DISKUZE K ČLÁNKU Zahodí Pirelli rok vývoje? Týmy nové pneumatiky pro rok 2020 nechtějí, jezdci si na ně stěžovali

Nové pneumatiky, které Pirelli vyvíjí pro sezónu 2020, se v závodech vůbec nemusí objevit. Týmy od nich po testu v Austinu a negativní zpětné vazbě pilotů dávají ruce pryč.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zahodí Pirelli rok vývoje? Týmy nové pneumatiky pro rok 2020 nechtějí, jezdci si na ně stěžovali

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 14.11.2019 03:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 05.11.2019 14:53
A je to zase dokola, týmům se to nelíbí, líbilo… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 05.11.2019 15:53
Podle Corriere della Sera Ferrari zvažuje kroky… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 05.11.2019 18:41
Šup tam s konkurencí, ale v neděli jsme jasně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Souhlas. U ERS bych zvýšil výkon a o to zkrátil dobu použití. Ať si každý musí zvolit, kdy to použít. Teď to používají v podstatě na všech rovinkách ten vepředu i ten co chce předjet.
Předjíždění by byla spousta a navíc by každý mohl jet celý závod nadoraz. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jenDalsiTeepack

jenDalsiTeepack

217.31.62.XXX
V dobách tankování se předjíždělo méně na trati, protože to každý více zkoušel přes boxy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jenDalsiTeepack

jenDalsiTeepack

217.31.62.XXX
Problém je v aerodynamice...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Vrátit tankování (nádrž na maximálně 30 kg paliva, průtok tankovací hadice max 6l/s), směsi udělat tak maximálně na 20 kol extra tvrdou, 5 kol kvalifikační. 4 druhy suché směsi, 2 mokré gumy. Počet sad s volnou volbou na závod jako je teď a hurá do toho.
Jo a zrušit ten nesmyslný průtok paliva a trochu povolit uzdu ERS. A předjíždět se bude i bez DRS jako za starých časů. 04 Mimo jiné tedy nikdo nebude brečet, že se musel starat o gumy celých 60 kol, pokud utrpí defekt po startu. 04

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Je to tak. Sen týmů je udělat nejrychlejší auto pro kvaldu a ideálně pak závod odjet ve vláčku, aby nemuseli stratégy posílat po každém závodě na manikúru. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
S tím nemám problém. Jen počet těch tratí, kde se předjíždět dá, se nějak zmenšuje. Na těch samých tratích. Snad to vyřeší nová pravidla.
Ovšem pointou mého příspěvku nebylo předjíždění, ale neustálé diskuse o fungování gum v závodech, neustálé hledání správných teplot, šetření kvůli degradaci. Fakt, že stačí jiná venkovní teplota a hned je favoritem jiný tým. F1 by neměla být o gumách, ale o pilotech a technice.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Nesouhlasím, problém je v breku týmů, oni jak se nejede na jejich ruku tak brečí

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
To jsou zase žvásty. Koukal jsi na páteční tréninky??? Asi ne. Jinak nepíšeš zaujaté blbosti. V pátek měli všichni možnost testovat nové gumy. Jak to dopadlo? Jediný Mercedes odjezdil na těchto pneumatikách podstatnou část tréninku. Ostatní týmy, vždy jen pár kol. A teď se zkus zamyslet (pokud máš čím) a odpověz na jednoduchou otázku. Který tým bude mít nejvíce dat pro stavbu auta a jeho nastavení v případě, že budou nové gumy schváleny??? Tak jaképak "na míru" jednomu týmu. Ono je to totiž opačně.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Ano, teď už i Štefa s Pepíkem 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Každej víme jak to bylo.... 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tu Vettelovu výhru můžeš spojit s tou pokaženou strategií Leclerca 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Holt nikdo jiný jako estrádní skupina Ferrari pobavit neumí. 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Dneska jsem poslouchal Štefa a Pepika k Hamovi, a rozebírali tam Maďarsko 2007, Štefo se totiž dozvěděl proč že tam ten Alonso zdržoval v boxech toho Hama, že prý Ham byl ten rebel, tím se prý mění celý ten pohled na to. Hotovo a opakovat ceremoniál prosím 11 A už raději nic nepiš a jen přikyvuj 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
O Ferrari a jejich jezdcích se diskutuje celý rok, doslova nic jiného nikoho nezajímá.... šestinásobný mistr?Nic šestinásobný PK? Nic.....Vetel vyhraje? Tisíc příspěvků. Leclerc pokazí strategií? Tisíc příspěvků. Ferrari má motorový náskok? Tisíc příspěvků 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Podívej, zatím je nejdůležitější, že tyhle spekulace krásně rozčeřily nudné stojaté vody a je se čím bavit. Konečně trochu vzrůša. 04

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Na druhou stranu jak už někdo psal vedle, Alonso se nakonec stejně vrátil do Mclarenu a to tehdá bylo větší peklo mezi McLarenem a Alonsem 11
Je to hlavně bysnys 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Koukám že budeš překvapenej příští závod 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Mě dost udivuje že se Ferrari mermomoci snažilo odstartovat do závodu na žlutých, když dobře věděli, že jim tvrdší směsi nesedí. Alespoň start mohli mít v normě a ztráta výkonu motoru by nebyla tak viditelná. Pak by jim každý skočil na špek, že je zradily pouze gumy.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama