DISKUZE K ČLÁNKU "Trénuji víc než kdy dřív," říká Sainz. McLaren plán přejít na motory Mercedes od roku 2021 nemění
Začátek sezóny Formule 1 je kvůli pandemii koronaviru stále nejistý. Sezóna bude určitě zkrácena, McLaren chce i přes poslední vývoj události přejít na pohonné jednotky Mercedesu již příští rok.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Trénuji víc než kdy dřív," říká Sainz. McLaren plán přejít na motory Mercedes od roku 2021 nemění
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasoval 1 člověk)
23.03.2020 09:18
Pořád tak nějak nechápu v čem je ta změna motoru… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
daaviid23
09:18 23.03.2020 90.182.169.XXXPořád tak nějak nechápu v čem je ta změna motoru takový problém. Oni už se týmy dohodli na tom, že se povinně pojede se stejným šasi jako letos? I kdyby ano, tak McLaren přeci musí logicky dostat výjimku, ne?
To že to bude stát peníze....no nepochybně ale podle mě to stojí za to vyzkoušet si práci s novým motorem rok předem a né až naostro v revoluční sezoně.
Myslím si že všichni v McLraenu mají v živé paměti fail při přechodu na Renault.
V tomhle si myslím že vědí co dělají a za mě to dělají dobře-
Petr
09:34 23.03.2020 109.81.245.XXX"McLaren musí dostat logicky výjimku, ne?" Nemusí. Apropo, Ferrari bychom tu výjimku dali na základě čeho?
Ale i kdyby šasi nebyla zmražena, ostatní nastoupí do závodů s prověřenými balíky - najezdili tisíce km v letošních předsezónních testech. Co když se udělá nějaká supersezóna 2020-2021 (půl letos, půl příští rok), nebo co když se začne závodit bez testů příští rok? Ta nevýhoda tam je jasná (pominu finanční nároky v době, kdy vysychají příjmy ze závodů / od sponzorů) - musí postavit úplně nové auto, na rozdíl od ostatních.-
daaviid23
09:48 23.03.2020 90.182.169.XXXNevím úplně přesně na co narážíš u Ferrari. Jestli na jejich letos předělaný motor, tak na ten už mají předpokládám šasi připravené.
Jestli nebude mít McLaren případnou výjimku, tak to pak ale postrádá logiku a může se celej kolotoč F1 jít zahrabat. Ale já si fakt myslím, že tam výjimka bude.
Scénářů je mrak, zatím těžko spekulovat. Nicméně z mého pohledu si mi pořád jeví lepší obětovat nějaké procento výkonnosti z roku 2021 pro lepší výkonnost v roce 2022. -
tom11
12:00 23.03.2020 77.48.94.XXXno, pokud by Ferko přecházelo na motory třeba od Renaulu ( zajímavá představa ), tak jim přece musí být umožněno tuto záměnu do svých konstrukcí zakomponovat. pokud navíc budou třeba zmraženy i motory, tak zcela padá i zcela utopická teze, že by se mohl upravit motor podle šasi.
přece nemůže být zmražením vývoje zabráněno změně dodavatele motoru. výjimku ale nakonec nemusí dostávat nikdo, je to "jen" o nastavení pravidel toho zmražení.
ohledně té "supersezony" to také není nic, co by tu v minulosti nebylo. spoustukrát došlo k tomu, že nějaký tým v rozjeté sezoně měnil dodavatele motorů. stejně tak v průběhu sezony přicházeli se zcela novými konstrukcemi svých monopostů. to ale bylo v éře podstatně jednodušších aut. v novodobé F1 to precedens asi nemá. o to by to bylo zajímavější.
-
-
-
Situs
08:53 23.03.2020 88.102.38.XXXPro McLaren ten přechod ještě u těchto aut bude komplikace, to je jasné. Bude to práce navíc, peníze navíc a ještě k tomu dané změny nebudou vychytané. Na druhou stranu vidět McLaren jak si povede s motory Mercedes už u těchto aut není k zahození. Teď hlavně aby se ta situace s virem začala pozitivně obracet a něco se letos mohlo ještě vůbec odjet.
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek