DISKUZE K ČLÁNKU "Nižší maximální rychlost Ferrari byla v USA jasně patrná," komentuje Honda

Technický ředitel Hondy Tojoharu Tanabe potvrzuje, že Ferrari dosahovalo v Austinu nižší maximální rychlosti než obvykle. Může za to nová technická směrnice? Předčasné závěry činit odmítá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nižší maximální rychlost Ferrari byla v USA jasně patrná," komentuje Honda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 09.11.2019 14:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 07.11.2019 11:58
Co se týče závodu tak taky myslím že u Ferrari… »
» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 08.11.2019 08:38
Ano, red bull jen vznesl dotaz, ale emil označil… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 07.11.2019 08:10
Takhle má vypadat rozumné prohlášení, Maxi. Mělo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                když si přečteš zdůvodnění FIA, tak renault nepodváděl jak to popsala RP, ale pilot měl usnadněno nastavení, což není to samé jako obejít nebo dokonce pomocí nějaké rušičky znemožnit FIA spojení s čidlem, kvůli kterému už byl red bull několikrát diskvalifikován. Pokud by skutečně komukoliv toto prošlo, tak by FIA musela být bandou pětiletých dětí...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Stejně by mě zajímalo to měření průtokoměru. Jak často to teda měří? Tisíckrát za sekundu? Jednou za sekundu? A jestli je ten rozestup "znatelný" a je navíc toto měření detekovatelné tak proč nebylo náhodné už dávno?

    A případně nějaké dráty, rušičky, impulsy aby se ovlivňovalo měřící zařízení, to se snad ani nemusí zmiňovat že se to nesmí dělat ne? Už loni se mluvilo o nějakém odporu u senzoru nebo co, pokud by někdo mířil tímhle směrem tak mi to přijde jako to nejhorší. FIA by se pak měla zamyslet nad tím co opravdu hlídat, a jak to hlídat. Ono "hacknout" průtokoměr nejspíše nebude v miliardové F1 problém.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      217.31.62.XXX
      Měření probíhá v intervalech, kdy se měří ani ne za sekundu, ale měření probíhá třeba jednou za kolo, to znamená, že jsou možnosti se tomuto vyhnout, navíc údajně Ferrari používalo rušicku, která ničila signál právě na toto měření, ale nezasáhla, protože mohli měřit u Haasu a Alfy, od USA to měření se změnilo na sektory dle okruhu

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Jednou za kolo? To je vtip ne? Pokud by to tak bylo a ještě by to bylo v pravidelných intervalech které by se daly zjistit tak je to přímo pozvánka. Čekal jsem nepřetržité měření třeba 10x za sekundu po celé kolo a že Ferrari dokázalo nějakými mikropulsy vstřikovat palivo "přerušovaně" kdy dokázali překonávat povolenou hranici ve chvílích kdy to nesnímá. Asi bych měl do toho přestat motat Star Trek protože to co popisuješ vypadá proti tomu jako až příliš snadná věc.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.35.XXX
          Opravdu tomu tak bylo, FIA nebrala v úvahu možné podvádění v této podobě, protože dle jejich přepočtů by jim nevycházelo palivo na celý závod, problém je, že tohle se dá zneužít v kvalifikaci hlavně

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            A to ten průtokoměr dostává impuls pro měření od FIA a pošle jim výsledek? To museli mít u Ferrari častý "šum" pokud ve Ferrari dokázali rušit v daný okamžik signál ne? Takže by možná stálo za to zveřejnit odezvy na signál průtokoměru týmů, pokud by jediné Ferrari tam mělo výpadky tak by to bylo asi jasný. No a v opačném případě by Ferrari mohlo prokázat že nějaké rušení neprovádělo. Maxi běž do toho, nech se zažalovat, tohle se možná dokázat u soudu dá 14

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.35.XXX
              Nene, je tam čidlo, snímač, který není neustále aktivní, ten pouze spustí technické oddělení FIA ve vedení závodu a kontroluje, jenže tento snímač právě lze "odstřihnout" od signálu co používá FIA

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    217.31.62.XXX
    Takhle má vypadat rozumné prohlášení, Maxi.
    Mělo Ferrari v USA nižší maximálku? Ano. Proč? To ví jen Ferrari.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      217.31.62.XXX
      Těžko soudit. Osobně si myslím, že jestli mají něco na hraně nebo nelegálního, týká se to kvalifikačního režimu. V tom závodním to bude hlavně o té filozofii šasí. Však je to taky stálo první polovinu sezóny, než to začalo fungovat.
      RB ve svých nejlepších letech také dokázal létat v zatáčkách nebo létal na rovinkách. Jejich šasí jim dovolovalo obojí, i když Renault tehdy neměl nejvýkonnější motor.
      Než jsem četl článek, sám jsem si říkal, jestli nepřidali přítlak, aby víc zahřáli pneumatiky nebo nedělali něco se zavěšením kvůli té hrbolaté trati. Nehledě na to, že teď už jim o nic nejde, tak jestli tam mají nějaký zlepšovák, proč nechat Mercedes, Renault nebo Hondu dalších pár závodů bádat, v čem je ten fígl (nebo podvod, jak říká Max 12)? 04

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      "To ví jen Ferrari, ale možná to má něco společného s tím že teď už s jistou věcí nejde podvádět" 13

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama