DISKUZE K ČLÁNKU Zákaznické vozy? "Záminka, jak manipulovat výkonností menších týmů," zlobí se šéf Haasu

Opětovné zavedení zákaznických vozů ve Formuli 1 podle šéfa Haasu Günthera Steinera není vůbec dobrým nápadem. Velké týmy by tím dostaly jen větší moc, jak ovlivňovat výkonnost svých soupeřů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zákaznické vozy? "Záminka, jak manipulovat výkonností menších týmů," zlobí se šéf Haasu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 94, poslední 23.04.2020 19:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 21.04.2020 16:21
Vettel prý odmítl první nabídku Ferrari o… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 21.04.2020 09:49
Davide, jaké to je, když ti co tu tvrdím den… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 21.04.2020 10:31
To víš, že jo, stejně jako PR jak je ve Ferrari… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                            • jumpman

                              jumpman

                              178.255.168.XXX
                              všechny, nákup motoru nebo vývoj, je to jedno. Má to být proto, aby si automobilky/tovární týmy neprodávali motor sami sobě za éčko a ostatním neučtovali 20 mega...

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.171.XXX
    Davide, jaké to je, když ti co tu tvrdím den zpětně a ty se tomu vysmíváš ti to vrátí Gunter jako bumerang 18

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Rozhodně menší zklamání než pro tvoje přesvědčení, že B týmy jsou jen loutky bez vlastní vůle, což očividně není pravda 13

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.171.XXX
        To víš, že jo, stejně jako PR jak je ve Ferrari vše v klidu a vše plně funguje, zejména pod Binottem a labilním Vettelem 11

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Tak to záleží hlavně na tom, kde jsi zase četl, že je ve Ferrari vše v klidu a vše plně funguje. 12
          Být tebou, tak o něčí labilitě bych raději nemluvil. 03

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          A já jsem někdy psal, že souhlasím s tím výrokem Binotta? Skoro bych řekl, že jsem vždycky psal opak 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.173.XXX
    Jedno je jisté. Ohledně snižování výdajů se jednotlivé týmy nikdy neshodnou, konsenzus je vyloučený 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Nějaká dohoda se najde. Však co se týká kontroverzních finančních stropů, tak se nakonec taky domluvili na kompromisu

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Poměrně odvážné tvrzení že loňské Ferrari by nebylo lepší než letošní Haas. 12

    Nicméně je tohle prohlášení docela rána pro zdejší úderku proti takzvaným B týmům. Wow, oni mají vlastní ambice. Dokonce se chtějí přiblížit špičce. Jak je to možné 16

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Především chtěl naznačit, že v případě zákaznických vozů by přišli o statut svobodného týmu a museli by dělat vše co rozhodne Ferrari. Počínaje jezdci a konče použiváním testovacích dílů po Ferrari. Jen platit by vše museli ze svého.
      Jinými slovy nevolníci pod bičem otrokáře Ferrari.

      + 0 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        No ano, za takových podmínek by byli opravdu B tým.

        Ale za současných ne, takže očividně není na místě ten termín používat 13

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Takže nejpřesnější současné označení bude A-B tým. 12

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            je evidentní, že by je nikdo nenutil do toho, aby si ten vůz koupili. Pokud si haas myslí, že dokáže postavit rychlejší vůz, tak by jej postavit mohl. Spíš jestli se nebojí toho, že když TR bude mít vůz od red bullu, tak budou rychlejší než oni, kteří si myslí, že postaví svůj vůz a přitom to bude za zlomek ceny jejich vývoje...

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama