DISKUZE K ČLÁNKU "Trénuji víc než kdy dřív," říká Sainz. McLaren plán přejít na motory Mercedes od roku 2021 nemění

Začátek sezóny Formule 1 je kvůli pandemii koronaviru stále nejistý. Sezóna bude určitě zkrácena, McLaren chce i přes poslední vývoj události přejít na pohonné jednotky Mercedesu již příští rok.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Trénuji víc než kdy dřív," říká Sainz. McLaren plán přejít na motory Mercedes od roku 2021 nemění

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 23.03.2020 12:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 23.03.2020 08:53
Pro McLaren ten přechod ještě u těchto aut bude… »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 23.03.2020 09:18
Pořád tak nějak nechápu v čem je ta změna motoru… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 23.03.2020 09:34
"McLaren musí dostat logicky výjimku, ne?… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Pořád tak nějak nechápu v čem je ta změna motoru takový problém. Oni už se týmy dohodli na tom, že se povinně pojede se stejným šasi jako letos? I kdyby ano, tak McLaren přeci musí logicky dostat výjimku, ne?
    To že to bude stát peníze....no nepochybně ale podle mě to stojí za to vyzkoušet si práci s novým motorem rok předem a né až naostro v revoluční sezoně.
    Myslím si že všichni v McLraenu mají v živé paměti fail při přechodu na Renault.
    V tomhle si myslím že vědí co dělají a za mě to dělají dobře 01

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      "McLaren musí dostat logicky výjimku, ne?" Nemusí. Apropo, Ferrari bychom tu výjimku dali na základě čeho? 03
      Ale i kdyby šasi nebyla zmražena, ostatní nastoupí do závodů s prověřenými balíky - najezdili tisíce km v letošních předsezónních testech. Co když se udělá nějaká supersezóna 2020-2021 (půl letos, půl příští rok), nebo co když se začne závodit bez testů příští rok? Ta nevýhoda tam je jasná (pominu finanční nároky v době, kdy vysychají příjmy ze závodů / od sponzorů) - musí postavit úplně nové auto, na rozdíl od ostatních.

      + 1 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Nevím úplně přesně na co narážíš u Ferrari. Jestli na jejich letos předělaný motor, tak na ten už mají předpokládám šasi připravené.

        Jestli nebude mít McLaren případnou výjimku, tak to pak ale postrádá logiku a může se celej kolotoč F1 jít zahrabat. Ale já si fakt myslím, že tam výjimka bude.

        Scénářů je mrak, zatím těžko spekulovat. Nicméně z mého pohledu si mi pořád jeví lepší obětovat nějaké procento výkonnosti z roku 2021 pro lepší výkonnost v roce 2022.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Myslím, že se nejedná o vyjímky, ale smlouvy Meku s Renaultem a Mercedesem.
          Třeba Renault si klidně může řeknout, že "Vy jste nás odkopli, váš problém. Aspoň budeme mít to čtvrté místo pohodlnější a to se přece vyplatí."

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        no, pokud by Ferko přecházelo na motory třeba od Renaulu ( zajímavá představa ), tak jim přece musí být umožněno tuto záměnu do svých konstrukcí zakomponovat. pokud navíc budou třeba zmraženy i motory, tak zcela padá i zcela utopická teze, že by se mohl upravit motor podle šasi.
        přece nemůže být zmražením vývoje zabráněno změně dodavatele motoru. výjimku ale nakonec nemusí dostávat nikdo, je to "jen" o nastavení pravidel toho zmražení. 03
        ohledně té "supersezony" to také není nic, co by tu v minulosti nebylo. spoustukrát došlo k tomu, že nějaký tým v rozjeté sezoně měnil dodavatele motorů. stejně tak v průběhu sezony přicházeli se zcela novými konstrukcemi svých monopostů. to ale bylo v éře podstatně jednodušších aut. v novodobé F1 to precedens asi nemá. o to by to bylo zajímavější.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Pro McLaren ten přechod ještě u těchto aut bude komplikace, to je jasné. Bude to práce navíc, peníze navíc a ještě k tomu dané změny nebudou vychytané. Na druhou stranu vidět McLaren jak si povede s motory Mercedes už u těchto aut není k zahození. Teď hlavně aby se ta situace s virem začala pozitivně obracet a něco se letos mohlo ještě vůbec odjet.

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Valtteri Bottas a Lewis Hamilton po závodě velké ceny Štýrska

Jezdecká dvojice Mercedesu pro příští sezonu? Podle mnohých už je jasno

Racing Point čelí protestu - porušil kopírováním Mercedesu pravidla?

FIA po protestu Renaultu zabavuje díly Racing Pointu, hrozí diskvalifikace za kopírování Mercedesu

Alexander Albon v závodě velké ceny Štýrska

FOTO: Historicky první Velká cena Štýrska - vozy F1 v akci v malebném horském prostředí

Carlos Sainz v Rakousku

Sainz v závěru překonal i Hamiltona, odváží si bod navíc za nejrychlejší kolo + strategie

Ricciardo dokázal Strollovi dlouho odolávat

Ricciardo má zásadní názor na Strollův manévr

Sergio Pérez v Rakousku

Nejvyšší rychlost dosáhl nejlepší pilot závodu Pérez, v sektorech dominovaly McLareny

Lewis Hamilton si po neúspěchu před týdnem spravil chuť

GRAND PRIX ŠTÝRSKA: Hamilton dominuje, Ferrari odjíždí s ostudou + VIDEO

Lewis Hamilton v rámci druhého dne předsezonních testů v Barceloně

PROHLÁŠENÍ po závodě: "Tohle nepotřebujeme," omlouvá se Leclerc

Charles Leclerc s Ferrari během 1. tréninku

Leclerc klesne na startu závodu o tři místa

Lewis Hamilton během soukromého testu Mercedesu v Silverstone před zahájením sezóny 2020

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: co říkali piloti na mokrou ruletu na Red Bull Ringu?

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. BOTTAS, 2. HAMILTON, 3. NOR... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama