DISKUZE K ČLÁNKU Týmy měly podle Brawna jít do nových pneumatik, Pirelli cíle splnilo. Co se jim nelíbilo?

Týmy včera jednomyslně hlasovaly proti původnímu plánu jít do nové sezóny s nově vyvinutými pneumatikami pro rok 2020. Nakonec se rozhodly zůstat u těch "starých" (letošních), což je podle šéfa Formule 1 Rosse Brawna chyba.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy měly podle Brawna jít do nových pneumatik, Pirelli cíle splnilo. Co se jim nelíbilo?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 12.12.2019 15:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovalo 6 lidí) 11.12.2019 13:24
Brawn říká jenom svou část pravdy. Reálně se dá… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 11.12.2019 11:34
No, jestli to mohlo mít ještě lepší dopad na… »
» Nameless_Wonder (Hlasovali 3 lidé) 11.12.2019 12:13
Suhlas. Je to skoda a som rad ze to Brawn uviedol… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • El.Senor

    El.Senor

    207.244.66.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nameless_Wonder

    Nameless_Wonder

    188.123.100.XXX
    Tak Brawn potvrdil, že Pirelli odvadza dobru robotu.. Som zvedavy čo na to zdejší odbornici alebo taký Pepa Král ( ale proti nemu nic nemam) ci Stevo Eisele ( t u p e l o)

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    No, jestli to mohlo mít ještě lepší dopad na závodění a jezdci se o ty nové pneumatiky mohli ještě více opřít, je to škoda. Týmy by neměly o tomto rozhodovat, a už vůbec ne jak se některé týmy o návrat starých gum pokoušely během sezony.

    + 3 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nameless_Wonder

      Nameless_Wonder

      188.123.100.XXX
      Suhlas. Je to skoda a som rad ze to Brawn uviedol na pravu mieru. Timy si o5 presadili to, co vyhovuje im a nie fanusikom. Ale tak to bude vzdy pokiaľ budu mat možnosť hovorit do veci. Toto si mala osefovat FIA a timy postavit pred hotovu vec..

      + 3 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.128.XXX
        Brawn říká jenom svou část pravdy. Reálně se dá předpokládat, že vozy pro rok 2020 budou jen evoluci letošních vozů, a pokud budou pneumatiky stejné jako v roce 2019, je velká šance, že vozy budou konkurenceschopné od začátku sezony, a né jako letos, kdy to RB trvalo tři a Ferrari pět měsíců. A na tom fanoušci vydělají. Nebo chcete zopakovat rok 2019, kdy po třetině sezony nebylo o titulu pochyb?

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nameless_Wonder

          Nameless_Wonder

          188.123.100.XXX
          A vy chcete tvrdit ze nedostatok konkurencie bol zapricineny pneumatikami? Redbull sam priznal ze nenavrhol najlepsie sasi a forma ferrari kolisala viac podla obmedzeni v motorovej oblasti 11
          Apropo ferrari, keby totalne nespackali prvu tretinu sezony ( prilezitosti mali dostatočne vela) tak este po prestavke mohla hamiltonovi tuhnut krv v zilach. Tak prosim nebluznite, ze redbull a ferrari boli oproti medvedom marni kvoli pneumatikam. To je loz.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr Hloušek

            Petr Hloušek

            194.79.55.XXX
            Samozřejmě že to bylo kvůli pneumatikám,. kdy jediný Mercedes "překvapivě" věděl co s nimi. Jsem rád že týmy rozhodly jak rozhodly a poslali Brawna s těma mercedesíma pneumatikama někam. Já toho člověka fakt moc rád nemám, vždy když působil v nějakém týmu, tak ten tým záhadně dominoval s jedinou výjimkou - rok 2008.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Jirka N.

        Jirka N.

        37.188.251.XXX
        A na těch gumách budou jezdit jezdci těch týmů, nebo fanoušci? 😣😣😜😎

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama