DISKUZE K ČLÁNKU "Nižší maximální rychlost Ferrari byla v USA jasně patrná," komentuje Honda

Technický ředitel Hondy Tojoharu Tanabe potvrzuje, že Ferrari dosahovalo v Austinu nižší maximální rychlosti než obvykle. Může za to nová technická směrnice? Předčasné závěry činit odmítá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nižší maximální rychlost Ferrari byla v USA jasně patrná," komentuje Honda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 09.11.2019 14:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 07.11.2019 11:58
Co se týče závodu tak taky myslím že u Ferrari… »
» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 08.11.2019 08:38
Ano, red bull jen vznesl dotaz, ale emil označil… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 07.11.2019 08:10
Takhle má vypadat rozumné prohlášení, Maxi. Mělo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ferrari má smůlu. Minule jim ovocné čmoudíky ještě prošly, ale letos už mají smůlu.
Holt i podvůdky se musí umět dělat s rozumem. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

37.188.229.XXX
Řeší se hlavně kvalda, ale pak mi vysvětli závod v Monze ?? Charles v pohodě ustál cílovou rovinku kolo co kolo...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
Ano, red bull jen vznesl dotaz, ale emil označil ferrari za podvodníky, jen na základě jednoho nepovedeného závodu, proto ti říkám, že bys měl řešit i okolnosti, které k tomu vedly. A podle tvých předešlých příspěvků nebylo příliš zřejmé, že by sis nemyslel že ferrari nepodvádí...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
MGU-K bych chapal, ale MGU-H?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
McMatej

McMatej

212.79.110.XXX
Tak průtok není omezený "jen" na 100 kg / hodinu, ale na 100 kg / h od 10 500 otáček motoru. Od těchto otáček níže spotřeba lineárně klesá. A to je další prostor pro podvádění, stačí senzoru (řídící jednotce spotřeby) nalhat vyšší otáčky a hned dá více paliva.
A pro ty, co argumentují tím, že by jim nestačilo palivo, auta nejsou na startu plně natankovaná (100 kg?? paliva). Týmy spotřebu odhadují pro každý závod extra.
https://f1news.autoroad.cz/technika/48442-symonds-proc-a-jak-se-v-f1-meri-prutok-paliva

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
když si přečteš zdůvodnění FIA, tak renault nepodváděl jak to popsala RP, ale pilot měl usnadněno nastavení, což není to samé jako obejít nebo dokonce pomocí nějaké rušičky znemožnit FIA spojení s čidlem, kvůli kterému už byl red bull několikrát diskvalifikován. Pokud by skutečně komukoliv toto prošlo, tak by FIA musela být bandou pětiletých dětí...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
jenže bys to možná řešit měl. V sobotu mělo ferrari nejrychlejší vůz (opět - či-li žádná změna) a v neděli byl jejich výkon ovlivněn selháním u vettela a starším motorem u leclerka. Takže emilovy žvásty jsou úplně mimo a ani není moc třeba hledat důvody v dalších věcech

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Já si tipnu že Ferrari má skvělé MGU-H a že palivem to není.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Jestli je software monitorován tak proč byla dlouholetá jezdecká pomůcka u Renaultu při nastavení brzd zjištěna až na protest jiného týmu? My jen spekulujeme co a jak, ale FIA musí na tyhle co a jak reagovat zavedením kontrolních mechanismů kde budou mít "podvodníci" utrum. To že najednou probíhá měření náhodně je posun a ukázka toho že se to má dělat lépe. Nechť pokračují a nechají týmy poukázat na možné podvůdky a reaguje na to.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
Tohle je celé nesmysl. Uvědom si, že jediný, kdo byl chycen při manipulaci s čidlem průtoku paliva byl red bull a podle hesla "podle sebe soudím tebe" zkouší možnosti jak podvodem zvednout výkon. Emilovy kecy jsou zralé na to, aby ho FIA potrestala za znevažování sportu.
Pokud by skutečně bylo možné takhle jednoduše obejít čidlo FIA, tak je FIA pouze bandou amatérů. Software řídící jednotky je monitorován, jak by asi zvládli dávat víc paliva než můžou, aniž by to FIA odhalila? A nějaké fantasmagorie o rušičce signálu od FIA, to je vážně na odbornou pomoc. Myslíš, že je FIA tak padlá na hlavu?
Je zajímavé, že lidé, kteří přešli ke konkurenci, tak zaměřují pozornost spíš na hybridní systém ferrari a i by to odpovídalo chování jejich pohonné jednotky, než že někde fixlují s palivovým senzorem. Uvědom si, že přijít na něco takového je v dnešní F1 velice jednoduché. Natankované palivo se váží v podstatě na gramy, FIA ví kolik ho má které auto v nádrži a vidí z řídící jednotky kolik ho dává do motoru a stačí jednuduchá hmotnostní bilance a vidí, zda to sedí nebo nikoliv...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
to jsou zase kecy. Uvědom si že Vettel měl málem pole, zvlášť když první kolo jel na "jistotu" a "ušetřil" minimálně 0,2s a v závodě jel leclerk se starým motorem a ten byl v závodě na úrovni starého mercedesu, ovšem ten od té doby dal upgrade a honda snad 2, takže ohromný objev, že najednou ferrari nedominuje na maximálce, když měli starý motor je skutečně hoden nobelovy ceny. Vettel v závodě předvedl prd, jelikož měl pravděpodbě problém na zavěšení už od prvního kola...

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

207.244.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Ale to že Ferrari "podvádí" nevisí ve vzduchu jen proto že to řekl Max, to že to řekl takhle je jedna věc a měl by si na to dát určitě pozor, ovšem to že FIA očividně není moc připravená na to aby dokázala čelit těmto pokusům je věc druhá. Z toho co opravdu víme nemůže nikdo nic dokázat, to může jen FIA, no v mých očích je potřeba aby FIA měla určitý kredit. Ona musí nastolit důvěru že dokáže vymáhat jejich pravidla. Jak zajistí aby nebylo manipulováno s průtokoměrem? Co jsem pochopil tak teď se zavedlo náhodné měření a to je dobře, pokud tomu tak nebylo bylo to nepochopitelně zle. Teď ještě jak zajistí aby nebylo manipulováno s rušením signálu? Ať hluchá místa alespoň zveřejňuje, týmy se navzájem ohlídají. Je potřeba od FIA víc aby vymahatelnost pravidel měla určitý respekt, to si myslím já. Chci vidět skutečnou snahu aby zamezovali snahám o podvody.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ano, měla by to s týmy probrat, určitě by bylo divné, kdyby to bylo jen u jednoho týmu.

Ne však veřejnost.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ano, vnitřně bez medií mohou mezi sebou bojovat jak je libo. Ale nelze bojovat tak, přes noviny, že teď si půlka lidí myslí, že Ferarri podvádí. Takhle to prostě fakt nejde...... Trouba Max svým vyjadřením shodil značku Ferrari před celý světem, aniž by měl jediný důkaz. Ono to fakt z toho pohledu není sranda....to už jde tlusté do tenkých.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Myslím že maximalní rychlost je jen jeden parametr a ten přeci nemusí říkat vše, není to linearní záležitost. Třeba na prvních 500 metrech z 1 km může první auto zrychlit mnohem rychleji než druhé a přesto na konci rovinky na měřícím bodu mohou mít stejnou maximální rychlost. Přesto to první auto tu rovinku zvládne rychleji.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama