DISKUZE K ČLÁNKU "Od Vettela mám stále hodně co se učit," uznává Leclerc. Jaké ambice má letos Ferrari?

Charles Leclerc promlouvá o své profesionálním vztahu se Sebastianem Vettelem, po jehož boku začal u Ferrari loni poprvé nastupovat. Od svého zkušenějšího kolegy se hodně naučil a stále ještě může naučit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Od Vettela mám stále hodně co se učit," uznává Leclerc. Jaké ambice má letos Ferrari?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 45, poslední 17.01.2020 12:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 13.01.2020 10:41
CHarlesi, ty o tom nic nevíš. Musíš si přijít… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 13.01.2020 10:52
Alonso dnes skončil 2 04 »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 13.01.2020 11:02
Fenomenále! 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    37.188.232.XXX
    Hezky to Kája řekl. Jsme dost inteligentní aby jsme spolu dokázali mimo vůz komunikovat. Na trati ale nikdo z nich bílou vlajku vyvěšovat nebude a to je hlavní předpoklad, že může být veselo i letos

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Minimálně do té doby, než Binokulárovi praskne žilka a spadne z boxové zdi jak hruška ze stromu. Kdyby se pak vrátil Maurizio, tak mají po ptákách. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Sledovat Binotta bude docela zajímavé. Loni byl jednoznačně nejslabším šéfem týmu a jestli se nezlepší, tak mu moc dlouhou životnost nedávám. Přitom už teď všichni ví, že se žádný z jezdců jeho týmovce nepodřídí.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Souhlas, loni to byl nejslabší článek ve Ferrari. Přišlo mi, že se určitě zasadil o zásadní zlepšení výkonnosti v půlce sezóny, ale to je zásluha hodná technického ředitele. Jako šéf stáje musí mít především autoritu u všech zaměstnanců nevyjímaje. Takže dokud si tam oba piloti jeli interní boje a on tomu přihlížel a nebyl schopen předejít té frašce v Brazílii, tak je opravdu zralý na ručník a vrátit se zpátky k tomu, co mu jde nejlépe. Jako technik a inženýr má v paddocku hodně velký kredit, tak by určitě nebyla ostuda se k tomu vrátit. Ve vší úctě, víru v to, že příští rok zvládne svoji úlohu lépe, má snad jen on sám. 04
          Apropo, ona ta jeho týmovka je už sama o sobě dost pitomá. Vettel má svoji velikou cenu co se týká technické stránky a zkušeností. I přes všechen hejt na jeho osobu, pořád je to 4 násobný mistr světa a ty tituly mu nespadly do klína. V těchto ohledech se o něj má LeClerc ještě dlouho co učit. Když k tomu vezmeme LeClercovu inteligenci a rychlost, tak se díky Vettelovi vstřícné pomoci může stát brzy tím, kým by se jinak stal až o několik let později, pokud by měl vedle sebe např. Giovanazziho.
          Jenže on má Vettel stále své ambice a vzhledem k jeho úletům z minulosti se nedá úplně čekat, že bude týmový hráč, pokud si mladej týmový nařízení začne vykládat po svém. Tím nechci říct, že by Vettel také neměl máslo na hlavě a že to celé začal LeClerc. Šlo hlavně o to, že Vettel začne jednat za hranou, pokud se cítí ukřivděn, i když tomu tak zdaleka není. A to je ta klíčová negativní vlastnost, o které ví snad celý svět, jen to nějak uniká Binottovi. V této věci měl mladého připravit lépe a prostě mu natvrdo říci, že dohoda z roku 2018 zněla takto a Vettel přijme kompromis až v jistém bodě, jestli vůbec. Jenže on očividně doufal, že Vettel prostě bude rychlejší a nebude se to muset řešit. Bohužel pro něj, už v Austrálii zjistil, že to pěkně podělal a pak už bylo pozdě. 12

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Kdo ale mohl tušit, že Vettel bude vedle novice v týmu takový propadák. Alespoň já jsem měl o Vettelových kvalitách silnější mínění i když jsem se svými výhradami vůči Vettelovi nikdy netajil. Ale je fajn, že fajn, že Vettel trucuje. Jednak tím máme lepší zábavu, ale hlavně by bylo hodně smutné vidě MS se zlomeným duchem.
            A Binotto? Ten by si měl sehnat nějakého rádce, který by za něj všechny důležité záležitosti rozhodoval.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Já jsem čekal, že mu občas pořádně zatopí. Ale určitě bych si nevsadil, že ho rychlostně překoná. Máš naprostou pravdu, že díky tomu jsme měli o zábavu postaráno, i když mi je docela líto fanoušků Ferrari. Pro ně to muselo být těžké. Respektive já ten pocit tak nějak znám z první třetiny sezóny 2013. Vedle Lewisem jsem byl vždy velký fanda Jensona a co tam tehdy předváděla ta poblázněná tortilla, to bylo na odstřel. Ale na druhou stranu, McLaren se v tom roce hodně trápil, tak to až tak nebolelo. 04
              K tomu Binottovi. Přesně tak. Respektive může rovnou předat kormidlo někomu, kdo v tom umí trochu chodit a vrátí se k rýsovacímu prknu. Sice přijdeme o zábavu, ale Ferrari to pomůže. 11

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Jó Jenson, ten mi hodně chybí a dodnes jsem si za něj nenašel adekvátní náhradu. S Hamíkem byl Jenson perfektní dvojka. Jeden mladý divoch a druhý ostřílený mazák s vytříbeným jemnocitem pro vůz v těžkých podmínkách. Zvláštní, že na něj Hamík nevzpomíná.
                S tím Binottem nevím nevím, jako vůdčí typ mi vůbec nepřipadá a nikdo mi nevymluví, že s ním Ferrari nešláplo vedle.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  90.176.154.XXX
                  Tak on obecně Lewis moc nevzpomíná na nikoho, s kým prohrál. Vzhledem k tomu, že každý pilot (a kór v jeho věku) má už pod kůží to věčné politikaření, tak prostě zmíní jen Alonsa, se kterým si vedl nad očekávání dobře a který má z jeho bývalých kolegů největší kredit.
                  Dle mého ale byli Jenson a Nico daleko nebezpečnější. Alonso mohl proti Lewisovi jen ztratit kredit, tak nějak se očekávalo, že ho jako úřadující dvojnásobný mistr světa zadupe. Jenže stejně jako loni u Ferrari, realita byla trochu jiná. Ale tehdy to nebylo úplně proti srsti Ronovi a určitě mu ta situace nedělala takové vrásky na čele jako Binottovi (tedy alespoň do chvíle, než se to celé zvrtlo). Kdežto Jensonovi se předpovídalo, že vedle Lewise zhasne jako svíčka. Ale u Jensona vždy platilo to, že byl absolutně konzistentní a role outsidera ho vždy vybičovala k neuvěřitelným výkonům.
                  Též mi v F1 hodně chybí ...

                  + 2 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Jenson byl dost nenápadný a působil dobráckým dojmem. Svého času byl i flamendr, jaký se dnes v F1 nevidí. Vlastně se podobná nátura v F1 najde, ale taky je to už starší kousek. 03
                    Možná právě to byl důvod proč ho všichni týmoví kolegové podcenili a nakonec od něj dostali naklepáno.
                    A jeho stín-růžová košile. Další těžký kalibr, který do F1 přinášel tolik vzácné lidskosti. Bohužel, vyzařující teplo z jeho srdce už F1 nezažije. 17

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      90.176.154.XXX
                      O tom žádná, kamaráde! 01
                      Jenson byl prostě klasický Anglický gentleman se vším všudy. Neříkám, že Lewis by také nebyl mimo kokpit v pohodě, ale Jenson uměl ten svůj šarm přenést i na trať. Prostě borec!

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        A taky byl hlavním aktérem nejúžasnějšího závodu jaký jsem kdy shlédl. 01

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • jon

                          jon

                          90.176.154.XXX
                          Předpokládám, že referuješ na Kanadu 2011. Ale ono ani jeho první vítězství kariéry (Hungaroring 2006) si v tomto ohledu nezadalo. Vyhrál ze 14. místa po penalizaci. Safra, já si ten závod snad někde dohledám a stáhnu. Respektive oba dva. 01

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Ferda

                            Ferda

                            46.47.176.XXX
                            Ano Kanadu, ta byla úžasná a jak jsi velice správně připomenul, tak Hungároš taky. Bylo to sice jeho první vítězství, ale nakročeno k němu měl už vícekrát, jenže Honda byla proti. Stávalo se dost často, že mu motor klekl v posledních kolech, kdy měl vítězství nadosah.
                            Kanada se sehnat dá lehce, ale Hungároš 26 bude těžším oříškem.

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                          • Ferda

                            Ferda

                            46.47.176.XXX
                            Hungaroš 2006
                            https://www.youtube.com/watch?v=Ftrski-q-Rs

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    CHarlesi, ty o tom nic nevíš. Musíš si přijít pokecat sem na server. Bude ti patřičně vysvětleno, že od něj se nemáš vůbec co naučit, že už teď jsi mohem lepší a učit by se měl on, že je to křivák a že poučit z Brazílie se měl pouze on. A rozhodně s nikým nikdy nespolupracuje. Prostě to není týmový hráč. 12

    + 7 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Já to radši zatím nečetl. Mám strach, že se tam dočtu to, co tady říkám už asi půl roku. 12 12

      + 1 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        46.135.79.XXX
        Tak to ani nečti. Je to přesně tak. 12
        Rozhodně se tam nedočteš, jak chudák trpí TR a jak jsou k němu nefér.
        Ale jak říkám, chudák o tom nic neví. 12

        + 1 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          To jsem si mohl myslet. Klasické fake news a účelovka. Nebo už snad ve Scuderii umí udělat pořádně lobotomii a LeClerc to skutečně řekl? Safra ... Teď to ve mě nechává víc a víc otázek, že já se sem vůbec vyjadřoval. 12 12
          Jenom stále nechápu, co se chce učit, když to vědci jasně popírají. Však co já mohu vědět, k takovým informacím se jeden pořádně nedostane a LeClerc to určitě řekl jen proto, aby ty mé nesmysly podpořil. Což je od něj šlechetné a nejen že vyhrává bludišťáka, ale zase si koupil trochu mých sympatií. 12 12
          P.S. Už se nemohu dočkat srazu a vzhledem k všem těm novinkám si tentokrát radši vezmu s sebou bažanta. 18

          + 1 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama