DISKUZE K ČLÁNKU Zahodí Pirelli rok vývoje? Týmy nové pneumatiky pro rok 2020 nechtějí, jezdci si na ně stěžovali
Nové pneumatiky, které Pirelli vyvíjí pro sezónu 2020, se v závodech vůbec nemusí objevit. Týmy od nich po testu v Austinu a negativní zpětné vazbě pilotů dávají ruce pryč.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Zahodí Pirelli rok vývoje? Týmy nové pneumatiky pro rok 2020 nechtějí, jezdci si na ně stěžovali
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
15:50 07.11.2019 185.149.130.XXX
Souhlas. U ERS bych zvýšil výkon a o to zkrátil dobu použití. Ať si každý musí zvolit, kdy to použít. Teď to používají v podstatě na všech rovinkách ten vepředu i ten co chce předjet.
Předjíždění by byla spousta a navíc by každý mohl jet celý závod nadoraz.
Předjíždění by byla spousta a navíc by každý mohl jet celý závod nadoraz.
jenDalsiTeepack
07:48 07.11.2019 217.31.62.XXX
V dobách tankování se předjíždělo méně na trati, protože to každý více zkoušel přes boxy.
jon
19:53 06.11.2019 90.176.154.XXX
Vrátit tankování (nádrž na maximálně 30 kg paliva, průtok tankovací hadice max 6l/s), směsi udělat tak maximálně na 20 kol extra tvrdou, 5 kol kvalifikační. 4 druhy suché směsi, 2 mokré gumy. Počet sad s volnou volbou na závod jako je teď a hurá do toho.
Jo a zrušit ten nesmyslný průtok paliva a trochu povolit uzdu ERS. A předjíždět se bude i bez DRS jako za starých časů. Mimo jiné tedy nikdo nebude brečet, že se musel starat o gumy celých 60 kol, pokud utrpí defekt po startu.
Jo a zrušit ten nesmyslný průtok paliva a trochu povolit uzdu ERS. A předjíždět se bude i bez DRS jako za starých časů. Mimo jiné tedy nikdo nebude brečet, že se musel starat o gumy celých 60 kol, pokud utrpí defekt po startu.
Mike17
10:08 06.11.2019 185.149.130.XXX
S tím nemám problém. Jen počet těch tratí, kde se předjíždět dá, se nějak zmenšuje. Na těch samých tratích. Snad to vyřeší nová pravidla.
Ovšem pointou mého příspěvku nebylo předjíždění, ale neustálé diskuse o fungování gum v závodech, neustálé hledání správných teplot, šetření kvůli degradaci. Fakt, že stačí jiná venkovní teplota a hned je favoritem jiný tým. F1 by neměla být o gumách, ale o pilotech a technice.
Ovšem pointou mého příspěvku nebylo předjíždění, ale neustálé diskuse o fungování gum v závodech, neustálé hledání správných teplot, šetření kvůli degradaci. Fakt, že stačí jiná venkovní teplota a hned je favoritem jiný tým. F1 by neměla být o gumách, ale o pilotech a technice.
odin
08:51 06.11.2019 77.240.103.XXX
To jsou zase žvásty. Koukal jsi na páteční tréninky??? Asi ne. Jinak nepíšeš zaujaté blbosti. V pátek měli všichni možnost testovat nové gumy. Jak to dopadlo? Jediný Mercedes odjezdil na těchto pneumatikách podstatnou část tréninku. Ostatní týmy, vždy jen pár kol. A teď se zkus zamyslet (pokud máš čím) a odpověz na jednoduchou otázku. Který tým bude mít nejvíce dat pro stavbu auta a jeho nastavení v případě, že budou nové gumy schváleny??? Tak jaképak "na míru" jednomu týmu. Ono je to totiž opačně.
Situs
19:21 05.11.2019 88.102.38.XXX
Dneska jsem poslouchal Štefa a Pepika k Hamovi, a rozebírali tam Maďarsko 2007, Štefo se totiž dozvěděl proč že tam ten Alonso zdržoval v boxech toho Hama, že prý Ham byl ten rebel, tím se prý mění celý ten pohled na to. Hotovo a opakovat ceremoniál prosím A už raději nic nepiš a jen přikyvuj
daaviid23
19:19 05.11.2019 91.245.26.XXX
O Ferrari a jejich jezdcích se diskutuje celý rok, doslova nic jiného nikoho nezajímá.... šestinásobný mistr?Nic šestinásobný PK? Nic.....Vetel vyhraje? Tisíc příspěvků. Leclerc pokazí strategií? Tisíc příspěvků. Ferrari má motorový náskok? Tisíc příspěvků
Miroslav D.
19:07 05.11.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Ferda
19:06 05.11.2019 46.47.176.XXX
Mě dost udivuje že se Ferrari mermomoci snažilo odstartovat do závodu na žlutých, když dobře věděli, že jim tvrdší směsi nesedí. Alespoň start mohli mít v normě a ztráta výkonu motoru by nebyla tak viditelná. Pak by jim každý skočil na špek, že je zradily pouze gumy.
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
Max VERSTAPPEN - Kvalifikace (9:00 - 10:00)
- Závod (5:00 - 6:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek