DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes stále řeší účast v F1. Jak chce Wolff zařídit, aby pro vedení šlo o snadné rozhodnutí?

Šéf závodního týmu Mercedesu Toto Wolff chce zařídit, aby vedení automobilky čelilo jednoznačnému rozhodnutí, pokud jde o jejich další účast ve Formuli 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes stále řeší účast v F1. Jak chce Wolff zařídit, aby pro vedení šlo o snadné rozhodnutí?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 12.02.2020 18:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 11.02.2020 09:29
Mercedes řeší stále účast, proto podepsal nového… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 11.02.2020 10:11
tak když do toho nasypou každej rok skoro… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 11.02.2020 10:22
Ale Mercedesu se ty prachy vracejí, oni nejsou ve… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    193.85.73.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Mercedes určitě nepatří mezi týmy, které by si mohly stěžovat. Finančně jsou v F1 výděleční, výsledky mají takové, že jim musí závidět i Ferrari o kterém se říká, že právě oni jsou F1 a rekordy chrlí jeden za druhým. Letos dokonce srovnají Schumiho rekord a ani ten je určitě nezastaví od vítězného tažení, takže o co Mercedesu jde?

    No přece o peníze. Nová Concordská dohoda se blíží a proto je třeba si vybudovat co nejlepší pozici než půjde do tuhého.
    Ale nebojte, nebude sám, kdo zatlačí Liberty do kouta. Ferrari, RB, Renault si taky budou chtít ukrojit z koláče a Williams s ostatními chudobnějšími taky o hladu být nechtějí, proto hvězdicová bitva ve které je uprostřed pole bombardované Liberty začíná vydávat první varovné výbuchy. K těžkým palbám teprve dojde, ale vítěz je jasný už teď.
    Bernard moc dobře věděl proč F1 prodává.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Pozor hoši, "F1" Mercedes jsou dvě "nezavislé" firmy. To jest jedna dělá monoposty a druhá motory.
    Klidně se může stát že Mercedes odejde, přebere to Wolff a spol , ale motorové oddělení zůstane pod Mercedesem. Možností je více.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.169.XXX
      Grahame toto už neplatí od doby vstupu Meecedesu zpět do F1, proto Ron Dennis koketoval s Hondou co to šlo. Mercedes si dal motory se šasi pod jednu střechu s tím, že se zodpovídají Wolffovi obě dynastie

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        IMHO to není pod jednou střechou vlastnicky.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.169.XXX
          Ale ano už dávno je

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Ale ne, není. Podívej se na jejich rozpočet. Kdyby z něj financovali výrobu pro všechny týmy, tak na zbytek týmu by zbývalo asi míň peněz, než u Williamsu.
            Motor si nevyrábí žádný tým F1, to bys mohl vědět. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    46.135.37.XXX
    Mercedes řeší stále účast, proto podepsal nového hlavního sponzora na 5 let a šéf Daimleru razantně odmítá odchod týmu z F1 .. tak nevím, novinářský tlak na akcionáře automobilky? Řeší se zvýšení základního kapitálu cele firmy..

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      tak když do toho nasypou každej rok skoro miliardu, tak se skutečně těžko obhájí účast v F1 když musí propouštět

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        46.135.37.XXX
        Ale Mercedesu se ty prachy vracejí, oni nejsou ve ztrátě 03 a s tím propouštěním to tak žhavé Vinec není, vznikají nové pozice vzhledem k automatizaci tak je potřeba nové pozice obsluhy, servisu atd.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          v tomhle jde spíš o politiku firmy, pokud mediálně zveřejní, že bude propouštět 15 000 lidí tak dost těžko obhájí investice do F1, ikdyby se jim to vše vracelo. Problém je v tom, že z venku do toho nikdo nemůže vidět, zvlášť ne molochu jako je mercedes...

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.169.XXX
            No tak nezapomeň že pro Mercedes pracuje 282 000 lidí skrze celý svět .. co je 15 000 oproti tomu?

            + 3 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jirka_1

              Jirka_1

              217.30.64.XXX
              15 000 je stále 15 000 lidí, což je menší okresní město v naší republice a když to vezmeme, že jde jen o práce schopné, tak to odpovídá třeba Přerovu. Na ně prostě peníze nejsou, ale na Lewise mají milionů dost. a nejen na něj... Takže pozor na to, jestli skutečně nebudou končit v černých číslech, ta baba, co je teď jaksi ve vedení, je prostě zruší. Ženským tohoto typu jsou formule ukradené...
              Průměrná mzda v GB je 26 500 liber ročně, tedy Lewisův plat odpovídá cca 1509 lidí...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc v boxech Ferrari

Vylepšení pro Rusko Ferrari moc nepomůžou, pro rok 2021 chystá zcela nový motor

Damon Hill se dožívá šedesátin

Damon Hill: pozapomenutý mistr světa slaví kulaté narozeniny

Vozy F1 se v listopadu do Istanbul Parku vrátí

V Turecku prodali 40 000 vstupenek za 6 hodin. Cena je velmi lákavá

Fernando Alonso se opět vrací do F1

Renault se obrací s žádostí na FIA: Povolí zkušenému šampionovi účast v testu nováčků?

Alexander Albon se svou trofejí za třetí místo po závodě v Toskánsku

Přišel prvním pódiem Albona zlom? Horner je o tom přesvědčen

Speciální zbarvení safety caru v Toskánsku

"Výměna pneumatik za červených vlajek zdarma? Nesmysl, pravidla je třeba změnit," zlobí se Russell

Speciálně vyvedený monopost Ferrari u příležitosti oslav 1000. Grand Prix ve Formuli 1

Vedení Ferrari se pokouší ke krizi postavit čelem a žádá čas

Hromadná havárie z pohledu Carlose Sainze v Mugellu

Piloti si stěžují na ohrožení bezpečnosti při restartu, 12 z nich bylo napomenuto + VIDEO

Safety Car v závodě v Toskánsku

FOTO: Karamboly, restarty a Hamiltonovo 90. vítězství, taková byla 1. GP Toskánska

Lewis Hamilton s Mercedesem W11 v Mugellu

Bod navíc za nejrychlejší kolo závodu si odváži bezchybný Hamilton

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama