DISKUZE K ČLÁNKU Druhý den testů v Barceloně: Räikkönen nejrychlejší, Mercedes předvedl geniální fintu

Druhý den předsezónních testů skončil. Nejrychlejší čas si v něm připsal Kimi Raikkonen s Alfou. Mercedes zaujal velmi zajímavým trikem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Druhý den testů v Barceloně: Räikkönen nejrychlejší, Mercedes předvedl geniální fintu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 182, poslední 21.02.2020 21:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 20.02.2020 14:44
V tomhle má ale Adi pravdu. S Renaultem má FIA… »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 20.02.2020 19:13
Jsem rád, že jsem zažil F1 v době, kdy tyhle… »
» Pepino60 (Hlasovali 4 lidé) 20.02.2020 20:29
U Mercedesu je to ,,geniální finta" u… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jon

jon

90.176.154.XXX
RP bude silný jen prvních pár závodů. Dostali sice raketoplán, ale jejich skill vývoje je někde na úrovni rogal. Takže to bude podobné jako u Haasu, kdy se pokusili něco zlepšit a ono to celý balík zhoršilo, protože neměli páru, co s čím kde souvisí. Tohle bude stejný případ. Mercedes jim k tomu nic vyvíjet nebude, mají nový koncept a sezónu 2021 před sebou.
Jinak na mě tedy zatím stále působí lépe Mekáč než tovární tým Renaultu. Nicméně i továrna se mi zdá o poznání lepší. A snad se konečně probere i ten Williams. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepino60

Pepino60

217.197.155.XXX
Tak a je to tady. Jako bych to už někde četl. Jo, vlastně to jsem napsal já!!! Totiž to, že FIA ponechá Mercedesu toto ne zrovna nejčistější řešení jen do doby než to začnou používat ostatní. No a od příští sezóny je tento systém DAS zakázán. Takže ono ke kopčení ani nedojde, protože by bylo k tomu potřeba už zmiňovaných 6 mesíců a další dva by se to ještě ladilo. Každý trochu průměrný počtář si lehko spočítá, že ty prachy, které by to stálo se za tři měsíce čili nějakých 6 závodů nemůžou vrátit. To je další tah FIA ve prospěch Mercedesu. Pánové já říkám jedno: Mergl má tak ohromnou protekci, že by byli legální i kdyby přimontovali černochovi nad kokpit slunečník. To si pište!!!

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

80.188.125.XXX
než mít 3 vozy, tak takhle je to lepší a průhlednější 07

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

80.188.125.XXX
zatím Vettel a Ocon o ničem
GO Indiáni 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.170.XXX
Ale není

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
...byli... 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
McMatej

McMatej

212.79.110.XXX
Já vím o čem mluví Mercedes. Reaguju na to, že většina odpůrců tohoto řešení se odvolávají na neexistující pravidlo o změnách zavěšení na jedoucím autě. Další na aerodynamický vliv, což je ještě větší hloupost.
Pravidla na to ani myslet nemohla, protože ke změně zbíhavosti dochází při každém zatáčení (rejdu kola).

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Formule kartel? Nemůžu říci, že by se mi tenhle systém zamlouval.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Takže Kimiho kolo na C5 něco zásadního znamená? Soudě podle těch mínusů... :-)

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Kopírování v F1 je běžná věc...stačí si vzpomenout na legendární wing-car.
Vymyslel to Colin Chapman...a Lotus stačil vyhrát jen jeden šampionát...už druhý rok bylo startovní pole plné okopčených Lotusů 78.

Jenže současná situace je zásadně odlišná...tady se nekopíruje samotné řešení, tady jde o prodej celých kompletů (zadní zavěšení s převodovkou + motor), celý přední nos s tím že tak tým "bez práce" dostane vyladěné řešení...protože předek zásadně ovlivňuje směřování vzduchu na zbytek monopostu. Ale až potud by bylo všechno OK...kdyby za tím nebylo něco dalšího...tedy spolupráce druhým směrem. Začal s tím Redbull, pak pokračovalo Ferrari a nyní zdá se už to samé dělá Mercedes...prodává své technické řešení a na oplátku nepochybně dostává i další věci krom peněz (data). A tady už je to za hranicí prodeje částí monopostu. Tady docela rozumím FIA že se snaží o standartizaci a omezuje části monopostu které se dají nakupovat. To není jako když kdysi Hewland dodával převodovky většině startovního pole...
Proto znovu opakuji že pokud to takhle bude pokračovat...měl by McLaren s Williamsem zapřemýšlet o spojení do aliance. Tím by se vyrovnali top trojce a mohli by urychlit vývoj a zvýšit svoje šance. Vypadá to jako fantasmagorie...ale tady jde o budoucnost těchto dvou tradičních opravdových týmů F1...tady musí zahodit spory a rivalitu z minulosti.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
jóóó to byly časy, byly jsme mladší, tráva byla zelenější ... 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Kimiho nejrychlejší kolo je na C5?
Tak to asi moc neznamená...

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Máš pravdu dokonce ve více ohledech 05

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Tak Mercedes něco vymyslel...i když i mého pohledu to vypadá srandovně...tlačení a tahání za volant... :-)
Legální to bude ve chvíli kdy nikdo nepodá protest...a pokud ano pokud ho FIA zamítne.
A stejně ještě není jasný jestli to v celkovém měřítku přinese výhodu...i když asi by to nevyvíjeli kdyby jim data neukazovala zisk.
Ferrari je otazník...kamuflujou...nebo mají opravdu problém?
Střed pole vypadá vyrovnaně...zítra bych čekal první test rychlosti na jedno kolo...alespoń od většiny startovního pole...před druhými testy by týmy měli vědět potenciál maximální výkonnosti.
Mám radost z Williamsu....loni se ani nepřiblížili na dostřel předposlednímu...letos i kdyby jako jediní zkoušeli potenciál na jedno kolo...tak udělali velký krok kupředu ve srovnání s loňskými časy...takže podle mě budou minimálně schopní konkurovat týmům středu pole a nebudou okupovat poslední dvě místa ve startovním poli.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Po tom se ti může jenom stýskat 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
A já tě odkážu na výsledky 2010 až 2014...speciálně 10 a 12 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama