DISKUZE K ČLÁNKU Druhý den testů v Barceloně: Räikkönen nejrychlejší, Mercedes předvedl geniální fintu

Druhý den předsezónních testů skončil. Nejrychlejší čas si v něm připsal Kimi Raikkonen s Alfou. Mercedes zaujal velmi zajímavým trikem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Druhý den testů v Barceloně: Räikkönen nejrychlejší, Mercedes předvedl geniální fintu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 182, poslední 21.02.2020 21:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 20.02.2020 14:44
V tomhle má ale Adi pravdu. S Renaultem má FIA… »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 20.02.2020 19:13
Jsem rád, že jsem zažil F1 v době, kdy tyhle… »
» Pepino60 (Hlasovali 4 lidé) 20.02.2020 20:29
U Mercedesu je to ,,geniální finta" u… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.155.XXX
    Tak a je to tady. Jako bych to už někde četl. Jo, vlastně to jsem napsal já!!! Totiž to, že FIA ponechá Mercedesu toto ne zrovna nejčistější řešení jen do doby než to začnou používat ostatní. No a od příští sezóny je tento systém DAS zakázán. Takže ono ke kopčení ani nedojde, protože by bylo k tomu potřeba už zmiňovaných 6 mesíců a další dva by se to ještě ladilo. Každý trochu průměrný počtář si lehko spočítá, že ty prachy, které by to stálo se za tři měsíce čili nějakých 6 závodů nemůžou vrátit. To je další tah FIA ve prospěch Mercedesu. Pánové já říkám jedno: Mergl má tak ohromnou protekci, že by byli legální i kdyby přimontovali černochovi nad kokpit slunečník. To si pište!!!

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    80.188.125.XXX
    zatím Vettel a Ocon o ničem
    GO Indiáni 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    90.177.218.XXX
    Kopírování v F1 je běžná věc...stačí si vzpomenout na legendární wing-car.
    Vymyslel to Colin Chapman...a Lotus stačil vyhrát jen jeden šampionát...už druhý rok bylo startovní pole plné okopčených Lotusů 78.

    Jenže současná situace je zásadně odlišná...tady se nekopíruje samotné řešení, tady jde o prodej celých kompletů (zadní zavěšení s převodovkou + motor), celý přední nos s tím že tak tým "bez práce" dostane vyladěné řešení...protože předek zásadně ovlivňuje směřování vzduchu na zbytek monopostu. Ale až potud by bylo všechno OK...kdyby za tím nebylo něco dalšího...tedy spolupráce druhým směrem. Začal s tím Redbull, pak pokračovalo Ferrari a nyní zdá se už to samé dělá Mercedes...prodává své technické řešení a na oplátku nepochybně dostává i další věci krom peněz (data). A tady už je to za hranicí prodeje částí monopostu. Tady docela rozumím FIA že se snaží o standartizaci a omezuje části monopostu které se dají nakupovat. To není jako když kdysi Hewland dodával převodovky většině startovního pole...
    Proto znovu opakuji že pokud to takhle bude pokračovat...měl by McLaren s Williamsem zapřemýšlet o spojení do aliance. Tím by se vyrovnali top trojce a mohli by urychlit vývoj a zvýšit svoje šance. Vypadá to jako fantasmagorie...ale tady jde o budoucnost těchto dvou tradičních opravdových týmů F1...tady musí zahodit spory a rivalitu z minulosti.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    90.177.218.XXX
    Kimiho nejrychlejší kolo je na C5?
    Tak to asi moc neznamená...

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    90.177.218.XXX
    Tak Mercedes něco vymyslel...i když i mého pohledu to vypadá srandovně...tlačení a tahání za volant... :-)
    Legální to bude ve chvíli kdy nikdo nepodá protest...a pokud ano pokud ho FIA zamítne.
    A stejně ještě není jasný jestli to v celkovém měřítku přinese výhodu...i když asi by to nevyvíjeli kdyby jim data neukazovala zisk.
    Ferrari je otazník...kamuflujou...nebo mají opravdu problém?
    Střed pole vypadá vyrovnaně...zítra bych čekal první test rychlosti na jedno kolo...alespoń od většiny startovního pole...před druhými testy by týmy měli vědět potenciál maximální výkonnosti.
    Mám radost z Williamsu....loni se ani nepřiblížili na dostřel předposlednímu...letos i kdyby jako jediní zkoušeli potenciál na jedno kolo...tak udělali velký krok kupředu ve srovnání s loňskými časy...takže podle mě budou minimálně schopní konkurovat týmům středu pole a nebudou okupovat poslední dvě místa ve startovním poli.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Legrační to neni, v tom co to umí to je sen. A přitom tak jednoduše ovladatelný, že člověk ani nemusí sundat ruku z volantu. A celý je to vlastně mechanicky jednoduchý. A že na mergl mam nasazeno, tak tady smekam. To je tak jednoduchý, že s tim doteď nikdo nepřišel, geniální....píšu si malé plus Mercedes... 😁💪

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.169.XXX
    Když už i Kimi se ozve vůči přístupu RP, tak je v F1 fakt něco hodně špatně

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Jinak je teprve začátek testů, ale Mercedes působí velice velice dobře, ale pozitivně na mě docela působí Renault. Přiznám se že kdybych měl teď ukázat na nej ze zbytku světa byl by to asi on. Byť RP a AT budou také velmi silný, ale co tyhle týmy z té káry vymyslely že.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Minimálně tu káru namalovali 14

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      RP bude silný jen prvních pár závodů. Dostali sice raketoplán, ale jejich skill vývoje je někde na úrovni rogal. Takže to bude podobné jako u Haasu, kdy se pokusili něco zlepšit a ono to celý balík zhoršilo, protože neměli páru, co s čím kde souvisí. Tohle bude stejný případ. Mercedes jim k tomu nic vyvíjet nebude, mají nový koncept a sezónu 2021 před sebou.
      Jinak na mě tedy zatím stále působí lépe Mekáč než tovární tým Renaultu. Nicméně i továrna se mi zdá o poznání lepší. A snad se konečně probere i ten Williams. 04

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.169.XXX
    V Itálii se píše o možném konci Binotta, údajně má začátek sezóny na to ukázat, že tým se zlepšil a je schopný ho vést, pokud se tak nestane, má být odvolaný

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Zbytečné roční zdržení Ferrari. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      37.188.174.XXX
      Pozdě. Měli ho vykopnout na konci loňské sezóny, aby se nový šéf stačil trochu rozkoukat a začít dělat potřebné změny k roku 2021. Hlavně ať tam přijde alespoň trochu schopný manažer a ne zas nějaké motovidlo. Já bych klidně vrátil Ariho, pod ním ten tým prostě šlapal.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Mercedesy minulý víkend v Silverstone

Red Bull chce, aby FIA prověřila roli Mercedesu v případu kopírování Racing Pointu, Wolff půjde k soudu rád

di Montezemolo, Luca

Hybridní éra? Nikdy nebyla součástí naší kultury, říká Montezemolo

F1 v Monaku

F1 se má v roce 2021 vrátit k normálu, dokončuje kalendář závodů. Kdy se na tribuny vrátí diváci?

Max Verstappen v závodě v Silverstone

FOTO: Výroční 70. velká cena s nečekaným vítězem

Valtteri Bottas v boxech

Zaspal Mercedes a dal Hamiltonovi výhodnější strategii? Wolff nesouhlasí, kritiku Bottase ale chápe

Lewis Hamilton s Mercedesem W11 v Silverstone

Hamilton bere bod navíc za nejrychlejší kolo, Williams pátý

Lewis Hamilton svůj týden starý triumf nezopakoval

Výroční 70. GP - Mercedes zaváhal, Verstappen se dočkal satisfakce + VIDEO

Max Verstappen po závodě v Silverstone

PROHLÁŠENÍ po závodě: "Tak tohle jsem nečekal," raduje se Verstappen

Pierre Gasly s vozem AlphaTauri AT01 v Silverstone

Bottas předčil Hamiltona pouze v 1 sektoru, Honda nejrychlejší na rovinkách. Strategie pro závod?

Startovní rovinka v Silverstone

GRAFIKA: Startovní rošt Výroční 70. velké ceny po penalizaci Ocona

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VERSTAPPEN, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama