DISKUZE K ČLÁNKU Verstappen penalizován, do první řady se posouvá Leclerc s Vettelem
Max Verstappen si dnes odpoledne (v evropských končinách ve večerních hodinách) vybojoval na mexickém okruhu pole-position. Avšak holandský pilot se dlouho neradoval, za svůj prohřešek pod žlutými vlajkami v samotném závěru kvalifikace se dočkal penalizace...
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Verstappen penalizován, do první řady se posouvá Leclerc s Vettelem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
HellHogr
09:31 27.10.2019 89.24.35.XXXUž se uklidni, opravdu jsi hystericky zbytečně, takové rozhodnutí padalo v každém sezóně, myšleno jako nesprávné rozhodnutí, děláš z toho zase něco co tam není, možná kdyby si Renault hlidal vývoj šasi a nesnažil se dělat jiný věci, na který se přijde, mohl si mít klidnější spaní-
Adi
09:59 27.10.2019 95.82.135.XXXJasně a co si měl hlídat? Tlačítko, které roky používá není nelegální? Nebo náhodnou anomálii v SW MGU - K? Uř vídím zrovna tebe, kdyby komisaři šikanovali McLaren a např. Renaultu by procházelo to, co Ferrari a Mercedesu. Tady jde o hodně víc, než o špatný vývoj šasi. Vůbec bych se nedivil, kdyby se jim na F1 automobilka vysrala...-
HellHogr
10:28 27.10.2019 89.24.35.XXXPřesně tak, neměli mít nelegalní brzdový systém, stejně jako si mají hlídat výkon svého MGU - K, tohle je chyba Renaultu, který se má raději zaměřit na spolehlivost PJ s vývojem šasi, protože McLaren jako jejich zákazník s legálním autem je drtí víc a víc-
Adi
10:49 27.10.2019 95.82.135.XXXHelle, i ty neznáš fakta? Já ti povím, co přesně je na Renaultím systému nelegální - NIC !!! Mají ho úplně stejně legální jako ostatní týmy, jen Ricci a Hulk na to mají speciální tlačitko, kdežto Lando a Carlost (např.) musí kliknout 3x, což je dle komisařů nesportovní a hodno DQ. Takže ti připadne normální, že se diskvalifikují jezdci, kteří nemusí klikal 3x, ale jen jednou? Jak by asi chudáci dopadli ve Ferrari, když přišli s řazením pádly pod volantem? To by je asi dle dnešní logiky komisařů museli rovnou zastřelit ne?-
-
Adi
11:15 27.10.2019 95.82.135.XXXNestrapňuj se tady Helle a zjisti si laskavě fakta. Nebaví mě to psát stále dokola. Ale pro tebe tedy ok - Renaultí řízení rozložení brzd NENÍ dle komisařů nelegální! Není závislé na poloze GPS, není přednastavené, není ovládané na dálku! Uř to konečně pochop. Kdyby to řešení bylo opravdu nelegální, já bych byl první, který by Renaultu nadával a styděl bych se na ně! Jenže chápeě, že komisaři VYLOUČILI ze závodu celý tým, protože jejich piloti měli ovládání rozložení brzd jedoduší než zbytek pole?! Dát DQ kvůli tomu, že Ricci a Hulk musí kliknout 1x, ale Lando a Carlos 3x je dle tebe normální? Už bys mi mohl konečně odpovědět a nerozšiřovat nepravdy o nelegálnosti.
-
-
-
-
-
-
-
Situs
08:41 27.10.2019 88.102.38.XXXOd Verstappena velká hloupost že nezpomalil a asi ještě větší že to pak tak vytruboval do světa jako by se tím chlubil. Pokazil tak velmi dobrý výsledek velmi rychlého RedBullu. Celkově ale viním hlavně FIA která není schopna dostát tomu aby některé věci byly zcela jasné a nevznikal různý výklad jak se to hodí. K čemu jsou pravidla když tomu to projde a tomu ne? Nastolit metr a držet se ho je podstata dobré prevence, o dvojitých žlutých v kvalifikaci se toho namluvilo strašně moc a po tom co byl přednesen tento výklad nerozumím jak mohli rekord Verstappena zprvu vůbec neprošetřovat.
"Pokud pilot projíždí úsekem, ve kterém je signalizováno dvěma žlutými vlajkami, očekává se, že svůj pokus přeruší. Aby komisaři měli jistotu, že nepokračuje ve snaze zajet smysluplný čas na kolo, z praktického hlediska by to mělo znamenat, že svůj pokus de facto ukončí. Nemusí ale nutně zajet do boxů, protože v jistých případech může být trať volná. Jak je řečeno v pravidle, musí pilot snížit rychlost a být připraven na změnu směru. Takže svou rychlost přizpůsobí situaci, kdy může brzdit podstatně dříve a/nebo v příslušném úseku znatelně snížit rychlost. Rovněž by neměl předjet jakýkoli vůz při signalizaci jednou žlutou vlajkou, pokud je zřejmé, že tento zpomaluje ze zcela zřejméno důvodu, například kvůli poškození po nehodě nebo s defektem pneumatiky," vysvětloval Whiting.
Zdroj: [odkaz na stránku]
.... defakto červená vlajkja ale se šancí pro ty kterých se to netýká dokončit jejich kolo. Pokud jezdci na to kašlou, měla by tam být červená rovnou a prostě padni komu padni. Sám bych dotyčného viníka dvojitých vlajek či červené(tady teď Bottase) potrestal diskvalifikací z dané části kvaldy, ale to je již o něčem jiném.-
HellHogr
09:08 27.10.2019 89.24.35.XXXProblém je v tom, že máme stále nového ředitele závodů a ten tuto situaci řešil poprvé, já třeba byl překvapený peněžitým trestem za špatné vypuštění Leclerca v Německu .. přijde mi, že už se hledá něco nového za každou cenu, FIA je znovu nekonzistentní, jump start okamžitě trestat, nastřelení ala Albon též, ignoraci double yellow DQ -
-
-
ArtaBAN
07:45 27.10.2019 46.39.169.XXXSkoda ,ze se tresty za konkretni prestupky neaplikuji na vsechny staje identicky,holt nekteri muzou predcasne startovat,jezdit v kvalde mimo trat pripadne si v zavode trat zkracovat nebo soupere vytlacovat mimo trat a nic se nedeje.Zrejme by bylo ferove vsecny vozy prebarvit na jednotnou barvu,aby pak nasledne nebyli komisari ovlivneni ve svem budoucim rozhodovani o vine a trestu ... -
-
Adi
07:59 27.10.2019 95.82.135.XXXSouhlas, R a M mají komisaře podychceny nejlépe, RB se dočkalo alespoň minimálního trestu... no a pak je tady Rensult, který je evidentně z nějakého mě nepochopitelné důvodu na úplně opačném konci a těm dáváme DQ jen tak, protože nás to baví! Myslel jsem, ze naše největší slabina je šasi, ale prehodnocuji to, je to absence zákulisní politiky směrem ke komišům. Až to vypadá, ze si kluci přišli pro úplatek a Ren jim ukázal prostředníček a nyní za to pyká.
-
-
-
Miroslav Š.
07:32 27.10.2019 88.212.37.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
kakaa
01:45 27.10.2019 46.135.1.XXXNekdo tam zrejme miluje ferrari, leclerk unsafe release-nic jen drobny pro tym, leclerk vystreli nosorozce z trati-nic, asi po opakovanych protestech prehodnotili a dali pentli, ktera mu nic nevzala, leclerk si jezdi s rozdrbanym autem ktery se rozpada a urazi casti aut souperu-nic, leclerk ve 330ti vytlaci hama z trati-bububu uz to nedelej, vettel ulitej start-nic okecali to a misto aby tak lidsky rozhodli i ted tak nosorozce zariznou, trestny body a smaznutej cas by snad stacilo -
Adi
23:49 26.10.2019 95.82.135.XXXJelikož je nyní běžné diskvalifikovat auto, či tým i když se jedna o technicky přestupek (Ricci v Q v Singapuru) i když se jedna o sportovní přestupek (oba vozy Renault v Japonsku), tak nyní se nenabízí ani jiné řešení, než Maxe diskvalifikovat. Jenže se to nestane, protože Max jaksi nejezdi za Renault.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek