DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari hrozí odchodem z F1, pokud bude schválen nižší rozpočtový strop
Šéf Ferrari Mattia Binotto pohrozil, že by jeho tým mohl zvážit svou budoucí účast v šampionátu Formule 1, pokud dojde ke snížení rozpočtových stropů až na 145 mil. dolarů (3,6 miliardy Kč) ročně povinně pro všechny. Své závodní DNA by podle něj pak raději uplatnili někde jinde.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari hrozí odchodem z F1, pokud bude schválen nižší rozpočtový strop
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Fanda.LH
14:22 23.04.2020 85.162.8.XXXFerrari je součástí koncernu, určitě má kam své lidi přemístit... Tým F1 = 100vky lidí, to není až takový problém... ´
Ten argument s tou Italii neberu... Chápu, že největší odborníky produkuje VB, ale kvalitní lidi jsou všude po světě... Navíc si v tomhle bodě hrozně odporuješ... Na jednu stranu píšeš, jaké je Ferrari terno, které nikoho nepotřebuje... A tady zase píšeš, jak musí přeplácet lidi, aby pro něj dělali... Já si tohle nemyslím... Věřím, že Ferrari své lidi přeplácí, ale věřím, že to dělá protože může, aby získalo výhodu nad ostatními... Byť samozřejmě taky věřím tomu, že některým lidem se z VB nechce...
Kam... Je najednou otázkou že... Není to tak easy... Realita je taková, že není kam... Ferrari se logicky účastní několika sérií, ale zájem je jen o F1... LM není pro TV diváky atraktivní formát... Formula E zase nebude atraktivní pro Ferrari... Právě proto, že to není klasická automobilka... A zase si to odporuje s tím co píšeš... Rozpočty týmů ve Formuli E budou jen pouhým zlomkem. Auta jsou pokud se nepletu stejná, liší se jen výrobcem PJ...
K F1 zkrátka neexistuje alternativa... Muselo by se Ferrari spolčit s konkurenci a postavit na zelené louce nový koncept...-
-
Fanda.LH
14:40 23.04.2020 85.162.8.XXXTak tým F1 se uživí bez továrny vzhledem k historickým bonusům a zkrátka příjmům spojených z F1...
Já si myslím, že to potřebuje Ferrari i jako automobilka... Přeci jen je to něco co je odlišuje od ostatních... To, že jsou úspěšní v rámci prestižního šampionátu... Musí samozřejmě dělat skvělá auta, bez toho by to nešlo... -
-
-
jumpman
18:02 23.04.2020 178.255.168.XXXje součástí koncernu, ale že sem si nevšiml, že by ten koncern vyvíjel nějaké další závodní aktivity. Takže jako odborníka na závodní motory pošleš někam do fiatu navrhovat motorky pro stěrače? Mercedes má těch projektů mnohem víc a proto si myslím, že nemá problém ty lidi rozstrkat po jiných oděleních kde nebude pořádně vidět, co vlastně dělají.
Pokud skutečně F1 sleduješ, tak pro ferrari je mnohem větší problém nabrat kvalitní odborníky, protože ti jsou raději v anglii, kde má základnu 7 týmů v okruhu 15km a mají mnohem větší rodinnej komfort. Když mají jít dělat pro ferrari, tak se musí stěhovat a to se ne každému chce a není to o tom, že by VB produkovala nějak víc odborníků..
Je vidět že ty moje příspěvky nechápeš. Ferrari je ikonou pro F1 a v F1 si udělali jméno. Podle statistik nějakých 65% fanoušků po celém světě fandí ferrari. Za schumachera to bylo přes 80%. To je důvod, proč F1 potřebuje ferrari. Je jasné, že kdyby odešli z F1, tak se určitá část těch fanoušků přeorientuje na jiný tým, ale je otázkou jak velká část by to byla, kdyby se ferrari začalo účastnit jiné serie. A aby ferrari mohlo být konkurenceschopné, tak holt těm špičkovým odborníkům musí zaplatit víc, než jiné týmy sídlící v anglii a pokud to všechno dáš pod jeden strop, tak už v tomto ohledu bude ferrari ohromně znevýhodněné, přesto v zájmu celku kývli na 175 mega, poté opět v zájmu celku kývli na 150, ale proč by se měli nechat vmanévrovat někam, kde budou v podstatě nekonkurenceschopní? O tomhle píšu, pokud to pořád nechápeš
A že by LM nebyl atraktivní formát? Spousta lidí si to nemyslí. Ono to není jen o jednom závodě a právě s novými pravidly se tam chystá těch automobilek víc a tím se to atraktivní stane -
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek