DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari v podezření: Honda volá po "čistém" souboji, v roce 2020 chce titul
Honda v atmosféře podezírání Ferrari z obcházení pravidel v oblasti pohonné jednotky volá po čistém, férovém soutěžení. Její ambice rostou, v příštím roce chce s Red Bullem získat titul.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari v podezření: Honda volá po "čistém" souboji, v roce 2020 chce titul
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pepino60
14:14 15.11.2019 217.197.149.XXXSamozřejmě největší uplakánci RedBull a největší podvraťáci Mercedes. To jsou dva týmy, které nikdy nepřekousnou, že někdo odvedl lepší práci než oni. Nemají na to dohnat výkon motoru Ferrari a tak se uchýlili k podlému kroku. Budou psát dopisy na FIA a ta bude jako poslušný, ale zárověň najivní pejsek vydávat směrnice, které budou postupně vylučovat metody navýšení výkonu motoru Ferrari až prostě zbude ta po které všichni skočí. A musejí to stihnout do konce sezóny jinak jsou v háji, protože pokud Ferko příští rok vychytá aero a vyvaruje se chyb v konceptu vozu z letoška, tak s tím motorem všem prostě ujedou. A to by ani podlý Wollf ani uplakaný Marko neustáli.-
Miroslav D.
07:27 16.11.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
GRAHAM
20:46 14.11.2019 77.236.218.XXXOdine v pohodě, ale jen krátce jdu čumět na fočus.....ono něco kontrolovat během víkendu, je skoro nemožné. Podívej kolik je na to času, není tam prostor. To za prvé a za druhé ty motory jsou tak složité, že věřím že z FIA tomu nikdo nerozumí tak, aby to mohli na okruhu řešit. Museli by tam nějaké stolice,personál , spousty testovacích zařízení a to je nemyslitelné. "Sajfikšn". Vím že FIA není dokonalá, respektive hlavně pravidla, ale to tak bude vždycky. Tohle je na velkou debatu ...a nikdy nic nebude spravedlivé. Já nejsem fanoušek Ferrari, ale ten hon na ně se mě nelíbí. Ale kdo ví, třeba mají "myslivci" pravdu....-
odin
11:14 16.11.2019 77.240.103.XXXSouhlasím, že kontrola pohonné jednotky během víkendu ze strany FIA je SCI-FI. Na druhou stranu mohou auta zapečetit a kontrolovat po závodech, tak jak o tom píše Ferda. Ale i tam vidím určité překážky. Proto se kloním spíše k názorům Situse. Ale souhlasím, že je to na velkou debatu, na kterou tady není prostor...
Add hon na Ferrari: Vím, že nejsi jejich fanoušek. Ale mně jeden dotaz, jako hon nepřipadá. Já také nejsem jejich fanoušek, také proto jsem úmyslně dal příklady, kdy sami "honci" měli máslo na hlavě. Na druhou stranu, pohonné jednotky jsou v současnosti už tak "vyladěné" (alespoň ty Mercedesu a Ferrari), že udělat na konci rozjeté sezóny tak velký pokrok, je podezřelé i soupeřům.
Add FIA a spravedlnost: F1 řeší problém nevyrovnanosti závodního pole, velkých rozdílů, mezi lídry středem a Williamsy. Vymýšlejí rozpočtové stropy a přitom FIA Renaultům nejprve jejich řešení schválí a po protestech zakáže. Já v tomto jednání nevidím žádnou koncepci, ani kompetentnost. A není to poprvé, kdy takto jednali proti Renaultu.
Já si myslím, že TOP týmy si svá řešení nenechávají schvalovat od páprdů z FIA a rovnou je používají. Páprdové pak ani nevědí o co jde a tudíž nejsou schopni povolit, či zakázat. A "legálnost" si hlídají TOP týmy sami mezi sebou. Však to Binotto jasně naznačil, když řekl, že si přeje, aby soupeři podali protest. Ono by se pak začaly řešit i vychytávky soupeřů a asi bychom se divili, jak to v F1 funguje a proč jsou top týmy TOP. Proto jen nesmělý dotaz od RedBullíčků.
FIA jsou podle mne kašpaři, kteří nejsou schopni kontrolovat podnik, jakým je F1. Oni dokáží jen trestat ty poctivější...
-
-Tony-
16:20 14.11.2019 193.165.97.XXXKomedianti ... Zrovna Red Bull by měl držet pysk! Ty jejich bumerangy místo předního křídla na rovinkách v době Vettelových titulů mám před očima ještě ted´! Celé auto se jim kroutilo jako had a oni ted´ budou vyskakovat?
Cítím z toho, že Honda dostala od japonského vedení nůž na krk a navíc jim ten holandský dutohlav čím dál víc dává najevo, že chce auto na titul, jinak jim zdrhne ... Honda je stále těžce za Mercedesem a Ferrari, tak se ted´ chytá čehokoliv.
A ty dvě vítězství bych moc nevytahoval, vzhledem k okolnostem, za jakých se k nim dopracovali. At´ si raději zkrotí toho senilního Marka, aby k nim v budoucnu vůbec ještě někdo chtěl. Prý, pět vítězství ... -
HellHogr
15:29 14.11.2019 89.24.35.XXXChtějí titul, když neumí udělat něco navíc než ostatní? to jako vážně? a co takhle přestat fňukat u FIA a pořádně zamakat na PJ a šasi? nebylo by to lepší? hlavně, když to říká dodavatel PJ Red Bullu, který v letech 2010 až 2013 nebyl ani v šedé zóně, ale několikrát v nelegální zoně a FIA dělala tehda kroky jako dříveu dominance Ferrari, jako onaoko něco šla proti RB, ale ve výsledku to byl opak, ale najednou kluci pláčou, protože se tohle už neděje .. jojo sebereflexe je asi neznámá pro RB, Hondu -
-
-
-
Situs
09:34 14.11.2019 88.102.38.XXXJá bych spíše uvítal od FIA konkrétní kroky které povedou k tomu že si dodržování pravidel lépe vymůžou, tohle vydávání nových (v principu ale stále stejných směrnic) podvodníky nijak nemusí odradit. U oleje totiž platí hlavně otázka JAK to prokázat, jak prokáží že někdo porušuje směrnici kterou právě vydali? Jaké k tomu maj nástroje? Nic se novou směrnicí podle mě nezměnilo. Křídlo se taky nemohlo ohýbat, ale víme že se ohýbalo. Ohýbalo se tolik kolik FIA byla schopna svou metodikou změřit. Na to se musí FIA zaměřit. Kdyby jen vydávala dokola další směrnice že křídlo se ohýbat nesmí ale nedefinovala jak to měří tak se dodnes nic nezpřísnilo.-
-
Situs
10:05 14.11.2019 88.102.38.XXXPokud nepřijdou na to jak to spolehlivě hlídat, pak je lepší to nenařizovat. To znamená zrušit omezený průtok paliva a jeho variabilita se stane součástí hry. Bude se hlídat jen množství celkového paliva. Pro mě by to bylo lepší a odměněn bude ten kdo si s tím poradí nejlépe, nikoliv ten kdo je schopen jít za hranu jen proto že FIA to není schopna prokázat. Ale to už se tu opakuji jak kolovrátek, štve mě ta nemohoucnost. A má to 2 strany, nejen že někomu nemůžeš prokázat vinnu, ono někomu nemůžeš prokázat ani nevinnu, to taky může být pěkná osina v zadku. -
odin
10:48 14.11.2019 77.240.103.XXXGrahame, já bych se nad tím nepohoršoval. Každý tým má právo vznést dotaz na FIA ohledně výkladu pravidel a legálnosti řešení. V těchto věcech souhlasím se Situsem a jsem ještě přísnější. U tebe se nemohu zbavit dojmu, že ke všemu přistupuješ tak trochu jako FIA. Nejprve tě zajímá, koho se to týká a pak teprve vydáváš stanovisko.Promiň, jestli jsem se tě dotknul. Samozřejmě, že FIA je ne tom mnohem hůře. Ti pánové někoho potrestají z vlastní iniciativy okamžitě (protože regule) a jiné nepotrestají vůbec, přesto že se dopustili evidentního přestupku proti existujícím pravidlům. A iniciativu vyvíjí, jen na udání, dotazy a podobné praktiky.
Uvedu příklady. Díry v podlaze u RedBullíčků byly evidentním porušením pravidel a nepřišel za to žádný trest, jen stanovisko, že je to nelegální řešení a příště už to budou trestat. Nebo Mercedes a jejich testy pneumatik. Opět fraška. Nebo, Vettel a nadávání Whitingovi do vysílačky. Opět vydali jen reguli, že se to nesmí a příště...Přitom tyto prohřešky mohli (měli) trestat podle existujících stávajících pravidel. Nebylo třeba nic upřesňovat.
Naproti tomu, události z nedávných dob. Renault spražili za něco, co by se do šedé zóny dalo s přehledem "schovat". Peréze protrestali za přehlédnutí pokynu k převážení během tréninku. Kdy postrádám vůbec smysl vážení auta v tréninku.
Činnost (prací se to nedá nazvat) tohoto orgánu vykazuje dlouhodobě zásadní nedostatky a pokud týmy chtějí alespoň jakési regule, musí se těchto papalášů neustále tázat.-
Miroslav D.
07:14 16.11.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
Situs
09:14 14.11.2019 88.102.38.XXXMercedes dříve či později F1 jako tým opustí, a vůbec bych se nedivil kdyby to bylo spíše dříve než později. Přišli, přesvědčivě tu hru ovládli a půjdou zase dál, z jejich pohledu se zdá sklenice opravdu plná. Jestli odejde Honda nebo Renault, bude to hodně zlé. A nejhorší je že ta možnost není vůbec malá.
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek