DISKUZE K ČLÁNKU Zahodí Pirelli rok vývoje? Týmy nové pneumatiky pro rok 2020 nechtějí, jezdci si na ně stěžovali

Nové pneumatiky, které Pirelli vyvíjí pro sezónu 2020, se v závodech vůbec nemusí objevit. Týmy od nich po testu v Austinu a negativní zpětné vazbě pilotů dávají ruce pryč.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zahodí Pirelli rok vývoje? Týmy nové pneumatiky pro rok 2020 nechtějí, jezdci si na ně stěžovali

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 14.11.2019 03:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 05.11.2019 14:53
A je to zase dokola, týmům se to nelíbí, líbilo… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 05.11.2019 15:53
Podle Corriere della Sera Ferrari zvažuje kroky… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 05.11.2019 18:41
Šup tam s konkurencí, ale v neděli jsme jasně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Na druhou stranu jak už někdo psal vedle, Alonso se nakonec stejně vrátil do Mclarenu a to tehdá bylo větší peklo mezi McLarenem a Alonsem 11
    Je to hlavně bysnys 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Dneska jsem poslouchal Štefa a Pepika k Hamovi, a rozebírali tam Maďarsko 2007, Štefo se totiž dozvěděl proč že tam ten Alonso zdržoval v boxech toho Hama, že prý Ham byl ten rebel, tím se prý mění celý ten pohled na to. Hotovo a opakovat ceremoniál prosím 11 A už raději nic nepiš a jen přikyvuj 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Gumy, gumy, gumy. Každý závod se rozhovory točí kolem nich.
    Udělat konkurenci mezi výrobci!!!

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Šup tam s konkurencí, ale v neděli jsme jasně viděli že nejdůležitější je mít trať kde se dá rozumně předjíždět. Tam se dá totiž volit i vícezastávková strategie a můžeš uspět, ba dokonce být s ní úspěšnější, protože se jen nezasekneš za někým o 2s pomalejším. Norris, Albon, Max s Hamem, napínavá podívaná.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Kromě Monaka a Hungároš se dalo předjíždět na všech ostatních tratích. Problém totiž není v tratích, ale v současných těžkotonážních vozech.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        S tím nemám problém. Jen počet těch tratí, kde se předjíždět dá, se nějak zmenšuje. Na těch samých tratích. Snad to vyřeší nová pravidla.
        Ovšem pointou mého příspěvku nebylo předjíždění, ale neustálé diskuse o fungování gum v závodech, neustálé hledání správných teplot, šetření kvůli degradaci. Fakt, že stačí jiná venkovní teplota a hned je favoritem jiný tým. F1 by neměla být o gumách, ale o pilotech a technice.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Vrátit tankování (nádrž na maximálně 30 kg paliva, průtok tankovací hadice max 6l/s), směsi udělat tak maximálně na 20 kol extra tvrdou, 5 kol kvalifikační. 4 druhy suché směsi, 2 mokré gumy. Počet sad s volnou volbou na závod jako je teď a hurá do toho.
          Jo a zrušit ten nesmyslný průtok paliva a trochu povolit uzdu ERS. A předjíždět se bude i bez DRS jako za starých časů. 04 Mimo jiné tedy nikdo nebude brečet, že se musel starat o gumy celých 60 kol, pokud utrpí defekt po startu. 04

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jenDalsiTeepack

            jenDalsiTeepack

            217.31.62.XXX
            V dobách tankování se předjíždělo méně na trati, protože to každý více zkoušel přes boxy.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Souhlas. U ERS bych zvýšil výkon a o to zkrátil dobu použití. Ať si každý musí zvolit, kdy to použít. Teď to používají v podstatě na všech rovinkách ten vepředu i ten co chce předjet.
            Předjíždění by byla spousta a navíc by každý mohl jet celý závod nadoraz. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Podle Corriere della Sera Ferrari zvažuje kroky vůči Maxovi kvůli jeho slovům o podvádění. Došlo k poškození pověsti Ferrari i celého sportu.
    Dokonce i jeho otec prohlásil, že měl mlčet.

    Aneb jak si pěkně kazit kariéru stupidními prohlášeními. 20

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Žaloba by mohla znamenat, že je Ferrari v právu. V opačném případě.....?
      A ještě by mohl naštvat Mercedes. Z toho by měl největšá radost RB, že si Emil zavírá vrátka u konkurenčních týmů.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Takový je Max, co na srdci to na jazyku. Je to o té "vychytralosti" jak jsem říkal a v tomhle je právě třeba rozdíl mezi Maxem a Leclercem. Někdy nejde o to co sdělit, ale jak to sdělit. Wolff i Horner s tím podváděním Ferrarri řekli tak trochu to samé, ale zároveň to řekli tak že tě na závěr navedou, nikoliv že to řeknou na plnou pusu.

      Faktem je že po přestávce u Ferrari byl patrný nárůst formy a na rovinkách se nikdo vůbec nečapal, v kvalifikacích už vyhrávali docela s přehledem a v závodech neměli na dráze díky rychlosti Ferrari na rovinkách šanci. V USA se ale něco stalo a rychlost na rovinkách rozhodně klesla, Brazílie bude v tomto směru hodně důležitá.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.35.XXX
        Ale tady nejde o to, co na srdci to na jazyku, on nad tím vůbec nepřemýšlí viz Mexiko .. tohle je prostě jeho hloupost a v F1 si člověk na to musí dát pozor

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          U Ferrari má zavřeno. Už jsem to psal jinde....jasně, můžou mu to odpustit, ale moc tomu nevěřím. A Wolff ten ho nevezme, tohle u Mercedesu neexistuje, aby někdo tohle řekl a takto se choval. Jo holt, mód umím řídit monopst F1 , ale jina jsem bl-bej jak vantroky, to na něj sedí. RB to zase pro změnu vyhovuje....pokud Honda skončí, tak jim motor nedá nikdo. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama