DISKUZE K ČLÁNKU "Snad se F1 v roce 2021 obejde bez DRS," doufá Hamilton
Lewis Hamilton by si přál, aby Formule 1 v sezóně 2021 po rozsáhlé změně technických pravidel nemusela využívat systém pro snížení odporu (DRS), který se využívá pro předjížděni, které kritici často označují za umělé.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Snad se F1 v roce 2021 obejde bez DRS," doufá Hamilton
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovali 2 lidé)
18.10.2019 11:32
Concorde právě taky končí 2020, takže budou řešit… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
daaviid23
09:59 18.10.2019 90.182.169.XXXTak doufám že jo. Ty návrhy mají svoje mouchy...standardizace součástek nebo malá konstruktérská svoboda.
Ale změnu to chce a ty pravidla mají i silné stránky jako návrat ground efektu, lepší rozdělení peněz, rozumné koncipovaný rozpočtový strop....atd.
-
-
daaviid23
11:32 18.10.2019 90.182.169.XXXConcorde právě taky končí 2020, takže budou řešit opravdu vše.
Stabilita pravidel na výdaje nemá vliv, týmy vždycky utratí to co mají dané utratit. A konkrétně Mercedes a Ferrari ženou svoje výdaje hodně vysoko.
Rozestupy se obecně s konstantními pravidly skutečně zmenšují, nicméně má to svoje omezení. Střed pole se přibližuje špičce jenom proto, protože Mclaren by neměl patřit do středu pole! Když nebereme Mclaren, tak střed pole se přibližuje minimálně špičce. Neříkám aby všichni měli "právo" na úspěch (původní návrh rozpočtového stropu, který byl nesmyslně nízko), nicméně částečně omezit ty nejlepší je paradoxně i v jejich zájmu.
S čím ostře nesouhlasím je standardizace dílů a výrazně omezená svoboda konstruktérů. Však právě proto bude strop a lepší přerozdělení příjmů z komerčních práv aby se šance rozumně srovnávaly. Proč to hnát do extrému i těmito opatřeními?-
jon
12:36 18.10.2019 90.176.154.XXXU Mercedesu a Ferrari je to ještě hlubší problém. Když jedna z těch stájí bude potřebovat nějaké extra zdroje, pokud bude reálná šance na titul a původní rozpočet už mezitím vezme za své, dozorčí rada koncernu jim obratem schválí a dá finance nad rámec původního rozpočtu. Respektive ono se to děje skoro rok co rok. Pro oba koncerny je to o prestiži. Však i proto do toho nehorázně sype i Renault a Honda. Nikdo z nich nechce být poražen.
Co se týká standardizace, vidím to stejně. Ať nechají volný vývoj a možnost si koupit zákaznický monopost. V MotoGP to docela pěkně funguje. Osobně bych neměl nic proti tomu, kdyby se jelo na dvě bodování, aby i soukromé stáje měly možnost vyhrát svůj šampionát, ale promlouvat do celkové klasifikace, pokud porazí silné továrny a jejich satelitní stáje. Díky tomu bychom mohli mít na startu B-stáje nejen RB, ale minimálně 3 automobilek a možná by do toho šel i Mekáč. Pustil bych tam nějaké dvě perspektivní stáje, které by uměly udělat slušný "CRT" monopost a bylo by 30 monopostů na startu. A to už pak udělá slušnou podívanou, protože předjíždění okolistů někdy může zavařit těm na špičce a donutit je měnit strategie. Takhle je to o tom, že si od sebe jedou x-vteřin a přejedou Kubicu, půl minuty díra, Russela, půl minuty díra, Haasy, deset vteřin díra, STR/RP/Renaulty a je hotovo. Jediné vzrůšo tedy bývá, pokud se vedoucí jezdec a jeho pronásledovatelé dostanou do skupinky STR/RP/Renault, kteří často jedou pospolu a bojují. Kdyby takových skupinek bylo více, mohlo by to být daleko zajímavější.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek