DISKUZE K ČLÁNKU Měnit koncept vozu před rokem 2020 není risk, brání se McLaren
McLaren již dříve oznámil, že se před příští sezónou rozhodl změnit koncept vozu. Někteří jej za to odsuzují a předhazují mu nedávný experiment před sezónou 2013, kdy pod vedením Martina Whitmarshe překopal úspěšný monopost. Šéf týmu Andreas Seidl ale současné rozhodnutí obhajuje - podle něj nemají co ztratit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Měnit koncept vozu před rokem 2020 není risk, brání se McLaren
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
13:11 23.10.2019 185.149.130.XXX
Tak jsem si dal tu práci a spočítal, že zase lžeš. To je mi překvápko.
Takže průměrná ztráta na PP v první polovině sezony:
RB 0,391s
Mclaren 0,684s
Ferrari 0,802s
Ovšem kdyby jsme vynechali Silverstone, kde zaostal Mclaren skoro o 4s, měl by kvaldy lepší než RB. Jak vidíš, je to srovnání o ničem.
Ono srovnávat rychlost aut podle časů v kvalifikacích v sezoně, kde degradace gum byla naprosto to nejdůležitější pro úspěch v závodě, je hodně hloupé. Ale chápu, že je to jediné kritétirum, kde vám vychází Ferrari jako třetí nejrychlejší, tak se toho budete držet.
Takže průměrná ztráta na PP v první polovině sezony:
RB 0,391s
Mclaren 0,684s
Ferrari 0,802s
Ovšem kdyby jsme vynechali Silverstone, kde zaostal Mclaren skoro o 4s, měl by kvaldy lepší než RB. Jak vidíš, je to srovnání o ničem.
Ono srovnávat rychlost aut podle časů v kvalifikacích v sezoně, kde degradace gum byla naprosto to nejdůležitější pro úspěch v závodě, je hodně hloupé. Ale chápu, že je to jediné kritétirum, kde vám vychází Ferrari jako třetí nejrychlejší, tak se toho budete držet.
Mike17
12:52 23.10.2019 185.149.130.XXX
Před letní pauzou měl Alonso 164b, což bylo o 42 víc než Vettel a o zhruba 50 víc, než měli Hamilton s Kimim. Tedy skoro o polovinu víc, jak konkurence. Ty závody jsem viděl a nemám co na tom měnit.
Bylo to jako na houpačce, ale v průměru není co řešit. Což je samozřejmě problém vidět, pokud si člověk z celé půlky vytáhny ty nejhorší výsledky, jako Austrálii, Čínu nebo Bahrajn.
Ale nemám v úmyslu se o tom s tebou hádat. Už vím, že pro tebe neměl Alonso nikdy nejlepší auto, ani kdyby s ním všem ujel o 2 kola, stejně by ho nejlepší neměl.
Doporučuji si o té sezoně aspoň něco přečíst (když už to člověk neviděl), než začneš psát.
Bylo to jako na houpačce, ale v průměru není co řešit. Což je samozřejmě problém vidět, pokud si člověk z celé půlky vytáhny ty nejhorší výsledky, jako Austrálii, Čínu nebo Bahrajn.
Ale nemám v úmyslu se o tom s tebou hádat. Už vím, že pro tebe neměl Alonso nikdy nejlepší auto, ani kdyby s ním všem ujel o 2 kola, stejně by ho nejlepší neměl.
Doporučuji si o té sezoně aspoň něco přečíst (když už to člověk neviděl), než začneš psát.
El.Senor
12:20 23.10.2019 178.255.168.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
jon
11:48 23.10.2019 90.176.154.XXX
V prvních osmi závodech nebyl favoritem nikdo. Byla to opravdu loterie, komu kde sedne obutí. Díky tomu máme jednou provždy lopatu Maldonada jako vítěze velké ceny.
Je pravda, že Ferrari umělo v každém závodě být hodně vepředu, protože jim dobře fungovalo provozní okno v závodě. Auto špatné neměli, ale to ani RB. Tu sezónu to bylo hodně vyrovnané a bylo to závod od závodu. Obecně nejrychlejší byl McLaren. Jen ta spolehlivost ...
Je pravda, že Ferrari umělo v každém závodě být hodně vepředu, protože jim dobře fungovalo provozní okno v závodě. Auto špatné neměli, ale to ani RB. Tu sezónu to bylo hodně vyrovnané a bylo to závod od závodu. Obecně nejrychlejší byl McLaren. Jen ta spolehlivost ...
Ferda
07:43 23.10.2019 46.47.176.XXX
McLaren je v motoristické oblasti ztrátový už dlouhé roky. Především v F1 a loni dokonce už i ve výrobě sportovních vozů.
Takže výsledky hospodaření hovoří jasně.
Nebýt finančních injekcí od akcionářů, tak by McL teď prožíval hodně krušné chvíle.
Takže výsledky hospodaření hovoří jasně.
Nebýt finančních injekcí od akcionářů, tak by McL teď prožíval hodně krušné chvíle.
HellHogr
07:33 23.10.2019 89.24.35.XXX
Koukam, že se tu zase řeší sezóna 2012, doporučil bych koukat na výsledky celé sezóny i projev rychlosti, kde nakonec vyšlo jako nejrychlejší auto RB s Renaultem, 0.2s pozadu McLaren a 0.6s pozadu Ferrari, které já začátku roku mělo ztrátu více jak 1s v kvalifikacích. Co se týče změny McLarenu na 2013, tam už neměl koncpet z 2012 kam jít dál a McLaren ten titul chtěl mít, nevyšlo to, to je prostě fakt a i to se v F1 stává, nyní jsou ovšem za top týmy a musí udělat něco jinak, nyní mají velké finanční zázemí od sponzorů i nových investorů, takže proč ne
Situs
00:12 23.10.2019 88.102.38.XXX
Přidávám se k nim Označit že pro začátek roku 2012 mělo Ferrari nejlepší auto je jednoduše volovina a značí to že dotyčný o tom nemá ani páru. Na který že to závod přijíždělo Ferrari jako favorit? Austrálie? Malajsie? Čína? Bahrajn? Doporučuji to nejdříve shlédnout než o tom začne psát.
jon
00:04 23.10.2019 90.176.154.XXX
Koukám, že místní odborníci tu byli přede mnou a ty dva mínusy jsou jistě za to nejlepší Ferrari. Nezapomínej, kdo tam v roce 2012 jezdil a vzhledem k divokému začátku sezóny jsi tím naznačil, že Massa jel tužku. A vlastně i ten druhej.
Co se týká toho Mekáče, i kdyby měli sebevíc super šasí, stejně by se trápili. 2013 byl první rok Lewise v tovární stáji. Mercedes by nikdy nedovolil, aby Lewis o svém rozhodnutí pochyboval. Mekáč se napůl zazdil sám, tak nebylo třeba sahat po “extra opatřeních”.
Co se týká toho Mekáče, i kdyby měli sebevíc super šasí, stejně by se trápili. 2013 byl první rok Lewise v tovární stáji. Mercedes by nikdy nedovolil, aby Lewis o svém rozhodnutí pochyboval. Mekáč se napůl zazdil sám, tak nebylo třeba sahat po “extra opatřeních”.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek