DISKUZE K ČLÁNKU Zůstane Honda v šampionátu? Rozhodne budoucí směřování automobilového průmyslu

Honda uzavřela spolupráci s Red Bullem do konce sezony 2021. Její prodloužení zatím oznámeno nebylo. Japonský výrobce čeká na vývoj v automobilovém průmyslu. Starosti mu dělá plánovaná elektrifikace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zůstane Honda v šampionátu? Rozhodne budoucí směřování automobilového průmyslu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 04.03.2020 09:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 02.03.2020 10:42
Jo proč ne....já zase rád vytahnu svého veterána.… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 02.03.2020 14:11
Elektrospotřebiče jsou těžší, proto budou… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 02.03.2020 15:37
Spočítané to mají velice dobře a právě proto se o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Petr Hloušek

Petr Hloušek

82.202.69.XXX
Jsem na to taky zvědav, automobilky budou muset sakra šetřit, el aut se tolik prodávat nebude, a hybridy jsou takové polovičaté řešení na víc. A jak budou politici přitvrzovat, budou se lidi bát koupit si nové auto s jakýmkoliv spalovákem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.169.XXX
To je přesně o čem jsem psal a co se mi tu někteří snažili omlatit o hlavu, Honda, nakonec i Renault, Mercedes se vrátili v nějaké podobě do F1 pro vývoj a know how hybridů do svých běžných aut, je fakt naivní si myslet, že se vrátili kvůli F1 a tím to hasne

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nemám s tím zkušenost, ale co jsem četl v poslední době, tak cena dobíjení se už dostala nad cenu běžného paliva.
Že nekouříš ve městě je jistě velké +. Samotného mne vytáčí kouřící diesel bez filtru, běžící půl hodiny pod okny školky.
Ale ten pocit asi nemám stejný. Mne naopak štve, že je mé auto až moc tiché. Mám rád, když slyším motor. Zvlášť vytočenej k 7000. To je pocit k nezaplacení. Pro mne. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Spočítané to mají velice dobře a právě proto se o tom velice úzkostlivě mlčí.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
No mě v souvislosti s FE a celkovou elektrifikací automobilového průmyslu spíš zajímá jestli už někdo spočítal, kolik elektriky spotřebuje FE na jeden závod, kolik je to v přepočtu na výrobu té elektriky v elektrárně a kolik to vydá v konečném důsledku škodlivých emisí. Jaký je tam rozdíl proti hybridním motorů dneška ????? Všichni pořád řvou ekologie ekologie, ale tahle čísla jsem ještě nikde neviděl. O kolik je tedy FE šetrnější k životnímu prostředí než současná F1 ?????

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Elektrospotřebiče jsou těžší, proto budou produkovat více prachu z brzdových segmentů i více gumy z pneumatik.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
Tak dnešní moderní auta už stejně vůbec nečoudí a nesmrdí, a pokud jde o prach třeba z brzd, tak ten budou produkovat a vířit i eauta. Dneska všichni hysterčí, jednou z elektronesmyslama, podruhý zas s koronavirem

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.189.XXX
Honda asi odejde, protože pokud vše směřuje k elektrifikaci, tak pro ně zůstávat v F1 opravdu nemá smysl.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Jen tak pro zajímavost. Víš kolik procent elektřiny se dostane do zásuvky? Celosvětový průměr je pouhých 33%. Zbytek jsou ztráty a další nastanou při nabíjení akumulátorů. Rychlonabíječka asi 17%, pomalá kole 12%. To vše pouze u nových akumulátorů.
Samozřejmě jako vše mají své výhody i kyseliny. Tichý chod motorů by se mi zamlouval a zrychlení taky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Ekologický efekt ti nedokážu spočítat, protože elektrikou kterou nabíjím vyrábí i v uhelných elektrárnách, ale ty kouří daleko za městem, zatímco já ve městě nekouřím, což chodci jistě ocení. Z hlediska cena "paliva", to u mě dělá ročně rozdíl cca 25 tisíc, takže se rozdíl mezi spalovákem a plug-in hybridem u mě zaplatí za 6 let, a to nemluvím o tom, že plug-in hybrid má nižší servisní náklady, a levnější povinné ručení a pojištění. Hlavně se s tím pocitově výrazně lépe jezdí, ve městě nekouřím a mám výrazně lepší zrychlení, takže předjíždění je rychlejší a bezpečnější.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

89.111.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Souhlasím že už ve střednědobém horizontu bude FE konkurence....bohužel 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
A jaký to má ekologický efekt? Těžší vůz a spotřeba stejná, takže 0 s horším ekologickým dopadem.
Reakce na airwar1939, ale pod jiný příspěvek. Sorry.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Jo proč ne....já zase rád vytahnu svého veterána. Každej chce něco jiného, někdo má rád Plzeňský, jinej je zas na ženský a nejlepčí je oboje. 03

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Vždyť tech 250 mega vydělají s prstem v nose...a když ne, tak holt dají méně. Nevidím problém...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Od doby co mám auto i s elektromotorem, už hlučnej motor minimálně ve městě nechci, ten pocit když na křižovatce tiše vystřelíš a obyčejné spalováky necháš za sebou, je k nezaplacení. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
čisté elektromobily mě také nedávají smysl, už jen z důvodu toho že min. 50% obyvatel je stejně nemá kde dobíjet, ani na ně není dimenzovaná rozvodná síť (hlavně ve městech). Ale plug-inhybrid je funkční, ve městě do 50 km jezdím na elektřinu za cca. 60 kč/100 km a na dovolenou jedu na klasické palivo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Jo logiku to má....jenže hlučnej vytočenej F1 motor, to prostě chceš a imho F1 zůstane navždy a klidně bez výrobců. Ono si to cestu najde....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Motory budeš mít možná +- zaplacené, ale provoz týmu je pořád 250 mega u Mercedesu... a pokud nebude mít Mercedes vlastní tým, nedává smysl dodávat motory zákaznickému týmu bez šance na titul.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Řeknu to, já být výrobcem, chi jít do FE, nikoliv do F1. Budoucnost přebírá FE a bude ji krást F1, ta se může brzy dostat do problémů jako třída LMP1 ve WEC. Fakt si myslím že to může přijít velmi rychle.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama