DISKUZE K ČLÁNKU Vývoj Ferrari v průběhu sezóny "předčil očekávání." Co se od Francie zlepšilo?
Ferrari je spokojeno s vývojem svého monopostu v průběhu letošní sezóny i s množstvím přítlaku, který se podařilo navýšit. To mělo podle šéfa týmu Mattii Binotta dodatečný pozitivní vliv na jejich konkurenceschopnost.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vývoj Ferrari v průběhu sezóny "předčil očekávání." Co se od Francie zlepšilo?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Situs
09:47 11.11.2019 88.102.38.XXXJenže už ne s takovou výhodou, vlastně jsem sem dával graf a jejich výhoda byla nejmenší v tomto roce vůbec, což je hodně zajímavé. Ono já myslím že v Brazílii zase pofrčej, i kdyby na té směrnici pro ně něco bylo tak i tak asi raději vytočí motor co to jde a risknou že jim to nevydrží než že by ukázali že ten problém mají. V těchto případech my se toho moc obvykle nedozvíme a zůstane to jen v poli spekulací. Výkon Ferrari byl v US docela šok, na druhou stranu slovo "nesedlo" je na jeden případ použitelný. Nevím kdy přesně Biinotto toto v článku řekl, ale vypadá to že to bylo před katastrofálním posledním závodem.-
daaviid23
10:09 11.11.2019 90.182.169.XXXMaximální rychlost je jen závislý parametr, závislý na mnoha proměnných.
Však vloni po Singapůru se taky všichni plácali na ramenou, jak údajným přidáním senzoru zatrhli fígle Ferrari. A hle, po závodech se ukázalo, že za poklesem výkonnosti (a tím i maximálky) stál mizerný upgrade auta.
-
Situs
10:22 11.11.2019 88.102.38.XXXVšak právě, je to "jen" jeden z parametrů, ovšem pro Ferrari velmi významný a těžilo z něho poslední závody. Proč to nefungovalo v US když auto a nastavení už dle Binotta znaj jak své boty je teda záhada
Jinak svádět to jen na mizerný upgrade auta je také jen spekulace-
jumpman
10:31 11.11.2019 178.255.168.XXXjojo, měli skoro pole, jeden vůz vypadl po selhání zavěšení s tím, že ten problém tam byl nejspíš od startu a druhý vůz měl motor staré specifikace se sníženým výkonem díky najetým kilometrům, ale fanoušek jediných usvědčených podvodníků v F1 se raduje, jak ferrari byl "zatržen tipec"
Dej si placku na čelo a používej hlavu...-
Situs
10:40 11.11.2019 88.102.38.XXXVšak jsem psal že Leclerc by PP asi nejspíše i měl kdyby mu neměnili motor za starší na hranici životnosti. No taky tam přesto je patrný jak pokles výhody na rovinkách i na celkovém čase. Poslední dobou vyhrávali kvalifikace docela s přehledem Trápení v závodě pak bylo ještě patrnější, tam bych ale nevěřil že by to způsobila ta směrnice, to ale vědí jen oni sami.
-
-
daaviid23
10:45 11.11.2019 90.182.169.XXXVšak já to nesvádím na špatný upgrade. Pokud se teda bavíme o letošku. (Vloni je to celkem přesvědčivě nejlepší teorie). Pokud to bude pokračovat, tak to bude více než podezřelé.
Nicméně tipuju, že za to může Pirelli. Letos se stávalo (na začátku sezony), že když se někdo netrefil s nastavením, tak měl problémy. Proč by se to nemohlo stát i teď Ferrari?-
Situs
11:02 11.11.2019 88.102.38.XXXJistě že mohlo, jen je divné že se to stalo když prý přidávali přítlak, svému autu mnohem více rozumí, nastavení taky, a i pneumatikám. Mě nepřijde divné že se spekuluje i nad možným účinkem nové směrnice
A ani mě nepřekvapuje že před jistou skupinou fandů se nesmí ani naznačovat-
-
-
-
-
-
-
Dokugan
16:37 11.11.2019 77.236.208.XXXNo já nevím, ale podle nějakého grafu, co jsi přidával pod nějaký článek jim klesla maximálka oproti konkurenci asi o 3-4 km/h? Vzhledem k tomu, že údajně zkoušeli jezdit s vyšším přítlakem, tudíž s nižší maximálkou, tak to nějak tak odpovídá a nějak nevidím ten dramatický pokles po zavedení směrnice. Spíš tento víkend vypadal z pohledu Ferrari podobně jako Singapur 2015 pro Mercedes, kdy většinu sezóny suverénně ovládli a najednou byli jeden víkend až 3. nejlepší. A všechny další závody do konce sezóny zase vyhráli... Pokud by to však pokračovalo i v Brazílii, bylo by vše úplně jinak...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek