DISKUZE K ČLÁNKU "Alonso dokázal Ferrari posunout na vyšší úroveň, což jiný pilot nezvládl," říká Briatore. Co radí Maranellu nyní?
Flavio Briatore se zamýšlí nad situací u Ferrari. Pokud by měl volit on sám, dal by před Lewisem Hamiltonem přednost Charlesovi Leclercovi. Podle Itala je ve Formuli 1 klíčový dobrý vůz, nikoliv nejdražší možný pilot.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Alonso dokázal Ferrari posunout na vyšší úroveň, což jiný pilot nezvládl," říká Briatore. Co radí Maranellu nyní?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovalo 6 lidí)
28.12.2019 14:16
Myslíte toho pilota, který je momentálně až na 67… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Roman
17:44 29.12.2019 188.175.112.XXXOn může někdo vůbec Flavia poslouchat a dávat nějakou váhu na jeho vyjádření? Obchodník z hadrama ze sekáče, odsouzen za podvody na daních a autor nejhnusnějšího podvodu všech dob F1, kdy šlo i o životy, se stále vyjadřuje k dění v F1 a ještě dává někomu doporučení? Jak může vůbec jeho vyjádření někdo otisknout.Asi proto, že má svého chráněce pod křídly, své charakterové dvojče pana Alonsa. Kde že to skončil Alonso v hodnocení jezdců? 67...tak to ty letošní výsledky ve WEC a v Americe asi mají velkou váhu, když ho porazili i motokáristi, nebo třeba Gasly a pod. . -
-
Pikaso
16:19 28.12.2019 62.240.164.XXXPokud se mám vyjádřit k vlastnímu článku, musím říci, že skoro se vším souhlasím. Jediné co bych posunul, že skvělý pilot dokáže vyhrát i s autem pomalejším o 0,3s ne jenom o 0,1s. Posunul bych tedy jenom tu hranici. No svatá pravda je to, že dokud se nezmění vedení asi se nic nikam neposune. Nějaký posun bych tam viděl, ale nevím jestli je MB ten pravý kdo to vezme pevně do rukou.
No a ke slaboduchým komentům na adresu FA ve vyjádřeních níže bych jenom dodal, že FA je jedním z mála MS a dokonce dvojnásobným, který právě ani v jedné sezoně neměl to nejlepší auto. Navíc nebejt zoufalců od F měl tituly minimálně 4, protože 2010 a 2012 bez ohledu na vše kolem mu titul prohráli právě samy hlupáci z týmu F, ale to už jsou jenom kdyby, takže zůstaňme u faktů. 2xMS s autem, které nebylo nejlepší ve startovním poli a to se poté podařilo už jenom LH, loni(2018), kdy F bylo minimálně stejně dobré jako M, spíše o trošičku lepší. Loni znovu hlupáci u F odevzdali titul konkurenci a pak navíc vítězné auto celé předělali na šrot. Již poněkolikáté.-
Ferda
17:40 28.12.2019 193.17.249.XXXProblém je v tom, že ještě stále existují lidé kteří si moc dobře pamatují jak skvěle hmoťáky Renaultu fungovaly . Proti nim byly foukané dify slabým odvárkem. Ten vůz s nimi jezdil jako po kolejích a čím těžší podmínky tím pohodlnější vítězství.
Takže první Alonsův titul měl hodnotu podřadnější kategorie než Ty Vettelovy. Něco jiného je jeho titul druhý. Tam už se po zákazu hmoťáků uprostřed sezóny rvát musel a se štěstím které k tomuto sportu patří titul ustál.
Z mého pohledu stejně dávám hlavní čest Renaultu za dokonale zmáknuté hmoťáky které nedokázali tak fajně udělat ani Ferrari s Mekáčem.
Po turbu byly hmoťáky nejdokonalejším dílem jaké Renault v F1 dokázal udělat.-
Pikaso
22:40 29.12.2019 62.240.164.XXXTo není žádným problém a je dobře, že si to pamatují. Navíc ossobně si myslím, že tyto tlumiče používali až na voze RS26, tedy v roce 2006 a to jenom do půlky sezony. No a co se týče podřadnosti o té se nehodlám dohadovat. Tituly s nejlepším autem, darované týmovou režií, vydupané si prasárnami na trati i proti vlastnímu parťákovy a podporované nadržující FIA si opravdu netroufám porovnat, protože to není s čím porovnat. Vlastně je, ale to by se vás tu 90 procent zbláznilo. Ale ten popis tu sedí ještě na někoho.
A porovnávat co je větší výhoda jestli hmotový tlumič (kontrolovaný a schválený FIA) v době, kdy všichni používají podobnou technologii v podobě třetího tlumiče nastavujícího proměnlivě světlou výšku, nebo později dokonce dvakrát zakázaný dvojitý difuzor, nebo nebo zakázaný foukaný difuzor, opravdu nebudu.
-
-
-
Pikaso
22:52 29.12.2019 62.240.164.XXXMyslím si, že McL v roce 05 byl zcela jistě lepším vozem a ta nespolehlivost byla do jisté míry zapříčiněna i jízdním stylem KR, který to auto zbytečně štval až za limit i v době kdy nemusel. Myslím , že bez jeho přičinění auto odešlo pouze jednou, ale to si nejsem jistý. a odstoupení měl 3 a FA 2, což taky není takový rozdíl.
No a 2006 nebylo nastejno F. Tam bylo F jasně lepší i přes ony hmotové tlumiče R, které měli tuším do Maďarska tedy skoro celou sezonu.
-
-
Pinďa
15:28 28.12.2019 45.82.234.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
Pinďa
19:53 28.12.2019 45.82.234.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
Situs
15:09 28.12.2019 88.102.38.XXXMá pravdu ten Flávio Technika je na prvním místě která se umí postarat o rozdíl, když je rozdíl dejme tomu kolem 2 desetin je to o tom pak mít u sebe toho nejlepšího jezdce. Ve Ferrari taková šance byla loni kdy věřím že prohodit Hama s Vettelem by byla titulová věc. Nebo rok 2012, tam Alonso skutečně zvýšil level Ferrari a kouzlil s autem v průměru o půlsekundy pozadu, být to auto pozadu jen o ty 2 desetiny, titul by byl s předstihem doma v Maranellu
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek