DISKUZE K ČLÁNKU Rozpočtový strop? Podle Ferrari by měl být pro jednotlivé týmy různý

Šéf Ferrari Mattia Binotto si myslí, že rozpočtový strop by měl být různý. Týmy, které vyrábí motory nebo převodovky mají mít podle Binotta možnost utrácet více.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozpočtový strop? Podle Ferrari by měl být pro jednotlivé týmy různý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 17.04.2020 12:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 14.04.2020 20:25
to je kravina, přemýšlíš jako typickej čecháček,… »
» Fanda.LH (Hlasovali 2 lidé) 14.04.2020 21:15
Jumpman... Píšeš, že bys neomezoval rozpočty, ale… »
» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 15.04.2020 09:22
jenže F1 je o vývoji a v současné době ty tebou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Tak řešení je základní ekonomické pravidlo a to promítnout celkové náklady do ceny pro odběratele. Jenže to by zase řvali zákazníci jak to drahé, protože třeba cena základní věci-motoru je v současnosti silné regulovaná.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      to by znamenalo, že by dodavatel musel dát celou částku ( vývoj + výroba ) do svých nákladů a pokud tuto součástku někomu dodá, tak toto vydělit dvěma, třemi.... podle toho, kolik zákazníků od něj ten díl koupí. pak by se na dané části podíleli všichni stejně.
      ale i tohle je zidealizované a poměrně lehce zneužitelné - výrobce náklady nadsadí a díl pro sebe bude mít jevnější. zase by to ale mohlo přispět k tomu, že si týmy budou dělat více dílů sami. a to by se mi rozhodně líbilo.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Jednoduché řešení. Týmy které si díly samy nevyrábějí, ale nakupují, nemají nárok na body z poháru konstruktéru. No a když nebudou body v PK, tak nebudou ani peníze které jsou pro většinu týmů hlavním zdrojem příjmu. Tímto postupem by samozřejmě bylo více peněz pro konstruktéry, ale na druhou stranu by to zrušilo minimálně Haas a to si taky nikdo nepřeje.

    + 0 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      to je celkem blbost. Já bych těm co prodávají umožnil mít vyšší rozpočet, ale za cenu toho, že ty díly budou nuceni prodávat za cenu regulovanou FIA, či-li měli by možnost mít rozpočet navýšen o náklady na vývoj, ale prodávat by museli za cenu výroby bez vývoje...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama