DISKUZE K ČLÁNKU Verstappen penalizován, do první řady se posouvá Leclerc s Vettelem

Max Verstappen si dnes odpoledne (v evropských končinách ve večerních hodinách) vybojoval na mexickém okruhu pole-position. Avšak holandský pilot se dlouho neradoval, za svůj prohřešek pod žlutými vlajkami v samotném závěru kvalifikace se dočkal penalizace...

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Verstappen penalizován, do první řady se posouvá Leclerc s Vettelem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 56, poslední 27.10.2019 17:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jirka_1 (Hlasovali 4 lidé) 27.10.2019 00:49
Kdyby radši držel hubu... »
» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 27.10.2019 05:35
Vyvázl z toho poměrně beztrestně. Bianchiho stálo… »
» Kaša (Hlasovali 3 lidé) 27.10.2019 00:25
Adi, přestaň už konečně fňukat, není to vůbec… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Duncan66

Duncan66

193.179.208.XXX
To se vubec neda srovnavat. Zcela ucelove motas jablka s hruskama. Za nelegalni auto byla vzdy diskvalifikace. Tady proste neni o cem. Ale diskvalifikace za neuposlechnuti vlajek v kvalifikaci? To jsi se totalne pomatl clovece. Chce to se uklidnit a aspon castecne pouzit sedou kuru mozkovou a co nejmene pouzivat animalni casti mozku, ktere nas ovladaji emocemi a racio zcela potlacuji mimo hru 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jenDalsiTeepack

jenDalsiTeepack

37.188.144.XXX
To čumíš na mě?.... Tak bacha, ty čumíš na mě 13 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.173.XXX
Stálý komisař na všechny závody. Plus dva co se budou střídat třeba po pěti GP. Ten stálý bude mít generální zodpovědnost za veškerá rozhodnutí. Otázka je kdo by tuhle "vděčnou" práci chtěl dobrovolně vykonávat 13

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Slaby.odvarek

Slaby.odvarek

185.73.102.XXX
To mělo být reakce na Situse

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Slaby.odvarek

Slaby.odvarek

185.73.102.XXX
Možná víc fandím rudým, ale nemám problém říct, že tohle je špatně. Vždycky bylo nebezpečné vypuštění, nebo ulity start penalizovano nějak penalizovano, ale ne pokutou nebo to je v pořádku. Nejde o Ferrari, ale o to že FIA není konzistentní, má to být vrcholná autorita, která má mít pravidla zákony tresty stejné pro všechny. Každý závod je jiný výklad pravidel, v jednom závodě jeden pilot něco udělá a je to v pohodě, další závod jiný pilot udělá něco samého co pilot v předchozím závodě a bing penalizace. Jednou jsi sakra na starte čekáš na zhasnuti světel a v ten okamžik má být brán každý pohyb jako ulity start a ne řešit senzor, takhle když to vychytas tak máš výhodu... Jedno jestli Botas, Vettel jednou pohyb nazdar, žádné diskuze, nebezpečné vypuštění jen pokuta?? K čemu jsou pravidla když na každém závodě je komisaři ohybaji a vykládají podle nálady a sympatií??? Měla by tam být nějaká stálá nezávislá autorita a ne tenhle bordel.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

95.82.135.XXX
Takže výše popsané není na DQ, ale kvůli tomu, že jeden musí kliknout 1x a druhý 3x bys dával DQ? Znovu opakuji, systém rozložení brzd Renaultu není nelegální, ale dle komisařů je to tlačitko nesportovní! Kdyby byl ten systém nelegální, tak samozřejěm ano, DQ je v pořádku, ale tím, že je to legální, tak se jednalo o DQ dle sportovních pravidel, tedy dle stejné odnože pravidel, která řeší race incidenty, jump starty, nebezpečné monoposty atd. Takže DQ jezdců Renaultu ve stejném závodě jako výše popsané icidenty Ferrari se posuzují dle stejných, sportovních pravidel, techniké pravidla na to nemají žádný vliv.
Takže jen pro pořádek rekapitulace rozhodnuí komisarů DLE SPORTOVNÍCH pravidel:

evidentní jump start - bez pentle
vytlačení z tratě - 5s.
nebezpečný monopost na trati - 10s nebo jen 5, nyní nevím
ignorace dvojtých žlutých - -3 místa na roštu
dva piloti v poli ovládají na volantu jednu z x věcí o něco jednodušeji -
DQ obou pilotů

Tady zůstává rozum stát a to je to, proč jsem dnes tak naštvaný :(

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Aktivní aero prvek je hmatatelná věc proti pravidlům, když se taková věc u někoho najde a FIA to tak vyhodnotí, buď může konat nebo říci ať už to příště nemají. Tohle se klidně mohlo stát i u Renaultu a vy to víte.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Ne ty si to zjisti 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Mluvíme o technice, né o závodních incidentech ale budiž.
1) Sebovi to nedalo žádnou výhodu, kvůli tomu cuknutí měl horší reakci. Ale ano, měl přijít trest průjezd boxy

2) Pro mě jednoznačná záležitost. Leclerc měl dostat naloženo za zničený závod víc než směšných 5 sekund

3) Opět jasná záležitost. Nebudu teď řešit jestli za to může víc tým nebo jezdce ale zase bych řekl, že měl přijít větší trest než přišel

Na druhou stranu ani jeden nebyl na DQ.

Až najdou na Ferrari něco podobného jako na Renault, tak budu pro stejný trest. Ale oni zatím nenašli.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

95.82.135.XXX
Děkuji za tvůj post Site. Je vidět, že si jako jediný zde chápeš, co se tady stále dokola snažím sdělit - že největší slabina je FIA, která z F1 dělá frašku a jelikož se šikanuje "můj" tým, kterému nefandí půlka F1 komunity jako např. Ferrari, tak o to víc musím být hlasitý. A plně souhlasím s tím, že to, co by u Mercedesu nebo Ferrari byla skvělá technická vychytávka je u Renaultu nesportovní a hodno diskvalifikace. Já bych měl v pozici Cyrila opravdu velmi velký problém dnes nasadit vozy na startovní rošt!

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

95.82.135.XXX
To není úplně těžké Dave. Stačí mi k tomu dokonce 1 GG - Suzuka 2019.
1. DQ - Sebův pohyb před startem mu dal rozhodně větší výhodu než Riccimu MGU-K v Singapuru.
2, DQ - vytlačení Maxe mimo trat a ukončení jeho závodu v podání Charlese
3. DQ - jízda s nebezpečným monopostem, který prokazatelně ohrozil minimálně Lewise, kterému carbon orval zrcátko.
To jsou první 3 kola GP Japonska, ale nic se nestalo a tak si z frustrace posvítíme třeba na Renault a byť je jejich systém legální, tak úkol zněl jasně - diskvalifikovat za každou cenu! A tak s najdeme nějaký žvást o jakési nesportovnosti, pže Seb s Charelsem musí kliknout 3x, kdežto Ricci s Hulkem jen 1x. A budu to tady opakovat do zblbnutí - Systém ovládání rozložení brzd Renaultu dle komisařů NENÍ NELEGÁLNÍ !!! (Helle, to je i pro tebe! :) )

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
No tak jsem včera trochu pil, je to takový problém ? 13

Však píšu najít něco hmatatelného. Když najdou něco co není přimo proti pravidlům.....sorry za to se nedá trestat.

Jinak kdyby to byla jen politika, tak sejmou Mercedes, protože jejich dlouhodobá převaha likviduje atraktivitu mistrovství....a to se jaksi neděje 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

95.82.135.XXX
Ty si to zjisti!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

95.82.135.XXX
Nestrapňuj se tady Helle a zjisti si laskavě fakta. Nebaví mě to psát stále dokola. Ale pro tebe tedy ok - Renaultí řízení rozložení brzd NENÍ dle komisařů nelegální! Není závislé na poloze GPS, není přednastavené, není ovládané na dálku! Uř to konečně pochop. Kdyby to řešení bylo opravdu nelegální, já bych byl první, který by Renaultu nadával a styděl bych se na ně! Jenže chápeě, že komisaři VYLOUČILI ze závodu celý tým, protože jejich piloti měli ovládání rozložení brzd jedoduší než zbytek pole?! Dát DQ kvůli tomu, že Ricci a Hulk musí kliknout 1x, ale Lando a Carlos 3x je dle tebe normální? Už bys mi mohl konečně odpovědět a nerozšiřovat nepravdy o nelegálnosti.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Je pravda, že Ferrari má zcela nelegální PJ a FIA se ani nesnaží na to přijít .. tohle je opravdu k smíchu

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Proč konečně, už našli jenže u nich je to vždy ta šedá zónba co se maximálně od příště nemá používat. Ty jsi ten co včera bránil Verstappena, to je přesně ono.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Proboha já si snad už začínám přát aby na to Ferrari konešně našli něco hmatatelného....kdo má furt číst to vaše brečení 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Nejhorší je že kdyby ten systém neměl Renault ale třeba Ferrari nebo Mercedes tak jistotu že také budou diskvalifikováni nemáš, klidně by se najednou mohlo říkat jak je to chytré řešení a že objevili skulinku v šedé zóně zcela technicky v pořádku a hotovo. Mnozí by tu říkali že ostatní měli být taky chytřejší a že je to uplně ok, stejně jako tu někteří dokážou řvát že u Verstappena nebylo včera nic za co ho trestat. Pocit nespravedlnosti je u FIA běžná věc a rozřešení u veřejnosti nečekej, ti ve velké většině hodnotí jen dopad na jejich miláčky. FIA je teď hodně slabá a sám nevím jak k tomu přistoupit, ten pocit špatně odváděné spravedlivé práce ve mě sílí a je to hlavně ta politika a divné nesportovní zájmy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Adi zjisti si jak systém Renaultu fungoval, děláš tu zbytečné divadlo

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama