DISKUZE K ČLÁNKU Verstappen penalizován, do první řady se posouvá Leclerc s Vettelem
Max Verstappen si dnes odpoledne (v evropských končinách ve večerních hodinách) vybojoval na mexickém okruhu pole-position. Avšak holandský pilot se dlouho neradoval, za svůj prohřešek pod žlutými vlajkami v samotném závěru kvalifikace se dočkal penalizace...
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Verstappen penalizován, do první řady se posouvá Leclerc s Vettelem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Duncan66
17:58 27.10.2019 193.179.208.XXX
To se vubec neda srovnavat. Zcela ucelove motas jablka s hruskama. Za nelegalni auto byla vzdy diskvalifikace. Tady proste neni o cem. Ale diskvalifikace za neuposlechnuti vlajek v kvalifikaci? To jsi se totalne pomatl clovece. Chce to se uklidnit a aspon castecne pouzit sedou kuru mozkovou a co nejmene pouzivat animalni casti mozku, ktere nas ovladaji emocemi a racio zcela potlacuji mimo hru
Mansell_fan
13:47 27.10.2019 37.188.173.XXX
Stálý komisař na všechny závody. Plus dva co se budou střídat třeba po pěti GP. Ten stálý bude mít generální zodpovědnost za veškerá rozhodnutí. Otázka je kdo by tuhle "vděčnou" práci chtěl dobrovolně vykonávat
Slaby.odvarek
13:20 27.10.2019 185.73.102.XXX
Možná víc fandím rudým, ale nemám problém říct, že tohle je špatně. Vždycky bylo nebezpečné vypuštění, nebo ulity start penalizovano nějak penalizovano, ale ne pokutou nebo to je v pořádku. Nejde o Ferrari, ale o to že FIA není konzistentní, má to být vrcholná autorita, která má mít pravidla zákony tresty stejné pro všechny. Každý závod je jiný výklad pravidel, v jednom závodě jeden pilot něco udělá a je to v pohodě, další závod jiný pilot udělá něco samého co pilot v předchozím závodě a bing penalizace. Jednou jsi sakra na starte čekáš na zhasnuti světel a v ten okamžik má být brán každý pohyb jako ulity start a ne řešit senzor, takhle když to vychytas tak máš výhodu... Jedno jestli Botas, Vettel jednou pohyb nazdar, žádné diskuze, nebezpečné vypuštění jen pokuta?? K čemu jsou pravidla když na každém závodě je komisaři ohybaji a vykládají podle nálady a sympatií??? Měla by tam být nějaká stálá nezávislá autorita a ne tenhle bordel.
Adi
11:46 27.10.2019 95.82.135.XXX
Takže výše popsané není na DQ, ale kvůli tomu, že jeden musí kliknout 1x a druhý 3x bys dával DQ? Znovu opakuji, systém rozložení brzd Renaultu není nelegální, ale dle komisařů je to tlačitko nesportovní! Kdyby byl ten systém nelegální, tak samozřejěm ano, DQ je v pořádku, ale tím, že je to legální, tak se jednalo o DQ dle sportovních pravidel, tedy dle stejné odnože pravidel, která řeší race incidenty, jump starty, nebezpečné monoposty atd. Takže DQ jezdců Renaultu ve stejném závodě jako výše popsané icidenty Ferrari se posuzují dle stejných, sportovních pravidel, techniké pravidla na to nemají žádný vliv.
Takže jen pro pořádek rekapitulace rozhodnuí komisarů DLE SPORTOVNÍCH pravidel:
evidentní jump start - bez pentle
vytlačení z tratě - 5s.
nebezpečný monopost na trati - 10s nebo jen 5, nyní nevím
ignorace dvojtých žlutých - -3 místa na roštu
dva piloti v poli ovládají na volantu jednu z x věcí o něco jednodušeji -
DQ obou pilotů
Tady zůstává rozum stát a to je to, proč jsem dnes tak naštvaný :(
Takže jen pro pořádek rekapitulace rozhodnuí komisarů DLE SPORTOVNÍCH pravidel:
evidentní jump start - bez pentle
vytlačení z tratě - 5s.
nebezpečný monopost na trati - 10s nebo jen 5, nyní nevím
ignorace dvojtých žlutých - -3 místa na roštu
dva piloti v poli ovládají na volantu jednu z x věcí o něco jednodušeji -
DQ obou pilotů
Tady zůstává rozum stát a to je to, proč jsem dnes tak naštvaný :(
daaviid23
11:31 27.10.2019 91.245.26.XXX
Mluvíme o technice, né o závodních incidentech ale budiž.
1) Sebovi to nedalo žádnou výhodu, kvůli tomu cuknutí měl horší reakci. Ale ano, měl přijít trest průjezd boxy
2) Pro mě jednoznačná záležitost. Leclerc měl dostat naloženo za zničený závod víc než směšných 5 sekund
3) Opět jasná záležitost. Nebudu teď řešit jestli za to může víc tým nebo jezdce ale zase bych řekl, že měl přijít větší trest než přišel
Na druhou stranu ani jeden nebyl na DQ.
Až najdou na Ferrari něco podobného jako na Renault, tak budu pro stejný trest. Ale oni zatím nenašli.
1) Sebovi to nedalo žádnou výhodu, kvůli tomu cuknutí měl horší reakci. Ale ano, měl přijít trest průjezd boxy
2) Pro mě jednoznačná záležitost. Leclerc měl dostat naloženo za zničený závod víc než směšných 5 sekund
3) Opět jasná záležitost. Nebudu teď řešit jestli za to může víc tým nebo jezdce ale zase bych řekl, že měl přijít větší trest než přišel
Na druhou stranu ani jeden nebyl na DQ.
Až najdou na Ferrari něco podobného jako na Renault, tak budu pro stejný trest. Ale oni zatím nenašli.
Adi
11:30 27.10.2019 95.82.135.XXX
Děkuji za tvůj post Site. Je vidět, že si jako jediný zde chápeš, co se tady stále dokola snažím sdělit - že největší slabina je FIA, která z F1 dělá frašku a jelikož se šikanuje "můj" tým, kterému nefandí půlka F1 komunity jako např. Ferrari, tak o to víc musím být hlasitý. A plně souhlasím s tím, že to, co by u Mercedesu nebo Ferrari byla skvělá technická vychytávka je u Renaultu nesportovní a hodno diskvalifikace. Já bych měl v pozici Cyrila opravdu velmi velký problém dnes nasadit vozy na startovní rošt!
Adi
11:24 27.10.2019 95.82.135.XXX
To není úplně těžké Dave. Stačí mi k tomu dokonce 1 GG - Suzuka 2019.
1. DQ - Sebův pohyb před startem mu dal rozhodně větší výhodu než Riccimu MGU-K v Singapuru.
2, DQ - vytlačení Maxe mimo trat a ukončení jeho závodu v podání Charlese
3. DQ - jízda s nebezpečným monopostem, který prokazatelně ohrozil minimálně Lewise, kterému carbon orval zrcátko.
To jsou první 3 kola GP Japonska, ale nic se nestalo a tak si z frustrace posvítíme třeba na Renault a byť je jejich systém legální, tak úkol zněl jasně - diskvalifikovat za každou cenu! A tak s najdeme nějaký žvást o jakési nesportovnosti, pže Seb s Charelsem musí kliknout 3x, kdežto Ricci s Hulkem jen 1x. A budu to tady opakovat do zblbnutí - Systém ovládání rozložení brzd Renaultu dle komisařů NENÍ NELEGÁLNÍ !!! (Helle, to je i pro tebe! :) )
1. DQ - Sebův pohyb před startem mu dal rozhodně větší výhodu než Riccimu MGU-K v Singapuru.
2, DQ - vytlačení Maxe mimo trat a ukončení jeho závodu v podání Charlese
3. DQ - jízda s nebezpečným monopostem, který prokazatelně ohrozil minimálně Lewise, kterému carbon orval zrcátko.
To jsou první 3 kola GP Japonska, ale nic se nestalo a tak si z frustrace posvítíme třeba na Renault a byť je jejich systém legální, tak úkol zněl jasně - diskvalifikovat za každou cenu! A tak s najdeme nějaký žvást o jakési nesportovnosti, pže Seb s Charelsem musí kliknout 3x, kdežto Ricci s Hulkem jen 1x. A budu to tady opakovat do zblbnutí - Systém ovládání rozložení brzd Renaultu dle komisařů NENÍ NELEGÁLNÍ !!! (Helle, to je i pro tebe! :) )
daaviid23
11:21 27.10.2019 91.245.26.XXX
No tak jsem včera trochu pil, je to takový problém ?
Však píšu najít něco hmatatelného. Když najdou něco co není přimo proti pravidlům.....sorry za to se nedá trestat.
Jinak kdyby to byla jen politika, tak sejmou Mercedes, protože jejich dlouhodobá převaha likviduje atraktivitu mistrovství....a to se jaksi neděje
Však píšu najít něco hmatatelného. Když najdou něco co není přimo proti pravidlům.....sorry za to se nedá trestat.
Jinak kdyby to byla jen politika, tak sejmou Mercedes, protože jejich dlouhodobá převaha likviduje atraktivitu mistrovství....a to se jaksi neděje
Adi
11:15 27.10.2019 95.82.135.XXX
Nestrapňuj se tady Helle a zjisti si laskavě fakta. Nebaví mě to psát stále dokola. Ale pro tebe tedy ok - Renaultí řízení rozložení brzd NENÍ dle komisařů nelegální! Není závislé na poloze GPS, není přednastavené, není ovládané na dálku! Uř to konečně pochop. Kdyby to řešení bylo opravdu nelegální, já bych byl první, který by Renaultu nadával a styděl bych se na ně! Jenže chápeě, že komisaři VYLOUČILI ze závodu celý tým, protože jejich piloti měli ovládání rozložení brzd jedoduší než zbytek pole?! Dát DQ kvůli tomu, že Ricci a Hulk musí kliknout 1x, ale Lando a Carlos 3x je dle tebe normální? Už bys mi mohl konečně odpovědět a nerozšiřovat nepravdy o nelegálnosti.
Situs
11:04 27.10.2019 88.102.38.XXX
Nejhorší je že kdyby ten systém neměl Renault ale třeba Ferrari nebo Mercedes tak jistotu že také budou diskvalifikováni nemáš, klidně by se najednou mohlo říkat jak je to chytré řešení a že objevili skulinku v šedé zóně zcela technicky v pořádku a hotovo. Mnozí by tu říkali že ostatní měli být taky chytřejší a že je to uplně ok, stejně jako tu někteří dokážou řvát že u Verstappena nebylo včera nic za co ho trestat. Pocit nespravedlnosti je u FIA běžná věc a rozřešení u veřejnosti nečekej, ti ve velké většině hodnotí jen dopad na jejich miláčky. FIA je teď hodně slabá a sám nevím jak k tomu přistoupit, ten pocit špatně odváděné spravedlivé práce ve mě sílí a je to hlavně ta politika a divné nesportovní zájmy.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek