DISKUZE K ČLÁNKU Vývoj Ferrari v průběhu sezóny "předčil očekávání." Co se od Francie zlepšilo?
Ferrari je spokojeno s vývojem svého monopostu v průběhu letošní sezóny i s množstvím přítlaku, který se podařilo navýšit. To mělo podle šéfa týmu Mattii Binotta dodatečný pozitivní vliv na jejich konkurenceschopnost.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vývoj Ferrari v průběhu sezóny "předčil očekávání." Co se od Francie zlepšilo?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
snebka
18:33 11.11.2019 217.31.62.XXXJá už fakt nevím jestli trolíš nebo ne, ale říct o ČTYŘ násobném mistru světa, že je nejhorší mistr mistr světa historie F1 je teda na hlavu. Já si to schválně teď zkontroloval a nebýt Vettela RB nemá jediný titul mistra světa, Webber nebyl ani jednou druhý. Dle tvého hodnocení by pak Mark byl asi nejhorší pilot v historii F1 ne (Kam se na něj hrabe takový deletraz nebo Inoue )? Já tady vážně nechci hodnotit mistry světa, kdo byl lepší a kdo ne, i když každý má své favority, ale z rukávu ti můžu vysolit pár, co si ty tituly zasloužily méně. A ještě k té poznámce, že vyhrával tituly jen kvůli dominantním autům, který jsem tu viděl onehdá. Koho to zajímá? Nebýt totálně dominantního vozu nebyl by nikdy mistrem světa Mansell, Villeneuve a plno dalších borců. I přes Vettelovi čtyři tituly myslím, že byli jezdci lepších kvalit, kteří získali těch titulů méně. Ne však všichni -
Jindrich K.
19:24 11.11.2019 217.31.62.XXXČistě prakticky ... který mistr světa je pak vlastně dobrý ? Na to aby někdo získal titul je totiž obvykle potřeba dominantní auto a nebo minimálně velmi dobrý auto a soupeři co mají víc smůly. Nikdo nevyhraje půl závodů sezony s autem co není nejlepší. Nedokázal to ani Hamilton, Alonso, Senna, Schumacher atd. Pokud máš dominantní auto, je to hračka, pokud je auto slabší, tak to prostě nejde. Vettel taky získával tituly jen když měl top auto, nicméně obvykle dokázal porazit svýho kolegu, takže zas tak špatný být nemůže.-
-
Pinďa
10:34 12.11.2019 78.80.22.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
Pinďa
21:42 11.11.2019 45.82.234.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
Ferda
16:36 11.11.2019 46.47.176.XXXTen poslední odstavec je dokonalý.
Binotto se chválí jak dokázali letošním gumám rozumět, ale hned vzápětí dodá, že v příštím roce nové gumy nechce, protože by jim rozuměli mnohem hůře než Mercedes.
To vypadá, že ve Ferrari na pochopení gum kašlou a dál se budou snažit zůstat u letošní koncepce aera, které je sice rychlejší na rovinkách, ale v zatáčkách trápení.
A když si vezmeme poslední závod, tak si v něm jezdci ztěžovali, že si jejích vůz s předními gumami vůbec nerozuměl, tak o jakém pochopení Binotto plácal? -
kakaa
16:12 11.11.2019 217.31.62.XXXVyvoj ferrari v prubehu sezony... no ten byl naposled za Sumaka. Od ty doby ferko odpiskalo tolik sezon s kecama, ze se soustredi na pristi sezonu a tu pak taky zamazli. Az letos po prestavce to vypadalo, ze to dali. Jak to dopadne uvidime pristi zavody, spis pristi sezonu. Ten jejich zasek v usa byl az moc velkej na "nesedlo nam to", ale i to je mozny -
Slaby.odvarek
16:02 11.11.2019 185.73.102.XXXVí někdo, co je pravdy na tom, že Leclerc dostane v Brazílii nový motor údajně čtvrté specifikace pro příští rok jako test? Teda hlavně nechápu proč už v US nedostal nový motor třetí specifikace tahle logika mi hlava nebere. Teda údajně musí dát do brazílie nový motor tak jako tak, tak proč už to neudělaly v US?? -
-
-
-
-
-
-
daaviid23
16:09 11.11.2019 91.245.26.XXXAle takhle ta sázka byla postavená od začátku, klidně si to najdi.
Přeci nejsem tam blbej, abych se odepsal, navíc po tom co zabili zelenou diskuzi
Jo, sice Helhogřík bude tvrdit, že mu dlužím 50 000 ale to je tím, že má občas problém chápat psanej text
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek