DISKUZE K ČLÁNKU "Nižší maximální rychlost Ferrari byla v USA jasně patrná," komentuje Honda
Technický ředitel Hondy Tojoharu Tanabe potvrzuje, že Ferrari dosahovalo v Austinu nižší maximální rychlosti než obvykle. Může za to nová technická směrnice? Předčasné závěry činit odmítá.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Nižší maximální rychlost Ferrari byla v USA jasně patrná," komentuje Honda
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
jumpman
19:46 07.11.2019 178.255.168.XXXkdyž si přečteš zdůvodnění FIA, tak renault nepodváděl jak to popsala RP, ale pilot měl usnadněno nastavení, což není to samé jako obejít nebo dokonce pomocí nějaké rušičky znemožnit FIA spojení s čidlem, kvůli kterému už byl red bull několikrát diskvalifikován. Pokud by skutečně komukoliv toto prošlo, tak by FIA musela být bandou pětiletých dětí...
-
-
-
-
-
-
-
Situs
08:51 07.11.2019 88.102.38.XXXStejně by mě zajímalo to měření průtokoměru. Jak často to teda měří? Tisíckrát za sekundu? Jednou za sekundu? A jestli je ten rozestup "znatelný" a je navíc toto měření detekovatelné tak proč nebylo náhodné už dávno?
A případně nějaké dráty, rušičky, impulsy aby se ovlivňovalo měřící zařízení, to se snad ani nemusí zmiňovat že se to nesmí dělat ne? Už loni se mluvilo o nějakém odporu u senzoru nebo co, pokud by někdo mířil tímhle směrem tak mi to přijde jako to nejhorší. FIA by se pak měla zamyslet nad tím co opravdu hlídat, a jak to hlídat. Ono "hacknout" průtokoměr nejspíše nebude v miliardové F1 problém.-
HellHogr
09:26 07.11.2019 217.31.62.XXXMěření probíhá v intervalech, kdy se měří ani ne za sekundu, ale měření probíhá třeba jednou za kolo, to znamená, že jsou možnosti se tomuto vyhnout, navíc údajně Ferrari používalo rušicku, která ničila signál právě na toto měření, ale nezasáhla, protože mohli měřit u Haasu a Alfy, od USA to měření se změnilo na sektory dle okruhu-
Situs
09:35 07.11.2019 88.102.38.XXXJednou za kolo? To je vtip ne? Pokud by to tak bylo a ještě by to bylo v pravidelných intervalech které by se daly zjistit tak je to přímo pozvánka. Čekal jsem nepřetržité měření třeba 10x za sekundu po celé kolo a že Ferrari dokázalo nějakými mikropulsy vstřikovat palivo "přerušovaně" kdy dokázali překonávat povolenou hranici ve chvílích kdy to nesnímá. Asi bych měl do toho přestat motat Star Trek protože to co popisuješ vypadá proti tomu jako až příliš snadná věc.-
-
Situs
10:14 07.11.2019 88.102.38.XXXA to ten průtokoměr dostává impuls pro měření od FIA a pošle jim výsledek? To museli mít u Ferrari častý "šum" pokud ve Ferrari dokázali rušit v daný okamžik signál ne? Takže by možná stálo za to zveřejnit odezvy na signál průtokoměru týmů, pokud by jediné Ferrari tam mělo výpadky tak by to bylo asi jasný. No a v opačném případě by Ferrari mohlo prokázat že nějaké rušení neprovádělo. Maxi běž do toho, nech se zažalovat, tohle se možná dokázat u soudu dá -
-
-
-
-
-
-
jon
08:26 07.11.2019 217.31.62.XXXTěžko soudit. Osobně si myslím, že jestli mají něco na hraně nebo nelegálního, týká se to kvalifikačního režimu. V tom závodním to bude hlavně o té filozofii šasí. Však je to taky stálo první polovinu sezóny, než to začalo fungovat.
RB ve svých nejlepších letech také dokázal létat v zatáčkách nebo létal na rovinkách. Jejich šasí jim dovolovalo obojí, i když Renault tehdy neměl nejvýkonnější motor.
Než jsem četl článek, sám jsem si říkal, jestli nepřidali přítlak, aby víc zahřáli pneumatiky nebo nedělali něco se zavěšením kvůli té hrbolaté trati. Nehledě na to, že teď už jim o nic nejde, tak jestli tam mají nějaký zlepšovák, proč nechat Mercedes, Renault nebo Hondu dalších pár závodů bádat, v čem je ten fígl (nebo podvod, jak říká Max )? -
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek