DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari hrozí odchodem z F1, pokud bude schválen nižší rozpočtový strop
Šéf Ferrari Mattia Binotto pohrozil, že by jeho tým mohl zvážit svou budoucí účast v šampionátu Formule 1, pokud dojde ke snížení rozpočtových stropů až na 145 mil. dolarů (3,6 miliardy Kč) ročně povinně pro všechny. Své závodní DNA by podle něj pak raději uplatnili někde jinde.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari hrozí odchodem z F1, pokud bude schválen nižší rozpočtový strop
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Fanda.LH
15:32 23.04.2020 85.162.8.XXXTrh rozhodně není společný... Jako v absolutním měřítku jo, to jsme všichni jeden velkej trh... Ale reálně to tak není... Fanoušci nezačnou sledovat WEC a nepřestanou sledovat F1 kvůli Ferrari... Na to by bylo potřeba mnohem více než 1 značka...-
Odokar
15:44 23.04.2020 89.233.147.XXXTeď si představ fandu Ferrari jestli má zaplatit 100 Euro za vstupenku na F1 a koukat na další pravděpodobné vítězství Mercedesu nebo radši jít na WEC. Představ si firmu která nakupuje reklamu u okruhu nebo v televizi, koupí ji v přenosu F1 nebo Le Mans s návratem Ferrari, atd... Ty peníze se nezdvojí. Proto říkám, že na tom prodělá jen F1. -
-
-
-
-
-
-
-
-
Fanda.LH
15:05 23.04.2020 85.162.8.XXXA Ferrari někdo brání účastnit se jiných šampionátů ? Do LM se před lety s velkou slávou vrátilo Porsche, pár ročníků povyhrávalo a pak šlo do... Pryč...
Nicméně pokud se nepletu nemá se to jezdit v nejbližších letech s hypersporty ?? Tzn. klasické LM prototypy budou minulostí... Pak by mohla dávat účast Ferrari smysl... Nicméně i tak, ten formát není pro diváky zajímavý... Tj pro automobilové nadšence...-
Cooper
15:15 23.04.2020 194.12.34.XXXNěkde jsem četl že to byl jeden z důvodů proč Ferrari dostává tak vysokej historickej bonus že mají nějakou smlouvu že se nebudou účastnit v jiných seriich a tím dodají F1 ještě větší ekluzivitu. teď už je to možná pasé ale za Bernieho to tak bylo
-
-
-
-
Vieux-Fours
12:11 23.04.2020 193.85.73.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
jumpman
12:32 23.04.2020 178.255.168.XXXtřeba proto, že pro renome značky je nepřípustné závodit za suchý z nosu? Uvědom si, že měli loni rozpočet na hranici 350 mega a letos to měli připravený minimálně taky, tzn máš lidi, máš procesy nastavený na nějaký výdaje a příjem a najednou je to všechno jinak. Kývli na strop 175mega, či-li jsou ochotni to snížit na půlku toho co mají k dispozici, kývli i na těch 150, ale mcl chce využít situace a tlačí to do nesmyslu, jen aby se možná dostali do top 3.
Ferrari může jít závodit jinam a asi bych si to přál i jako jejich fanoušek, protože z F1 se stává čím dál méně důstojná fraška-
Fanda.LH
13:24 23.04.2020 85.162.8.XXXDíky za rozumnou odpověď, jen mi nepřijde fér vytahovat v souvislosti s tímto tématem neustále MCl...
Nepřípustný závodit za suchý v nosu => Nepřípustný závodit za nižší náklady... Což je poněkud zvláštní... Do toho stropu se nepočítají piloti a několik nejlépe placených lidí... To bude klidně 50 mil (Vettel 30+, ChL 5 ; Klíčoví lidé budou taky v řádech mil eur placení)... Stejně tak do toho nebude zahrnuto vše co se týče auta... Takže rozhodně nekývli na polovinu...
Další věcí je, že pravidla na rok 2022 pokud jsem to dobře pochopil... Tak výrazně určují jak má vůz vypadat a omezují prostor k vývoji... Doslova to chápu tak, že výrazná část auta má být standardizovaná => Dojde ke zmenšení prostoru pro další vývoj => Potřeba nižších nákladů...
A co se toho jinam týče... Řekni mi upřímně kam ? Nikde jinde nedostanou ani zdaleka tolik peněz a nikde jinde nebudou mít ani zdaleka takový prostor si "koupit" výhodu na trati... Ferrari těží z F1 a F1 těží z Ferrari, nikde jinde by to nefungovalo...-
jumpman
14:06 23.04.2020 178.255.168.XXXty nebereš v potaz to, že ferrari není úplně plnohodnotná automobilka, aby byly schopni rozpustit přebytečný lidi jak např. mercedes, navíc jsou hodně znevýdněni tím, že sídlí v itálii a teď si vem, že pokud dojde ke snížení stropu, tak pokud jej chtějí férově udržet, tak budou muset propouštět lidi, navíc pokud chtějí nabrat skutečně kvalitní lidi, tak je musí přeplácet oproti stájím co sídlí v anglii.
Mcl nezmiňuji nefér, oni jsou ti, kdo tlačí na snížení i pod těch 150 mega na které všichni kývli
Kam, to je otázkou, ale dřív závodili v le mans a v současnosti začíná být tento formát zajímavý pro spoustu značek a pokud by se připojilo ferrari v tovární podobě, tak jim ohromně vzroste jak prestiž tak sledovanost a ferrari se to může vyplatit. Další platformou může být ten elektrický nesmysl, tím by tomu dali taky punc vyjímečnosti. A´t chceš nebo ne, tak ferrari je asi nejhodnotnější značka co se sportovních vozů týká a jakékoliv serie by se účastnili tak ji pozvednou, zvlášť kdyby odešli zároveň z F1
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek