DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari v podezření: Honda volá po "čistém" souboji, v roce 2020 chce titul

Honda v atmosféře podezírání Ferrari z obcházení pravidel v oblasti pohonné jednotky volá po čistém, férovém soutěžení. Její ambice rostou, v příštím roce chce s Red Bullem získat titul.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari v podezření: Honda volá po "čistém" souboji, v roce 2020 chce titul

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 16.11.2019 11:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 4 lidé) 14.11.2019 10:48
Grahame, já bych se nad tím nepohoršoval. Každý… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 14.11.2019 09:15
Tak prej další direktivy proti Ferrari a prý … »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 14.11.2019 11:18
Ano, někdo RB vlastnil i předtím ale nikdo nebyl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.149.XXX
    Samozřejmě největší uplakánci RedBull a největší podvraťáci Mercedes. To jsou dva týmy, které nikdy nepřekousnou, že někdo odvedl lepší práci než oni. Nemají na to dohnat výkon motoru Ferrari a tak se uchýlili k podlému kroku. Budou psát dopisy na FIA a ta bude jako poslušný, ale zárověň najivní pejsek vydávat směrnice, které budou postupně vylučovat metody navýšení výkonu motoru Ferrari až prostě zbude ta po které všichni skočí. A musejí to stihnout do konce sezóny jinak jsou v háji, protože pokud Ferko příští rok vychytá aero a vyvaruje se chyb v konceptu vozu z letoška, tak s tím motorem všem prostě ujedou. A to by ani podlý Wollf ani uplakaný Marko neustáli.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Všiml sis, že RedBull nepodal protest, ale dotaz jestli to taky můžou používat? 😁
      Takže ano, lepší hned srovnat regule, příští rok by bylo pozdě. A jako představ si tu šedou jámu, měřit průtok namátkově jednou za kolo, a to ještě pouze nad 10500 revolucí za minutu, to je vtip a ne měření. Dopadne to nejlíp jak může, ať už někdo obcházel stanovený pravidla nebo ne. Pořádek musí byť.... 😉

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Odine v pohodě, ale jen krátce jdu čumět na fočus.....ono něco kontrolovat během víkendu, je skoro nemožné. Podívej kolik je na to času, není tam prostor. To za prvé a za druhé ty motory jsou tak složité, že věřím že z FIA tomu nikdo nerozumí tak, aby to mohli na okruhu řešit. Museli by tam nějaké stolice,personál , spousty testovacích zařízení a to je nemyslitelné. "Sajfikšn". Vím že FIA není dokonalá, respektive hlavně pravidla, ale to tak bude vždycky. Tohle je na velkou debatu ...a nikdy nic nebude spravedlivé. Já nejsem fanoušek Ferrari, ale ten hon na ně se mě nelíbí. Ale kdo ví, třeba mají "myslivci" pravdu.... 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Běžný postup je takový, že FIA po závodě vůz zapečetí a nechá podrobně prozkoumat. Popudů k takovému kroku měla dostatek a z více stran a přesto nic neudělala.
      Nezdá se Ti to ani trochu podezřelé?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Souhlasím, že kontrola pohonné jednotky během víkendu ze strany FIA je SCI-FI. Na druhou stranu mohou auta zapečetit a kontrolovat po závodech, tak jak o tom píše Ferda. Ale i tam vidím určité překážky. Proto se kloním spíše k názorům Situse. Ale souhlasím, že je to na velkou debatu, na kterou tady není prostor...
      Add hon na Ferrari: Vím, že nejsi jejich fanoušek. Ale mně jeden dotaz, jako hon nepřipadá. Já také nejsem jejich fanoušek, také proto jsem úmyslně dal příklady, kdy sami "honci" měli máslo na hlavě. Na druhou stranu, pohonné jednotky jsou v současnosti už tak "vyladěné" (alespoň ty Mercedesu a Ferrari), že udělat na konci rozjeté sezóny tak velký pokrok, je podezřelé i soupeřům.
      Add FIA a spravedlnost: F1 řeší problém nevyrovnanosti závodního pole, velkých rozdílů, mezi lídry středem a Williamsy. Vymýšlejí rozpočtové stropy a přitom FIA Renaultům nejprve jejich řešení schválí a po protestech zakáže. Já v tomto jednání nevidím žádnou koncepci, ani kompetentnost. A není to poprvé, kdy takto jednali proti Renaultu.
      Já si myslím, že TOP týmy si svá řešení nenechávají schvalovat od páprdů z FIA a rovnou je používají. Páprdové pak ani nevědí o co jde a tudíž nejsou schopni povolit, či zakázat. A "legálnost" si hlídají TOP týmy sami mezi sebou. Však to Binotto jasně naznačil, když řekl, že si přeje, aby soupeři podali protest. Ono by se pak začaly řešit i vychytávky soupeřů a asi bychom se divili, jak to v F1 funguje a proč jsou top týmy TOP. Proto jen nesmělý dotaz od RedBullíčků.
      FIA jsou podle mne kašpaři, kteří nejsou schopni kontrolovat podnik, jakým je F1. Oni dokáží jen trestat ty poctivější...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Hezky se nám ty spekulace rojí a je to fajn. Aspoň budeme mít ve dvou posledních závodech ve kterých je už vše rozhodnuté nějaké koření.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • -Tony-

    -Tony-

    193.165.97.XXX
    Komedianti ... Zrovna Red Bull by měl držet pysk! Ty jejich bumerangy místo předního křídla na rovinkách v době Vettelových titulů mám před očima ještě ted´! Celé auto se jim kroutilo jako had a oni ted´ budou vyskakovat?

    Cítím z toho, že Honda dostala od japonského vedení nůž na krk a navíc jim ten holandský dutohlav čím dál víc dává najevo, že chce auto na titul, jinak jim zdrhne ... Honda je stále těžce za Mercedesem a Ferrari, tak se ted´ chytá čehokoliv.

    A ty dvě vítězství bych moc nevytahoval, vzhledem k okolnostem, za jakých se k nim dopracovali. At´ si raději zkrotí toho senilního Marka, aby k nim v budoucnu vůbec ještě někdo chtěl. Prý, pět vítězství ... 18

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.35.XXX
    Chtějí titul, když neumí udělat něco navíc než ostatní? to jako vážně? a co takhle přestat fňukat u FIA a pořádně zamakat na PJ a šasi? nebylo by to lepší? hlavně, když to říká dodavatel PJ Red Bullu, který v letech 2010 až 2013 nebyl ani v šedé zóně, ale několikrát v nelegální zoně a FIA dělala tehda kroky jako dříveu dominance Ferrari, jako onaoko něco šla proti RB, ale ve výsledku to byl opak, ale najednou kluci pláčou, protože se tohle už neděje .. jojo sebereflexe je asi neznámá pro RB, Hondu

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Mimochodem Alonsa se ptali na nejlepšího jezdce a on řekl Maxe.
    To docela zavařil svým ultras. Nejdřív řekl, že mají fandit Leclercovi a teď vychvaluje jeho hlavního soupeře. Jeho fans budou mít teď zamotanou hlavu 18 14

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak prej další direktivy proti Ferrari a prý přijdou další. 12 Za chvilku se hoši z RB budou FIA dotazovat , zda na červeném monopstu je legální, když se mu, když jede, točí kola. 12

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Já bych spíše uvítal od FIA konkrétní kroky které povedou k tomu že si dodržování pravidel lépe vymůžou, tohle vydávání nových (v principu ale stále stejných směrnic) podvodníky nijak nemusí odradit. U oleje totiž platí hlavně otázka JAK to prokázat, jak prokáží že někdo porušuje směrnici kterou právě vydali? Jaké k tomu maj nástroje? Nic se novou směrnicí podle mě nezměnilo. Křídlo se taky nemohlo ohýbat, ale víme že se ohýbalo. Ohýbalo se tolik kolik FIA byla schopna svou metodikou změřit. Na to se musí FIA zaměřit. Kdyby jen vydávala dokola další směrnice že křídlo se ohýbat nesmí ale nedefinovala jak to měří tak se dodnes nic nezpřísnilo.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tyhle věci hlídat není fakt jednoduché, špatně se prokazují. To by jim museli sebrat motor a koumat a koumat. Myslím že je to odradí....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Pokud nepřijdou na to jak to spolehlivě hlídat, pak je lepší to nenařizovat. To znamená zrušit omezený průtok paliva a jeho variabilita se stane součástí hry. Bude se hlídat jen množství celkového paliva. Pro mě by to bylo lepší a odměněn bude ten kdo si s tím poradí nejlépe, nikoliv ten kdo je schopen jít za hranu jen proto že FIA to není schopna prokázat. Ale to už se tu opakuji jak kolovrátek, štve mě ta nemohoucnost. A má to 2 strany, nejen že někomu nemůžeš prokázat vinnu, ono někomu nemůžeš prokázat ani nevinnu, to taky může být pěkná osina v zadku.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Grahame, já bych se nad tím nepohoršoval. Každý tým má právo vznést dotaz na FIA ohledně výkladu pravidel a legálnosti řešení. V těchto věcech souhlasím se Situsem a jsem ještě přísnější. U tebe se nemohu zbavit dojmu, že ke všemu přistupuješ tak trochu jako FIA. Nejprve tě zajímá, koho se to týká a pak teprve vydáváš stanovisko.Promiň, jestli jsem se tě dotknul. Samozřejmě, že FIA je ne tom mnohem hůře. Ti pánové někoho potrestají z vlastní iniciativy okamžitě (protože regule) a jiné nepotrestají vůbec, přesto že se dopustili evidentního přestupku proti existujícím pravidlům. A iniciativu vyvíjí, jen na udání, dotazy a podobné praktiky.
          Uvedu příklady. Díry v podlaze u RedBullíčků byly evidentním porušením pravidel a nepřišel za to žádný trest, jen stanovisko, že je to nelegální řešení a příště už to budou trestat. Nebo Mercedes a jejich testy pneumatik. Opět fraška. Nebo, Vettel a nadávání Whitingovi do vysílačky. Opět vydali jen reguli, že se to nesmí a příště...Přitom tyto prohřešky mohli (měli) trestat podle existujících stávajících pravidel. Nebylo třeba nic upřesňovat.

          Naproti tomu, události z nedávných dob. Renault spražili za něco, co by se do šedé zóny dalo s přehledem "schovat". Peréze protrestali za přehlédnutí pokynu k převážení během tréninku. Kdy postrádám vůbec smysl vážení auta v tréninku.
          Činnost (prací se to nedá nazvat) tohoto orgánu vykazuje dlouhodobě zásadní nedostatky a pokud týmy chtějí alespoň jakési regule, musí se těchto papalášů neustále tázat. 03

          + 4 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Mercedes dříve či později F1 jako tým opustí, a vůbec bych se nedivil kdyby to bylo spíše dříve než později. Přišli, přesvědčivě tu hru ovládli a půjdou zase dál, z jejich pohledu se zdá sklenice opravdu plná. Jestli odejde Honda nebo Renault, bude to hodně zlé. A nejhorší je že ta možnost není vůbec malá.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Piloti při společném focení v Abú Zabí

Šéfové týmů volili nejlepší jezdce sezóny 2019: Nejvíce si cení Hamiltona, Verstappena a Leclerca

Romain Grosjean s Haasem VF-19 v Abú Zabí

Grosjean má slabinu, kterou podle svého šéfa nezvládá

Robert Kubica v závodě v Abú Zabí

Lítost nad návratem? Kubica by svůj krok zpátky nevzal

Představení nového Ferrari

Ferrari jako první oznamuje datum odhalení vozu pro sezónu 2020. Proč to učiní dříve než obvykle?

Lando Norris s McLarenem MCL34

Další velká věc u McLarenu - v roce 2020 přejde na zcela nový simulátor 3. generace

Lewis Hamilton s Valentinem Rossim

Formuli za motorku. Rossi a Hamilton si vyměnili své strojem, pilot F1 na šéfa Yamahy zapůsobil + VIDEO

Letošní pneumatiky Pirelli

Týmy měly podle Brawna jít do nových pneumatik, Pirelli cíle splnilo. Co se jim nelíbilo?

Christian Horner se svým jezdcem Maxem Verstappenem

Horner přestupy špičkových jezdců před sezónou 2021 nečeká. Jak chce udržet Verstappena?

Aldo Costa  v Monze

Costa vzpomíná na práci ve Ferrari a porovnává ji s Mercedesem. Kde vidí rozdíly?

Pneumatiky Pirelli

Vývoj Pirelli přišel vniveč, týmy nové pneumatiky pro rok 2020 jednomyslně odmítly

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama