DISKUZE K ČLÁNKU "Do příštího roku musíme hodně zrychlit," uvědomuje si Mercedes

Mercedes hodlá podle svého technického ředitele Jamese Allisona během zimního období ve vývoji zabrat, aby příští rok přišel se silnější pohonnou jednotkou a podstatně rychlejším vozem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Do příštího roku musíme hodně zrychlit," uvědomuje si Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 21.12.2019 17:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 19.12.2019 16:28
No je pravda, že příští rok nesmí tolik vypuštět… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 19.12.2019 13:39
No my víme, cítíte se jakou outsideři. To jim… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 19.12.2019 13:55
Zavání to alibismem, no zároveň je třeba uznat že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • El.Senor

    El.Senor

    207.244.66.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    193.17.249.XXX
    Mergl dostal z Hondy pořádný vítr. Pravda i Ferrari by je ohrozit mohlo, ale tam dělají tolik kopanců že by titul nezískali ani s o třídu lepším vozem.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Takhle to říci nejde, ale chápu,čteš rád Blesk a kdo nečte Blesk ví kulové. 12

      F1 je o konkureneceschopnosti a kdo zaspí má smůlu. U Hondy to bylo 5 let ....a věz, že nemají ani teď hotovo. Protože zatímco Honda dělala upgrade, ostatní vyvíjeli motory pro další rok. Takže je možné že nastane opět skluz. Jak to bude si musíme počkat,i Honda může překvapit, ale že bych si z toho po těch x létech ostudy sednul na zadek , no to ani náhodou. To přenechám jiným..ať jásají, pokud bude čemu. V každém případě s RB je potřeba počítat, o tom žádná.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        193.17.249.XXX
        Blesk je poslední tisk který by mě zajímal. Honda samozřejmě ještě kousek ztrácí, ale už je docela blízko. Hlavně tempo jejího vývoje vypadá docela nadějně a dá se předpokládat, se Merglu i Ferrari ještě více přiblíží.
        Snad zabere i Renault. Byla by škoda, kdyby odpadl a hrál až páté housle ze čtyřech.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    takový luxus, že sami sebe "shazují" aby měli klid na práci, nevyvíjeli na sebe větší tlak, než je nutné a přesto stále vítězili, si může dnes dovolit opravdu jen jeden tým.
    schválně si zkusme představit, jak by se chovali třeba fandové a zaměstnanci Ferek, kdyby takovéhle prohlášení vydalo vedení jejich týmu. není to nic proti Ferrari, ale podle mého není většího rozdílu v kolotoči F1, než v mentalitě Mercedesu a mentalitě Ferrari. už z tohoto důvodu by bylo skutečně ohromně zajímavé, kdyby se naplnily spekulace o přestupu Tota a Lewise.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Mercedes v roce 2019 hodně pracoval na motoru pro další rok, (2020) letos nemusel riskovat a dělat upgrade jako třeba Honda, protože věděl, že jim to bude motorově stačit na velkou pohodu a bylo to tak. Takže si myslím , že můžeme být překvapeni, dalším posunem, v roce 2020.
    To samé sliboval Renault pro rok 2020, jsem na ně motorově zvědavej.
    IMHO to bude ještě hodně zajímavé a v navyšování výkonů motorů ještě zřejmě konec nebude....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    46.135.7.XXX
    No je pravda, že příští rok nesmí tolik vypuštět od 7 závodu v sezoně, pak se tu najdou jedinci, co si myslí, že je Honda s RB dohání 18

    + 6 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.183.92.XXX
    No my víme, cítíte se jakou outsideři.
    To jim ještě někdo papá ? 10

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Zavání to alibismem, no zároveň je třeba uznat že taktika pracovat na sobě a ostatní spíše přeceňovat a stanovovat si tak vyšší cíle je dobrá cesta. Má to výhodu v udržitelnosti své výhody a často je lepší mluvit o ostatních než o sobě, především když jde o chválu. Je to komfort tam kde jsou a díky tomu se nepotřebují dopředu chvástat každý rok jako dr Marko, spíše naopak mají tendenci se podceňovat, byť nejspíše jen navenek.

      + 3 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama