DISKUZE K ČLÁNKU Verstappen penalizován, do první řady se posouvá Leclerc s Vettelem

Max Verstappen si dnes odpoledne (v evropských končinách ve večerních hodinách) vybojoval na mexickém okruhu pole-position. Avšak holandský pilot se dlouho neradoval, za svůj prohřešek pod žlutými vlajkami v samotném závěru kvalifikace se dočkal penalizace...

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Verstappen penalizován, do první řady se posouvá Leclerc s Vettelem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 56, poslední 27.10.2019 17:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jirka_1 (Hlasovali 4 lidé) 27.10.2019 00:49
Kdyby radši držel hubu... »
» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 27.10.2019 05:35
Vyvázl z toho poměrně beztrestně. Bianchiho stálo… »
» Kaša (Hlasovali 3 lidé) 27.10.2019 00:25
Adi, přestaň už konečně fňukat, není to vůbec… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.173.XXX
    Stálý komisař na všechny závody. Plus dva co se budou střídat třeba po pěti GP. Ten stálý bude mít generální zodpovědnost za veškerá rozhodnutí. Otázka je kdo by tuhle "vděčnou" práci chtěl dobrovolně vykonávat 13

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Slaby.odvarek

    Slaby.odvarek

    185.73.102.XXX
    Možná víc fandím rudým, ale nemám problém říct, že tohle je špatně. Vždycky bylo nebezpečné vypuštění, nebo ulity start penalizovano nějak penalizovano, ale ne pokutou nebo to je v pořádku. Nejde o Ferrari, ale o to že FIA není konzistentní, má to být vrcholná autorita, která má mít pravidla zákony tresty stejné pro všechny. Každý závod je jiný výklad pravidel, v jednom závodě jeden pilot něco udělá a je to v pohodě, další závod jiný pilot udělá něco samého co pilot v předchozím závodě a bing penalizace. Jednou jsi sakra na starte čekáš na zhasnuti světel a v ten okamžik má být brán každý pohyb jako ulity start a ne řešit senzor, takhle když to vychytas tak máš výhodu... Jedno jestli Botas, Vettel jednou pohyb nazdar, žádné diskuze, nebezpečné vypuštění jen pokuta?? K čemu jsou pravidla když na každém závodě je komisaři ohybaji a vykládají podle nálady a sympatií??? Měla by tam být nějaká stálá nezávislá autorita a ne tenhle bordel.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    95.82.135.XXX
    Pojďme se zamyslet: Nějaký tým vymyslí zlepšovák na volantu, který urychlí ovládání rozložení brzd a tím piloti šetří čas. Dle FIA to není nelegální technické řešení, ale vyloučí ten tým ze závodu protože ostatní piloti musí klikat 3x a jsou tedy znevýhodněni. Tak mě napadá. Ještě že tito samí "profesionálové" nebyli mezi komisařema v době, kdy nějaký tým přišel s řazením pádly na volantu. Dle dnešních měřítek přece jasný DQ, protože ostatní chudáci musí pořád kvedlat řadicí pákou.... Dříve se tomu říkala inženýrská chytrost, dnes je evidentně tento směr uvažování nesportovní a špatný 02 Velmi by mě zajímaly názory čtenářů, kteří schvalují diskvalifikaci Renaultu v Japonsku, co si myslí obecně o inženýrském pokroku, co si myslí o tom, když někdo je v něčem chytřejší než zbytek?

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.35.XXX
      Adi zjisti si jak systém Renaultu fungoval, děláš tu zbytečné divadlo

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Nejhorší je že kdyby ten systém neměl Renault ale třeba Ferrari nebo Mercedes tak jistotu že také budou diskvalifikováni nemáš, klidně by se najednou mohlo říkat jak je to chytré řešení a že objevili skulinku v šedé zóně zcela technicky v pořádku a hotovo. Mnozí by tu říkali že ostatní měli být taky chytřejší a že je to uplně ok, stejně jako tu někteří dokážou řvát že u Verstappena nebylo včera nic za co ho trestat. Pocit nespravedlnosti je u FIA běžná věc a rozřešení u veřejnosti nečekej, ti ve velké většině hodnotí jen dopad na jejich miláčky. FIA je teď hodně slabá a sám nevím jak k tomu přistoupit, ten pocit špatně odváděné spravedlivé práce ve mě sílí a je to hlavně ta politika a divné nesportovní zájmy.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Proboha já si snad už začínám přát aby na to Ferrari konešně našli něco hmatatelného....kdo má furt číst to vaše brečení 18

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Proč konečně, už našli jenže u nich je to vždy ta šedá zónba co se maximálně od příště nemá používat. Ty jsi ten co včera bránil Verstappena, to je přesně ono.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            No tak jsem včera trochu pil, je to takový problém ? 13

            Však píšu najít něco hmatatelného. Když najdou něco co není přimo proti pravidlům.....sorry za to se nedá trestat.

            Jinak kdyby to byla jen politika, tak sejmou Mercedes, protože jejich dlouhodobá převaha likviduje atraktivitu mistrovství....a to se jaksi neděje 04

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Aktivní aero prvek je hmatatelná věc proti pravidlům, když se taková věc u někoho najde a FIA to tak vyhodnotí, buď může konat nebo říci ať už to příště nemají. Tohle se klidně mohlo stát i u Renaultu a vy to víte.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          95.82.135.XXX
          To není úplně těžké Dave. Stačí mi k tomu dokonce 1 GG - Suzuka 2019.
          1. DQ - Sebův pohyb před startem mu dal rozhodně větší výhodu než Riccimu MGU-K v Singapuru.
          2, DQ - vytlačení Maxe mimo trat a ukončení jeho závodu v podání Charlese
          3. DQ - jízda s nebezpečným monopostem, který prokazatelně ohrozil minimálně Lewise, kterému carbon orval zrcátko.
          To jsou první 3 kola GP Japonska, ale nic se nestalo a tak si z frustrace posvítíme třeba na Renault a byť je jejich systém legální, tak úkol zněl jasně - diskvalifikovat za každou cenu! A tak s najdeme nějaký žvást o jakési nesportovnosti, pže Seb s Charelsem musí kliknout 3x, kdežto Ricci s Hulkem jen 1x. A budu to tady opakovat do zblbnutí - Systém ovládání rozložení brzd Renaultu dle komisařů NENÍ NELEGÁLNÍ !!! (Helle, to je i pro tebe! :) )

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            Mluvíme o technice, né o závodních incidentech ale budiž.
            1) Sebovi to nedalo žádnou výhodu, kvůli tomu cuknutí měl horší reakci. Ale ano, měl přijít trest průjezd boxy

            2) Pro mě jednoznačná záležitost. Leclerc měl dostat naloženo za zničený závod víc než směšných 5 sekund

            3) Opět jasná záležitost. Nebudu teď řešit jestli za to může víc tým nebo jezdce ale zase bych řekl, že měl přijít větší trest než přišel

            Na druhou stranu ani jeden nebyl na DQ.

            Až najdou na Ferrari něco podobného jako na Renault, tak budu pro stejný trest. Ale oni zatím nenašli.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              95.82.135.XXX
              Takže výše popsané není na DQ, ale kvůli tomu, že jeden musí kliknout 1x a druhý 3x bys dával DQ? Znovu opakuji, systém rozložení brzd Renaultu není nelegální, ale dle komisařů je to tlačitko nesportovní! Kdyby byl ten systém nelegální, tak samozřejěm ano, DQ je v pořádku, ale tím, že je to legální, tak se jednalo o DQ dle sportovních pravidel, tedy dle stejné odnože pravidel, která řeší race incidenty, jump starty, nebezpečné monoposty atd. Takže DQ jezdců Renaultu ve stejném závodě jako výše popsané icidenty Ferrari se posuzují dle stejných, sportovních pravidel, techniké pravidla na to nemají žádný vliv.
              Takže jen pro pořádek rekapitulace rozhodnuí komisarů DLE SPORTOVNÍCH pravidel:

              evidentní jump start - bez pentle
              vytlačení z tratě - 5s.
              nebezpečný monopost na trati - 10s nebo jen 5, nyní nevím
              ignorace dvojtých žlutých - -3 místa na roštu
              dva piloti v poli ovládají na volantu jednu z x věcí o něco jednodušeji -
              DQ obou pilotů

              Tady zůstává rozum stát a to je to, proč jsem dnes tak naštvaný :(

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          01

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.35.XXX
        Je pravda, že Ferrari má zcela nelegální PJ a FIA se ani nesnaží na to přijít .. tohle je opravdu k smíchu

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        95.82.135.XXX
        Děkuji za tvůj post Site. Je vidět, že si jako jediný zde chápeš, co se tady stále dokola snažím sdělit - že největší slabina je FIA, která z F1 dělá frašku a jelikož se šikanuje "můj" tým, kterému nefandí půlka F1 komunity jako např. Ferrari, tak o to víc musím být hlasitý. A plně souhlasím s tím, že to, co by u Mercedesu nebo Ferrari byla skvělá technická vychytávka je u Renaultu nesportovní a hodno diskvalifikace. Já bych měl v pozici Cyrila opravdu velmi velký problém dnes nasadit vozy na startovní rošt!

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    95.82.135.XXX
    Pamatuji toho v F1 hodně, ale to, jakým způsobem jsou komisaři k smíchu, to se posledních 15 let nedělo! Totální amaterizmus a nekonzistence! Jsou k smíchu a totálně to dehonestuje tento kdysi slavný sport! A všem těm “znalcum”, pro které je SW anomálie zločin hoden trestu smrti, ale prasárny Ferrari, kdy ohrožují svým jednáním ostatní, je prý Ok. Nebo tady Max, který udělal stejnou chybu jako Bianchi. Zkuste pánové zapojit mozek! Jestli vám tento styl rozhodování pripadne normální, asi budete mít problem s chápáním základní logiky. Je to úplně to samé, jako poslat do vězení na 20 let někoho za pomluvu a ten samý den dát podmínku vrahovi! Smutné, ze to tady schvalujete 02

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama