DISKUZE K ČLÁNKU "Ferrari mělo vzít Leclerca dřív, s Räikkönenem se nikdy nikam nedostanete," tvrdí Briatore

Ferrari se s Räikkönenem podle bývalého týmového šéfa Flavia Briatoreho nikam neposunulo a zbytečně ztratilo jeden rok - místo toho mělo už dříve vzít nezkušeného, ale talentovaného Charlese Leclerca.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ferrari mělo vzít Leclerca dřív, s Räikkönenem se nikdy nikam nedostanete," tvrdí Briatore

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 64, poslední 27.03.2020 20:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 10 lidí) 26.03.2020 09:36
hlavně by vypadal úplně stejně jako teď vettel... »
» pidro (Hlasovalo 9 lidí) 26.03.2020 12:30
Pravda jr taková,že jediný ze současných jezdců,… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 26.03.2020 09:26
Já bych Kimiho nezazléval to jen toho druhého… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Nějak se zde zapomnělo na to, že Schumi šel do Ferrari v době, kdy byli rádi, že se v GP udrželi v desítce. Prakticky pět let čekal na to, než dokázali vypiplat auto na takovou úroveň, že si s ním mohl dělat co chtěl. A bez ohledu na názor o kouzelném šroubováku velkou měrou přispěl k tomu, že se z Ferrari stal vítězný tým. Lewis sedl do Mercedesu aniž by nějak přispěl k vývoji a začal dělat tituly, protože nikdo jiný neměl konkurenceschopné auta a byl o kousek lepší, než jeho stájoví kolegové. Neříkám, že LH neumí jezdit, stále ho považuji za jednoho z nejlepších pilotů současnosti, ale míchat hrušky s jablky sem jaksi nepatří..

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      37.188.174.XXX
      Nechci ti borti domeček z karet, ale reagovat musím. To jestli vůbec MS uměl pracovat s autem a postavit společně s inženýry kvalitní auto je z velké části zpochybněno podvody a fauly, kterých se MS a jeho týmy dopouštěli. Kdo to nevidí je prostě slepý nebo to nechce vidět, protože je zaslepený.
      No a pokud budeme hodnotit kvality řidičské o těch asi něco vypovídají výsledky měřitelné stejným autem a stejným protivníkem v jednom týmu. A ty zcela jasně hovoří ve prospěch LH. Tak nevím kdo na co zapomíná. Zatímco MS prohrál s NR ve všech sezonách, LH ho ve všech kromě jedné porazil. A můj názor na tuto prohru je dost známý a dokonce i na těchto stránkách jsem o tomto vítězství NR psal a předpovídal jsem ho a dokonce jsem předpovídal i konec NR. Prostě tuto porážku LH - daroval NR tým M za odvedené služby a jako dárek na rozloučenou.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Mluvíš o zaslepených názorech a pak posuzuješ celou kariéru MS podle jeho nepovedeného návratu ve 40 letech 18

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          01
          Protože jsou to jediné porážky Schumiho od týmového kolegy od začátku kariéry. Zmínit se, že Hamilton byl poražen týmovými kolegy 2x, přičemž jeho působení proti Buttonovi během 3 sezon vyznělo ve prospěch Buttona, by bylo příliš zaslepené.
          Zmínit fakt, že za všechny ty Schumiho fauly, které nějak omylem nikdo nezpochybňuje, byl vždy náležitě potrestán a stály ho mnohem víc bodů, než v díky nim mohl získat, by bylo asi také moc zaslepené. 12

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            194.228.79.XXX
            Náležitě potrestáááán .... hahahahaha!!!! No ty jsi to teďka rozseknul. 18 20 02

            + 5 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Tak chápu, že všechny ty černé vlajky, diskvalifikace ze 3 závodů, diskvalifikace z kvalifikace, diskvalifikace z celé sezony apod. hodně lidí nebude brát jako trest, ale jako jeho ocenění a zvýhodnění. 20
              Když bych některé prohřešky měl srovnat s "tresty" jiných pilotů, byl bych za sprostého hatera, takže to raději vynechám. 03

              + 2 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        Klídek, nic mi nebortíš. Ano, u Benettonu to bylo o podvodech, ale v době Schumiho ve Ferrari podváděli i jiní, akorát se o ně nikdo nezajímal. Navíc poslední roky nebylo Ferrari nejrychlejší, což ukazovaly výsledky Schumiho dvojek. Sám Schumi to přiznal, řekl, že na začátku závodu tomu naložil a získal tak 15 - 16 s náskok, který mu vydržel do cíle, tedy auto jelo stejně rychle, jako McLaren. Ferrari bylo rychlé jen proto, že Schumi testovala testoval a testoval až do totálního zblbnutí. A jen díky tomu se vůz postupně vylepšoval, protože základní konstukce nebyla kvalitativně tak dobrá, jako Neweyho McLaren.
        On je problém jinde - Schumiho tady na diskuzi moc lid rádo nemělo a je jedno z jakých důvodů, proto si každý najde nějaké zdůvodnění, že Schumi nebyl nic moc. To je úděl všech, kdo dlouhodobě vítězí. A zapomíná se na to, že každý má svůj jezdecký styl, který jen tak nejde změnit. Takže když se Schumi vrátil do Mercedesu, což byla jen a pouze marketingová záležitost, dostal auto po Buttonovi, které bylo naladěné přesně naopak, než potřeboval. To přece řekl sám Button - s tím autem nikdy nevyhraje, protože je nedotáčivé a on potřebuje přetáčivou charakteristiku. Kromě toho se změnily pneumatiky a na tyto se nedalo spolehnout, protože předek nedržel tak, jak potřeboval. fangio ho učil, že se musí dostat do zatáčky rychle tak, aby se co nejvíce přiblížil soupeři a po výjezdu měl dost rychlosti na předjetí. Proto bylo jeho stylem se opírat o přední gumy - a když nedržely, tak bylo zle... A nějak se zapomíná na čtyřhodinový závod v Kanadě, kde na vodě jasně vedl do momentu, než trať oschla. A na vodě se ukáže kdo na co má a nemá. Stejný problém s autem měl Vettel, když přišel do týmu Ricciardo, změnily se technické předpisy, na které se málo zkušený Ricci adaptoval rychleji, než Seb. Říkal jsem to od začátku, všichni se mi smáli - až to nakonec řekli i odborní komentátoři a sám Seb přiznal, že tomu autu nerozumí. Je to opět o jezdeckém stylu.
        Fangio, jehož schopnosti nikdo nikdy nesnížil, odešel z F1 nejen kvůli vysokému věku, ale proto, že se motor odstěhoval za jeho záda, na což se také adaptovat nedokázal a sám to přiznal.
        K tomu stylu - velké kilometry jsem najel se škodulemi s motorem vzadu, které se velmi dobře ovládaly, pokud se je člověk naučil. A dělal jsem s nimi doslova psí kusy. A vždycky jsem se těšil na sobotní odpoledne, kdy byly prázdné silnice a mohl vyvádět jako malý kluk. Pak jsem dostal ve firmě Feldu a i když to auto mělo velmi dobrý podvozek a prakticky bylo rychlejší, byl jsem hodně opatrný, a to, co jsem dělal v minulosti, se s předohrabem nedalo. Obrácená charakteristika, kdy při přidání plynu auto nezatáčelo, ale chtělo jet rovně a naopak - dost dlouho trvalo, než jsem "zapomněl" zadokolku. Takže tak asi k tomu jezdeckému stylu a neberu, že dobrý jezdec umí zajet i na dveřích od stodoly. Takový byl jen Tazio Nuvolari - protože ten žádný jezdecký styl neměl. Auta v jeho době nebyla technicky tak vymazlená a ať sedl do čeho chtěl, tak dokázal jet rychle.
        Tedy posuzovat jen to, kdo koho v týmu a kolikrát porazil je kapánek mimo mísu. Nicovi jsem tehdy, když vyhrát titul, docela fandil, ale pomohl mu jeden totální výpadek Lewise a ztráta 25 bodů. Jinak by ten titul neměl. Ovšem to je motoristický sport a i takhle to chodí.

        Lewis mě zklamal při zisku svého prvního titulu, kdy v posledním závodě nedokázal navázat na svoje pedchozí výsledky a motal se okolo šestého místa a titul získal jen proto, že kdosi před ním nevyměnil gumy, do cíle se doslova doplazil a byl předjet Lewisem snad v poslední zatáčce. Na kdyby se nehraje...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • kmet

        kmet

        85.71.74.XXX
        jediné co se ve firmě Ferrari od smrti starého pána podařilo, bylo to, že angažovali Schumachera, Brawna a Todta. Nebudeme si nic namlouvat, tihle tři lidé postavili Ferrari na nohy. A díky jim je mistrem světa i Kimi Räikkönen, protože v té době ještě ve Ferrari využili práce z minulé sezóny. Od doby, kdy převzali Ferrari opět splašení taliáni, šel výkon firmy dolů. A LH měl kliku, že naskočil do rozjetého Mercedesu. Tím nechci vůbec tvrdit, že neumí, naopak. Ale měl to podstatně lehčí, než kdyby přešel do jiné firmy. A troufám si tvrdit, že by nikdy neměl tolik titulů, kdyby místo do Mercedesu šel do Ferrari. Ale to už patří k věci, že šampion si umí vybrat správnou firmu ve správný čas.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    37.188.174.XXX
    Ten pán je zřejmě na hodně silném matroši. Jak někdo kdo svojí super hvězdu o které to dle dřívějších vyjádřeních věděl jí v roce 2001 pošle do nejhoršího týmu ve startovním poli pak v roce 2002 na střídačku v Rencku a šanci mu dá až v roce 2003, kritizovat sice opravdové hlupáky z F, kteří svou super hvězdu nechali pouze 1 rok aklimatizovat v kolotoči F1????
    Ten pán dost často mluví dost hloupostí a to už se raději nebudu obsáhle vyjadřovat ke srovnání MS a LH. Napíšu to krátce, protože i to bude neobjektivním fanatikům z řad fandů stačit. MS měl umetenou cestičku nejenom nejlepším a často i "podvodnickým" autem, ale i hloupou a kdo ví proč i záměrně nespravedlivou FIA stejně jako AP, SV a další. Zatím co LH měl pouze buď nejlepší nebo minimálně jedno z nejlepších aut.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Fanoušek Alonsa, který se kriticky vyjadřuje o Fláviovi? Hezky 11

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        37.188.174.XXX
        Jsem fanoušek FA a byl jsem a jsem schopen se vyjadřovat kriticky i oněm, což by jsi měl vědět po těch letech, nejednou jsem tak učinil i na těchto stránkách.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Moc nechápu co chceš říct... LH míval převážně dobrá auta, ačkoli Mclaren v některých závodech byl schopný neskutečně vyhořet... Což ho taky stálo tituly. Nebyly tak konzistentní jako RB nebo třeba Ferrari...

      Co se týče Alonsa... Nesmíš zapomínat, že LH šel do F1 v 22 letech a Alonso ve 20ti... Tzn. Alonso měl více času na otrkání se přímo v královské třídě... Lewis zase musel dokázat top výsledky v juniorských formulích...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        37.188.174.XXX
        No jednoduše se LH zastávám, i když k němu mám výhrady, ale zde pan FB prostě šlápl vedle, když porovnával MS a LH. LH nadržovali pouze v první sezoně 2007 a to ještě pouze proti FA a většinou jenom uvnitř týmu a tím vlastně darovali titul KR.
        Ale upozorňuji předem, že nemám zájem o sáhodlouhé debaty(to už mě přestalo bavit). Vše co jsem napsal je jednoduše dohledatelné a ověřitelné a kdo chce si to najde a pokud není zaslepený hlupák, objektivně vše posoudí sám.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Když už teda dáváme to zaručené info, tak Lewisovi nenadržovali jen v roce 2007.
          Hned v roce 2008 mu pomáhal Kovalainen a v roce 2018 mu pomáhal Bottas, v obou situacích jezdci na pozici jasné dvojky. A to tehdá bylo víc viditelné než v roce 2007.

          Ale tím nechci Lewise schazovat. To že má pilot vedle sebe dvojku (nebo pilota, který sice není oficiální dvojka ale jasná výkonnostní dvojka), přeci nic nemění na tom, že musí porazit všechny ostatní. A případě dominantních stájí, tyhle sedačky se nedávají zadarmo, tihle piloti jsou vždycky minimálně v nejužší špičce pole.
          A ani sami piloti nechcou vedle sebe vyrovnané nebo lepší. Však jak rád se Lewis zbavil Rosberka a pochvaluje si Bottase. Stejná situace Vettel-Kimi a Alonso-Massa.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jirka_1

            Jirka_1

            217.30.64.XXX
            Kdo by si nepochvaloval nekonfliktního Bottase, že. Nico začal válku, což by se nikomu z kolegů v kterékoli stáji nelíbilo. Ano, mělo to úspěch, i když je to sporné, pomohl mu kolaps Lewisova motoru a ztráta 25 bodů. Stát se o o závod dříve, tak Nico mistrem nebyl. Sice jen na počet vítězství, ale nebyl.
            Otázkou je, proč tu válku začal - protože jezdecky na Lewise neměl.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Dotaz na zdejší znalce McL.
    Ten prodloužený McLaren F1 který jde do aukce je z továrního muzea?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • pidro

    pidro

    80.250.30.XXX
    Pravda jr taková,že jediný ze současných jezdců, který na rudém křápu vyhrál titul je Kimi.

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      07 a 08 mělo Ferrari nejlepší auto...

      + 3 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Ty auta byla hodně vyrovnaná. Dle pozorování se zdál lepší Mclaren 2007 a Ferrari 2008, ale to bylo asi primárně tím, že 2007 měl lepší dvojici Mclaren a v roce 2008 zase Ferrari.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Christian Horner, Bernie Ecclestone a Helmut Marko v Brazílii

Ecclestone má jasno. Letošní sezonu by odpískal. Co na to Binotto?

Sebastian Vettel v tréninku v Abú Zabí

"FIA neměla o tajné dohodě s Ferrari nic říkat," říká Ecclestone. Red Bull se právních kroků nevzdá

Nico Rosberg a Lewis Hamilton po kvalifikaci v Austinu

"Všichni by měli napodobit Rosbergův přístup." Hill přemýšlí o slabinách Hamiltona

Piloti běmeh předsezónních testů v Barceloně

"Koronavirus Verstappena děsí. Měl by ho dostat teď," přeje si Marko. Hamilton test odmítl

Kdy se dočkáme prvního letošního závodu?

Upravený kalendář bude čítat 15 - 18 závodů, ujišťuje šéf F1. Jak chce letos experimentovat?

Trénink v Ázerbájdžánu

Sezona nezačne ani v Baku. Závod v ulicích města je odložen

McLaren během předsezónních testů v Barceloně

"Trénuji víc než kdy dřív," říká Sainz. McLaren plán přejít na motory Mercedes od roku 2021 nemění

Carlos Sainz a Fernando Alonso v rámci sezónních testů v Bahrajnu

Lehto vyčítá Alonsovi jeho problémovost. "Žádný z top týmů už to nebude chtít riskovat"

McLaren

Prost vzpomíná na Sennu: Adelaide 1993 náš vztah zásadně změnilo

Ustaraný šéf AlphaTauri Franz Tost

Život v Itálii je děsivý, přiznává šéf AlphaTauri. Jaká opatření tým přijal po strastiplném návratu?

  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (13:00 - 14:00)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (16:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama