DISKUZE K ČLÁNKU Měnit koncept vozu před rokem 2020 není risk, brání se McLaren

McLaren již dříve oznámil, že se před příští sezónou rozhodl změnit koncept vozu. Někteří jej za to odsuzují a předhazují mu nedávný experiment před sezónou 2013, kdy pod vedením Martina Whitmarshe překopal úspěšný monopost. Šéf týmu Andreas Seidl ale současné rozhodnutí obhajuje - podle něj nemají co ztratit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Měnit koncept vozu před rokem 2020 není risk, brání se McLaren

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 178, poslední 14.11.2019 03:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 23.10.2019 07:33
Koukam, že se tu zase řeší sezóna 2012, doporučil… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 23.10.2019 14:53
Miku, nechtěl jsem tu chválu sem dávat tak se… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 24.10.2019 10:03
Fakta jsou taková, že Ferrari nemělo rychlost ani… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To je těžký. Máš to hned v první větě a ty jsi to vyfiltroval, jako bych to nepsal a věnuješ se opět pouze zesměšňování něčeho, co nedokážeš popřít.
Takže jak vždy.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
No počkej, teď co nám Mike vyplodil mě zajímá, je sice hezké že nám ukazuje výkonnost i v Silverstone, kde pršelo 11 Ale kde vzal tu ztrátu McLarenu skoro 4s to mě hodně zajímá. Třeba nám rozuzluje tu jeho pavučinu lží 12

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Tvé lhaní a vymyšlená čísla nikoho nezajímají, odkaz na přepočty ztrát jsem již dávno dával, není moje chyba, že neumíš použít Google

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Oh, tak to bych si rád početl o tom jak Ferrari ze začátku roku 2012 mělo nejlepší vůz, tak se ukaž. Taková blbost se totiž určitě nikde nenajde, ale jako vždy, dáme ti šanci takové čtení předložit 12

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak jsem si dal tu práci a spočítal, že zase lžeš. To je mi překvápko.
Takže průměrná ztráta na PP v první polovině sezony:
RB 0,391s
Mclaren 0,684s
Ferrari 0,802s

Ovšem kdyby jsme vynechali Silverstone, kde zaostal Mclaren skoro o 4s, měl by kvaldy lepší než RB. Jak vidíš, je to srovnání o ničem. 12

Ono srovnávat rychlost aut podle časů v kvalifikacích v sezoně, kde degradace gum byla naprosto to nejdůležitější pro úspěch v závodě, je hodně hloupé. Ale chápu, že je to jediné kritétirum, kde vám vychází Ferrari jako třetí nejrychlejší, tak se toho budete držet. 13

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Před letní pauzou měl Alonso 164b, což bylo o 42 víc než Vettel a o zhruba 50 víc, než měli Hamilton s Kimim. Tedy skoro o polovinu víc, jak konkurence. Ty závody jsem viděl a nemám co na tom měnit.
Bylo to jako na houpačce, ale v průměru není co řešit. Což je samozřejmě problém vidět, pokud si člověk z celé půlky vytáhny ty nejhorší výsledky, jako Austrálii, Čínu nebo Bahrajn.
Ale nemám v úmyslu se o tom s tebou hádat. Už vím, že pro tebe neměl Alonso nikdy nejlepší auto, ani kdyby s ním všem ujel o 2 kola, stejně by ho nejlepší neměl.
Doporučuji si o té sezoně aspoň něco přečíst (když už to člověk neviděl), než začneš psát. 03

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

178.255.168.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
V prvních osmi závodech nebyl favoritem nikdo. Byla to opravdu loterie, komu kde sedne obutí. Díky tomu máme jednou provždy lopatu Maldonada jako vítěze velké ceny. 12
Je pravda, že Ferrari umělo v každém závodě být hodně vepředu, protože jim dobře fungovalo provozní okno v závodě. Auto špatné neměli, ale to ani RB. Tu sezónu to bylo hodně vyrovnané a bylo to závod od závodu. Obecně nejrychlejší byl McLaren. Jen ta spolehlivost ...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Narozdíl od Ferrari s evolucí vědí 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Tak Williams je kapitola sama o sobě, tam skrývají problémy se šasi a raději jedou na zisk, než mít lepší auto v F1

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Bože, McLaren je i v automotive podle Ferdy zadlužený a proto je v ziskovosti, tohle by napadlo jedině Ferdinada 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Pokud McLaren group stále poroste takovým miliardovým tempem jako doposud tak se o jejich budoucnost nemusíš vůbec bát, naopak 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
McLaren je v motoristické oblasti ztrátový už dlouhé roky. Především v F1 a loni dokonce už i ve výrobě sportovních vozů.
Takže výsledky hospodaření hovoří jasně.
Nebýt finančních injekcí od akcionářů, tak by McL teď prožíval hodně krušné chvíle.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Ale ty bereš výsledek hospodaření za rok jako celkovou ztrátu podniku, takto to není, McLaren Group funguje ve třech oblastech, že jedna je ztrátová kvůli vyplácení Hondy, neznamená, že se podnik celej zadlužil 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Koukam, že se tu zase řeší sezóna 2012, doporučil bych koukat na výsledky celé sezóny i projev rychlosti, kde nakonec vyšlo jako nejrychlejší auto RB s Renaultem, 0.2s pozadu McLaren a 0.6s pozadu Ferrari, které já začátku roku mělo ztrátu více jak 1s v kvalifikacích. Co se týče změny McLarenu na 2013, tam už neměl koncpet z 2012 kam jít dál a McLaren ten titul chtěl mít, nevyšlo to, to je prostě fakt a i to se v F1 stává, nyní jsou ovšem za top týmy a musí udělat něco jinak, nyní mají velké finanční zázemí od sponzorů i nových investorů, takže proč ne 03

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
A jakou že to měl ještě i loni ztrátu?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Ferrari mělo na začátku sezóny 2012 o více jak 1s pomalejší monopost než McLaren s RB v Q, takže říkat, že měli nejlepší monopost je ukázkou neznalosti

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Časy se mění, McLaren má teď dost peněz od sponzorů, zejména od Husky Chocolate, Dell a Coca cola investují opravdu obrovský balík, navíc McLaren Group je ve velke ziskovosti, proto si moho toto dovolit a zpustit i program pro Indycar

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Přidávám se k nim 03 Označit že pro začátek roku 2012 mělo Ferrari nejlepší auto je jednoduše volovina a značí to že dotyčný o tom nemá ani páru. Na který že to závod přijíždělo Ferrari jako favorit? Austrálie? Malajsie? Čína? Bahrajn? Doporučuji to nejdříve shlédnout než o tom začne psát.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Koukám, že místní odborníci tu byli přede mnou a ty dva mínusy jsou jistě za to nejlepší Ferrari. Nezapomínej, kdo tam v roce 2012 jezdil a vzhledem k divokému začátku sezóny jsi tím naznačil, že Massa jel tužku. A vlastně i ten druhej. 12
Co se týká toho Mekáče, i kdyby měli sebevíc super šasí, stejně by se trápili. 2013 byl první rok Lewise v tovární stáji. Mercedes by nikdy nedovolil, aby Lewis o svém rozhodnutí pochyboval. Mekáč se napůl zazdil sám, tak nebylo třeba sahat po “extra opatřeních”. 04

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama