DISKUZE K ČLÁNKU "Do příštího roku musíme hodně zrychlit," uvědomuje si Mercedes
Mercedes hodlá podle svého technického ředitele Jamese Allisona během zimního období ve vývoji zabrat, aby příští rok přišel se silnější pohonnou jednotkou a podstatně rychlejším vozem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Do příštího roku musíme hodně zrychlit," uvědomuje si Mercedes
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
El.Senor
17:56 21.12.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Ferda
15:02 20.12.2019 193.17.249.XXX
Blesk je poslední tisk který by mě zajímal. Honda samozřejmě ještě kousek ztrácí, ale už je docela blízko. Hlavně tempo jejího vývoje vypadá docela nadějně a dá se předpokládat, se Merglu i Ferrari ještě více přiblíží.
Snad zabere i Renault. Byla by škoda, kdyby odpadl a hrál až páté housle ze čtyřech.
Snad zabere i Renault. Byla by škoda, kdyby odpadl a hrál až páté housle ze čtyřech.
GRAHAM
11:38 20.12.2019 77.236.218.XXX
Takhle to říci nejde, ale chápu,čteš rád Blesk a kdo nečte Blesk ví kulové.
F1 je o konkureneceschopnosti a kdo zaspí má smůlu. U Hondy to bylo 5 let ....a věz, že nemají ani teď hotovo. Protože zatímco Honda dělala upgrade, ostatní vyvíjeli motory pro další rok. Takže je možné že nastane opět skluz. Jak to bude si musíme počkat,i Honda může překvapit, ale že bych si z toho po těch x létech ostudy sednul na zadek , no to ani náhodou. To přenechám jiným..ať jásají, pokud bude čemu. V každém případě s RB je potřeba počítat, o tom žádná.
F1 je o konkureneceschopnosti a kdo zaspí má smůlu. U Hondy to bylo 5 let ....a věz, že nemají ani teď hotovo. Protože zatímco Honda dělala upgrade, ostatní vyvíjeli motory pro další rok. Takže je možné že nastane opět skluz. Jak to bude si musíme počkat,i Honda může překvapit, ale že bych si z toho po těch x létech ostudy sednul na zadek , no to ani náhodou. To přenechám jiným..ať jásají, pokud bude čemu. V každém případě s RB je potřeba počítat, o tom žádná.
tom11
09:14 20.12.2019 77.48.94.XXX
takový luxus, že sami sebe "shazují" aby měli klid na práci, nevyvíjeli na sebe větší tlak, než je nutné a přesto stále vítězili, si může dnes dovolit opravdu jen jeden tým.
schválně si zkusme představit, jak by se chovali třeba fandové a zaměstnanci Ferek, kdyby takovéhle prohlášení vydalo vedení jejich týmu. není to nic proti Ferrari, ale podle mého není většího rozdílu v kolotoči F1, než v mentalitě Mercedesu a mentalitě Ferrari. už z tohoto důvodu by bylo skutečně ohromně zajímavé, kdyby se naplnily spekulace o přestupu Tota a Lewise.
schválně si zkusme představit, jak by se chovali třeba fandové a zaměstnanci Ferek, kdyby takovéhle prohlášení vydalo vedení jejich týmu. není to nic proti Ferrari, ale podle mého není většího rozdílu v kolotoči F1, než v mentalitě Mercedesu a mentalitě Ferrari. už z tohoto důvodu by bylo skutečně ohromně zajímavé, kdyby se naplnily spekulace o přestupu Tota a Lewise.
GRAHAM
21:11 19.12.2019 77.236.218.XXX
Mercedes v roce 2019 hodně pracoval na motoru pro další rok, (2020) letos nemusel riskovat a dělat upgrade jako třeba Honda, protože věděl, že jim to bude motorově stačit na velkou pohodu a bylo to tak. Takže si myslím , že můžeme být překvapeni, dalším posunem, v roce 2020.
To samé sliboval Renault pro rok 2020, jsem na ně motorově zvědavej.
IMHO to bude ještě hodně zajímavé a v navyšování výkonů motorů ještě zřejmě konec nebude....
To samé sliboval Renault pro rok 2020, jsem na ně motorově zvědavej.
IMHO to bude ještě hodně zajímavé a v navyšování výkonů motorů ještě zřejmě konec nebude....
Situs
13:55 19.12.2019 88.102.38.XXX
Zavání to alibismem, no zároveň je třeba uznat že taktika pracovat na sobě a ostatní spíše přeceňovat a stanovovat si tak vyšší cíle je dobrá cesta. Má to výhodu v udržitelnosti své výhody a často je lepší mluvit o ostatních než o sobě, především když jde o chválu. Je to komfort tam kde jsou a díky tomu se nepotřebují dopředu chvástat každý rok jako dr Marko, spíše naopak mají tendenci se podceňovat, byť nejspíše jen navenek.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek