DISKUZE K ČLÁNKU Verstappen penalizován, do první řady se posouvá Leclerc s Vettelem

Max Verstappen si dnes odpoledne (v evropských končinách ve večerních hodinách) vybojoval na mexickém okruhu pole-position. Avšak holandský pilot se dlouho neradoval, za svůj prohřešek pod žlutými vlajkami v samotném závěru kvalifikace se dočkal penalizace...

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Verstappen penalizován, do první řady se posouvá Leclerc s Vettelem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 56, poslední 27.10.2019 17:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jirka_1 (Hlasovali 4 lidé) 27.10.2019 00:49
Kdyby radši držel hubu... »
» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 27.10.2019 05:35
Vyvázl z toho poměrně beztrestně. Bianchiho stálo… »
» Kaša (Hlasovali 3 lidé) 27.10.2019 00:25
Adi, přestaň už konečně fňukat, není to vůbec… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.35.XXX
      Už se uklidni, opravdu jsi hystericky zbytečně, takové rozhodnutí padalo v každém sezóně, myšleno jako nesprávné rozhodnutí, děláš z toho zase něco co tam není, možná kdyby si Renault hlidal vývoj šasi a nesnažil se dělat jiný věci, na který se přijde, mohl si mít klidnější spaní

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        95.82.135.XXX
        Jasně a co si měl hlídat? Tlačítko, které roky používá není nelegální? Nebo náhodnou anomálii v SW MGU - K? Uř vídím zrovna tebe, kdyby komisaři šikanovali McLaren a např. Renaultu by procházelo to, co Ferrari a Mercedesu. Tady jde o hodně víc, než o špatný vývoj šasi. Vůbec bych se nedivil, kdyby se jim na F1 automobilka vysrala...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.35.XXX
          Přesně tak, neměli mít nelegalní brzdový systém, stejně jako si mají hlídat výkon svého MGU - K, tohle je chyba Renaultu, který se má raději zaměřit na spolehlivost PJ s vývojem šasi, protože McLaren jako jejich zákazník s legálním autem je drtí víc a víc 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            95.82.135.XXX
            Helle, i ty neznáš fakta? Já ti povím, co přesně je na Renaultím systému nelegální - NIC !!! Mají ho úplně stejně legální jako ostatní týmy, jen Ricci a Hulk na to mají speciální tlačitko, kdežto Lando a Carlost (např.) musí kliknout 3x, což je dle komisařů nesportovní a hodno DQ. Takže ti připadne normální, že se diskvalifikují jezdci, kteří nemusí klikal 3x, ale jen jednou? Jak by asi chudáci dopadli ve Ferrari, když přišli s řazením pádly pod volantem? To by je asi dle dnešní logiky komisařů museli rovnou zastřelit ne?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.35.XXX
              Rozložení brzd bylo v závislosti na GPS datech a nemuseli piloti dělat to co ostatní, je to nelegální? Je tak co řešíš?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                95.82.135.XXX
                Nestrapňuj se tady Helle a zjisti si laskavě fakta. Nebaví mě to psát stále dokola. Ale pro tebe tedy ok - Renaultí řízení rozložení brzd NENÍ dle komisařů nelegální! Není závislé na poloze GPS, není přednastavené, není ovládané na dálku! Uř to konečně pochop. Kdyby to řešení bylo opravdu nelegální, já bych byl první, který by Renaultu nadával a styděl bych se na ně! Jenže chápeě, že komisaři VYLOUČILI ze závodu celý tým, protože jejich piloti měli ovládání rozložení brzd jedoduší než zbytek pole?! Dát DQ kvůli tomu, že Ricci a Hulk musí kliknout 1x, ale Lando a Carlos 3x je dle tebe normální? Už bys mi mohl konečně odpovědět a nerozšiřovat nepravdy o nelegálnosti.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Od Verstappena velká hloupost že nezpomalil a asi ještě větší že to pak tak vytruboval do světa jako by se tím chlubil. Pokazil tak velmi dobrý výsledek velmi rychlého RedBullu. Celkově ale viním hlavně FIA která není schopna dostát tomu aby některé věci byly zcela jasné a nevznikal různý výklad jak se to hodí. K čemu jsou pravidla když tomu to projde a tomu ne? Nastolit metr a držet se ho je podstata dobré prevence, o dvojitých žlutých v kvalifikaci se toho namluvilo strašně moc a po tom co byl přednesen tento výklad nerozumím jak mohli rekord Verstappena zprvu vůbec neprošetřovat.

    "Pokud pilot projíždí úsekem, ve kterém je signalizováno dvěma žlutými vlajkami, očekává se, že svůj pokus přeruší. Aby komisaři měli jistotu, že nepokračuje ve snaze zajet smysluplný čas na kolo, z praktického hlediska by to mělo znamenat, že svůj pokus de facto ukončí. Nemusí ale nutně zajet do boxů, protože v jistých případech může být trať volná. Jak je řečeno v pravidle, musí pilot snížit rychlost a být připraven na změnu směru. Takže svou rychlost přizpůsobí situaci, kdy může brzdit podstatně dříve a/nebo v příslušném úseku znatelně snížit rychlost. Rovněž by neměl předjet jakýkoli vůz při signalizaci jednou žlutou vlajkou, pokud je zřejmé, že tento zpomaluje ze zcela zřejméno důvodu, například kvůli poškození po nehodě nebo s defektem pneumatiky," vysvětloval Whiting.

    Zdroj: [odkaz na stránku]

    .... defakto červená vlajkja ale se šancí pro ty kterých se to netýká dokončit jejich kolo. Pokud jezdci na to kašlou, měla by tam být červená rovnou a prostě padni komu padni. Sám bych dotyčného viníka dvojitých vlajek či červené(tady teď Bottase) potrestal diskvalifikací z dané části kvaldy, ale to je již o něčem jiném.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.35.XXX
      Problém je v tom, že máme stále nového ředitele závodů a ten tuto situaci řešil poprvé, já třeba byl překvapený peněžitým trestem za špatné vypuštění Leclerca v Německu .. přijde mi, že už se hledá něco nového za každou cenu, FIA je znovu nekonzistentní, jump start okamžitě trestat, nastřelení ala Albon též, ignoraci double yellow DQ

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Finanční trest za špatné vypuštění byla také blbost nejvyššího kalibru 20

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.35.XXX
          Ale to je přesně ono, prostě se hledají nové alternativní řešení a tohle vede akorát k větší nekonzistentnosti

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • ArtaBAN

    ArtaBAN

    46.39.169.XXX
    Skoda ,ze se tresty za konkretni prestupky neaplikuji na vsechny staje identicky,holt nekteri muzou predcasne startovat,jezdit v kvalde mimo trat pripadne si v zavode trat zkracovat nebo soupere vytlacovat mimo trat a nic se nedeje.Zrejme by bylo ferove vsecny vozy prebarvit na jednotnou barvu,aby pak nasledne nebyli komisari ovlivneni ve svem budoucim rozhodovani o vine a trestu ...

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Bottasovi uznali kolo dokonce pod červenýma vlajkama, Vettelovi prošel neregulérní start. RB neprojde nikdy nic.
    Ale tak aspoň to bude zajímavější, z PP by to měl Max moc jednoduché 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      95.82.135.XXX
      Souhlas, R a M mají komisaře podychceny nejlépe, RB se dočkalo alespoň minimálního trestu... no a pak je tady Rensult, který je evidentně z nějakého mě nepochopitelné důvodu na úplně opačném konci a těm dáváme DQ jen tak, protože nás to baví! Myslel jsem, ze naše největší slabina je šasi, ale prehodnocuji to, je to absence zákulisní politiky směrem ke komišům. Až to vypadá, ze si kluci přišli pro úplatek a Ren jim ukázal prostředníček a nyní za to pyká.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Vyvázl z toho poměrně beztrestně. Bianchiho stálo ignorování dvojitých žlutých život.

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    kakaa

    46.135.1.XXX
    Nekdo tam zrejme miluje ferrari, leclerk unsafe release-nic jen drobny pro tym, leclerk vystreli nosorozce z trati-nic, asi po opakovanych protestech prehodnotili a dali pentli, ktera mu nic nevzala, leclerk si jezdi s rozdrbanym autem ktery se rozpada a urazi casti aut souperu-nic, leclerk ve 330ti vytlaci hama z trati-bububu uz to nedelej, vettel ulitej start-nic okecali to a misto aby tak lidsky rozhodli i ted tak nosorozce zariznou, trestny body a smaznutej cas by snad stacilo

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Kdyby radši držel hubu...

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Pravidla jsou pravidla.Raději bych ale byl kdyby jel z 1.místa. Z toho kola nevyťežil nic.Mastna pokuta by stačila a příště by nejel závod.. Pokud by se to opakovalo.To by fungovalo.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    95.82.135.XXX
    Jelikož je nyní běžné diskvalifikovat auto, či tým i když se jedna o technicky přestupek (Ricci v Q v Singapuru) i když se jedna o sportovní přestupek (oba vozy Renault v Japonsku), tak nyní se nenabízí ani jiné řešení, než Maxe diskvalifikovat. Jenže se to nestane, protože Max jaksi nejezdi za Renault.

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama