DISKUZE K ČLÁNKU Alonso se vrací k hlášce "GP2 engine", jak na celou situaci vzpomíná?

Fernando Alonso vzpomíná na dobu, když přešel před sezonou 2015 z Ferrari k McLarenu. Své naděje upínal vůči novému partnerství mezi britským týmem a japonským motorářem, které chtělo navázat na veleúspěšnou minulost. Nestalo se...

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso se vrací k hlášce "GP2 engine", jak na celou situaci vzpomíná?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 127, poslední 08.02.2020 12:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 9 lidí) 01.02.2020 22:44
Alonso po loňské blamáži pustil Mekáč k vodě a… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 7 lidí) 02.02.2020 08:38
Bylo to neprofesionální, ale lidské. A dnes už je… »
» Ferda (Hlasovalo 7 lidí) 02.02.2020 10:20
V 2007 byl Mekáč na titul připravený a Alonso… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • HellHogr

            HellHogr

            46.135.47.XXX
            Ano ano, po WEC se jasně pohádal s Toyotou a celé to tam zničil a proto s ním Toyota chtěla pokčaovat dál, tak šli spolu na Dakar, kde mimochodem má furt otevřené dveře pro další ročníky

            + 5 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        217.31.62.XXX
        Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

        + 0 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          46.135.47.XXX
          A chlazení se dělá na požadavek koho? motoráře .. Ferdo, ty svoje kopance nech a soustřeď se na Williams 03

          + 6 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            217.31.62.XXX
            Má to cenu marnit energii s hloupými trolly, kterým jde jen o flame? Nemá.. 03
            Hondě scházelo i po třech letech 100 koní, ale nevadí - z vlastní neschopnosti to fanboys s rudýma očima připíšou alespoň částečně McLarenu.. třeba si té lži nikdo nevšimne, je třeba postupně ohýbat realitu, lidé rychle zapomínají. A budou to opakovat stokrát.. Naštěstí má tady diskuse kvalitu a admin odvádí dobrou práci.

            + 6 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Petře, nechci přilívat do ohně, ale projekt McLaren-Honda nesl vinu na obou stranách. McLaren chtěl něco, co by pomohlo jejich stránce věci a Honda se do toho nechala ukecat. Jako motorář měli říci ne, ale chtěli si hrát na velké kluky. Když potom zmínili problém, McLaren by kvůli nim musel předělat celý aerodynamický koncept, na což už bylo také pozdě. McLaren mohl kdykoli povolit dodávku jinému týmu, aby se nasbírala data, ale nechtěl přijít o exkluzivitu produktu. Chápu obě strany, Honda na tom v důsledku určitě nese větší podíl viny, ale McLaren nebyl ideální partner ve smyslu ambicí, které počítaly s okamžitým úspěchem projektu.
              Mě jen mrzí, že si to celé takto nesedlo. Navíc z toho teď smetánku slízl RB a těžko říci, kdy bude mít McLaren reálnou šanci bojovat o vítězství. Nalijme si čistého vína, ale jejich obavy z roku 2014 se mohou vyplnit. Respektive Mercedes bude držet sportovního ducha jen do té doby, dokud jim s jejich motorem dělá stafáž RP a Williams, kteří jsou výkonnostně mimo.

              + 1 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                78.157.160.XXX
                Tak potom jone nepřilévej, když máš pouze zprostředkované informace. McLaren Hondu do ničeho nenutil, k ničemu ji neukecával. Ve Wokingu jí dali dokonce takovou svobodu, že si mohla říct o co chce, pokud jde o vnitřní uspořádání ve voze, požadavky na chlazení, aero - kompletně si nadiktovat podmínky. Honda odmítala i nabízenou odbornou pomoc, zkoušela, ladila, měnila koncepty a jen slibovala a slibovala (leccos o tom vím, byl jsem tehdy u zdroje). Spousta věcí se změnila, až když bylo pozdě. Někteří ale záměrně překrucovali a stále překrucují.

                + 4 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  90.176.154.XXX
                  Omlouvám se, jestli nějaké věci mohly popuzovat, ale vycházím z informací, které mám též od interního zdroje, který s tím během partnerství s Hondou měl docela dost práce. 04 A ani lidi uvnitř McLarenu to neviděli tak černobíle. Až na pár výjimek ...
                  Šlo o prvotní design motoru, kdy McLaren přišel s požadavkem na co nejmenší rozměr. Ale jak jsem psal, Honda to měla smést ze stolu a nemusela kývnout na něco, co byla utopie.
                  Ale v tomto jsem žádné provinění McLarenu nemyslel a ani nenaznačoval. Problém byl v tom blokování dodávek motorů i jinému týmu. Honda mohla mít prostor na pokusy a celé by se to vyřešilo daleko rychleji a dnes z toho trápení McLarenu nemusel sklidit ovoce jejich velký konkurent.
                  Jinak pod to ostatní se podepisuji, to je samozřejmě pravda. Honda sekala jednu chybu za druhou. Špatná korelace dat mezi brzdou a reálným provozem, nezvládnutá spotřeba motoru, jeho chlazení. Odstranili jeden problém, nové dva se objevili.
                  Za mě si ovšem McLaren měl nechat pro sebe to přihřívání polévky s jednou z nejlepších šasí ve startovním poli. Ona to sice byla pravda, ale na úkor celého balíku. Chápu, že už tam tou dobou byla značná frustrace, ale komu to pomohlo?
                  Nakonec se stejně kruh uzavřel a McLaren se po 6-ti sezónách koketování s Hondou a Renaultem vrací k Mercedesu. A poučená Honda s krásným věnem spadla do klína Red Bullu.
                  Mě to celé mrzí hlavně z toho důvodu, že McLaren jsem měl vždy rád a choval k němu patřičnou úctu. A dovolím si říct, že být u projektu McLaren Honda od začátku duo Brown/Seidl, mohlo být vše jinak. Ron to přeháněl s optimismem a vše podřídil tomu, že to, co řekla Honda tak bude. Jenže ... No a tehdejší šéf stáje ... To je kapitola sama o sobě. Naštěstí má McLaren momentálně šéfa, který méně mluví a více dělá. Tím pádem potom nemusí mlžit fakta, která by třeba vyznívala v jeho neprospěch. A je to vidět i na výsledcích, což je moc fajn. Kéž by podobnou cestu zpět nahoru našel i Williams, byť musí samozřejmě zapracovat na úplně jiných věcech. 04

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama