DISKUZE K ČLÁNKU V Maranellu si pojišťují Leclerca na dlouhá léta dopředu

Ve Ferrari při snaze udržet si nadějného mladíka z Monaka, jenž je již delší dobu také skrze jejich jezdeckou akademii s italskou značkou úzce spjat se rozhodli neváhat a po brilantních výkonech z letošního roku prodlužují s Leclercem vzájemný kontrakt a to na několik příštích sezón.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V Maranellu si pojišťují Leclerca na dlouhá léta dopředu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 31.12.2019 15:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 27.12.2019 07:31
Miku, to co píšeš, je samozřejmně pitomost. Ač se… »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 23.12.2019 14:48
Správné rozhodnutí. Leclerc je hodně nadějný a… »
» Icewoman (Hlasovali 5 lidé) 23.12.2019 19:41
Alonso nemůže být vyhaslý, když se chystá zářit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Roman

    Roman

    188.175.112.XXX
    Vždycky, už od dob Hunta nebo Senny přes Alonsa, když je po podpisu smlouvy velké nadšení, neskromné naděje a zaručené očekávání titulu, tak je to potom pr....ser. Třeba Alonso..McL ukončení smlouvy předčasně, Ferrari ukončení smlouvy přdčasně( obé vyhazov) a po třetí McL a ukončení jezdecké smlouvy opět předčasně. Kimi, Ricci, Rosberg a další a další udělali z "pojištovací smlouvy" cár papíru na záchod. A o smlouvách v RB ani nemluvím.
    A vše toto hysterčení kolem LeClerca může mít jen negativní vliv na něj, ohromný zbytečný tlak a jestli se na něj Vettel vykašle (což bych se vůbec nedivil), tak to LeClerc nedá. Nemá na to zkušenosti a bude brečet, tak jak několikrát letos. 03

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jaromir83

    Jaromir83

    87.249.129.XXX
    tak já myslel že dřív domaluje Johnson LEC (MC) obraz a on domaloval dřív RUS (GB) https://pbs.twimg.com/media/EMf7AUJWkAA9f6V?format=jpg&name=4096x4096

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Tímto krokem se stal přestup Lewise či Maxe do Ferrari po letošní sezoně velmi nepravděpodobným.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    kakaa

    46.135.16.XXX
    No tak sazka ferka na stare zkusene mazaky s titulem se mijela ucinkem, protoze vlastne prijde postarsi strejda co uz ma splneno a chce si na stary kolena jen doprat titul s ferrari a nekam se zapsat, chodit v cervenem a rozumovat. Uz jezdi jen plesnivinu na spotrebu, ale tyhle mlady tomu slapou radne na krk a jdou do vseho po hlave i za cenu karambolu, bude sranda a pochybuju, ze tam k nemu zamiri hamilton, to by si akorat nabehl na vidle, protoze mladej bude zrychlovat a on zpomalovat. Kazdopadne pokud mercedes zustane v f1 mel by si podvazat nosorozce za hamiltona, jinak to bude ferko vs redbull do budoucna.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    S Vettlem po boku Charlese je to fatální krok zpět! To Hlava FERRARI nedomyslela! Jaky typ jezdce? Charles to ví nejlépe, jestli mladého kolegu nebo staršího, zkušeného. Pokud by letos měl k sobě KIMIho, Leclérk by si připsal o dvě vítězství navíc a vůbec by nedošlo k žabomyším válkám.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      193.17.249.XXX
      A Ferrari by získalo do PK hezkou řádku bodů navíc.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.157.XXX
        Je to tak! Vettel před sezonou oficiálně dostal statut jedničky a Charles dvojky + rok hájení a zaučování.....jenže Vettel pod tlakem, hlavně od mladého vyhořel jak papír, a s jeho egoistickou povahou bez žádné sebereflexe zbytečně začal kopat kolem sebe, což vyustilo v problém jak pro FERRARI, tak pro Charlese. Věřím, že s KIMIm by to byla trochu jiná písnička, buď by mu sedlo auto a byl by rychlejší než Vettel, a nebo už po dvou závodech by zkušeně uznal, mladý je talent, který se jen tak nevidí třeba ho hnát do předu a zároveň vozit pro FERRARI co nejvíce bodů. S povahou Vettela bohužel, nevěřím že v další sezoně unese ten medialní tlak, který se na něj ze všech stran začne valit Forza!!!

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Sorry, ale nesouhlasím. Leclerc by sice získal nějaké body navíc. Ale téměř všechny na úkor kolegy. Zato by Ferrari ztratilo několik desítek bodů. O kolik míň bodů získával Kimi, jsme viděli 4 sezóny.
        Ferrari by mělo asi 3 flek v PJ, otázka je, jestli by nebyli 3. i v PK. Víc bodů by neměli určitě. 03

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • SergioPÉREZ

          SergioPÉREZ

          78.108.157.XXX
          Tuhle sezonu pal už čert! Na tu další nechme se překvapit co "analytik" Vettel u FERRARI zase připraví 11 11 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Miku, to co píšeš, je samozřejmně pitomost. Ač se nestavím do pozice toho, který vše ví a hlavně zná CO BY KDYBY (v tom jsi nepřekonatelný na tomto fóru ty), tak si troufnu tvrdit, že KImi by určitě dovezl body, které Vettel poztrácel zbytečnými kolizemi a penalizacemi. Tyto body nejsou na úkor kolegy. A kolize mezi nimi by nebyly žádné, protože Kimi do svých kolegů nenajíždí.
          Tak že 3 flek v PJ by nejspíše pro Ferrari byl jistý a v PK jasně druzí.
          Mrkni na konečné bodové výsledky loňské a letošní sezóny. Kimi vloni těch bodů nezískal o moc méně, než Leclerk letos. A to měl mnohem více nedojetých závodů. Rozdíl byl jenom v tom, že Kimi jezdí více týmově. (např. Jsem přesvědčen, že kdyby seděl v Brazílii v jednom z Ferrari Kimi, (ať už na místě Vettela, nebo Leclerka), tak k žádné kolizi nedojde. Protože by Vettelovi uhnul (což ty považuješ v podání Kimiho za slabost,pomalost a chybu mezi sedačkou a volantem, ale neuhnutí v podání Leclerka za hloupost) a do Leclerka by nenajížděl). V tomto souhlasím s názorem SergioPÉREZe.
          Kimi sice po čtyři sezóny získával méně bodů, než Vettel, ale za jakou cenu? To už vidět nechceš. Čistě teoreticky, asi by nebyl problém labilního Vettela zničit, ale to by nepomohlo ani Kimimu, ani Ferrari. Proč myslíš, že KImiho šoupli k Alfě Romeo? Vždyť když je podle tebe tak špatný pilot, bylo by logické vzít třebas Ocona, který byl v té době bez sedačky, nebo nějakého z mladých nadějí. Horší práci, než Kimi by přece pro Béčko Ferrari rozhodně tito piloti nedělali. Jenomže ono je to jinak, než tady blábolíš ty...

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Vettel má kolize už 2-3 roky. To není žádná novinka. Přesto Kimiho zjezdil. Celkem za ty 4 sezony vyjel o 335 bodů víc než Kimi, což je o 42% víc. Sorry, ale to je brutální rozdíl a nejde vysvětlit žádnými týmovými režiemi, ani větším počtem poruch. A to je důvod, proč byl Kimi poslán do Alfy. Prostě na to neměl. Byl to správný krok, jak dokázal Leclerc.
            A je zajímavé, že tentokrát ignoruješ techniku, na jejichž důležitosti si obvykle hodně zakládáš. Proč jsi ke srovnání použil zorvna loňský rok a ne všechny 3 předchozí? Vím. Protože by ti ten příklad pak neseděl. Leclerc sice letos získal jen o málo víc bodů, než tehdy Kimi, ale ono to auto také zaostávalo za Mercedesem mnohem víc, než loni. Řekl bych, že to bude spíš důvod počtu bodů, nikoliv Vettelovy kolize. Těch měl v roce 2018 ještě víc.
            Ale v jednom souhlasím. Kimi jezdí opravdu víc týmově. Jak proti Leclercovi, tak proti Vettelovi. Jenže to není všechno. Těch 335 bodů za 4 sezony je prostě dost. 03

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Tradičně jsi nic nepochopil a meleš dál své nesmysly (jakými jsou např. sčítání bodových rozdílů v sezónách, srovnávání před,před a předminulých sezón atd). Snažím se srovnávat "srovnatelné" a proto srovnávám dvě bezprostředně po sobě jdoucí sezóny.(Pro tebe nepochopitelné). Ano mohl jsem srovnávat Kimiho sezónu u Ferrari 2007, kdy se stal mistrem světa s letošní Leclerkovou sezónou. Asi bys pak lépepochopil proč srovnávám loňskou s letošní. 13

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Ale já bych celkem chápal, že srovnáváš 2 sezony po sobě. Jen dělat závěry z počtu bodů o kvalitách pilotů v různých sezonách je trochu o ničem. Ty auta nebyla srovnatelná. Letošní zaostávalo výrazně víc, než to loňské, které mělo i na titul. To dělalo rozdíl v bodech, nikoliv kolegové.
                Dám ti příklad z jiné stáje rok po sobě.
                2014: Button 126b, Magnussen 55b
                2015: Button 16b, Alonso 11b

                Dělat to jako ty, tak z toho odvodím, že Button zajel sezonu 2014 brutálně špatně a Alonso je horším náhradníkem Magnussena. Dobrá blbost ne?
                Asi tak je vypovídající počet bodů, které zajel Kimi loni a Charles letos. Jaký byl rozdíl v autě je vidět na Vettelově počtu bodů (stejně jako na Buttonovi u Mclarenu). CHyby sem netahej, loni jich udělal ještě víc, než letos. 03

                + 1 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Souhlasím, že srovnání dvou sezón není zcela vypovídající. Nicméně zde se jednalo o výměnu v rámci dvou sezón dvou konkrétních pilotů. Tak se mrkni ještě jak si tito dva piloti vedli obě sezóny v Sauberu, respektive v Alfě Romeo. Vždyť plus mínus Leclerk dovezl stejně bodů (o devět méně)v Sauberu, jako Kimi o rok později v Alfě (jež se stala ze Sauberu). A stejně tak Kimi rok před tím dovezl jen o pár bodů méně ve Ferrari, jak Charles o rok později též ve Ferrari. Ty výkony jsou ppodobné v rámci stájí. Leclerk byl za bodový zisk u Sauberu vyzdvihován a Kimi tam získal o něco víc o rok později. I celkové body stájí jsou srovnatelné na to, abych si troufl tvrdit, že Kimi jezdil srovnatelnou výkonnost s Leclerkem. Rozdíl mezi nimi vidím v tom, že ChL byl u Ferrari lepším v kvalifikacích a neústupný Vettelovi i stáji. Což Kimi nebyl, ten jezdil více pro tým a tím pádem i pro Vettela, kterého tým protěžoval.

                  Opět mám problém s tvojí argumentací. Já se pokouším o srovnání, je to sice jako srovnávat blondýnku s černovláskou, ale ty to vyvracíš součtem blondýnky s černovláskou plus zrzavou a pro jistotu ještě přičteš hnědovlásku jen proto, abys mohl napsat, že jde o brutální rozdíl. 02

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Promiň, ale u Mclarenu také došlo k výměně kolegy, stejně jako u Ferrari. Prostě se tohle srovnat nedá.
                    Ferrari 2018 bylo prostě víc konkurenceschopné, než v roce 2019. Já, jako fanatický fanboy Vettela ti tu prohlašuji, že mělo v roce 2018 na titul. Vettel s ním letos získal jen 3/4 bodů, přestože počet jeho kiksů byl letos menší. To mluví za vše.
                    Pokud chceš srovnávat Sabuer (Alfu), pak i Leclerc zajezdil stájového kolegu stejným rozdílem, jako letos Kimi. Jo, kolega byl jiný, takže to srovnání opět kulhá. Jen si dovolím upozornit, že to byla Leclercova nováčkovská sezona.
                    Prostě dle mého názoru je Leclerc prostě rychlejší než byl Kimi. TR s tím nemá nic moc společného. Toť můj názor, bohužel dokázat to nejde.
                    Na Vettelovi je, se s tím buď vyrovnat, nebo skončit. 03

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Icewoman

                      Icewoman

                      178.255.168.XXX
                      Miku, pokud ti nestačila letošní názorná ukázka Ferrari v přímém přenosu, že nevyhrává ten rychlejší, ale ten, koho tým zrovna zvolí, pak je veškerá argumentace zbytečná 03

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Promiň, ale týmovou režii nepopírám. Těch hlášek, kdo koho má pustit bylo dost. Letos i jindy.
                        Nic to nemění na tom, že Leclerc jezdil mnohem líp, než Kimi. A taky byl "dvojka". Sorry.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Icewoman

                          Icewoman

                          178.255.168.XXX
                          Na svůj názor máš samozřejmě právo. Leclerc jezdil líp než Kimi - a komu to prospělo? Týmovou režii nepopíráš, ale ani neuznáš, že to může mít vliv na výsledek? Já bych řekla, že Leclerc nebyl rychlejší, jen neposlušnější...

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Nevím, jestli to něčemu prospělo. Výsledek je slabší, než loni.
                            TR nepopírám a uznávám, že má vliv na výsledek. Bohužel (pro tebe) Kimiho ztráta na Seba se těma pár režiema vysvětlit nedá.
                            Jestli měl Kimi možná v něčem proti Leclercovi navrch, byla to pomoc při vývoji a nastavení auta. Ale jestli to tak je, vědí asi jen v Maranellu. A to ještě možná.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Icewoman

                              Icewoman

                              178.255.168.XXX
                              Ty si protiřečíš - TR vliv na výsledek má a Kimiho ztráta se tím vysvětlit nedá 04
                              No, mně letošní ukázka Ferrari stačila. Tobě evidentně ne.

                              + 1 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Po startu Velké ceny Rakouska 2019

F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

Autokláv pro zapékání dílů z uhlíkových vláken

Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

Vettel, Sebastian

Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama