DISKUZE K ČLÁNKU Šéf Red Bullu o změně filozofie, novém RB16 a pokrocích Hondy, s níž jsou teď velmi blízko Mercedesu

Christian Horner promlouvá o změně v přípravách na novou sezónu, o novém voze RB16 a o pokrocích Hondy, která je podle něj již velmi blízko Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf Red Bullu o změně filozofie, novém RB16 a pokrocích Hondy, s níž jsou teď velmi blízko Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 100, poslední 08.02.2020 10:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 7 lidí) 06.02.2020 11:40
Nechápu co Vettel měl mít za status potom co za… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 07.02.2020 09:18
A jéje. Máme tu zase rubriku "Mike povídal… »
» Kaša (Hlasovali 5 lidé) 06.02.2020 09:02
Věřím jim tento rok a snad budou (Max) bojovat o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Petr Hloušek

                Petr Hloušek

                194.79.55.XXX
                Jak Alonso?
                Za prvé, nevím proč do toho taháš zase Alonsa, v roce 2014 jezdil Vettel za RB a Alonso za Ferrari, Alonso nikdy Vettelovým parťákem nebyl.
                A za druhé, jak ho mohl v roce 2014 zadupat, když Vettel měl 167 bodů a Alonso 161? 161 je výrazně více než 167?
                To jsou ty tvoje znalosti F1? Jako sorry...

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Petr Hloušek

                  Petr Hloušek

                  194.79.55.XXX
                  jo ahááá, ty myslíš že Alonso zadupal do země Kimiho, no jasně, v roce 2014 ano, ale řeč byla o Vettelovi. Pokud to mám brát tak jak ty píšeš, tak je Vettel na úrovni Alonsa, oba ve Ferrari ponížili Kimiho, udělali z něho jasnou dvojku. Z toho ale nevyplývá že je Vettel ňouma, maximálně je na tom stejně jako Alonso (když už jsi jej do toho zatáhl)

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Kimi od návratu do Ferrari stál za... Navíc v obou případech byl v pozici jasné dvojky... Mě by jen zajímalo, jestli se jeho angažování Ferrari vyplatilo... Já bych si pohledem zpětně nechal Massu...

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Já bych řekl pravý opak. Ferrari si mělo nechat Kimiho jako jedničku a Massu jako podpůrného jezdce. Dyť i v roce kdy byl Felipe tak blízko k titulu mu často nestačila ani pomoc Kimiho. A to Kimi prohlásil, že více brzdit už nemohl.

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    46.135.37.XXX
    Honda se přiblížila Mercedesu ... Tak určitě, Honda těžila z výkonnosti šasi RB, tím že ta její výkonnost dost schovala 04

    + 4 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      194.79.55.XXX
      jistě, zejména na technických okruzích které RB vždy nejvíce vyhovovaly a kde často nebyl vidět deficit motoru a kde vyhrával díky šasi, jako třeba Monako nebo Singapur 18 01

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        01
        Nebo bych jmenoval Monzu, kde už neztráceli 1,5s jako za dob Renaultu, ale asi jen o vteřinu míň.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          46.135.37.XXX
          Jo jmenuj Monzu, kde na tom byl líp Renault 04

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Líp? 12 12 12
            Já ti to zkopíruju raději z nedávné diskuse. Není nad to tě zase plácnout přes čumák čísly:

            Mike17 10:22 26.01.2020 185.149.130.XXX
            Tak se na to koukneme s čísly.
            10 kolo: Ricci 11,5s, Max 40s
            20: R 17,8s Max 45s
            25 R 17,0 (za Bottasem. ChL měnil) M 47s
            30: R 9s (neměnil na rozdíl od ostatních) M 62s Co se stalo s Maxem? Zasekl se za Perezem a Norrisem (Na Leclerca ztrácel 1,5-2,5s na kolo), tak jel potom měnit (27k).
            35 R 27s N 67s
            40: R 33s, M 66s
            45: R 39s, M 66s (dojel Pereze)
            50: R 44s M 72s
            54 R 46s M 74s

            Takže si to shrňme. Mezi 10-45 kolem byl Max rychlejší (z 28,5 na 26s), přitom předjel několik vozů a ztratil 17s za Perezem a Norrisem (20-30 kolo). Ano, Pereze nepředjel, ale slaboučká Honda stačila na aby si namazal na chleba Norrise se stejně ojetými gumami, zapnutým DRS a "špičkovým" motorem. A pro velkých úspěch si předjetí po pitu zopakoval. Také předjel vozy s motorem Mercedes i Ferrari. 04
            Na časech je vidět, že pokud se za někým nezasekl, neměl problém se držet špičky (10-20 kolo, 35-45 kolo). To se o Riccim fakt říct nedá, přestože snad nepředvedl jediné předjetí a "celý závod" kroužil na čistém vzduchu.

            Tak prosím jinou pohádku než tu o tom, jak Monza předvedla špatný výkon Hondy.

            + 2 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              46.135.37.XXX
              Už si zase z paty tagáš nejaké čísla co se ti hodí? kdo dojel líp? Renault nebo RB? Renault tečka. zajímavý že metodiku rozboru sezony nebo závodu používáš jen tehdy když se ti to hodíš 18

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama