DISKUZE K ČLÁNKU Binotto reaguje na kolizi svých jezdců. Propukla u Ferrari válka?

Vzájemná kolize jezdců Ferrari z brazilského závodu je a ještě bude ostře sledovaným tématem. Zdá se, že došlo k něčemu, co bylo nevyhnutelné. Jak na celou situaci nahlíží Mattia Binotto?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Binotto reaguje na kolizi svých jezdců. Propukla u Ferrari válka?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 147, poslední 25.11.2019 10:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Roman (Hlasovalo 13 lidí) 18.11.2019 18:45
Tady je pěkný rozbor : *** Dobře je vidět, jak… »
» Roman (Hlasovalo 12 lidí) 18.11.2019 19:00
LeClerc jasně viděl vedle a před sebou Vettela a… »
» Roman (Hlasovalo 12 lidí) 18.11.2019 19:19
Ale Ferdo, nedělej ze sebe blba. Myslím to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Máš to tam doslova. Nebudu stupidně opakovat odpověď na stejnou otázku, jen aby sis leštil ego. Nic víc od tebe čekat nejde. 13

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Neodpověděl jsi, stačí napsat ano, stojím si za tím či ne, nestojím si za tím. Srabe. Ale tvé výkruty vlastně už říkají dost, víc od tebe čekat prostě nejde, není to v tobě 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Máš,
Mike17 15:04 21.11.2019
Psát několikrát to samé nebudu.
V těchto stupiditách si klidně pokračuj sám. Po mém vzoru použij ctrl-C, ctrl-V. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Odpověď na to zda na té citaci kterou jsi sem dal trváš po tom co jsem argumentoval proč ji mám za nedůvěryhodnou nikde nemám, to je problém odpovědět? Fakt jen samá slova a hodnota v nich nikde.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Na tvoji objektivitu narážím stejně, jako ty na mou. Nevidím důvod, proč ty mou zpochybňovat můžeš a já tvou ne.
S DRS jsi ji projevil jasně. Už jen z toho faktu, že Vettel tu "hloupou DRS" ani nepotřeboval, na rozdíl od Leclerca. On už byl vedle něj na začátku zóny. K tomu mu stačil pomalý výjezd Leclerca ze zatáčky.
A k tématu: No když vidíš vinu na obou pilotech, tak moc nechápu, proč jednoho za to urážíš a u druhého se jen spokojíš s tím, že měl dostat 5s. Nějak to k objektivitě neladí.
Za mne mají oba "stejné" máslo na hlavě. Což je tu bráno jako jednostranné fanatické bránění Vettela. Že mají podobný názor komisaři je nějak ignorováno. Asi jsou to také fanatičtí zastánci Vettela.
Jinak díky za rady. Oltář bych si spíš postavil s vozem RB, ale zkusím pouvažovat, že bych si do něj posadil figurku Vettela. 12 Tvé štěstí ti upřímně přeji, doufám že jsi podobně šťastný jako já. Já už ale díky jiným aktivitám na závody nemám moc času. Jsou věci přednější a hodně věcí, které mne dělají šťastnějším, než sledování závodů. Ale pouvažuji, že bych Sebovi napsal. Jen nevím, jestli by úplně ocenil můj názor, že jeho výkony nejsou v poslední době moc dobré a měl by jít do důchodu. Obávám se, že bych se pak nestal předsedou jejich fanklubu. Což je podle mnohých zde asi mým největším přáním. 11

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Odpověď máš nahoře o 4 komentáře. Že vytrvale děláš, že jsem to nenapsal svědčí o tom, že chceš jen hejtovat. A pak mi piš něco o hadech a demagogii. 12 Víc k tomu nemám.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
Takže naposledy. Opravdu nemám chuť ani čas číst všech dalších asi 110 příspěvků a já jsem se s tebou přít nezačal. Tedy pokud se bavíš (píšeš) se mnou uváděj vždy celý pohled. Navíc čti celé věci na které reaguješ. Jasněji jsem to napsat nemohl, a to že to byla prasárna i od CHL jsem psal (v slotu na který reaguješ) dokonce i s tím jak bych ho potrestal, tak nevím proč to pořád zdůrazňuješ. Jestli neudržíš myšlenku tak čti větu po větě a reaguj tak jak je to psané od oponenta. To mimochodem neděláš nikdy a vždy si právě ty sám vycucneš jenom co se ti hodí. Zase uhýbáš někam co není předmětem článku a i přesto, že dostaneš jasnou odpověď stále "meleš" dokola stejné nesmysly. Jenom škoda, že si třeba nevytáhl Imolu a jasný trest pro CHL za bránění pozice před LH. Tam měl být CHL taky zcela jasně potrestán a nikdo ho netrestal. Za mě jasná penalta pro CHL, i když je to můj současný kůň.
No a pokud chceš nějakým způsobem popisovat zda CHL v daném okamžiku souboje se SV chtěl nebo nechtěl uhýbat, podívej se pořádně a vcelku na záběry z videí(a nezastavuj si to). Tam je zcela jasně vidět, že v době nárazu a těsně před ním najel CHL na nějaké nerovnosti a držel volantem pohyby zleva doprava auto aspoň v přímém směru, nejspíš proto, že nechtěl jít do střetu. Tedy ani hlášky některých ostatních o držení volantu doprava nejsou pravda, protože to se prostě nestalo. CHL jenom korigoval nerovnost povrchu a zastavit si video v okamžiku, kdy má volant směrem ke střetu a vytrhnout to z kontextu je přesně tvůj styl komunikace, i když v tomto případě jsem to četl u někoho jiného. TEDY NEVYČÍTÁM TO TOBĚ.
Takže si v klidu užívej svůj spravedlivý pohled na věc a jestli máš tu potřebu, klidně si udělej oltář s panem SV a choď se tam modlit. Je jasné, že ten neobjektivní v této diskusi jsem já a ty jsi ten spravedlivý a objektivní. Přeji krásné dny.
A mimochodem opravdu sem šťastný člověk a života si užívám, bohužel na GP F1 se asi nikdy nedostanu, protože tolik volných peněz nemám, ale i tak mě F1 pořád baví a dívat se budu a své názory na těchto stránkách někdy prezentovat rovněž budu. Prostě se musíš umět radovat z maličkostí, pak budeš taky šťastný. A jestli máš tu možnost, napiš to i SV, on by to zrovna v této době potřeboval asi nejvíc.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Odine já už fakt nevíém, jak to napsat. Vettel udělal chybu, měl dostatek místa a lhal. Tečka. Ty tu na spoustě řádků pak řešíš, jak to nějak popírám a zastávám se ho. Ta první věta prostě platí. Znamená, že jeho chybu vidím, uznávám ji a neobhajuji. Jen ji nevidím jako nějak dramatickou a neobvyklou, protože stejný manévr je k vidění téměř každý závod.
A to, že Leclerc na tom má podle mne podobný podíl není popírání viny Vettela. To je pouze tvrzení, že i Leclerc udělal chybu. Nevím, proč musí být trvzení, že chybu udělali oba, obhajobou Vettela. To je prostý fakt, který takto posoudili i komisaři.
O kdyání špíny by jsme si tu mohli vyměnit dost komentářů, ale nějak v tom nevidím smysl. Tím, že řeknu o chybě na obou stranách nepotřebuji na někoho něco kydat. To je stajné, jaké bych řekl, že máš potřebu jen kydat špínu na Vettela, když zmiňuješ jeho chybu.
A Ferrari? Ano, Kimi získal titul díky tomu, že chlapci od Mclarenu si navzájem škodili. Ale dobrý, tohle jsem neměl na mysli. Jeho návrat ovšem zklamáním byl mnohem větším, než Vettel. Dostal nakládačku od obou kolegů a to dost brutální. A nezachrání to ani tvé údajné TR. Prostě Vettel jezdil o třídu výš. A Alonso? No ta teorie o špatném voze tu je. Za mne ten jeho vůz byl V ZÁVODECH minimálně srovnatelný v letech 2010 a 2012. To co získával RB v kvaldách a prvních kolech, vyrovnávalo Ferrari v zacházení s gumama v dalších kolech. Vidět to bylo téměř každý závod. Ale změřit to nelze, to jsou jen dohady. Výsledky Alonsa jsou naprosto srovnatelné s Vettelovými. Oba na to měli 5 let, což je dlouhá doba na to, aby se projevili i s vývojem vozu. To, že Alonsa nikdo ze špičky nechce je pro mne celkem zřejmým důkazem, kdo z nich byl lepší. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Hmm, zajímavé. Takže DRS Leclerca bylo správná výhoda, protože díky němu mohl dostat Vettela na brzdy. Ale u Vettela to byla hloupá výhoda, protože Leclerca předjel už během rovinky? No jestli to nebude tím, že Leclerc prostě špatně vyjel první zatáčky. Asi díky tomu, že se tam nacpal v poslední chvíli. "Hloupé" DRS použili oba a bez něj by se Leclerc k Vettelovi ani nedostal. 03
Jo, Vettel udělal prasárnu a stálo to Ferrari 22 bodů. Ovšem prasárnu udělla i Leclerc. Tak zní tuším i oficiální stanovisko. Nevím, možná zaujatí vettelovi fanboyové? Sám se připravil o 22 bodů. Dobře viděl, co dělá Vettel. Rozhodl se neuhnout, musí si "odskákat" následky.
Je hezké, jak rozílný pohled máš, stačí jen prohodit piloty. Takže od Leclerca to v prvním kole nebyla prasárna, protože Norris uhnul a následně mu to vrátil? Vidíš. Já bych to vždy posuzoval podle toho, jestli někdo udělá nějaký manévr a ne podle toho, jestli mu druhý uhne či ne. Buď ten manévr je prasácký nebo není. A Leclercův byl mnohem agresivnější, než Vettelův. Ale nějakou záhadou ten Leclercův je jen "myška" a Vettelův naprosto supidní a prasácký. Oboje byly asi o 2 metry, Leclercův rychlejší. Čím to? (řečnická otázka).
A když tě rozesměje jen toto. To jsi šťastný člověk. To, že Vettel udělal chybu, jsem tu napsal minimálně 20x. Nevěděl jsem, že to musím opakovat v každém komentáři. Měl jsem za to, že to stačí zmínit jednou, aby to někdo pochopil. To je fakt úsměvné. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Přesto byl zdroj znám a byl k dohledání v originále, ty tu šíříš nejspíše jen špatný překlad a nestydíš se za to. To je rozdíl s ostatními. Napadáš mě za to že mám výhrady k tvému zdroji který napsal citaci v nesouladu se všemi ostatními. Na citaci po tom co jsem napsal teda trváš?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ne hogr to nenapsal. Kdo to v originále vypustil jsem si musel najít sám. Lžeš.
Já jsem ti napsal, odkud zdroj mám. Že už poněkolikáté děláš, jako by se tak nestalo, svědčí o tom, že diskuse je naprosto zbytečná. Jakýkoliv zdroj, se kterým nesouhlasíš bude nedůvěryhodný.
To je přesně ten rozdíl mezi diskusemi s tebou a Odinem.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To, že má Leclerc víc bodů nijak nepopírám. Taky mu nekleklo auto, pokud se nepletu. 03
Proč by Leclerc měl kolizi zabránit? Ze stejného důvodu, jako to v závodě udělali Norris, Ricci a Max. Protože je lepší mít body, než skončit. On přišel o 3. flek v MS, ne Vettel. 03
Na rozdíl od Vettela měl perfektní přehled, jestli ke kontaktu dojde. Viděl to přímo 1m před sebou (ne někde vzadu v malých zrcátkách) a Vettelův manévr byl tak pomalý, že nereagovat byl zjevný úmysl. Což je něco, co považuješ za důvod k diskvalifikaci, jestli si dobře vzpomnám. 03
Pokud jde o Kimiho, klidně mu připočítej body, co ztratil puštěním Vettela a zjistíš, že bude pořád za ním. Ve většině sezon daleko za ním. A srovnávat body mezi sezonama přece nemá smysl. Navíc je rozdíl pouhé 2 body, tak nevím, co tím chceš dokázat. 03
Jestli Ferrari zametá s dvojkami úmyslnými technickými poruchami, pak naprosto nechápu, proč má poruchy Vettel. Vždyť tu pořád píšeš, jak jej protěžují na úkor Leclerca. To by mne tedy zajímalo, jaktože má poruchy výhradně jednička. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Jsem rád že mu to tu píše někdo od koho to snad vezme lépe 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ale Miku, to je právě ono, co ti stále nedochází. Je úplně jedno, zda tě přesvědčily argumenty druhých, nebo zda jsi to psal jako první. To je ještě horší. Z tvého pohledu Vettel měl dostatek místa a lhal v hodnocení situace, ale přesto ho stále omlouváš. S tebou se fakt těžko vedou diskuze. Do krve se tu biješ za Vettela, přesto že víš dopředu, že chyboval. Tak tomu se říká opravdové fanboyství.
Tvé tvrzení, že ty tu diskutuješ jen o Leclerkově podílu ti nevěřím, Nebo mi spíše příjde nefér. Ty totiž vždycky, když tvůj oblíbenec udělá chybu, podraz, či se jinak proviní, okamžitě přispěcháš na jeho obhajobu s příklady jiných. I když jsem trošku jinak vychovaný,(doma jsem nesmě nikdy omlouvat svoji neschopnost nebo chybu poukazováním na jiné spolužáky, kamarády atd.), vzal bych to, ale musel bys tu stejně plamenně obhajovat i ostatní (třeba právě toho Leclerka, také neměl tuto sezónu zcela bez poskvrny). Nějak jsem si nevšiml, že bys něčeho podobného byl schopen. Kroutíš se tu jako had a ještě se vztekáš, že ti všichni ubližují, když po přečtení 90% tvých příspěvků, získají dojem, že Vettela obhajuješ a nevidíš jeho vinu.
A ono ti šlo a jde vlastně jen o to, nakydat na Vettelova kolegu co nejvíce špíny, aby Sebík vypadal čistějc, že???
Já takovouto úroveň diskuze odmítám. Vyjádři se jasně a přímo, mohl za to ten, nebo ten a hotovo. 03
A co se týče zklamání fans Ferrari. Každý rozumný fanoušek, který o tomto sportu něco ví, uznává, že k titulu potřebuje pilot především, konkurenceschopné auto, pak trochu štěstí a pomoc týmu. Pak může předvést své řidičské a závodnické schopnosti k zisku titulu. Opět se snažíš Vettelovi umetat cestičku, přesto že ti musí být jasné, že jeho výkonnost u Ferrari byla a je prachbídná. Vlastně jsi to tu i zmínil. Ale neodpustíš si rýpnutí do ostatních, kteří tam po Schumacherovi jezdili. Tak věz, že Kimi tam titul získal, Massa byl pár vteřin od titulu též a Alonso byl od titulu tři, respektive čtyři body. O technice, čili autu, které měli všichni tito zmínění k dispozici, bychom tu mohli vést dalekosáhlou diskuzi. Ale rozhodně konkurenceschopné auto na úrovni Vettelova vozu v roce 2017 a loni, měli pouze v roce 2007 a 2008. Alonso s mnohem horším autem dokázal dvakrát bojovat až do konce o titul. Vettel svými chybami tuto možnost pohřbil několik závodů před koncem.
Nejsem fanouškem Ferrari, tak nemohu mluvit za tyto lidi. Ale jako "nestranný" tvrdím, že pokud někdo v posledních letech (od dob Schumiho) zklamal, pak je to jednoznačně Vettel. Kimi získal titul, i když uznávám, že bych slavil více jeho titul v roce 2003, nebo 2005. V následujícím roce vracel pomoc Massovi a i Felippe předvedl solidní výkonnost. Pak už Ferrari nemělo auto na boj o titul. V dobách Alonsa měl dominantní auto RedBull a Ferrari nedokázalo s nimi udržet vývoj až do konce sezóny. Což Alonsa značně hendikepovalo. Ale tady jde především o to, že Alonso nezklamal. On nezahodil možnost bojovat o titul svými chybami. Ty tohle pořád nechceš pochopit.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Miku koukni se na bodové zisky obou pilotů Ferrari. Kdo má navrch? I kdyby spolu bourali v obou posledních závodech, je jasné kdo na tom bude na konci sezóny lépe. Je jasné, kdo nemusí být za každou cenu férový a kdo může dovolit příjmout podpásovky a kontrovat stejnou mincí, aniž by utrpělo jeho postavení lepšího pilota z obou. To jen tak na úvod. Pokud chtěl Vettel bojovat o lepší pozici v týmu, mohl Leclerka v klidu předjet (místa tam měl dost) a netlačit ho do špinavé stopy. Proto je to vyčítáno jen jednomu. Protože ten jeden si začal, ten jeden vyhledává konfrontace na místo, aby závodil. Já jsem také hlasoval na straně těch 80%, proto že jsem o Vettelově vině přesvědčen. Jenom si uvědomuji, že Leclerk mohl kolizi zabránit. Ale proč by to dělal? Proč by měl "žehlit" Vettelovy blikance???
Kimi v konečném hodnocení sezóny doplatil na ono pouštění a týmové podrazy. Zas tak horším pilotem nebyl. Však se koukni kolik bodů získal Kimi loni a kolik jich má Leclerk letos. Plus, mínus podobá suma. A to Kimi měl loni mnohem více nedojetých závodů, hádej proč. A rozdíl mezi Kimim a Leclerkem vidím pouze v tom, že Leclerk dokáže Vettela mnohem více vyvést z míry právě svým chováním, kdy mu vše pěkně vrátí, plus lepšími výkony v kvalifikacích.

Jsem rád, že jsis vzpomněl na fragmenty z naší diskuze o ideální stopě. Ano, tak nějak to bylo. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Už jsem to tu psal, kdyby Leclerc doplatil na ten jeho agresivní manévr a s Norrisem se srazil mohl by si za to jen sám. Prostě byla to velká míra rizika která ne vždy projde, a nemáš zaručeno že projde protože ten druhý nemá povinnost uhnout. O to víc bylo nepochopitelné že to použil Vettel na Leclerca, čistá hloupost s velkými následky.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Co jsem nedoložil a co se ti nezdá? Řekni a budu se na tvé námitky pokoušet zjistit víc. Já teda nevím ale kdyby mě někdo upozornil že tu dávám nejspíše nepravdu a proč, tak zkusím zjistit víc nebo když nenajdu jiné zdroje či originál tak to teda připustím a dám od toho ruce pryč. Ok, asi se opět neshodneme nad spolehlivostí tebou dodané citace, není to poprvé. Když si vzpomenu jak jsi se vysmíval HellHogrovi za informaci o tom jak RedBull chtěl letos Alonsa, tak on alespoň věděl kdo byl původní zdroj v originále 03 Když na to přijde ty nemáš ani to.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

62.240.164.XXX
Opět srovnáváš nesrovnatelné. Ano, CHL rovněž využil DRS. Ale ve finále si musel SV předjet na brzdy, poslal to tam před zatáčkou a šel do tvrdého, ale čistého manévru na brzdách. Oproti tomu, SV využíval nesmyslné pravidlo, kdy použil DRS na pilota, který ho právě předjel a DRS měl díky jinému pilotovi. I tak budiž, je to v pravidlech a využil to co mohl, to mu nikdo nevyčítá, jenom jsem to zmínil. Každopádně to SV neomlouvá z nesmyslného najetí do soupeře a navíc do týmového kolegy. Prostě kdyby jel rovně a nenajížděl jako smyslů zbavený na soupeře, dostal se zpět v pohodě a nebylo co řešit. Celý problém tu většina neřeší, protože to je právě SV, ale proto, že to co provedl je naprosto zbytečná prasárna frustrovaného jezdce, která v konečném součtu stála CHL 3 místo v MS jezdců a tým F při nejmenším 22 bodů.
No a co se týče prvního kola, opravdu jsi se nezměnil. Opět ztrácíš argumenty v daném případě, tak rychle hledáš zástupný problém. Ale abych ukojil tvé ego; věz, že pokud myslíš souboj mezi CHL a LN, tak ano, CHL udělal myšku, trošku LN vystresnul (tedy CHL nic nezpůsobil, nikomu neublížil a nezískal tím žádnou výhodu, protože v té době byl kousek před LN), ale hned se vrátil zpět do pozice a o zatáčku dál mu to LN vrátil i s úroky a dokonce ho vyhnal až na obrubník, i když do zatáčky najížděl dříve CHL a na vnitřku nechal LN místa habaděj (tedy LN, nic nezpůsobil, nikomu neublížil, ale navíc tím získal "výhodu", protože v té době byl kousek za CHL a tím manévrem se na chvilku vrátil před něj). Tudíž ano, byla to prasárna od obou a protože byla vzájemná, nikoho nepoškodili, jsem zastánce varianty nic neřešit.
V rámci pravidel a spravedlivosti však měl každý z nich dostat penaltu, CHL 5s a LN 10s. V konečném pořadí by se tedy pro CHL nic neměnilo, protože by je přičetl k pit stopu a v té době už měl náskok na další pozici, který by mu zajistil návrat na stejné místo. Oproti tomu 10s LN by bylo horší a prodělal by na tom více. Tedy netrestání tohoto vzájemného incidentu bylo zcela jasně výhodnější pro LN, nemyslíš ????
No a na závěr, já taky nejsem zklamanej, protože tvé reakce jsou zcela předvídatelné. Ba naopak mě rozesmálo to, že píšeš, že CHL udělal v prvním kole "TO SAMÉ CO" SV v jejich vzájemném incidentu, ale v naší diskusi jsi dosud nepřipustil, že to byla jasná chyba SV. Opravdu úsměvné.
Více psát nebudu, protože už tak je to zase skoro román.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, v tom je asi značný rozdíl ve vnímání. I stájoví kolegové soupeří o body, jako každý jiný a navíc soupeří o pozici v týmu. To v podstatě sám popisuješ. A ano, Vettel chtěl zamést s kolegou a Leclerc úplně stejně. Mohl se nechat v klidu předjet, protože neměl šanci tomu zabránit a zkusit to znovu v příštím kole a líp. Ukázat, že si Vettela dokáže namazat na chleba, protože je lepší. A rozhodl se (jak sám píšeš) se předjet nenechat (nezamést) a kolidovat. Věděl moc dobře, co dělá a co tím způsobí. Jen nevím, proč je vyčítáno jen jednomu, že chce bojovat o pozici v týmu. Oba dva dobře věděli, co dělají, oba dva věděli, co se stane. Takže sorry, ale argument týmových kolegů je o ničem. Bourají stejně často, jako jiní a mají stejný důvod (ne-li větší) soupeřit. Nakonec diskusí na téma HamxRos jsme vedli také hodně.
Kimi nebyl pomalejší proto, že jednou či dvakrát za sezonu vycouval ze souboje s Vettelem. To bylo v konečném hodnocení sezony naprostým detailem. Ale tam zacházet nechci.
Ano vzpomínám si, že jsem argumentoval stopou, když se Schumi vracel na trať. Taky (podle mne) jel přesně do míst, kde projížděl každé kolo. Tedy doleva ke svodidlům. Tu stopu pak porušil při samotné kolizi (myslel jsem, že mluvíš o tom), kde do zatáčky najel o něco agresivněji, než obvykle. Tam jsem pak argumentoval právem volit stopu.
Taky se mi "stýská" po starých časech. Už jen diskuse s tebou či Duncanem a některými dalšími "starými známými" je úplně o něčem jiném, než s těmi novějšími, jako v těchto dikusích o Brazílii. Za to máš mé uznání a pokonu. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Předně děkuji za omluvu. To oceňuju. Na to tu většina koule nemá.
K hodnocení situace. Ano, Leclerc se mohl vyjadřovat k určité části incidentu. Stejně jako Vettel se mohl vyjadřovat k části incidentu, kde jel na začátku rovinky po čáře. Na jedné straně v pořádku, na druhé sprostá lež. Je to jen o sympatiích a tom, co si tam chceš najít.
A jsem trochu zklamaný (ale jen trochu, čekal jsem to), že jako téměř všichni ignoruješ argument, že Leclerc v prvním kole udělal úplně stejnou věc, jako Vettel. Kupodivu ho nikdo neoznačil za zoufalce jen proto, že se dobrovolně nevzdal pozice a najel na soupeře mnohem agreesivněji, než Vettel.
Jak tak koukám, tak předjetí Vettela Leclercem jen a pouze díky DRS je v pořádku a správné, ale to, že mu to Vettel stejným způsobem vracel je "nesmyslné pravidlo o DRS". Promiň, ale větší ukázku "objektivity" si předvést nemohl. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama