DISKUZE K ČLÁNKU "Nižší maximální rychlost Ferrari byla v USA jasně patrná," komentuje Honda
Technický ředitel Hondy Tojoharu Tanabe potvrzuje, že Ferrari dosahovalo v Austinu nižší maximální rychlosti než obvykle. Může za to nová technická směrnice? Předčasné závěry činit odmítá.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Nižší maximální rychlost Ferrari byla v USA jasně patrná," komentuje Honda
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jumpman
08:38 08.11.2019 178.255.168.XXX
Ano, red bull jen vznesl dotaz, ale emil označil ferrari za podvodníky, jen na základě jednoho nepovedeného závodu, proto ti říkám, že bys měl řešit i okolnosti, které k tomu vedly. A podle tvých předešlých příspěvků nebylo příliš zřejmé, že by sis nemyslel že ferrari nepodvádí...
El.Senor
22:31 07.11.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
El.Senor
22:25 07.11.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
McMatej
19:47 07.11.2019 212.79.110.XXX
Tak průtok není omezený "jen" na 100 kg / hodinu, ale na 100 kg / h od 10 500 otáček motoru. Od těchto otáček níže spotřeba lineárně klesá. A to je další prostor pro podvádění, stačí senzoru (řídící jednotce spotřeby) nalhat vyšší otáčky a hned dá více paliva.
A pro ty, co argumentují tím, že by jim nestačilo palivo, auta nejsou na startu plně natankovaná (100 kg?? paliva). Týmy spotřebu odhadují pro každý závod extra.
https://f1news.autoroad.cz/technika/48442-symonds-proc-a-jak-se-v-f1-meri-prutok-paliva
A pro ty, co argumentují tím, že by jim nestačilo palivo, auta nejsou na startu plně natankovaná (100 kg?? paliva). Týmy spotřebu odhadují pro každý závod extra.
https://f1news.autoroad.cz/technika/48442-symonds-proc-a-jak-se-v-f1-meri-prutok-paliva
jumpman
19:46 07.11.2019 178.255.168.XXX
když si přečteš zdůvodnění FIA, tak renault nepodváděl jak to popsala RP, ale pilot měl usnadněno nastavení, což není to samé jako obejít nebo dokonce pomocí nějaké rušičky znemožnit FIA spojení s čidlem, kvůli kterému už byl red bull několikrát diskvalifikován. Pokud by skutečně komukoliv toto prošlo, tak by FIA musela být bandou pětiletých dětí...
jumpman
19:39 07.11.2019 178.255.168.XXX
jenže bys to možná řešit měl. V sobotu mělo ferrari nejrychlejší vůz (opět - či-li žádná změna) a v neděli byl jejich výkon ovlivněn selháním u vettela a starším motorem u leclerka. Takže emilovy žvásty jsou úplně mimo a ani není moc třeba hledat důvody v dalších věcech
Situs
16:07 07.11.2019 88.102.38.XXX
Jestli je software monitorován tak proč byla dlouholetá jezdecká pomůcka u Renaultu při nastavení brzd zjištěna až na protest jiného týmu? My jen spekulujeme co a jak, ale FIA musí na tyhle co a jak reagovat zavedením kontrolních mechanismů kde budou mít "podvodníci" utrum. To že najednou probíhá měření náhodně je posun a ukázka toho že se to má dělat lépe. Nechť pokračují a nechají týmy poukázat na možné podvůdky a reaguje na to.
jumpman
15:30 07.11.2019 178.255.168.XXX
Tohle je celé nesmysl. Uvědom si, že jediný, kdo byl chycen při manipulaci s čidlem průtoku paliva byl red bull a podle hesla "podle sebe soudím tebe" zkouší možnosti jak podvodem zvednout výkon. Emilovy kecy jsou zralé na to, aby ho FIA potrestala za znevažování sportu.
Pokud by skutečně bylo možné takhle jednoduše obejít čidlo FIA, tak je FIA pouze bandou amatérů. Software řídící jednotky je monitorován, jak by asi zvládli dávat víc paliva než můžou, aniž by to FIA odhalila? A nějaké fantasmagorie o rušičce signálu od FIA, to je vážně na odbornou pomoc. Myslíš, že je FIA tak padlá na hlavu?
Je zajímavé, že lidé, kteří přešli ke konkurenci, tak zaměřují pozornost spíš na hybridní systém ferrari a i by to odpovídalo chování jejich pohonné jednotky, než že někde fixlují s palivovým senzorem. Uvědom si, že přijít na něco takového je v dnešní F1 velice jednoduché. Natankované palivo se váží v podstatě na gramy, FIA ví kolik ho má které auto v nádrži a vidí z řídící jednotky kolik ho dává do motoru a stačí jednuduchá hmotnostní bilance a vidí, zda to sedí nebo nikoliv...
Pokud by skutečně bylo možné takhle jednoduše obejít čidlo FIA, tak je FIA pouze bandou amatérů. Software řídící jednotky je monitorován, jak by asi zvládli dávat víc paliva než můžou, aniž by to FIA odhalila? A nějaké fantasmagorie o rušičce signálu od FIA, to je vážně na odbornou pomoc. Myslíš, že je FIA tak padlá na hlavu?
Je zajímavé, že lidé, kteří přešli ke konkurenci, tak zaměřují pozornost spíš na hybridní systém ferrari a i by to odpovídalo chování jejich pohonné jednotky, než že někde fixlují s palivovým senzorem. Uvědom si, že přijít na něco takového je v dnešní F1 velice jednoduché. Natankované palivo se váží v podstatě na gramy, FIA ví kolik ho má které auto v nádrži a vidí z řídící jednotky kolik ho dává do motoru a stačí jednuduchá hmotnostní bilance a vidí, zda to sedí nebo nikoliv...
El.Senor
15:25 07.11.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
El.Senor
15:21 07.11.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
jumpman
15:18 07.11.2019 178.255.168.XXX
to jsou zase kecy. Uvědom si že Vettel měl málem pole, zvlášť když první kolo jel na "jistotu" a "ušetřil" minimálně 0,2s a v závodě jel leclerk se starým motorem a ten byl v závodě na úrovni starého mercedesu, ovšem ten od té doby dal upgrade a honda snad 2, takže ohromný objev, že najednou ferrari nedominuje na maximálce, když měli starý motor je skutečně hoden nobelovy ceny. Vettel v závodě předvedl prd, jelikož měl pravděpodbě problém na zavěšení už od prvního kola...
El.Senor
15:06 07.11.2019 207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Situs
13:15 07.11.2019 88.102.38.XXX
Ale to že Ferrari "podvádí" nevisí ve vzduchu jen proto že to řekl Max, to že to řekl takhle je jedna věc a měl by si na to dát určitě pozor, ovšem to že FIA očividně není moc připravená na to aby dokázala čelit těmto pokusům je věc druhá. Z toho co opravdu víme nemůže nikdo nic dokázat, to může jen FIA, no v mých očích je potřeba aby FIA měla určitý kredit. Ona musí nastolit důvěru že dokáže vymáhat jejich pravidla. Jak zajistí aby nebylo manipulováno s průtokoměrem? Co jsem pochopil tak teď se zavedlo náhodné měření a to je dobře, pokud tomu tak nebylo bylo to nepochopitelně zle. Teď ještě jak zajistí aby nebylo manipulováno s rušením signálu? Ať hluchá místa alespoň zveřejňuje, týmy se navzájem ohlídají. Je potřeba od FIA víc aby vymahatelnost pravidel měla určitý respekt, to si myslím já. Chci vidět skutečnou snahu aby zamezovali snahám o podvody.
GRAHAM
12:53 07.11.2019 77.236.218.XXX
Ano, vnitřně bez medií mohou mezi sebou bojovat jak je libo. Ale nelze bojovat tak, přes noviny, že teď si půlka lidí myslí, že Ferarri podvádí. Takhle to prostě fakt nejde...... Trouba Max svým vyjadřením shodil značku Ferrari před celý světem, aniž by měl jediný důkaz. Ono to fakt z toho pohledu není sranda....to už jde tlusté do tenkých.
GRAHAM
12:05 07.11.2019 77.236.218.XXX
Myslím že maximalní rychlost je jen jeden parametr a ten přeci nemusí říkat vše, není to linearní záležitost. Třeba na prvních 500 metrech z 1 km může první auto zrychlit mnohem rychleji než druhé a přesto na konci rovinky na měřícím bodu mohou mít stejnou maximální rychlost. Přesto to první auto tu rovinku zvládne rychleji.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek