DISKUZE K ČLÁNKU Vývoj Ferrari v průběhu sezóny "předčil očekávání." Co se od Francie zlepšilo?

Ferrari je spokojeno s vývojem svého monopostu v průběhu letošní sezóny i s množstvím přítlaku, který se podařilo navýšit. To mělo podle šéfa týmu Mattii Binotta dodatečný pozitivní vliv na jejich konkurenceschopnost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vývoj Ferrari v průběhu sezóny "předčil očekávání." Co se od Francie zlepšilo?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 12.11.2019 10:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» snebka (Hlasovalo 6 lidí) 11.11.2019 18:33
Já už fakt nevím jestli trolíš nebo ne, ale říct… »
» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 11.11.2019 10:31
jojo, měli skoro pole, jeden vůz vypadl po… »
» Jindrich K. (Hlasovali 5 lidé) 11.11.2019 19:24
Čistě prakticky ... který mistr světa je pak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Na ČT 2 právě běží film Grand Prix.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    217.31.62.XXX
    Irvine má pravdu, Vettel si 4 tituly nezaslouží, je to nejhorší mistr světa v historii F1, i Massa dokázal líp ve Ferrari jezdit jak on, takové kopyto opravdu chce Ferrari protežovat?

    + 4 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      217.31.62.XXX
      Doufejme že ho protěžovat již nebudou, ale mám své obavy.

      + 3 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • snebka

      snebka

      217.31.62.XXX
      Já už fakt nevím jestli trolíš nebo ne, ale říct o ČTYŘ násobném mistru světa, že je nejhorší mistr mistr světa historie F1 je teda na hlavu. Já si to schválně teď zkontroloval a nebýt Vettela RB nemá jediný titul mistra světa, Webber nebyl ani jednou druhý. Dle tvého hodnocení by pak Mark byl asi nejhorší pilot v historii F1 ne (Kam se na něj hrabe takový deletraz nebo Inoue 13)? Já tady vážně nechci hodnotit mistry světa, kdo byl lepší a kdo ne, i když každý má své favority, ale z rukávu ti můžu vysolit pár, co si ty tituly zasloužily méně. A ještě k té poznámce, že vyhrával tituly jen kvůli dominantním autům, který jsem tu viděl onehdá. Koho to zajímá? Nebýt totálně dominantního vozu nebyl by nikdy mistrem světa Mansell, Villeneuve a plno dalších borců. I přes Vettelovi čtyři tituly myslím, že byli jezdci lepších kvalit, kteří získali těch titulů méně. Ne však všichni 04

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jindrich K.

      Jindrich K.

      217.31.62.XXX
      Čistě prakticky ... který mistr světa je pak vlastně dobrý ? Na to aby někdo získal titul je totiž obvykle potřeba dominantní auto a nebo minimálně velmi dobrý auto a soupeři co mají víc smůly. Nikdo nevyhraje půl závodů sezony s autem co není nejlepší. Nedokázal to ani Hamilton, Alonso, Senna, Schumacher atd. Pokud máš dominantní auto, je to hračka, pokud je auto slabší, tak to prostě nejde. Vettel taky získával tituly jen když měl top auto, nicméně obvykle dokázal porazit svýho kolegu, takže zas tak špatný být nemůže.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pinďa

      Pinďa

      45.82.234.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Ten poslední odstavec je dokonalý.
    Binotto se chválí jak dokázali letošním gumám rozumět, ale hned vzápětí dodá, že v příštím roce nové gumy nechce, protože by jim rozuměli mnohem hůře než Mercedes.
    To vypadá, že ve Ferrari na pochopení gum kašlou a dál se budou snažit zůstat u letošní koncepce aera, které je sice rychlejší na rovinkách, ale v zatáčkách trápení.
    A když si vezmeme poslední závod, tak si v něm jezdci ztěžovali, že si jejích vůz s předními gumami vůbec nerozuměl, tak o jakém pochopení Binotto plácal?

    + 2 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    kakaa

    217.31.62.XXX
    Vyvoj ferrari v prubehu sezony... no ten byl naposled za Sumaka. Od ty doby ferko odpiskalo tolik sezon s kecama, ze se soustredi na pristi sezonu a tu pak taky zamazli. Az letos po prestavce to vypadalo, ze to dali. Jak to dopadne uvidime pristi zavody, spis pristi sezonu. Ten jejich zasek v usa byl az moc velkej na "nesedlo nam to", ale i to je mozny

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Slaby.odvarek

    Slaby.odvarek

    185.73.102.XXX
    Ví někdo, co je pravdy na tom, že Leclerc dostane v Brazílii nový motor údajně čtvrté specifikace pro příští rok jako test? Teda hlavně nechápu proč už v US nedostal nový motor třetí specifikace tahle logika mi hlava nebere. Teda údajně musí dát do brazílie nový motor tak jako tak, tak proč už to neudělaly v US??

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      217.31.62.XXX
      Zatím jen spekulace zrozená v Itálii. Psali tam taky že ten motor 3 specifikace co selhal v tréningu by měl být ok, takže v takovém případě se mi nasazení dalšího s penalizací nezdá.

      + 0 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Třeba tu novinku u sebe neměli. Taky nemuseli mít připravený software, který by s tím novým motorem uměl správně komunikovat.

      + 0 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Mimochodem blíží se konec roku a vyhodnocení sázek. No nic, už se mi to tu krátí. Bottas může za to, že se mi nepovedla sázka na 10 doublů Mercedesů v řadě.

    Bude mi to tu chybět 14

    + 0 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama