DISKUZE K ČLÁNKU Honda musí odstranit kolísání své formy v závislosti na okruzích

Honda chce v letošním ročníku Formule 1 eliminovat výpadky ve své formě ně některých okruzích - někde je silná, jinde jsou její výkony horší. Red Bull, kterému dodává pohonné jednotky, chce bojovat o vítězství v každém závodě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda musí odstranit kolísání své formy v závislosti na okruzích

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 16.01.2020 11:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovali 5 lidé) 14.01.2020 08:22
To je zajímavé že i minulý rok skoro na každé GP… »
» Pinďa (Hlasovali 4 lidé) 14.01.2020 07:55
Optimistický snílek ten Helmut. 14 »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 14.01.2020 09:09
Na druhou stranu víme jací jsou piloti hérečky.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    S kolísáním formy během sezony se potýká každý tým, i Mercedes a Ferrari měly okruhy, kde nebyly 100% konkurenceschopní.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Odhaduji, že si s tím Honda poradí levou zadní. Nejednalo se o motorový problém, ale o mapování chodu motoru a loňské data ze dvou týmů Hondě hodně pomůžou ke zdárnému vyřešení.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Ono je zvláštní, že přestože Honda měla 3 upgrade jako ostatní, ač nutno uznat v průměru silnější než ostatní, takže zcela jistě více změn na motoru, tak jí to úplně na dýnu nejde nastavit. Tedy minimálně to tak z venčí vypadá, kdysi to byl velký prušvih.... dýno jim fakt nešlo.Letos byla spolehlivost fakt dobrá, to je nutné uznat a pak u RB jsou rypáci, ty v emocích všechno řeknou nahlas....a pak zpětně vzato, když hodnotí v klidu, tak je názor zcela jiný. No Redbull no....

      Jinde se taky možná více mlčí k jistým problémům....takže nejen Honda má problémy. Pravda jak na houpačce to tam kapku u nich bylo, ale i když byli "dole", tak to nebyl žadný větší problém. Honda už je na tom slušně.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El.Senor

        El.Senor

        178.255.168.XXX
        Jojo, Honda jezdila se 4.spec a Renault s kolikatou? Fakt jako ostatni?
        Vsiml sis, ze Jamamoto rika, ze se specializovali na okruhy, ze tedy meli pravdepodobne vice nastavovani nez treba Mercedes? Vsiml sis, ze Jamamoto zminuje Mercedes a chce pristi rok byt na jejich urovni? Je to na tebe asi slozite
        03

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Měli začínat specifikací číslo 2, vyšlo to knižně. To měla být jednička pro rok 2019. Jenže nestíhali..... tak jeli na motoru z "loňska" 12 Doučit se to..... 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Pak ti možná dojde, proč v té době když Renault opravil motor, či některé závody netlumil, byl silnější. 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • El.Senor

            El.Senor

            178.255.168.XXX
            Chetli zacit s 2.spec, ale zacali tedy s 1. Kazdy kdo umi pocitat, chape, ze kdyz nestihnu pripravit 2., zacnu s 1. ale NIKDE Honda nerika, ze zacli s lonskym motorem 12 Proste zlucarska spekulace, jak jinak od tebe.
            Pro tebe tedy znovu a lepe. Pise se, ze Honda testuje motor pro rok 2020 uz od konce roku 2019, to znamena, ze testuji 1.spec. Pokud najdou drobny problem, jako ze zasadni tam nebude a nebyl ani loni, tak pokud stihnou pripravit modifikaci a odzkouset, tak zacnou s 2.spec. Pokud nestihnou, tak zacnou s 1. spec a drive nez by bylo zdravo nahradi 2.spec.
            Takze se douc pocitat, uz v prvni tride se uci, ze se zacina pocitat 1,2,3,... 11

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • El.Senor

    El.Senor

    178.255.168.XXX
    Je pekne, ze si uvedomuji kde jsou, spolehlivost, nastaveni, vykon a maji predstavu jak dal. Kdyz maknou a bude se jim darit, budou drzet trend vyvoje, pokroku, mohlo, melo by se to pristi rok povest s dotazenim spicky. Muzeme se tesit co RB-Honda pristi rok predvedou11

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    To je zajímavé že i minulý rok skoro na každé GP si piloti RB stěžovali na motor .... hlavně Max - že mu špatně dávkuje výkon, zpoždění na pedálu, výpadky výkonu, atd..
    Sice byl minulý rok nejlepší Hondy (logicky), ale ani tak to nebylo bez problémů.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Na druhou stranu víme jací jsou piloti hérečky. Však třeba Lewis si stěžoval na Mercedes že nebyl ideální a to byl půl roku absolutně dominantní 18

      + 4 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Samozřejmě že si Ham stěžoval! přece nevyhrál všechny závody, ne? 03
        A kdyby ve ferrari nebyli takový břídilové, tak mu dělají problémy až skoro do konce sezony.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • El.Senor

      El.Senor

      178.255.168.XXX
      Skoro na kazdem zavode? Zase bych neprehanel. Pamatuji si par zavodu, ale nerekl bych ze to byla vice jak ctvrtina. Maxovi to tak moc nefungovalo, ze si nakonec sezonu pochvaloval. Nakonec to bude neco jako Ham, kdy mu odesly pneu a nakonec na nich odjel jeste 50kol

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Robert Kubica s Williamsem FW42 v Japonsku

Zase bída? "Williams se zlepšením nemůže počítat," varuje Smedley

Mladý Charles Leclerc pronásleduje zkušeného Lewise Hamiltona

Domenicali vysvětluje, proč Hamilton nepřestoupí k Ferrari. Horner je zvědavý, jak si poradí s mladými talenty

Sergio Pérez při tréninku v Číně

Pérez je před novou sezonou optimista, "Můžeme udělat velký pokrok," říká

Briatore, Flavio

"Mohl jsem šéfovat Ferrari," říká Briatore. Kdy probíhala jednání?

Pierre Gasly se svou trofejí za druhé místo v závodě v Brazílii

"Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko

Lewis Hamilton má našlápnuto k překonání rekordů legendárního Michaela Schumachera

"Dostal jsem se na jinou úroveň, budu jezdit jako stroj!" varuje své soupeře Hamilton

Charles Leclerc v tréninku v Soči

"Kdyby to nevyšlo, tak umřu!" Leclerc svou adrenalinovou zábavou naštval Ferrari

Williams se chce zlepšit a konečně se odrazit ze dna

Williams na rozdíl od loňska zvládl nárazové testy napoprvé. Proč si vybral Nissanyho?

Lando Norris s McLarenem MCL34 během tréninku v Brazílii

McLaren letos tak velký pokrok jako loni neudělá, uvědomuje si Brown. Vůz pro rok 2021 už má v tunelu

Robert Kubica v Japonsku

Vážné zranění? Kubica si nemyslí, že mělo na jeho formu vliv

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama