DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Verstappen o 39 tisícin před chybujícím Leclercem, jenž dominoval na rovinkách +VIDEO

SAO PAOLO - ANALÝZA SEKTORŮ; Jakých časů a maximálních rychlostí dosahovali piloti v jednotlivých sektorech během kvalifikace na Velkou cenu Brazílie 2019? Jak se chovaly pneumatiky a která strategie je pro závod dle simulací nejlepší?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Verstappen o 39 tisícin před chybujícím Leclercem, jenž dominoval na rovinkách +VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 53, poslední 17.11.2019 20:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 17.11.2019 10:14
Tak Ferrari na rovinkách pomalejší než obvykle v… »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 17.11.2019 14:19
McLaren mění komponenty.. dodatečná penalizace,… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 17.11.2019 14:49
01 To bude jízda. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

88.102.38.XXX
Jestli to chce Ferrari risknout ať svou špičkovou rychlostní výhodu kterou v kvalifikacích měla po letní přestávce opět ukáže, záhadně po těch direktivách zmizela 14 Nerad používám slova Maxe, ale tohle se stane když přestaneš podvádět [odkaz na stránku] 13

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mac_

Mac_

78.102.70.XXX
Čekám, jak se McL rozhodne u Sainze s výměnou motoru, ev. i jednotlivých komponent. Určitě by se to vyplatilo, a to i kvůli baterii, která zlobí už delší dobu. Problém v kvaldě se týkal zapalování. Kdyby navíc startoval z boxů, mohl by změnit i nastavení auta. Tak uvidíme. Obě auta můžou volit pneu.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.172.XXX
A o tom to je. Žádný důkaz nemají a proto nebude ani žádný protest. Jak psal daaviid23, ten protest by byl jen o tom "bůů fňuk oni jsou rychlejší než my a my nevíme proč a proti tomu důrazně protestujeme" 13

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Slaby.odvarek

Slaby.odvarek

46.135.7.XXX
Tak já si zrovna myslím, že tady to Ferrari táhlo celé motorem, že ta technická část vůbec nic moc. A RB má přeci jen dobrý přítlak i mu vyhovuje práce s airem v ridkem vzduchu. Dokonce bych řekl, že Lec ani nezajel sve maximum, v podstatě pomalejší jak kolega a to je většinou ten rychlejší.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Ne každému vyhovuje Italský způsob práce, neměj tolik zášti, bereš to moc osobně 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Nepoznám to nikdy, vždy to bude jen názor nikoliv fakt, to by musel přijít důkaz. Řidší vzduch tam je, okolnosti se prostě mění, trať se mění, nastavení se mění, vývoj jede, kdyby tomu tak nebylo tak o poklesu formy díky direktivám u Ferrari není pochybnost, protože k poklesu prostě došlo, jenže právě ty okolnosti.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Když něco říká Alison, tak to ve mě vzbuzuje negativní emoce 10

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Zda to na ně mělo dopad nebo ne poznáš první závod příští sezóny.
A za druhé není náhodou na tomto okruhu řidší vzduch?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tak Ferrari na rovinkách pomalejší než obvykle v kvalifikacích ukazovalo. Leclerc se zcela novým motorem prý na rovinkách získal jen desetinu na Red Bull a dvě desetiny na Mercedes. Den předtím se mluvilo o 8 desetinách. Zmenšená výhoda Ferrari na rovinách prý nedala důvod k protestu i když se o něm před kvalifikací hodně mluvilo (RedBull by to nechal na Mercedesu).

Asi jak se čekalo nelze dělat jednoznačné závěry, celkově pokles výhody na rovinkách přinesl i smazání dominantní výhody v kvalifikačních časech, nad čímž se pozastavil i Allison. Za mě Ferrari nepřesvědčilo že by na ně nové direktivy neměly dopad, no taky je třeba říci že pokles kvalifikační dominance které se Ferrari těšilo po letní přestávce není nějak obrovský a stále o něj bojují. Jestli to na ně dopad mělo by měli potvrdit i ne již extra rychlá kola po startu či SC. Osobně se přikláním k tomu že Ferrari v tomto nemá čisté ruce, a rozhodně je dobře že FIA něco začala na popud týmů dělat.

+ 4 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Je parádní že rozdíl v těch rychlostech už je na tak malých hodnotách, ještě loni byl ten rozdíl v číslech neporovnatelně větší. Dnes prakticky nenajdete rozdíl v rychlostech na nějakém místě který by byl dvouciferný, loni to bylo normální u celé poloviny pole, a to jak na rovinkách tak i v zatáčkách. Letošní rozdílové hodnoty jsou méně než poloviční.

Jinak je opravdu zajímavý ten čas Leclerca v druhé části kvalifikace na té žluté směsi. Zajel tam 1:07,888, to je méně než 4 desetiny od PP. Jeho úvodní stint může být velmi zajímavý. No avizuje že bude opět maximálně agresivní, doporučil bych mu více rozumu a spíše se orientovat jen na 6 místo a pokud mu šťastné okolnosti přihrají šanci na něco víc, tak až potom nechť jde do nějakého většího rizika. Za normálních okolností totiž pro něj moc než 6 místo nevidím a proč potom tolik riskovat aby předjel střed pole? Není to ideální startovat takto vzadu ale na této trati není důvod to zahodit přehnanou jízdou jako v Monaku. Rozum a trpělivost chlape, agresivním soubojem s někým ze středu pole závod nevyhraješ.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama