DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari v podezření: Honda volá po "čistém" souboji, v roce 2020 chce titul

Honda v atmosféře podezírání Ferrari z obcházení pravidel v oblasti pohonné jednotky volá po čistém, férovém soutěžení. Její ambice rostou, v příštím roce chce s Red Bullem získat titul.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari v podezření: Honda volá po "čistém" souboji, v roce 2020 chce titul

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 16.11.2019 11:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 4 lidé) 14.11.2019 10:48
Grahame, já bych se nad tím nepohoršoval. Každý… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 14.11.2019 09:15
Tak prej další direktivy proti Ferrari a prý … »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 14.11.2019 11:18
Ano, někdo RB vlastnil i předtím ale nikdo nebyl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

odin

odin

77.240.103.XXX
Souhlasím, že kontrola pohonné jednotky během víkendu ze strany FIA je SCI-FI. Na druhou stranu mohou auta zapečetit a kontrolovat po závodech, tak jak o tom píše Ferda. Ale i tam vidím určité překážky. Proto se kloním spíše k názorům Situse. Ale souhlasím, že je to na velkou debatu, na kterou tady není prostor...
Add hon na Ferrari: Vím, že nejsi jejich fanoušek. Ale mně jeden dotaz, jako hon nepřipadá. Já také nejsem jejich fanoušek, také proto jsem úmyslně dal příklady, kdy sami "honci" měli máslo na hlavě. Na druhou stranu, pohonné jednotky jsou v současnosti už tak "vyladěné" (alespoň ty Mercedesu a Ferrari), že udělat na konci rozjeté sezóny tak velký pokrok, je podezřelé i soupeřům.
Add FIA a spravedlnost: F1 řeší problém nevyrovnanosti závodního pole, velkých rozdílů, mezi lídry středem a Williamsy. Vymýšlejí rozpočtové stropy a přitom FIA Renaultům nejprve jejich řešení schválí a po protestech zakáže. Já v tomto jednání nevidím žádnou koncepci, ani kompetentnost. A není to poprvé, kdy takto jednali proti Renaultu.
Já si myslím, že TOP týmy si svá řešení nenechávají schvalovat od páprdů z FIA a rovnou je používají. Páprdové pak ani nevědí o co jde a tudíž nejsou schopni povolit, či zakázat. A "legálnost" si hlídají TOP týmy sami mezi sebou. Však to Binotto jasně naznačil, když řekl, že si přeje, aby soupeři podali protest. Ono by se pak začaly řešit i vychytávky soupeřů a asi bychom se divili, jak to v F1 funguje a proč jsou top týmy TOP. Proto jen nesmělý dotaz od RedBullíčků.
FIA jsou podle mne kašpaři, kteří nejsou schopni kontrolovat podnik, jakým je F1. Oni dokáží jen trestat ty poctivější...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepino60

Pepino60

217.197.149.XXX
Samozřejmě největší uplakánci RedBull a největší podvraťáci Mercedes. To jsou dva týmy, které nikdy nepřekousnou, že někdo odvedl lepší práci než oni. Nemají na to dohnat výkon motoru Ferrari a tak se uchýlili k podlému kroku. Budou psát dopisy na FIA a ta bude jako poslušný, ale zárověň najivní pejsek vydávat směrnice, které budou postupně vylučovat metody navýšení výkonu motoru Ferrari až prostě zbude ta po které všichni skočí. A musejí to stihnout do konce sezóny jinak jsou v háji, protože pokud Ferko příští rok vychytá aero a vyvaruje se chyb v konceptu vozu z letoška, tak s tím motorem všem prostě ujedou. A to by ani podlý Wollf ani uplakaný Marko neustáli.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Běžný postup je takový, že FIA po závodě vůz zapečetí a nechá podrobně prozkoumat. Popudů k takovému kroku měla dostatek a z více stran a přesto nic neudělala.
Nezdá se Ti to ani trochu podezřelé?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Odine v pohodě, ale jen krátce jdu čumět na fočus.....ono něco kontrolovat během víkendu, je skoro nemožné. Podívej kolik je na to času, není tam prostor. To za prvé a za druhé ty motory jsou tak složité, že věřím že z FIA tomu nikdo nerozumí tak, aby to mohli na okruhu řešit. Museli by tam nějaké stolice,personál , spousty testovacích zařízení a to je nemyslitelné. "Sajfikšn". Vím že FIA není dokonalá, respektive hlavně pravidla, ale to tak bude vždycky. Tohle je na velkou debatu ...a nikdy nic nebude spravedlivé. Já nejsem fanoušek Ferrari, ale ten hon na ně se mě nelíbí. Ale kdo ví, třeba mají "myslivci" pravdu.... 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Hezky se nám ty spekulace rojí a je to fajn. Aspoň budeme mít ve dvou posledních závodech ve kterých je už vše rozhodnuté nějaké koření.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
-Tony-

-Tony-

193.165.97.XXX
Komedianti ... Zrovna Red Bull by měl držet pysk! Ty jejich bumerangy místo předního křídla na rovinkách v době Vettelových titulů mám před očima ještě ted´! Celé auto se jim kroutilo jako had a oni ted´ budou vyskakovat?

Cítím z toho, že Honda dostala od japonského vedení nůž na krk a navíc jim ten holandský dutohlav čím dál víc dává najevo, že chce auto na titul, jinak jim zdrhne ... Honda je stále těžce za Mercedesem a Ferrari, tak se ted´ chytá čehokoliv.

A ty dvě vítězství bych moc nevytahoval, vzhledem k okolnostem, za jakých se k nim dopracovali. At´ si raději zkrotí toho senilního Marka, aby k nim v budoucnu vůbec ještě někdo chtěl. Prý, pět vítězství ... 18

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Chtějí titul, když neumí udělat něco navíc než ostatní? to jako vážně? a co takhle přestat fňukat u FIA a pořádně zamakat na PJ a šasi? nebylo by to lepší? hlavně, když to říká dodavatel PJ Red Bullu, který v letech 2010 až 2013 nebyl ani v šedé zóně, ale několikrát v nelegální zoně a FIA dělala tehda kroky jako dříveu dominance Ferrari, jako onaoko něco šla proti RB, ale ve výsledku to byl opak, ale najednou kluci pláčou, protože se tohle už neděje .. jojo sebereflexe je asi neznámá pro RB, Hondu

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
11 11 11 18 18 18To je dokonalé zhodnocení 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
U Maxe blbne spojení pusa-mozek, jinak je všechno v nejlepším pořádku. 14

Jinak teda narážel jsem spíše na tvé kolegy 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
01

+ 0 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Já nemám, mě se líbí oba dva 14 Max má problémy s hlavou a Leclerc s Ferrari 18

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Mimochodem Alonsa se ptali na nejlepšího jezdce a on řekl Maxe.
To docela zavařil svým ultras. Nejdřív řekl, že mají fandit Leclercovi a teď vychvaluje jeho hlavního soupeře. Jeho fans budou mít teď zamotanou hlavu 18 14

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Ano, někdo RB vlastnil i předtím ale nikdo nebyl ani zdaleka tak úspěšný jako RB.
A další věc, obdivuju váš optimismus v tom,že věříte, že RB někdo koupí. Ono něco jiného je koupit tým středu pole těsně před krachem a něco jiného je koupit top tým. No a i kdyby ho nějaký nadšenec koupil, tak pochybuju, že ho bude provozovat s takovým rozpočtem jako předtím RB. To by to musela koupit nějaká automobilka a to si v momentální situaci nemyslím, že je reálné.

Jinak Grahame, ono je to sporné že si za tuhle situaci může RB sám. Ono když byl ještě do letoška motorový monopol Mercedesu a Ferrari a právě tito odmítali dodávat RB motory protože se jich báli.....to je pak těžký jezdit s druholigovými motory, které ti zajístí akorát boj v druhé lize.
A než začneš prskat, že si mají motory vyrábět sami...uvědom si, že jsou ve stejné pozici jako Mclaren.

Ztratit RB by byla obrovská ztráta. Jak moc je reálná? To těžko odhadovat. Nicméně potenciální odchod Hondy může být příčina jejich odchodu.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Dobrý názor! Přece tu vždycky nebyl tým Red Bull. Předtím to u TR jde až k Minardi a dál, u RB to byl Jaguar, předtím Stewart. Ono se už teď najdou "skupiny" které byyl zklamané když FI koupil Stroll, takže koupě odchozích týmů je pravděpodobná. já pořád lituju že nikdo nekoupil Manor, který byl ze všech nových týmů nejhouževnatější a i nejsympatičtější. 01 .... jaká by to byla skvělá juniorka pro Mercedes nebo McL. Vždyť už měli i navrženou káru pro změny na rok 2017! 09

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Grahame, já bych se nad tím nepohoršoval. Každý tým má právo vznést dotaz na FIA ohledně výkladu pravidel a legálnosti řešení. V těchto věcech souhlasím se Situsem a jsem ještě přísnější. U tebe se nemohu zbavit dojmu, že ke všemu přistupuješ tak trochu jako FIA. Nejprve tě zajímá, koho se to týká a pak teprve vydáváš stanovisko.Promiň, jestli jsem se tě dotknul. Samozřejmě, že FIA je ne tom mnohem hůře. Ti pánové někoho potrestají z vlastní iniciativy okamžitě (protože regule) a jiné nepotrestají vůbec, přesto že se dopustili evidentního přestupku proti existujícím pravidlům. A iniciativu vyvíjí, jen na udání, dotazy a podobné praktiky.
Uvedu příklady. Díry v podlaze u RedBullíčků byly evidentním porušením pravidel a nepřišel za to žádný trest, jen stanovisko, že je to nelegální řešení a příště už to budou trestat. Nebo Mercedes a jejich testy pneumatik. Opět fraška. Nebo, Vettel a nadávání Whitingovi do vysílačky. Opět vydali jen reguli, že se to nesmí a příště...Přitom tyto prohřešky mohli (měli) trestat podle existujících stávajících pravidel. Nebylo třeba nic upřesňovat.

Naproti tomu, události z nedávných dob. Renault spražili za něco, co by se do šedé zóny dalo s přehledem "schovat". Peréze protrestali za přehlédnutí pokynu k převážení během tréninku. Kdy postrádám vůbec smysl vážení auta v tréninku.
Činnost (prací se to nedá nazvat) tohoto orgánu vykazuje dlouhodobě zásadní nedostatky a pokud týmy chtějí alespoň jakési regule, musí se těchto papalášů neustále tázat. 03

+ 4 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Pokud nepřijdou na to jak to spolehlivě hlídat, pak je lepší to nenařizovat. To znamená zrušit omezený průtok paliva a jeho variabilita se stane součástí hry. Bude se hlídat jen množství celkového paliva. Pro mě by to bylo lepší a odměněn bude ten kdo si s tím poradí nejlépe, nikoliv ten kdo je schopen jít za hranu jen proto že FIA to není schopna prokázat. Ale to už se tu opakuji jak kolovrátek, štve mě ta nemohoucnost. A má to 2 strany, nejen že někomu nemůžeš prokázat vinnu, ono někomu nemůžeš prokázat ani nevinnu, to taky může být pěkná osina v zadku.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
To máš "všeobecně" pravdu, na druhou stranu by to někdo koupil a provozoval a se stejnými lidmi. Možná Marko by zmizel.... Ono zrušit tým je drahej špás, do toho by nešli. Nedělal bych z toho vědu.... ono vyhrožovat umí každý, ale realita je vždy jiná. RB používá (zatím lehce) jako štít, ale ono to tak úplně není. Ono si za spoustu věcí, mohou sami, sami se dostali do této situace. Součastí sportu F1 je si sehnat výkonný motor a ten se nesehnali. To je jejch chyba, když to přeženu. Samozřejmě ten problém je složitější....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama