DISKUZE K ČLÁNKU Binotto reaguje na kolizi svých jezdců. Propukla u Ferrari válka?

Vzájemná kolize jezdců Ferrari z brazilského závodu je a ještě bude ostře sledovaným tématem. Zdá se, že došlo k něčemu, co bylo nevyhnutelné. Jak na celou situaci nahlíží Mattia Binotto?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Binotto reaguje na kolizi svých jezdců. Propukla u Ferrari válka?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 147, poslední 25.11.2019 10:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Roman (Hlasovalo 13 lidí) 18.11.2019 18:45
Tady je pěkný rozbor : *** Dobře je vidět, jak… »
» Roman (Hlasovalo 12 lidí) 18.11.2019 19:00
LeClerc jasně viděl vedle a před sebou Vettela a… »
» Roman (Hlasovalo 12 lidí) 18.11.2019 19:19
Ale Ferdo, nedělej ze sebe blba. Myslím to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • daaviid23

                      daaviid23

                      90.182.169.XXX
                      Víš že když napíšeš tohle, tak mě to vždycky akorát vybudí ještě přidat 11

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        88.102.38.XXX
                        Já tě chápu, teď jde o to zda prokážeš taky nedostatek sebereflexe o které mluví Odin nebo to po dobré radě necháš být 12

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • daaviid23

                          daaviid23

                          90.182.169.XXX
                          Mě by zajímalo jak přebiješ komplexní hodnocení půlky sezony nějakým nepodstatným incidentem.
                          Já mám eso, ty máš akorát šušně 14

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Situs

                            Situs

                            88.102.38.XXX
                            Prostě předložím příklady kdy očividně sebereflexe nebyla na dobré úrovni. Bavíme se o konkrétních činech a reakcí na ně, ne o tom že si dáš 5 z 10 a myslíš si že jsi se sebereflexí skončil. Je to něco jako že hlásáš že tým je víc než jakýkoliv jezdec a pak hned na to neuposlechneš příkaz a srazíš kolegu 12 Ty víš že nejel v neděli rovně ale že to přece jen stáčel k Leclercovi ne? O takové sebereflexi je řeč 13

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Děkuji náčelníku, že ses mne zastal. 12
                  Obávám se, že budu trpět nedostatkem sebereflexe, lhaním a házením viny na druhé do té doby, dokud neuznám, že je Vettel nejhorším pilotem všech dob, rozvracečem všech týmů, nejprotěžovanějším pilotem všech dob a JEDINÝM viníkem všech nehod v F1 a to i těch před jeho narozením. (trochu jsem si zapřeháněl) 12
                  Že nejezdí dobře, že zahodil pouze 1 nebo 2 tituly a měl by jít do důchodu je evidentně považováno za projev šíleného neojektivního fanouškovství.
                  I Odin by si měl dávat pozor. To, že připustil chybu i Leclerca by mohlo mít za následky zařazení mezi šíleného Vettelova fanboye. A to by fakt nepřežil. 12

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Nechci větvit diskuzi a psát reakce na každého, tak zareaguji zde na Mika i daaviida.
                    Miku, nemusíš tu předvádět styl "ode zdi ke zdi" a vše v extrému. Protože takovým lidem se říká extrémisté a to doufám nejsi. Ono by totiž stačilo, používat zdravý selský rozum a trošičku logiky. Spočítej si kolik máš příspěvků jen zde, pod tímto článkem, ve kterých obhajuješ Vettela, nebo se snažíš procpat min. stejnou vinu Leclerka, abys nakonec uznal argumenty oponentů, tj. že SV měl dostatek místa k předjetí ChL, že se nemusel tlačit na Leclerka doprostřed dráhy a že lhal, když řekl, že mu ChL nenechal místo.
                    Nechápu, proč to děláš, pokud tedy zrovna nemáš spoustu času (o čemž pochybuji, protože vím víc) a nechceš tady diskutovat o nesmrtelnosti chrousta, pardon Vettela? 03
                    k daaviidovi: tebe mám primárně zařazeného mezi "famboys Ferrari", fanboys Vettel je až ve druhém sledu (zmýlil jsem se hodně???). Ale platí pro tebe totéž, co pro Mika, především za folklór, který tu předvádíte se Situsem. Ale jinak se s tebou dá diskutovat velice rozumně, pokud se ráčíš k rozumné diskuzi "snížit".
                    Proto si myslím, že oba víte moc dobře, jak jsem to myslel a jenom se tradičně snažíte "mlžit". 03
                    Co si budeme nalhávat, Vettel u Ferrari neprokázal kvality čtyřnásobného mistra světa. Spíše to vypadá, že v tomto týmu jeho kredit utrpěl obrovskou újmu. Což vám musí být jasné, tak proč se ztrapňujete zbytečnými diskuzemi? Já jsem primárně neměl na mysli ani jednoho z vás. Sekundárně pak, jsem měl na mysli Mika. Bohužel jste se ozvali. 03 12 Tak že by nevadila trocha rozumu v tom fandění, né?
                    Ano Miku, fanboy Vettela opravdu nejsem. 11
                    Nechci moralizovat, také občas napíšu extrém a také občas "mám čas" diskutovat. 03

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Předně, doslova jsem napsal, že jsem si zapřeháněl, aby každému bylo jasné, že to nemyslím doslova. Říká se tomu nadsázka a používám ji často. Zdá se mi to vtipnější (nemusí každému).
                      Ale hlavně: To, že tam měl Vettel dostatek místa a že lhal jsem napsal na samém začátku první diskuse. Chápu, nečetl jsi asi všechno, zabírá to hodně času. Nikdo mne k tomu nemusel přesvědčovat. Můžeš si to najít v diskusi pod článkem o závodě, když čas budeš mít.
                      Celá diskuse (u mne) je jen o Leclercově podílu (a já nikde netvrdím, že je větší nebo menší), který tu několik lidí naprosto popírá. A o příkladech podobných manévrů jen v tomto závodě, ke kterým měl koule vyjádřit se pouze Duncan. Ostatní to vytrvale ignorují, protože na to nemají žádný rozumný argument.
                      Pokud jde o Vettelovu výkonnost, pak si myslím, že slova o tom, že nejezdí dobře a měl by skončit, nejsou popíráním jeho špatných výsledků, nebo jeho vynášením do nebes. Tobě snad nemusím vysvětlovat, že tím myslím, že nesplnil ani mé očekávání. Jen to není v posledních letech jediný pilot Ferrari, který podle mne zklamal všechny jejich fanoušky. 03
                      Zlatý Schumi. (to píšu jen proto, abych tě nas.al 12)

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Ale Miku, to je právě ono, co ti stále nedochází. Je úplně jedno, zda tě přesvědčily argumenty druhých, nebo zda jsi to psal jako první. To je ještě horší. Z tvého pohledu Vettel měl dostatek místa a lhal v hodnocení situace, ale přesto ho stále omlouváš. S tebou se fakt těžko vedou diskuze. Do krve se tu biješ za Vettela, přesto že víš dopředu, že chyboval. Tak tomu se říká opravdové fanboyství.
                        Tvé tvrzení, že ty tu diskutuješ jen o Leclerkově podílu ti nevěřím, Nebo mi spíše příjde nefér. Ty totiž vždycky, když tvůj oblíbenec udělá chybu, podraz, či se jinak proviní, okamžitě přispěcháš na jeho obhajobu s příklady jiných. I když jsem trošku jinak vychovaný,(doma jsem nesmě nikdy omlouvat svoji neschopnost nebo chybu poukazováním na jiné spolužáky, kamarády atd.), vzal bych to, ale musel bys tu stejně plamenně obhajovat i ostatní (třeba právě toho Leclerka, také neměl tuto sezónu zcela bez poskvrny). Nějak jsem si nevšiml, že bys něčeho podobného byl schopen. Kroutíš se tu jako had a ještě se vztekáš, že ti všichni ubližují, když po přečtení 90% tvých příspěvků, získají dojem, že Vettela obhajuješ a nevidíš jeho vinu.
                        A ono ti šlo a jde vlastně jen o to, nakydat na Vettelova kolegu co nejvíce špíny, aby Sebík vypadal čistějc, že???
                        Já takovouto úroveň diskuze odmítám. Vyjádři se jasně a přímo, mohl za to ten, nebo ten a hotovo. 03
                        A co se týče zklamání fans Ferrari. Každý rozumný fanoušek, který o tomto sportu něco ví, uznává, že k titulu potřebuje pilot především, konkurenceschopné auto, pak trochu štěstí a pomoc týmu. Pak může předvést své řidičské a závodnické schopnosti k zisku titulu. Opět se snažíš Vettelovi umetat cestičku, přesto že ti musí být jasné, že jeho výkonnost u Ferrari byla a je prachbídná. Vlastně jsi to tu i zmínil. Ale neodpustíš si rýpnutí do ostatních, kteří tam po Schumacherovi jezdili. Tak věz, že Kimi tam titul získal, Massa byl pár vteřin od titulu též a Alonso byl od titulu tři, respektive čtyři body. O technice, čili autu, které měli všichni tito zmínění k dispozici, bychom tu mohli vést dalekosáhlou diskuzi. Ale rozhodně konkurenceschopné auto na úrovni Vettelova vozu v roce 2017 a loni, měli pouze v roce 2007 a 2008. Alonso s mnohem horším autem dokázal dvakrát bojovat až do konce o titul. Vettel svými chybami tuto možnost pohřbil několik závodů před koncem.
                        Nejsem fanouškem Ferrari, tak nemohu mluvit za tyto lidi. Ale jako "nestranný" tvrdím, že pokud někdo v posledních letech (od dob Schumiho) zklamal, pak je to jednoznačně Vettel. Kimi získal titul, i když uznávám, že bych slavil více jeho titul v roce 2003, nebo 2005. V následujícím roce vracel pomoc Massovi a i Felippe předvedl solidní výkonnost. Pak už Ferrari nemělo auto na boj o titul. V dobách Alonsa měl dominantní auto RedBull a Ferrari nedokázalo s nimi udržet vývoj až do konce sezóny. Což Alonsa značně hendikepovalo. Ale tady jde především o to, že Alonso nezklamal. On nezahodil možnost bojovat o titul svými chybami. Ty tohle pořád nechceš pochopit.

                        + 3 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          88.102.38.XXX
                          Jsem rád že mu to tu píše někdo od koho to snad vezme lépe 01

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Odine já už fakt nevíém, jak to napsat. Vettel udělal chybu, měl dostatek místa a lhal. Tečka. Ty tu na spoustě řádků pak řešíš, jak to nějak popírám a zastávám se ho. Ta první věta prostě platí. Znamená, že jeho chybu vidím, uznávám ji a neobhajuji. Jen ji nevidím jako nějak dramatickou a neobvyklou, protože stejný manévr je k vidění téměř každý závod.
                          A to, že Leclerc na tom má podle mne podobný podíl není popírání viny Vettela. To je pouze tvrzení, že i Leclerc udělal chybu. Nevím, proč musí být trvzení, že chybu udělali oba, obhajobou Vettela. To je prostý fakt, který takto posoudili i komisaři.
                          O kdyání špíny by jsme si tu mohli vyměnit dost komentářů, ale nějak v tom nevidím smysl. Tím, že řeknu o chybě na obou stranách nepotřebuji na někoho něco kydat. To je stajné, jaké bych řekl, že máš potřebu jen kydat špínu na Vettela, když zmiňuješ jeho chybu.
                          A Ferrari? Ano, Kimi získal titul díky tomu, že chlapci od Mclarenu si navzájem škodili. Ale dobrý, tohle jsem neměl na mysli. Jeho návrat ovšem zklamáním byl mnohem větším, než Vettel. Dostal nakládačku od obou kolegů a to dost brutální. A nezachrání to ani tvé údajné TR. Prostě Vettel jezdil o třídu výš. A Alonso? No ta teorie o špatném voze tu je. Za mne ten jeho vůz byl V ZÁVODECH minimálně srovnatelný v letech 2010 a 2012. To co získával RB v kvaldách a prvních kolech, vyrovnávalo Ferrari v zacházení s gumama v dalších kolech. Vidět to bylo téměř každý závod. Ale změřit to nelze, to jsou jen dohady. Výsledky Alonsa jsou naprosto srovnatelné s Vettelovými. Oba na to měli 5 let, což je dlouhá doba na to, aby se projevili i s vývojem vozu. To, že Alonsa nikdo ze špičky nechce je pro mne celkem zřejmým důkazem, kdo z nich byl lepší. 03

                          + 0 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            1. OK, to pak vyzní trochu jinak. Pak souhlas.
            2. Tuším tu dal stejnou fotku jako Situs. Ale jestli tam bylo místo na necelé auto, nebo 1,5 auta je celkem buřt. Souhlasím, že místa bylo dost.
            3. Zkopíroval jsem to nahoře Pikasovi. Nečetl jsi, OK. Tomu rozumím a chápu, že jsi to nezmínil.

            To, že uznáváš podíl Leclerca jsem viděl a cením to.
            Naopak poslední větu nějak nechápu. Nevzpomínám si, že bych psal něco o Leclercově ideální stopě. Souvislost s Adelaide tedy nechápu. Navíc hlavní argument pro Adelaide byl, že byl Schumi první a v té době se razilo právo prvního na volbu stopy. Ale nerad bych zase řešil rok 1994. K tomu už jsme napsali dost.

            03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              1-2. OK
              3. Od mého posledního včerejšího komentu jsem tu zase až teď a nestačím se divit,kolik je tu reakcí.

              Podíl Leclerka uznávám do té míry, že se mohl Zachovat "týmově" a kolizi se vyhnout. Ale pak být také za blba, který neumí jezdit. Jak jsi ty vždycky tvrdil o Kimim, že chyba je mezi sedačkou a volantem. Kimi se vždycky snažil dovézt týmu maximum bodů a to i na úkor svých ambicí. Párkrát s Vettelem také havarovali a podle mne vždycky měl větší vinu Seb, nebo někdo třetí (Max). A co z toho měl? Párkrát ho bossové Ferrari zvali na kobereček a mezi fans klesl jeho kredit.
              Tak teď má Vettel kolegu, který nechce být tou chybou mezi volantem a sedačkou.. A já tomu celkem rozumím.

              Leclerkova ideální stopa: Opět jsem špatně formuloval myšlenku. Ne, tys to opravdu nikdy nepsal. Já jsem ti jen chtěl naznačit, že se nesnižuji k takovým věcem, abych ti vracel nesmyslnou argumentaci "Leclerk se vracel do své ideální stopy". Tak jako jsi ty argumentoval v případě Schumachera, když jsme řešili jeho kličkování před Hillem. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                3. Taky jsem přišel odpoledne nestíhám, kolik toho je.
                -U Kimiho jsem používal, že je chyba mezi volantem a sedačkou. To je pravda. Ovšem nikoliv proto, že někdy Sebovi uhnul, ale proto, že byl proti němu výrazně pomalejší. Jo, vím, nebudeš souhlasit, že byl. Ale to je teď jedno. Nevím, jestli by byl Leclerc za blba, kdyby se kolizi vyhnul. Pokud ano, pak je potřeba označit za blba i Norrise, který se úžasně vyhnul stejnému manévru právě Leclerca, Ricciho, který se vyhnul zase Norrisovi (ikdyž tam je sporné, jestli byl vedle něj) a hlavně Verstappena, který se bleskově vyhnul Hamiltonovi. Teď je otázka, jestli jsou blbové ti tři, nebo ten jeden, co tento manévr neudělal a přišel tím nejspíš o třetí flek v MS. Hlavně úplně zbytečně. Ale hodnocení, kdo z nich je tedy blb, nechám volně bez svého hodnocení.
                -S tou stopou pořád nevím, co myslíš. Můžeš hodit citaci, kde jsem něco takového napsal? Pokud možno uvést kde to najdu, abych kouknul i na kontext. 03

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Miku bohužel zase pleteš do sebe jablka s hruškami. Tebou popsané manévry jsou vždy, když bojovali piloti jiných stájí. (Tady je značný rozdíl ve vnímání mezi námi dvěma). Tam šlo o souboje ze kterých měli bujující piloti nějaký bodový zisk. (Proto jsem také napsal, že vnímám i určitou vinu za kolizi na straně Leclerka). Z tohoto hlediska se srazit nemuseli a ChL tomu mohl zabránit, kdyby mu šlo o patřičný zisk bodů a třetí místo v celkovém hodnocení šampionátu. Jenže tady nešlo o něčí třetí místo. Do prkýnka snad jsem to napsal dostatečně jasně i pro tebe, který rád ze sebe děláš pitomce, abys pak zkoušel získat nějaký profit ze své hrané hlouposti. Tady šlo Vettelovi o to zamést s kolegou. A ten když to pochopil, tak se vykašlal na třetí flek v šampionátu a zamést se sebou nenechal. Znovu opakuji pro natvrdlé. Vettel mohl ChL normálně předjet a Leclerk se zprvu ani příliš nebránil. Psal jsem to tu já, Picaso i Situs a mnozí další. Původně jsem měl za to, že jsi tohle pochopil i ty, tak proč se zase snažíš zpochybňovat tento názor motáním nesouvisejících příkladů???

                  Tohle Kimi právě neuměl, nechat svého kolegu rozbít si čumák a obrat tým o patřičný počet bodů. Tak holt končil za Vettelem i když mu to tým nepohnojil. Pak se samozřejmě zdál být pomalejším. A logicky pomalejší byl. A vypadal jako blb. Nechávám na tobě i ostatních a hlavně na Binottovi, který přístup je pro tým, lepší. V letošní Brazílii už o nic nešlo. Ani Ferrari, a očividně ani Leclerkovi. Jedinému, komu o něco šlo, byl Vettel. Jenže narazil. A to doslova!!! Ale příští rok opět půjde o tituly jak týmové, tak jednotlivců. A to bude teprve pošušňáníčko...
                  Stopa, to je problém. Musel bych projít všechny diskuze a hledat. Fakt na to nemám čas a kdybych měl, tak pokud bych to po hodině hledání nenašel, vzdal bych to. Ale pamatuji si, že jsme se dohadovali a já argumentoval Schumiho kličkováním před Hillem v malé rychlosti a ty jsi to vysvětloval, že Schumi najížděl do ideální stopy, která se pak před zatáčkou měnila. Ale byla to diskuze ještě za starých časů F1News.cz, kdy se tady vyskytovaly nicky jako: Nasir, ja, Kapor,Emerson,Arnoux atd. Tak to raději nechme být... 03 Hledat to fakt nebudu, tak si třebas mysli, že jsem ti něco podsunul... 03

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Jo, v tom je asi značný rozdíl ve vnímání. I stájoví kolegové soupeří o body, jako každý jiný a navíc soupeří o pozici v týmu. To v podstatě sám popisuješ. A ano, Vettel chtěl zamést s kolegou a Leclerc úplně stejně. Mohl se nechat v klidu předjet, protože neměl šanci tomu zabránit a zkusit to znovu v příštím kole a líp. Ukázat, že si Vettela dokáže namazat na chleba, protože je lepší. A rozhodl se (jak sám píšeš) se předjet nenechat (nezamést) a kolidovat. Věděl moc dobře, co dělá a co tím způsobí. Jen nevím, proč je vyčítáno jen jednomu, že chce bojovat o pozici v týmu. Oba dva dobře věděli, co dělají, oba dva věděli, co se stane. Takže sorry, ale argument týmových kolegů je o ničem. Bourají stejně často, jako jiní a mají stejný důvod (ne-li větší) soupeřit. Nakonec diskusí na téma HamxRos jsme vedli také hodně.
                    Kimi nebyl pomalejší proto, že jednou či dvakrát za sezonu vycouval ze souboje s Vettelem. To bylo v konečném hodnocení sezony naprostým detailem. Ale tam zacházet nechci.
                    Ano vzpomínám si, že jsem argumentoval stopou, když se Schumi vracel na trať. Taky (podle mne) jel přesně do míst, kde projížděl každé kolo. Tedy doleva ke svodidlům. Tu stopu pak porušil při samotné kolizi (myslel jsem, že mluvíš o tom), kde do zatáčky najel o něco agresivněji, než obvykle. Tam jsem pak argumentoval právem volit stopu.
                    Taky se mi "stýská" po starých časech. Už jen diskuse s tebou či Duncanem a některými dalšími "starými známými" je úplně o něčem jiném, než s těmi novějšími, jako v těchto dikusích o Brazílii. Za to máš mé uznání a pokonu. 03

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Miku koukni se na bodové zisky obou pilotů Ferrari. Kdo má navrch? I kdyby spolu bourali v obou posledních závodech, je jasné kdo na tom bude na konci sezóny lépe. Je jasné, kdo nemusí být za každou cenu férový a kdo může dovolit příjmout podpásovky a kontrovat stejnou mincí, aniž by utrpělo jeho postavení lepšího pilota z obou. To jen tak na úvod. Pokud chtěl Vettel bojovat o lepší pozici v týmu, mohl Leclerka v klidu předjet (místa tam měl dost) a netlačit ho do špinavé stopy. Proto je to vyčítáno jen jednomu. Protože ten jeden si začal, ten jeden vyhledává konfrontace na místo, aby závodil. Já jsem také hlasoval na straně těch 80%, proto že jsem o Vettelově vině přesvědčen. Jenom si uvědomuji, že Leclerk mohl kolizi zabránit. Ale proč by to dělal? Proč by měl "žehlit" Vettelovy blikance???
                      Kimi v konečném hodnocení sezóny doplatil na ono pouštění a týmové podrazy. Zas tak horším pilotem nebyl. Však se koukni kolik bodů získal Kimi loni a kolik jich má Leclerk letos. Plus, mínus podobá suma. A to Kimi měl loni mnohem více nedojetých závodů, hádej proč. A rozdíl mezi Kimim a Leclerkem vidím pouze v tom, že Leclerk dokáže Vettela mnohem více vyvést z míry právě svým chováním, kdy mu vše pěkně vrátí, plus lepšími výkony v kvalifikacích.

                      Jsem rád, že jsis vzpomněl na fragmenty z naší diskuze o ideální stopě. Ano, tak nějak to bylo. 03

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        To, že má Leclerc víc bodů nijak nepopírám. Taky mu nekleklo auto, pokud se nepletu. 03
                        Proč by Leclerc měl kolizi zabránit? Ze stejného důvodu, jako to v závodě udělali Norris, Ricci a Max. Protože je lepší mít body, než skončit. On přišel o 3. flek v MS, ne Vettel. 03
                        Na rozdíl od Vettela měl perfektní přehled, jestli ke kontaktu dojde. Viděl to přímo 1m před sebou (ne někde vzadu v malých zrcátkách) a Vettelův manévr byl tak pomalý, že nereagovat byl zjevný úmysl. Což je něco, co považuješ za důvod k diskvalifikaci, jestli si dobře vzpomnám. 03
                        Pokud jde o Kimiho, klidně mu připočítej body, co ztratil puštěním Vettela a zjistíš, že bude pořád za ním. Ve většině sezon daleko za ním. A srovnávat body mezi sezonama přece nemá smysl. Navíc je rozdíl pouhé 2 body, tak nevím, co tím chceš dokázat. 03
                        Jestli Ferrari zametá s dvojkami úmyslnými technickými poruchami, pak naprosto nechápu, proč má poruchy Vettel. Vždyť tu pořád píšeš, jak jej protěžují na úkor Leclerca. To by mne tedy zajímalo, jaktože má poruchy výhradně jednička. 03

                        + 0 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Z toho jak se Binotto projevoval doposud mi moc nejde logicky odvodit co bude následovat. Myslím že to bude spíše kočkopes a hrátky o jejich postavení tak budou nejspíše pokračovat a bude to průšvih.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • -Tony-

    -Tony-

    193.165.97.XXX
    Vettel není nic jiného, než zkažený produkt Red Bullu, respektive Helmuta ... A ve stejných šlépějích nyní kráčí i ten holandský dutohlav Verstappen ...

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.185.XXX
    Čím dál víc se nabízí srovnání Prosta a Senny v McLarenu. Vpodstatě všechno už kluci z Ferrari zopakovali. Nedodržení dohod, vytlačování, kolize... Ještě snad chybí to aby Seb nebo Lec obvinili tým že dává druhému lepší techniku. Ale na to mají celý příští rok 13

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama