DISKUZE K ČLÁNKU Zahodí Pirelli rok vývoje? Týmy nové pneumatiky pro rok 2020 nechtějí, jezdci si na ně stěžovali
Nové pneumatiky, které Pirelli vyvíjí pro sezónu 2020, se v závodech vůbec nemusí objevit. Týmy od nich po testu v Austinu a negativní zpětné vazbě pilotů dávají ruce pryč.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Zahodí Pirelli rok vývoje? Týmy nové pneumatiky pro rok 2020 nechtějí, jezdci si na ně stěžovali
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Situs
19:21 05.11.2019 88.102.38.XXXDneska jsem poslouchal Štefa a Pepika k Hamovi, a rozebírali tam Maďarsko 2007, Štefo se totiž dozvěděl proč že tam ten Alonso zdržoval v boxech toho Hama, že prý Ham byl ten rebel, tím se prý mění celý ten pohled na to. Hotovo a opakovat ceremoniál prosím A už raději nic nepiš a jen přikyvuj -
-
-
-
Situs
18:41 05.11.2019 88.102.38.XXXŠup tam s konkurencí, ale v neděli jsme jasně viděli že nejdůležitější je mít trať kde se dá rozumně předjíždět. Tam se dá totiž volit i vícezastávková strategie a můžeš uspět, ba dokonce být s ní úspěšnější, protože se jen nezasekneš za někým o 2s pomalejším. Norris, Albon, Max s Hamem, napínavá podívaná.-
-
-
Mike17
10:08 06.11.2019 185.149.130.XXXS tím nemám problém. Jen počet těch tratí, kde se předjíždět dá, se nějak zmenšuje. Na těch samých tratích. Snad to vyřeší nová pravidla.
Ovšem pointou mého příspěvku nebylo předjíždění, ale neustálé diskuse o fungování gum v závodech, neustálé hledání správných teplot, šetření kvůli degradaci. Fakt, že stačí jiná venkovní teplota a hned je favoritem jiný tým. F1 by neměla být o gumách, ale o pilotech a technice.-
jon
19:53 06.11.2019 90.176.154.XXXVrátit tankování (nádrž na maximálně 30 kg paliva, průtok tankovací hadice max 6l/s), směsi udělat tak maximálně na 20 kol extra tvrdou, 5 kol kvalifikační. 4 druhy suché směsi, 2 mokré gumy. Počet sad s volnou volbou na závod jako je teď a hurá do toho.
Jo a zrušit ten nesmyslný průtok paliva a trochu povolit uzdu ERS. A předjíždět se bude i bez DRS jako za starých časů. Mimo jiné tedy nikdo nebude brečet, že se musel starat o gumy celých 60 kol, pokud utrpí defekt po startu.-
jenDalsiTeepack
07:48 07.11.2019 217.31.62.XXXV dobách tankování se předjíždělo méně na trati, protože to každý více zkoušel přes boxy. -
Mike17
15:50 07.11.2019 185.149.130.XXXSouhlas. U ERS bych zvýšil výkon a o to zkrátil dobu použití. Ať si každý musí zvolit, kdy to použít. Teď to používají v podstatě na všech rovinkách ten vepředu i ten co chce předjet.
Předjíždění by byla spousta a navíc by každý mohl jet celý závod nadoraz.
-
-
-
-
-
daaviid23
15:53 05.11.2019 91.245.26.XXXPodle Corriere della Sera Ferrari zvažuje kroky vůči Maxovi kvůli jeho slovům o podvádění. Došlo k poškození pověsti Ferrari i celého sportu.
Dokonce i jeho otec prohlásil, že měl mlčet.
Aneb jak si pěkně kazit kariéru stupidními prohlášeními.-
Situs
16:34 05.11.2019 88.102.38.XXXTakový je Max, co na srdci to na jazyku. Je to o té "vychytralosti" jak jsem říkal a v tomhle je právě třeba rozdíl mezi Maxem a Leclercem. Někdy nejde o to co sdělit, ale jak to sdělit. Wolff i Horner s tím podváděním Ferrarri řekli tak trochu to samé, ale zároveň to řekli tak že tě na závěr navedou, nikoliv že to řeknou na plnou pusu.
Faktem je že po přestávce u Ferrari byl patrný nárůst formy a na rovinkách se nikdo vůbec nečapal, v kvalifikacích už vyhrávali docela s přehledem a v závodech neměli na dráze díky rychlosti Ferrari na rovinkách šanci. V USA se ale něco stalo a rychlost na rovinkách rozhodně klesla, Brazílie bude v tomto směru hodně důležitá.-
-
GRAHAM
17:42 05.11.2019 77.236.218.XXXU Ferrari má zavřeno. Už jsem to psal jinde....jasně, můžou mu to odpustit, ale moc tomu nevěřím. A Wolff ten ho nevezme, tohle u Mercedesu neexistuje, aby někdo tohle řekl a takto se choval. Jo holt, mód umím řídit monopst F1 , ale jina jsem bl-bej jak vantroky, to na něj sedí. RB to zase pro změnu vyhovuje....pokud Honda skončí, tak jim motor nedá nikdo.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek