DISKUZE K ČLÁNKU V Maranellu si pojišťují Leclerca na dlouhá léta dopředu

Ve Ferrari při snaze udržet si nadějného mladíka z Monaka, jenž je již delší dobu také skrze jejich jezdeckou akademii s italskou značkou úzce spjat se rozhodli neváhat a po brilantních výkonech z letošního roku prodlužují s Leclercem vzájemný kontrakt a to na několik příštích sezón.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V Maranellu si pojišťují Leclerca na dlouhá léta dopředu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 31.12.2019 15:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 27.12.2019 07:31
Miku, to co píšeš, je samozřejmně pitomost. Ač se… »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 23.12.2019 14:48
Správné rozhodnutí. Leclerc je hodně nadějný a… »
» Icewoman (Hlasovali 5 lidé) 23.12.2019 19:41
Alonso nemůže být vyhaslý, když se chystá zářit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ne Odine, já ji jen nevidím za každou strategií, po které neskončí Kimi před Sebem. 12
Tak mi vyjmenuj ty závody, ve kterých Kimi ztratil 70 bodů týmovou režií, klidně si přidej poruchy. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
S Mikem je zbytečné vést diskuze na téma TR. On neuznává TR, která je podrazem na týmového kolegu. Proto se domnívá, že 70b rozdíl není způsoben TR. Stačí si přečíst jeho názory v diskuzi po Singapuru. Bohužel mu občas ti čestní a spravedliví bossové Ferrari hodí klacek pod nohy. 18 18 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano, máš pravdu. Kimi měl mnohem víc poruch. Letos jich má zase Vettel a nikomu nevadí oslavovat Leclerca s náskokem 24b. To se stává.
Máš tu 4 sezony, ve kterých ztratil Kimi na Vettela 335b. To je rozdíl, který neobhájíš ani nějakou TR, ani poruchami. Loni dojel Kimi před Vettelem jen v případě, že si Seb zahrál svůj oblíbený sport (kolize). Podívej se, kolik jen Seb poztrácel bodů. Prostě byl rychlejší. O dost. Jen často boural. Prostě je důvod, jezdit na něj. Na KImiho se jezdilo taky, když byl ten lepší a nikomu to nějak nevadilo.
Ano F1 je divadlo. A vždy bylo. TR k tomu divadlu patří. Když ti to tak vadí, nevím, proč se a to díváš. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Kolikrát to zdechlo Kimimu a kolikrát Vettelovi?
Ale já nechci srovnávat, protože Ferrari předvedlo, že není co. Nemáme ani tucha o případných dohodách za zavřenými dveřmi, myslíme si, že sledujeme sport a přitom je to jen divadlo - a ty to divadlo obhajuješ.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Kimi TR režií ztratil jen pár bodů. Na Vettela ztratil 70b. Vliv má, ale 70b tím nevysvětlíš.
Nechápu, kde v tom vidíš protiřečení. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Ty si protiřečíš - TR vliv na výsledek má a Kimiho ztráta se tím vysvětlit nedá 04
No, mně letošní ukázka Ferrari stačila. Tobě evidentně ne.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nevím, jestli to něčemu prospělo. Výsledek je slabší, než loni.
TR nepopírám a uznávám, že má vliv na výsledek. Bohužel (pro tebe) Kimiho ztráta na Seba se těma pár režiema vysvětlit nedá.
Jestli měl Kimi možná v něčem proti Leclercovi navrch, byla to pomoc při vývoji a nastavení auta. Ale jestli to tak je, vědí asi jen v Maranellu. A to ještě možná.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Na svůj názor máš samozřejmě právo. Leclerc jezdil líp než Kimi - a komu to prospělo? Týmovou režii nepopíráš, ale ani neuznáš, že to může mít vliv na výsledek? Já bych řekla, že Leclerc nebyl rychlejší, jen neposlušnější...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Promiň, ale týmovou režii nepopírám. Těch hlášek, kdo koho má pustit bylo dost. Letos i jindy.
Nic to nemění na tom, že Leclerc jezdil mnohem líp, než Kimi. A taky byl "dvojka". Sorry.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Miku, pokud ti nestačila letošní názorná ukázka Ferrari v přímém přenosu, že nevyhrává ten rychlejší, ale ten, koho tým zrovna zvolí, pak je veškerá argumentace zbytečná 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Promiň, ale u Mclarenu také došlo k výměně kolegy, stejně jako u Ferrari. Prostě se tohle srovnat nedá.
Ferrari 2018 bylo prostě víc konkurenceschopné, než v roce 2019. Já, jako fanatický fanboy Vettela ti tu prohlašuji, že mělo v roce 2018 na titul. Vettel s ním letos získal jen 3/4 bodů, přestože počet jeho kiksů byl letos menší. To mluví za vše.
Pokud chceš srovnávat Sabuer (Alfu), pak i Leclerc zajezdil stájového kolegu stejným rozdílem, jako letos Kimi. Jo, kolega byl jiný, takže to srovnání opět kulhá. Jen si dovolím upozornit, že to byla Leclercova nováčkovská sezona.
Prostě dle mého názoru je Leclerc prostě rychlejší než byl Kimi. TR s tím nemá nic moc společného. Toť můj názor, bohužel dokázat to nejde.
Na Vettelovi je, se s tím buď vyrovnat, nebo skončit. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Souhlasím, že srovnání dvou sezón není zcela vypovídající. Nicméně zde se jednalo o výměnu v rámci dvou sezón dvou konkrétních pilotů. Tak se mrkni ještě jak si tito dva piloti vedli obě sezóny v Sauberu, respektive v Alfě Romeo. Vždyť plus mínus Leclerk dovezl stejně bodů (o devět méně)v Sauberu, jako Kimi o rok později v Alfě (jež se stala ze Sauberu). A stejně tak Kimi rok před tím dovezl jen o pár bodů méně ve Ferrari, jak Charles o rok později též ve Ferrari. Ty výkony jsou ppodobné v rámci stájí. Leclerk byl za bodový zisk u Sauberu vyzdvihován a Kimi tam získal o něco víc o rok později. I celkové body stájí jsou srovnatelné na to, abych si troufl tvrdit, že Kimi jezdil srovnatelnou výkonnost s Leclerkem. Rozdíl mezi nimi vidím v tom, že ChL byl u Ferrari lepším v kvalifikacích a neústupný Vettelovi i stáji. Což Kimi nebyl, ten jezdil více pro tým a tím pádem i pro Vettela, kterého tým protěžoval.

Opět mám problém s tvojí argumentací. Já se pokouším o srovnání, je to sice jako srovnávat blondýnku s černovláskou, ale ty to vyvracíš součtem blondýnky s černovláskou plus zrzavou a pro jistotu ještě přičteš hnědovlásku jen proto, abys mohl napsat, že jde o brutální rozdíl. 02

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ale já bych celkem chápal, že srovnáváš 2 sezony po sobě. Jen dělat závěry z počtu bodů o kvalitách pilotů v různých sezonách je trochu o ničem. Ty auta nebyla srovnatelná. Letošní zaostávalo výrazně víc, než to loňské, které mělo i na titul. To dělalo rozdíl v bodech, nikoliv kolegové.
Dám ti příklad z jiné stáje rok po sobě.
2014: Button 126b, Magnussen 55b
2015: Button 16b, Alonso 11b

Dělat to jako ty, tak z toho odvodím, že Button zajel sezonu 2014 brutálně špatně a Alonso je horším náhradníkem Magnussena. Dobrá blbost ne?
Asi tak je vypovídající počet bodů, které zajel Kimi loni a Charles letos. Jaký byl rozdíl v autě je vidět na Vettelově počtu bodů (stejně jako na Buttonovi u Mclarenu). CHyby sem netahej, loni jich udělal ještě víc, než letos. 03

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Tradičně jsi nic nepochopil a meleš dál své nesmysly (jakými jsou např. sčítání bodových rozdílů v sezónách, srovnávání před,před a předminulých sezón atd). Snažím se srovnávat "srovnatelné" a proto srovnávám dvě bezprostředně po sobě jdoucí sezóny.(Pro tebe nepochopitelné). Ano mohl jsem srovnávat Kimiho sezónu u Ferrari 2007, kdy se stal mistrem světa s letošní Leclerkovou sezónou. Asi bys pak lépepochopil proč srovnávám loňskou s letošní. 13

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Vettel má kolize už 2-3 roky. To není žádná novinka. Přesto Kimiho zjezdil. Celkem za ty 4 sezony vyjel o 335 bodů víc než Kimi, což je o 42% víc. Sorry, ale to je brutální rozdíl a nejde vysvětlit žádnými týmovými režiemi, ani větším počtem poruch. A to je důvod, proč byl Kimi poslán do Alfy. Prostě na to neměl. Byl to správný krok, jak dokázal Leclerc.
A je zajímavé, že tentokrát ignoruješ techniku, na jejichž důležitosti si obvykle hodně zakládáš. Proč jsi ke srovnání použil zorvna loňský rok a ne všechny 3 předchozí? Vím. Protože by ti ten příklad pak neseděl. Leclerc sice letos získal jen o málo víc bodů, než tehdy Kimi, ale ono to auto také zaostávalo za Mercedesem mnohem víc, než loni. Řekl bych, že to bude spíš důvod počtu bodů, nikoliv Vettelovy kolize. Těch měl v roce 2018 ještě víc.
Ale v jednom souhlasím. Kimi jezdí opravdu víc týmově. Jak proti Leclercovi, tak proti Vettelovi. Jenže to není všechno. Těch 335 bodů za 4 sezony je prostě dost. 03

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Miku, to co píšeš, je samozřejmně pitomost. Ač se nestavím do pozice toho, který vše ví a hlavně zná CO BY KDYBY (v tom jsi nepřekonatelný na tomto fóru ty), tak si troufnu tvrdit, že KImi by určitě dovezl body, které Vettel poztrácel zbytečnými kolizemi a penalizacemi. Tyto body nejsou na úkor kolegy. A kolize mezi nimi by nebyly žádné, protože Kimi do svých kolegů nenajíždí.
Tak že 3 flek v PJ by nejspíše pro Ferrari byl jistý a v PK jasně druzí.
Mrkni na konečné bodové výsledky loňské a letošní sezóny. Kimi vloni těch bodů nezískal o moc méně, než Leclerk letos. A to měl mnohem více nedojetých závodů. Rozdíl byl jenom v tom, že Kimi jezdí více týmově. (např. Jsem přesvědčen, že kdyby seděl v Brazílii v jednom z Ferrari Kimi, (ať už na místě Vettela, nebo Leclerka), tak k žádné kolizi nedojde. Protože by Vettelovi uhnul (což ty považuješ v podání Kimiho za slabost,pomalost a chybu mezi sedačkou a volantem, ale neuhnutí v podání Leclerka za hloupost) a do Leclerka by nenajížděl). V tomto souhlasím s názorem SergioPÉREZe.
Kimi sice po čtyři sezóny získával méně bodů, než Vettel, ale za jakou cenu? To už vidět nechceš. Čistě teoreticky, asi by nebyl problém labilního Vettela zničit, ale to by nepomohlo ani Kimimu, ani Ferrari. Proč myslíš, že KImiho šoupli k Alfě Romeo? Vždyť když je podle tebe tak špatný pilot, bylo by logické vzít třebas Ocona, který byl v té době bez sedačky, nebo nějakého z mladých nadějí. Horší práci, než Kimi by přece pro Béčko Ferrari rozhodně tito piloti nedělali. Jenomže ono je to jinak, než tady blábolíš ty...

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Tuhle sezonu pal už čert! Na tu další nechme se překvapit co "analytik" Vettel u FERRARI zase připraví 11 11 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Roman

Roman

188.175.112.XXX
Vždycky, už od dob Hunta nebo Senny přes Alonsa, když je po podpisu smlouvy velké nadšení, neskromné naděje a zaručené očekávání titulu, tak je to potom pr....ser. Třeba Alonso..McL ukončení smlouvy předčasně, Ferrari ukončení smlouvy přdčasně( obé vyhazov) a po třetí McL a ukončení jezdecké smlouvy opět předčasně. Kimi, Ricci, Rosberg a další a další udělali z "pojištovací smlouvy" cár papíru na záchod. A o smlouvách v RB ani nemluvím.
A vše toto hysterčení kolem LeClerca může mít jen negativní vliv na něj, ohromný zbytečný tlak a jestli se na něj Vettel vykašle (což bych se vůbec nedivil), tak to LeClerc nedá. Nemá na to zkušenosti a bude brečet, tak jak několikrát letos. 03

+ 1 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Sorry, ale nesouhlasím. Leclerc by sice získal nějaké body navíc. Ale téměř všechny na úkor kolegy. Zato by Ferrari ztratilo několik desítek bodů. O kolik míň bodů získával Kimi, jsme viděli 4 sezóny.
Ferrari by mělo asi 3 flek v PJ, otázka je, jestli by nebyli 3. i v PK. Víc bodů by neměli určitě. 03

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jaromir83

Jaromir83

87.249.129.XXX
tak já myslel že dřív domaluje Johnson LEC (MC) obraz a on domaloval dřív RUS (GB) https://pbs.twimg.com/media/EMf7AUJWkAA9f6V?format=jpg&name=4096x4096

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama