DISKUZE K ČLÁNKU Honda se Verstappenovi omlouvá, popisuje jeho problém s motorem

Honda se omluvila Maxovi Verstappenovi za trable, které zažíval v posledním závodě sezóny při akceleraci, byť to na jeho konečný výsledek vliv moc nemělo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda se Verstappenovi omlouvá, popisuje jeho problém s motorem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 08.12.2019 10:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 04.12.2019 13:38
Jo to byl parádní souboj, najednou bez řídkého… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 04.12.2019 15:17
Za A hlásal něco Marko ve stylu 5 vítězství a že… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 04.12.2019 15:32
Tak Marko řekl i přímo že letošním šampionem bude… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.35.XXX
    Miku, proč jsou většinou kraviny jsem tu psal xkrat, já fakt neminim tu vypisovat věci dokola, když je ani pochopit nechceš 03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Dokola tu furt jen píšeš, že melu kraviny, aniž bys jedinou jmenoval a dokola tu něco točíš o sezoně 2012, aniž bys něco podložil čísly. Jediná čísla, která jsem tu od tebe viděl, byly kvalifikační časy, na kterých VETTEL na RB porážel ALONSA ve FERRARI. A z těch skvělých časů, zajetých VETTELEM jsi nějak odvodil, že Vettel byl pomalý a RB rychlý. Proč z nich neusuzuješ, že byl Vettel rychlý a RB pomalý, vysvětlit neumíš.
      To jsou asi jediná čísla, která jsem od tebe viděl. Čísla, která o Vettelovi neukazují vůbec nic ani z kvalifikace, natož tak ze závodu. 13

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Sorry že vám do toho skáču, ale ne Miku, to ty jsi ten co tu k roku 2012 nedoložil vůbec nic přitom tvrdíš že měli oba výkonnostně plně srovnatelná auta, což jsou prostě doložené kecy z mnoha stran. To že nejsi ochoten to vnímat a dokonce tvrdíš že Ferrari mělo zpočátku nejlepší auto už dávno nemá vůbec cenu komentovat. A hádat se o to že Alonso není horší od Vettela o půl sekundy svým vlastním výkonem prostě už s tebou nikoho nebaví, je to pitomost a kdyby byl Alonso tak špatný kvalifikant tak by neměl s jeho parťáky, včetně Hamiltona, tak dobrou bilanci. Prostě k čemu ti je doložit čísla když ani neumíš přijmout zjevné a raději budeš trávit čas tím zpochybňovat kolik toho udělá jezdec a kolik auto když je průměrný rozdíl přes půl sekundy? Nemá to s tebou smysl, budeš jen znevažovat, zesměšňovat, zpochybňovat, bagatelizovat, kroutit se, a to vše k jedinému cíli, aby jsi se nakonec vrátil k tomu že předložená data neukazují vůbec nic i když je tam rozdíl přes půl vteřiny. Byla ti předložena data, bylo ti předloženo spousta článků, rozborů i názorů, ty jsi předvedl jen jak nechtěné přijmout nechceš. Ano, můžeš to takhle praktikovat, jen je třeba počítat s tím že se na tebe časem lidi vykašlou nebo ti to dají sežrat stejnou mincí 03 Zkus to brát celé jen jako radu a nech si to nějakou dobu projít hlavou.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          1. Tvrdil jsem, že Ferrari bylo na začátku roku nejrychlejší. NĚKOLIKRÁT jsem ti tenkrát napsal, že tim myslím "vůz+pilot". Vytrvale jsi skutečnost v uvozovkách přehlížel a koukám, že se na tom nic nezměnilo, jen abys mohl má slova překroutit na něco, co se ti hodí (a pak kdo se tu kroutí jako had). Že to tak bylo jsem ti doložil BODY (tedy ČÍSLY). BODY se hodnotí úspěšnost v MS.
          2. Ano, v kvalifikacích měl RB náskok a Alonso neztrácel půl vteřiny. Asi proto jsem napsal, že lepší výkonnost RB v KVALIFIKACÍCH UZNÁVÁM. Mnohokrát jsem tu psal, že RB byl rychlejší v kvalifikacích a prvních kolech závodů. Opět se ti to nehodí, tak děláš, jako bych to nenapsal. Přitom tuto skutečnost jsem psal v každé hádce s tebou. Nehodí se, tak si prostě překroutíš můj názor. Co jsi psal o hadech?
          3. A pořád tvrdím, že díky degradaci gum mají výsledky z kvalifikací nulovou vypovídající hodnotu k hodnocení ZÁVODNÍ rychlosti.
          4. Čísla jsem doložil u závodů. Body. Na ty se jezdí. A protože Alonso ztratil zbytečně body v Japonsku, zatímco Vettela zradila technika ve Valencii a Monze, nevidím jediný důvod mít jeho titul za nezasloužený. Ona i ta spolehlivost patří ke kvalitám vozu. Jen se nesmí koukat jen na kvalifikační výsledky, ale na okolnosti ovlivňující závod.

          Tak si to nech projít hlavou a přečti si pořádně co tvrdím. Je to pořád to samé. Ať si tu příště nevymýšlíte zase nějaké mé názory. 03

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            To je přesně ono, "Vůz + pilot" a kolik dovezl bodů není žádná argumentace nejrychlejšího vozu o kterém byla řeč, tvé uznání rychlejší kvalifikace je k ničemu když neustále akorát naznačuješ že nepoznáš kolik dělal Vettel a kolik vůz, k čemu je uznání rychlosti kvalifikace když pak píšeš že to mělo kvůli gumám nulovou hodnotu k závodu, k čemu je u rychlosti auta doložit body když o tom že Alonso byl v boji o titul až do konce s pomalejším autem je právě veden spor? No nic, vše po tisícáté fakt nemá smysl, nediv se že lidi tvé komentáře již berou v potaz jako ty jejich, teda ty se div, já už se nedivím.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              O čem byla řeč jsem specifikoval hned na začátku diskuse (ve druhém komentáři). Tedy o rychlosti Ferrari s Alonsem. Že ty ses pak snažil oddělit vůz od pilota a vytvořit si nějaký můj názor na samotný vůz, za to já nemůžu. Já dal na začátku jasně vědět, jak to myslím. A doložil jsem to čísly. Která prý neuznávám.
              Uznal jsem rychlost v kvalifikaci. Protože si myslím, že RB v KVALIFIKACI byl nejrychlejším vozem. Ale nevidím jediný důvod nějak uznávat RB jako nejrychlejší vůz v závodech. Chápu, že se tím snažíš dokázat co potřebuješ, ale ono to fakt není to samé. Jedno neznamená nutně i to druhé. Letos byly vidět zřetelně také rozdíly mezi výkonností vozů v kvalifikacích a závodech. Všiml sis toho i ty a proč to neplatí pro rok 2012? Tedy kvalifikace má pro mne nulovou vypovídající hodnotu k závodům a výsledku MS 2012.
              A k čemu je doložit výkonnost body? No na to se zeptej FIA, proč vyhlašuje mistra světa za největší počet bodů. Ano, je po tísícáté to samé. Nemám jediný důvod dělat závěry o Alonsovi, jako lepším pilotovi v roce 2012. A doteď jste mi nedali jediný argument, proč bych měl. Kromě subjektivních názorů některých lidí.

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.102.38.XXX
                Nazdar, pochopil jsem že si z toho nic nevezmeš, má rada přišla vniveč, ok.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  46.135.71.XXX
                  A mně je jasný, že příště mi tu stejně budeš podsouvat nějaké hodnocení samotného vozu v první polovině sezóny a budeš na datech z kvaldy posuzovat závod.
                  Takže je to stejné. 03

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    89.24.35.XXX
                    Miku, už ze sebe nedělej šaška prosím tě 04

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Zase jen urážka, aniž bys uvedl něco konkrétního k F1? Umíš něco jiného? Zdá se, že o F1 nic nevíš, když ani nedokážeš v celé diskusi pod tímto článkem ani jednou uvést, co jsem řekl špatně. Kolik ti ještě budou muset smazat urážek, než pochopíš, o čem tento server je. 03

                      + 0 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • HellHogr

                        HellHogr

                        89.24.35.XXX
                        Miku, urážíš jen ty viz jo problémy s pismenkama ated. Takže tu přestaň dělat tohle divadlo, neurazim tě, ale podívej se na to co tu píšeš Situsovi? Tohle je fakt na hlavu postavené, xkrat jsem ti psal o výkonech Vettela, výkonnosti RB s Hondou a Renaultem a nebo 2012 nikdy, ale vůbec nikdy jsi nedokázal normálně argumentovat, absolutně nikdy jsi nebral v úvahu trvda čísla a jen něco sis tam sám vytvořil, už mě tohle nebaví, takže do té doby, než tohle pochopíš, přestaň reagovat na mé příspěvky a přestaň ostatní urážet

                        + 2 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Tak proč vždycky reaguješ na něco jiného, než píšu, když nemáš problém s písmenkama? Tak řekni, že máš dyslexii a nebudu si z tebe dělat srandu. 03
                          A nebo varianta číslo 2, reaguj na to co píšu a ne na něco, co sis vymyslel.
                          A jaká čísla? Jediná čísla, co jsi uvedl u sezony 2012 byly KVALIFIKAČNÍ časy zajeté VETTELEM. A z toho, že VETTEL byl v KVALIFIKACI rychlejší jsi odvodil, že byl VETTEL pomalejší v ZÁVODECH. Jak jsi k tomu dospěl nikdo netuší. Že jsi uvedl čísla je hezký, ale o sezoně 2012 vypovídají asi tak, jako čísla vypitých káv v boxech. 12
                          A výkonnost RB s Hondou? Jediné, co ti vychází dobře je porovnání tehdejších a dnešních dvojek RB. Vše ostatní hovoří pro Hondu, včetně výkonů STR. Z toho si nemám dělat srandu? Sorry, to se nedá. 13

                          + 0 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.35.XXX
    Honda se omlouvá .. kolirktá už to tu bylo je jich návratu .. jojo kluci japonští, na Mercedes a Ferrari to nikdy nedotáhnete a Mikovi může preskat žilka jako za ALonsa ve Ferrari 2012 14

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      No když jsem se díval, jak si to rozdal Gasly s Hamiltonem v Brazílii, asi je už celkem dotáhli. Spokojeností žilky většinou moc nepraskají. A máš pravdu, že je to stejná situace, jako v roce 2012. To jsem byl možná ještě víc spokojený. 14 13

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.35.XXX
        Jo to byl parádní souboj, najednou bez řídkého vzduchu ani technická trať v Abu RB natož STR nepomohla, co si budeme dokonce i Maďarsko si projeli kvůli neschopnosti generovat tolik výkonu po delší dobu jako může Mercedes, chápu tvojí křeč, ono to chce otevřít oči, kde je Mercedes a kde je Honda? Tam kde byl Renault předtím jen s lepší spolehlivosti 14

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          No neříkej, ty sis už všiml, že technické tratě RB nesedí tolik, jako dřív? Ikdyž považovat Abu za technickou je trochu odvážné, s těmi 3-mi dlouhými rovinkami. 03
          Ale něco se nezměnilo. Myslet si, že v Maďarsku je rozhodující výkon motoru, si asi můžeš jen ty. 03

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.35.XXX
            Rozhodující bylo, že Ham měl povolenej max vykon během závodů x kol, Verstappen cca 10 18

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.35.XXX
              Plus tvrdit, že technické tratě nemůžou mít dlouhé rovinky ukazuje na tvojí neznalost F1 21

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                A to jsem tvrdil přesně kde? Promiň, já zapomněl na to čtení. Já jen, abys nakonec za nejtechničtější trať nakonec nezvolil Monzu. Taky má jen pár dlouhých rovinek. To je trať, kde měli meziročně jedno z největších zlepšení. 13
                Za mne je Abu asi střed, mezi technickými a rychlými tratěmi. 03

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              No a i přesto zajel letos Max opět líp, než loni. 12

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama