DISKUZE K ČLÁNKU Zákaznické vozy? "Záminka, jak manipulovat výkonností menších týmů," zlobí se šéf Haasu

Opětovné zavedení zákaznických vozů ve Formuli 1 podle šéfa Haasu Günthera Steinera není vůbec dobrým nápadem. Velké týmy by tím dostaly jen větší moc, jak ovlivňovat výkonnost svých soupeřů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zákaznické vozy? "Záminka, jak manipulovat výkonností menších týmů," zlobí se šéf Haasu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 94, poslední 23.04.2020 19:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 21.04.2020 16:21
Vettel prý odmítl první nabídku Ferrari o… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 21.04.2020 09:49
Davide, jaké to je, když ti co tu tvrdím den… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 21.04.2020 10:31
To víš, že jo, stejně jako PR jak je ve Ferrari… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Nevím, komu věřit. Podle Hogra vlastně už Alonso letos za Ferrari jezdí. Jen to díky viru není vidět. Ty seriozní noviny to nějak přehlídly. 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Tohle od Haasu rád slyším 03

    + 1 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    No tohle bude ještě "peklo". 18

    Jean Todt tvrdí, že jeho sankce proti týmu Ferrari Formule 1 není jen příslovečná facka na zápěstí, ale zahrnuje „podstatný přínos pro alternativní paliva“ - ale je to opravdu nové, nebo dokonce trest?

    V tiskové zprávě vydané jen několik minut před koncem zimních testů Formule 1 v roce 2020 FIA upřesnila, že ukončila své vyšetřování energetické jednotky Ferrari 2019,

    V něm Todt potvrdil, že FIA ​​dosáhla dohody s italským týmem, ale vztahovala se na něj ustanovení o důvěrnosti.

    Závěrečná část dokumentu hovořila o nespecifikovaném závazku Maranellových mužů k výzkumu emisí uhlíku a udržitelných paliv FIA.

    Federální prezident Jean Todt se nedávno vrátil k tomuto tématu v rozhovoru s německým Auto Motor und Sport, ve kterém byl požádán, aby odpověděl na velmi konkrétní otázku od Michaela Schmidta:

    „Část sankce hovořila o příspěvku k výzkumu alternativních paliv. Mnozí to považují za symbolickou sankci, za obří jako Ferrari jen malou arašídovou kapku v oceánu. Jsou to opravdu arašídy? “. Todt důrazně odmítl návrh: „Ne, je to významný příspěvek“.

    Ale tady leží otázka, je to vlastně trest, nebo opravdu dárek?

    Kromě současné pandemické krize Covid-19 měla být Formule 1 stanovena na dráze dramatického vývoje a změn, která by se zaměřila na motory a konkrétně na pohonné hmoty ve snaze přinést „zelené“ údaje.

    V současné době je palivo, které používá Formule 1, „konvenční“, jako je tomu u většiny tradičních zdrojů, jmenovitě ropy.

    FIA je významně investována do přechodu na alternativní paliva, ať už jsou vyráběna výhradně v laboratoři nebo z biomasy, aby se pokusila být zcela neutrální z hlediska CO2. Je jen skutečnou nadějí udržet si veřejný obraz pod kontrolou a možná udržet výrobce se zájmem o sport.

    V současné době je jedinou společností zabývající se palivem, která zkoumá toto plně syntetické palivo, Shell, dlouhodobý partner Ferrari. Tento výzkum má významný peněžní příspěvek od společnosti Ferrari, který se má zvýšit kvůli sankcím za výkonovou jednotku 2019.

    Když byl minulý měsíc rozhovor s odborníkem na motory Mario Illien společností Auto Motor und Sport, varoval švýcarský muž potenciální závod se zbraněmi v této oblasti. Pokud by bylo syntetické palivo plně přijato, hlavní oblastí zvýšení výkonu by byla spalovací část současných nebo budoucích energetických jednotek.

    „Syntetický benzín by vyžadoval přizpůsobení procesu spalování. Dobré na tom je, že v laboratoři můžete ohnout palivo tak, jak potřebujete pro optimální spalování. “ říká Illien,

    „Teoreticky by tato paliva mohla být vyrobena více proti klepání, což by umožnilo účinnější spalování. Mohli bychom dokonce odstranit některé komponenty, které jsou v běžném benzínu a které poškozují více než dobré, konkrétně síru. “

    Pak Illien varuje: „Specifikace by musela být stejná pro všechny. Pokud bude mít každý možnost přizpůsobit si palivo, bude závod se zbraněmi, který bude opravdu stát peníze a vymkne se z rukou. “

    Stejně jako když Mercedes zahájil vývoj hybridních motorů před všemi ostatními v roce 2009, mohl by být tento okamžik obdobím povodí? Ironií „trestu“ FIA jsou třešničkou na dortu.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Bude? Já myslím že celá ta kauza peklem už dávno je a je to jen o tom jak moc kdo chce přikládat pod kotel.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Zatím se tu teda moc nepřikládá 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Nejsilnější palivo má zbylých 6 týmů, na nich bude záležet. Ale máš pravdu, spousta fanoušků či známých lidí vyjádřilo znepokojení kde se vytvořilo spíše více otázek než odpovědí a teď se čeká, moc se víc dělat nedá. Sám si říkám že svým znepokojením nad tou kauzou akorát asi kazím ten sport i ostatním.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            K hlavnímu topicu nemám nic ale zaujala mě poslední věta.
            Nad tímhle efektem už osobně přemýšlím dávno. Už spoustu let dozadu jsem si všímal, že na diskuzích bují hlavně negativita, která mě nezanedbatelně ovlivňuje.
            Ony na to existují i výzkumy, které tvrdí, že negativní zprávy, negativní emoce se šíří násobně lépe a rychleji než pozitivní věci. Lidi říkají, že chtějí číst pozitivní zprávy s pozitivní emocí ale doopravdy čtou hlavně negativní zprávy. A čím horší zpravy, tím lepší 12
            Kolektivně pěstovaná negativní atmosféra podle mě existuje

            Proto já tvrdím, že se nemá brát nic zase tak smrtelně vážně 11

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Zní to asi blbě, ale aby tento sport ve mě vzbuzoval nějaký zájem tak nějakou váhu to mít musí. No a transparentnost této kauzy se mi hnusí.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    "Jde o rok staré vozy. dosáhli by tím toho, že by zůstali před námi. Snaží se teď jen přijít s nějakým opatřením, které by nám zabránilo se jim přiblížit," domnívá se Steiner.

    Zdroj: [odkaz na stránku]

    To zní, jako by vedle něj někdo stál a měl namířený revolver na jeho spánek. Jestli je letošní Haas opravdu lepší, než loňské Ferrari, nikdo ho nenutí to loňské Ferrari koupit.
    Spíš to vypadá tak, že má velký strach o to, aby se nějaký tým s loňským Ferrari nedostal před ně. Tomu bych věřil víc.

    Za mne jednoznačně krik k lepšímu. Mohly by přijít nové týmy a nemuseli by jezdit 5s za ostatními, jako to bylo dřív.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Ne to jen ty to špatně čteš, respektive vysvětluješ.

      Horner kope za TR a jim by tohle logicky hoooodně vyhovovalo, je to jeden tým, ty čtyři formule. Jinde to tak není......za mne jednoznačné NE.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Nechápu. Proč by to mělo STR vyhovovat? Ti už to přece údajně dělají. Když budou dělat to samé i ostatní, tak na tom vydělají jak?
        Jestli má Haas lepší auto, než by od Ferrari dostali, tak si ho přece můžou nechat. Nikdo jim nenařizuje přechod na loňské Ferrari. Takže budou tam, kde by byli normálně. A ti, co si ho koupí, tak si ho koupí jedině v případě, že by jim přnineslo výhodu. V tom výhodu pro STR fakt nevidím. 03

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Co tady říkají jiní, neřeším. Konstruovat by se v F1 mělo. Lze udělat vyjimky na některé věci, ale takto za mne ne.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Ok, tvůj názor beru. Jen se ti snažím vysvětlit, že v Hornerově zájmu to moc není.
            Za mne je lepší, když bude jezdit více vyrovnané pole. Když si slabé týmy budou vše vyvíjet sami, budou mít ztrátu logicky větší. A protože to bude taky dražší, nikdo nebude mít zájem se do F1 přidat. Máme tu 5 týmů, co si vyvíjí sami. To by mělo stačit. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            01

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Horner ale řekl, že by to mělo platit na následující dva krizové roky. Jak přesně by jim to mělo dlouhodoběji pomoct?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama