 03
          Nějak mi to připomíná EET, nevím proč. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Celou tuhle situaci nejlépe pojmenoval Vettel.
    "F1 je více než Ferrari."

    + 0 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Ne že bych byl vyhrožováním Ferrari překvapen, ale na to že výše rozpočtového stropu dle některých nic nezmění tak je kolem toho hodně "zbytečného" vzruchu 11

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Však samozřejmě, že se hodně změní... Budou nad nimi mít dozor auditoři, kteří ocení každý úkon. Když to nebude sedět, tak to bude sakra bitva o to dokázat, že je vše v pořádku...

      + 0 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama