DISKUZE K ČLÁNKU "Snad se F1 v roce 2021 obejde bez DRS," doufá Hamilton

Lewis Hamilton by si přál, aby Formule 1 v sezóně 2021 po rozsáhlé změně technických pravidel nemusela využívat systém pro snížení odporu (DRS), který se využívá pro předjížděni, které kritici často označují za umělé.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Snad se F1 v roce 2021 obejde bez DRS," doufá Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 18.10.2019 17:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 18.10.2019 11:32
Concorde právě taky končí 2020, takže budou řešit… »
» jon (Hlasovali 2 lidé) 18.10.2019 12:36
U Mercedesu a Ferrari je to ještě hlubší problém.… »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 18.10.2019 09:16
Čím dál víc týmů je proti novým pravidlům. Dost… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jenDalsiTeepack

jenDalsiTeepack

37.188.190.XXX
DRS bude nutné i nadále. Smiřme se s tím...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Honza181

Honza181

81.162.199.XXX
Myslím si, že DRS v F1 zůstane, je pravda, že nám všichni slibují jak se zlepší předjíždění, ale podle mě to tak horké nebude.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
U Mercedesu a Ferrari je to ještě hlubší problém. Když jedna z těch stájí bude potřebovat nějaké extra zdroje, pokud bude reálná šance na titul a původní rozpočet už mezitím vezme za své, dozorčí rada koncernu jim obratem schválí a dá finance nad rámec původního rozpočtu. Respektive ono se to děje skoro rok co rok. Pro oba koncerny je to o prestiži. Však i proto do toho nehorázně sype i Renault a Honda. Nikdo z nich nechce být poražen.
Co se týká standardizace, vidím to stejně. Ať nechají volný vývoj a možnost si koupit zákaznický monopost. V MotoGP to docela pěkně funguje. Osobně bych neměl nic proti tomu, kdyby se jelo na dvě bodování, aby i soukromé stáje měly možnost vyhrát svůj šampionát, ale promlouvat do celkové klasifikace, pokud porazí silné továrny a jejich satelitní stáje. Díky tomu bychom mohli mít na startu B-stáje nejen RB, ale minimálně 3 automobilek a možná by do toho šel i Mekáč. Pustil bych tam nějaké dvě perspektivní stáje, které by uměly udělat slušný "CRT" monopost a bylo by 30 monopostů na startu. A to už pak udělá slušnou podívanou, protože předjíždění okolistů někdy může zavařit těm na špičce a donutit je měnit strategie. Takhle je to o tom, že si od sebe jedou x-vteřin a přejedou Kubicu, půl minuty díra, Russela, půl minuty díra, Haasy, deset vteřin díra, STR/RP/Renaulty a je hotovo. Jediné vzrůšo tedy bývá, pokud se vedoucí jezdec a jeho pronásledovatelé dostanou do skupinky STR/RP/Renault, kteří často jedou pospolu a bojují. Kdyby takových skupinek bylo více, mohlo by to být daleko zajímavější.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Concorde právě taky končí 2020, takže budou řešit opravdu vše.
Stabilita pravidel na výdaje nemá vliv, týmy vždycky utratí to co mají dané utratit. A konkrétně Mercedes a Ferrari ženou svoje výdaje hodně vysoko.
Rozestupy se obecně s konstantními pravidly skutečně zmenšují, nicméně má to svoje omezení. Střed pole se přibližuje špičce jenom proto, protože Mclaren by neměl patřit do středu pole! Když nebereme Mclaren, tak střed pole se přibližuje minimálně špičce. Neříkám aby všichni měli "právo" na úspěch (původní návrh rozpočtového stropu, který byl nesmyslně nízko), nicméně částečně omezit ty nejlepší je paradoxně i v jejich zájmu.

S čím ostře nesouhlasím je standardizace dílů a výrazně omezená svoboda konstruktérů. Však právě proto bude strop a lepší přerozdělení příjmů z komerčních práv aby se šance rozumně srovnávaly. Proč to hnát do extrému i těmito opatřeními?

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
peníze řeší concorde, nikoliv pravidla. Naopak stabilita pravidel sníží náklady a nechá pole snížit rozestupy mezi týmy...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Tak doufám že jo. Ty návrhy mají svoje mouchy...standardizace součástek nebo malá konstruktérská svoboda.
Ale změnu to chce a ty pravidla mají i silné stránky jako návrat ground efektu, lepší rozdělení peněz, rozumné koncipovaný rozpočtový strop....atd.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Ale bude 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Čím dál víc týmů je proti novým pravidlům. Dost možná žádná změna nebude 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama