DISKUZE K ČLÁNKU "Alonso dokázal Ferrari posunout na vyšší úroveň, což jiný pilot nezvládl," říká Briatore. Co radí Maranellu nyní?

Flavio Briatore se zamýšlí nad situací u Ferrari. Pokud by měl volit on sám, dal by před Lewisem Hamiltonem přednost Charlesovi Leclercovi. Podle Itala je ve Formuli 1 klíčový dobrý vůz, nikoliv nejdražší možný pilot.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Alonso dokázal Ferrari posunout na vyšší úroveň, což jiný pilot nezvládl," říká Briatore. Co radí Maranellu nyní?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 31.12.2019 13:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 7 lidí) 29.12.2019 19:05
Tvoje příspěvky mají váhu hlasování stránek crash… »
» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 28.12.2019 14:16
Myslíte toho pilota, který je momentálně až na 67… »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 28.12.2019 15:09
Má pravdu ten Flávio 03 Technika je na prvním… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Roman

    Roman

    188.175.112.XXX
    On může někdo vůbec Flavia poslouchat a dávat nějakou váhu na jeho vyjádření? Obchodník z hadrama ze sekáče, odsouzen za podvody na daních a autor nejhnusnějšího podvodu všech dob F1, kdy šlo i o životy, se stále vyjadřuje k dění v F1 a ještě dává někomu doporučení? Jak může vůbec jeho vyjádření někdo otisknout.Asi proto, že má svého chráněce pod křídly, své charakterové dvojče pana Alonsa. Kde že to skončil Alonso v hodnocení jezdců? 67...tak to ty letošní výsledky ve WEC a v Americe asi mají velkou váhu, když ho porazili i motokáristi, nebo třeba Gasly a pod. 11 18 18.

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Jinak za mě prohození Leclerca s Hamiltonem bych docela bral, klidně už od příští sezony. Bylo by zajímavé to vidět 03

    + 4 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    193.17.249.XXX
    V jakém levelu musel jezdit na podřadném stroji jezdit třeba takový Petrov, když si na něm dokázal vylámat zuby na Ferrari?

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Pokud se mám vyjádřit k vlastnímu článku, musím říci, že skoro se vším souhlasím. Jediné co bych posunul, že skvělý pilot dokáže vyhrát i s autem pomalejším o 0,3s ne jenom o 0,1s. Posunul bych tedy jenom tu hranici. No svatá pravda je to, že dokud se nezmění vedení asi se nic nikam neposune. Nějaký posun bych tam viděl, ale nevím jestli je MB ten pravý kdo to vezme pevně do rukou.
    No a ke slaboduchým komentům na adresu FA ve vyjádřeních níže bych jenom dodal, že FA je jedním z mála MS a dokonce dvojnásobným, který právě ani v jedné sezoně neměl to nejlepší auto. Navíc nebejt zoufalců od F měl tituly minimálně 4, protože 2010 a 2012 bez ohledu na vše kolem mu titul prohráli právě samy hlupáci z týmu F, ale to už jsou jenom kdyby, takže zůstaňme u faktů. 2xMS s autem, které nebylo nejlepší ve startovním poli a to se poté podařilo už jenom LH, loni(2018), kdy F bylo minimálně stejně dobré jako M, spíše o trošičku lepší. Loni znovu hlupáci u F odevzdali titul konkurenci a pak navíc vítězné auto celé předělali na šrot. Již poněkolikáté.

    + 6 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      193.17.249.XXX
      Problém je v tom, že ještě stále existují lidé kteří si moc dobře pamatují jak skvěle hmoťáky Renaultu fungovaly . Proti nim byly foukané dify slabým odvárkem. Ten vůz s nimi jezdil jako po kolejích a čím těžší podmínky tím pohodlnější vítězství.
      Takže první Alonsův titul měl hodnotu podřadnější kategorie než Ty Vettelovy. Něco jiného je jeho titul druhý. Tam už se po zákazu hmoťáků uprostřed sezóny rvát musel a se štěstím které k tomuto sportu patří titul ustál.
      Z mého pohledu stejně dávám hlavní čest Renaultu za dokonale zmáknuté hmoťáky které nedokázali tak fajně udělat ani Ferrari s Mekáčem.
      Po turbu byly hmoťáky nejdokonalejším dílem jaké Renault v F1 dokázal udělat.

      + 5 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        62.240.164.XXX
        To není žádným problém a je dobře, že si to pamatují. Navíc ossobně si myslím, že tyto tlumiče používali až na voze RS26, tedy v roce 2006 a to jenom do půlky sezony. No a co se týče podřadnosti o té se nehodlám dohadovat. Tituly s nejlepším autem, darované týmovou režií, vydupané si prasárnami na trati i proti vlastnímu parťákovy a podporované nadržující FIA si opravdu netroufám porovnat, protože to není s čím porovnat. Vlastně je, ale to by se vás tu 90 procent zbláznilo. Ale ten popis tu sedí ještě na někoho.
        A porovnávat co je větší výhoda jestli hmotový tlumič (kontrolovaný a schválený FIA) v době, kdy všichni používají podobnou technologii v podobě třetího tlumiče nastavujícího proměnlivě světlou výšku, nebo později dokonce dvakrát zakázaný dvojitý difuzor, nebo nebo zakázaný foukaný difuzor, opravdu nebudu.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      2005 byl Renault nejlepší. McLaren byl asi podobně rychlý ale nespolehlivý, takže ve výsledku byl horší.
      2006 byl jiný. Tam to bylo řekněme s Ferrari plus mínus na stejno.

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.243.XXX
        05 byl Renault spolehlivější, nikoliv rychlejší 03 06 zase bylo Ferrari nejlepší, ale Alonso byl daleko lepší než Schumi

        + 6 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Hezký pokus. On sice i tragický Fisichella získal skoro tolik bodů, co Schumi. Ale tvrdit, že Alonso v nějakém roce měl nejlepší auto, to ti neprojde. I kdyby řídil Toyotu WEC. 12

        + 0 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        62.240.164.XXX
        Myslím si, že McL v roce 05 byl zcela jistě lepším vozem a ta nespolehlivost byla do jisté míry zapříčiněna i jízdním stylem KR, který to auto zbytečně štval až za limit i v době kdy nemusel. Myslím , že bez jeho přičinění auto odešlo pouze jednou, ale to si nejsem jistý. a odstoupení měl 3 a FA 2, což taky není takový rozdíl.
        No a 2006 nebylo nastejno F. Tam bylo F jasně lepší i přes ony hmotové tlumiče R, které měli tuším do Maďarska tedy skoro celou sezonu.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pinďa

    Pinďa

    45.82.234.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 9 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Má pravdu ten Flávio 03 Technika je na prvním místě která se umí postarat o rozdíl, když je rozdíl dejme tomu kolem 2 desetin je to o tom pak mít u sebe toho nejlepšího jezdce. Ve Ferrari taková šance byla loni kdy věřím že prohodit Hama s Vettelem by byla titulová věc. Nebo rok 2012, tam Alonso skutečně zvýšil level Ferrari a kouzlil s autem v průměru o půlsekundy pozadu, být to auto pozadu jen o ty 2 desetiny, titul by byl s předstihem doma v Maranellu 14

    + 6 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Po startu Velké ceny Rakouska 2019

F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

Autokláv pro zapékání dílů z uhlíkových vláken

Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

Vettel, Sebastian

Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama