DISKUZE K ČLÁNKU Zůstane Honda v šampionátu? Rozhodne budoucí směřování automobilového průmyslu

Honda uzavřela spolupráci s Red Bullem do konce sezony 2021. Její prodloužení zatím oznámeno nebylo. Japonský výrobce čeká na vývoj v automobilovém průmyslu. Starosti mu dělá plánovaná elektrifikace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zůstane Honda v šampionátu? Rozhodne budoucí směřování automobilového průmyslu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 04.03.2020 09:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 02.03.2020 10:42
Jo proč ne....já zase rád vytahnu svého veterána.… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 02.03.2020 14:11
Elektrospotřebiče jsou těžší, proto budou… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 02.03.2020 15:37
Spočítané to mají velice dobře a právě proto se o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    82.202.69.XXX
    Jsem na to taky zvědav, automobilky budou muset sakra šetřit, el aut se tolik prodávat nebude, a hybridy jsou takové polovičaté řešení na víc. A jak budou politici přitvrzovat, budou se lidi bát koupit si nové auto s jakýmkoliv spalovákem.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.169.XXX
    To je přesně o čem jsem psal a co se mi tu někteří snažili omlatit o hlavu, Honda, nakonec i Renault, Mercedes se vrátili v nějaké podobě do F1 pro vývoj a know how hybridů do svých běžných aut, je fakt naivní si myslet, že se vrátili kvůli F1 a tím to hasne

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    No mě v souvislosti s FE a celkovou elektrifikací automobilového průmyslu spíš zajímá jestli už někdo spočítal, kolik elektriky spotřebuje FE na jeden závod, kolik je to v přepočtu na výrobu té elektriky v elektrárně a kolik to vydá v konečném důsledku škodlivých emisí. Jaký je tam rozdíl proti hybridním motorů dneška ????? Všichni pořád řvou ekologie ekologie, ale tahle čísla jsem ještě nikde neviděl. O kolik je tedy FE šetrnější k životnímu prostředí než současná F1 ?????

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.189.XXX
    Honda asi odejde, protože pokud vše směřuje k elektrifikaci, tak pro ně zůstávat v F1 opravdu nemá smysl.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Hondu vidím asi jako největší otázku. Mercedes téměř na tuty zůstane, Renault pokud to nebude letos nějaká katastrofa (a jakože asi nebude), tak taky zůstane.
    Jediná Honda je otázka, Japonci byli vždycky tajemní.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Řeknu to, já být výrobcem, chi jít do FE, nikoliv do F1. Budoucnost přebírá FE a bude ji krást F1, ta se může brzy dostat do problémů jako třída LMP1 ve WEC. Fakt si myslím že to může přijít velmi rychle.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Jo logiku to má....jenže hlučnej vytočenej F1 motor, to prostě chceš a imho F1 zůstane navždy a klidně bez výrobců. Ono si to cestu najde....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.128.XXX
          Od doby co mám auto i s elektromotorem, už hlučnej motor minimálně ve městě nechci, ten pocit když na křižovatce tiše vystřelíš a obyčejné spalováky necháš za sebou, je k nezaplacení. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Jo proč ne....já zase rád vytahnu svého veterána. Každej chce něco jiného, někdo má rád Plzeňský, jinej je zas na ženský a nejlepčí je oboje. 03

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            A jaký to má ekologický efekt? Těžší vůz a spotřeba stejná, takže 0 s horším ekologickým dopadem.
            Reakce na airwar1939, ale pod jiný příspěvek. Sorry.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.128.XXX
              Ekologický efekt ti nedokážu spočítat, protože elektrikou kterou nabíjím vyrábí i v uhelných elektrárnách, ale ty kouří daleko za městem, zatímco já ve městě nekouřím, což chodci jistě ocení. Z hlediska cena "paliva", to u mě dělá ročně rozdíl cca 25 tisíc, takže se rozdíl mezi spalovákem a plug-in hybridem u mě zaplatí za 6 let, a to nemluvím o tom, že plug-in hybrid má nižší servisní náklady, a levnější povinné ručení a pojištění. Hlavně se s tím pocitově výrazně lépe jezdí, ve městě nekouřím a mám výrazně lepší zrychlení, takže předjíždění je rychlejší a bezpečnější.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Jen tak pro zajímavost. Víš kolik procent elektřiny se dostane do zásuvky? Celosvětový průměr je pouhých 33%. Zbytek jsou ztráty a další nastanou při nabíjení akumulátorů. Rychlonabíječka asi 17%, pomalá kole 12%. To vše pouze u nových akumulátorů.
                Samozřejmě jako vše mají své výhody i kyseliny. Tichý chod motorů by se mi zamlouval a zrychlení taky.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Petr Hloušek

                  Petr Hloušek

                  194.79.55.XXX
                  Tak dnešní moderní auta už stejně vůbec nečoudí a nesmrdí, a pokud jde o prach třeba z brzd, tak ten budou produkovat a vířit i eauta. Dneska všichni hysterčí, jednou z elektronesmyslama, podruhý zas s koronavirem

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Elektrospotřebiče jsou těžší, proto budou produkovat více prachu z brzdových segmentů i více gumy z pneumatik.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Nemám s tím zkušenost, ale co jsem četl v poslední době, tak cena dobíjení se už dostala nad cenu běžného paliva.
                Že nekouříš ve městě je jistě velké +. Samotného mne vytáčí kouřící diesel bez filtru, běžící půl hodiny pod okny školky.
                Ale ten pocit asi nemám stejný. Mne naopak štve, že je mé auto až moc tiché. Mám rád, když slyším motor. Zvlášť vytočenej k 7000. To je pocit k nezaplacení. Pro mne. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Souhlasím že už ve střednědobém horizontu bude FE konkurence....bohužel 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • El.Senor

        El.Senor

        89.111.66.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Já bych se do kyselinových spotřebičů moc necpal. Stejně je to utopie. Až si lidé uvědomí o jakou katastrofu se jedná, tak se budou chytat za hlavu, ale už bude pozdě. Zbavit se kyselin vůbec nebude jednoduché. Kdyby jen v České republice měly být auta pouze na kyseliny, tak by těch jedů bylo více než dokáže pojmout Žermanická přehrada. Hrozné to množství kyselin a to je náš stát pouhou kaňkou v moři.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.128.XXX
      čisté elektromobily mě také nedávají smysl, už jen z důvodu toho že min. 50% obyvatel je stejně nemá kde dobíjet, ani na ně není dimenzovaná rozvodná síť (hlavně ve městech). Ale plug-inhybrid je funkční, ve městě do 50 km jezdím na elektřinu za cca. 60 kč/100 km a na dovolenou jedu na klasické palivo.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama